quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:25 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
De mars zelf waar veel bekenden en familie meeliepen was het probleem niet, wel de 50+ pro-Palestina aanhangers die later kwamen meedoen.
Daar had de familie niks mee te maken, en die schijnen ook gevraagd te hebben daar mee te stoppen
Nouja dat meldde de media, maar het is wel duidelijk dat dit niet de mensen zijn van de stille tocht.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Hooguit een man of 15-20. Meer journalisten dan ongewassen tuig.
Precies, maar ook hier worden twee foto's onderelkaar gepost alsof dat met elkaar te maken had. Die twee zaken stonden en staan totaal los van elkaar. Het is gewoon framing.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:37 schreef Zwansen het volgende:
Voor iedereen die loopt te zeiken op de familie; Ik heb de ‘speech’ van de moeder/oma gezien en zij kwam over als een hele normale, rustige en nette vrouw die opriep om niet te gaan rellen. Ook gaf ze aan dat de politie hier geen schuld heeft (of iets dergelijks).
Totaal niet haatdragend en roepend dat het racisme was.
Dat waren haar woorden dan ook totaal niet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:37 schreef Zwansen het volgende:
Voor iedereen die loopt te zeiken op de familie; Ik heb de ‘speech’ van de moeder/oma gezien en zij kwam over als een hele normale, rustige en nette vrouw die opriep om niet te gaan rellen. Ook gaf ze aan dat de politie hier geen schuld heeft (of iets dergelijks).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn moeder woonde in Capelle, voor ze terugverhuisde naar de Antillen. Ik denk dat dat ook het moment was dat hij naar Gouda verhuisde, dus hij komt ook uit Capelle.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:43 schreef xzaz het volgende:
Maar toch vind ik het raar waar de stille toch is gehouden. Waarom daar in Capelle, totaal de andere kant? Hij kwam toch uit Gouda?
Ah ok Duidelijkquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:47 schreef BE het volgende:
[..]
Zijn moeder woonde in Capelle, voor ze terugverhuisde naar de Antillen. Ik denk dat dat ook het moment was dat hij naar Gouda verhuisde, dus hij komt ook uit Capelle.
Ook nog dus.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Bovendien; wisselspoor of mc dat is voor de ambu letterlijk 1 minuut rijden. Volgens mij alleen maar de burgermeester dijklaan dacht ik af.
Dat is niet zijn moeder en ook niet zijn oma, dat was zijn pleegmoeder.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:37 schreef Zwansen het volgende:
Waarom schakelt dan de familie een (top)advocaat in om de schuld in de politie (agent) haar schoenen te schuiven?quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:37 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat iedere familie van een doodgeschoten kind uiteindelijk een advocaat in de arm neemt (of er één krijgt toegewezen)quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:45 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Waarom schakelt dan de familie een (top)advocaat in om de schuld in de politie (agent) haar schoenen te schuiven?
Een normale, rustige en nette familie zou zich de ogen uit de kop moeten schamen om wat hun kroost geflikt heeft.
Kans is vrij aannemelijk dat hij zichzelf heeft gemeld voor media aandachtquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:45 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Waarom schakelt dan de familie een (top)advocaat in om de schuld in de politie (agent) haar schoenen te schuiven?
Een normale, rustige en nette familie zou zich de ogen uit de kop moeten schamen om wat hun kroost geflikt heeft.
Schaamte wordt daar niet gekend tegenover inferieure varkensvreters.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:45 schreef Joppiez het volgende:
[..]
In de Antilliaanse keuken wordt er gewoon varken gegeten.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:58 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Schaamte wordt daar niet gekend tegenover inferieure varkensvreters.
Roethof is zo mediageil dat ie elk moment aanpakt om zichzelf in de kijker te zetten. De agente deed haar werk. Dan had Jerryson maar moeten luisteren en was dit niet gebeurd.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:45 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Omdat je best terecht de vraag mag stellen of je zoon terecht doodgeschoten is, of dit echt nodig was. (Afgezien van het feit dat vermoedelijk hordes advocaten zich zelf bij hun aangeboden hebben).quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:45 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Wie trekt de racismekaart in deze?quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Roethof is zo mediageil dat ie elk moment aanpakt om zichzelf in de kijker te zetten. De agente deed haar werk. Dan had Jerryson maar moeten luisteren en was dit niet gebeurd.
Maar nee, makkelijker is om de racismekaart te trekken.
Idd.quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Roethof is zo mediageil dat ie elk moment aanpakt om zichzelf in de kijker te zetten. De agente deed haar werk. Dan had Jerryson maar moeten luisteren en was dit niet gebeurd.
Maar nee, makkelijker is om de racismekaart te trekken.
Alsof de ietwat voorbarige woorden van een advocaat ook maar enig invloed hebben op het onderzoek of uitspraak.quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Idd.
Mij lijkt de gangbare weg van een advocaat om de bodycam beelden te bekijken de onderzoeken af te wachten en dan met bewijzen voor de rechter verschijnen.
Ik denk dat ie zichzelf nou op 1-0 achterstand heeft gezet om nu al gelijk met vingers te wijzen om een filmpje van 2 sec. en mensen daarmee op te stoken.
Gelukkig worden er verder geen voorbarige conclusies getrokken door de buitenwacht.quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Idd.
Mij lijkt de gangbare weg van een advocaat om de bodycam beelden te bekijken de onderzoeken af te wachten en dan met bewijzen voor de rechter verschijnen.
Ik denk dat ie zichzelf nou op 1-0 achterstand heeft gezet om nu al gelijk met vingers te wijzen om een filmpje van 2 sec. en mensen daarmee op te stoken.
Geloofwaardigheid lijkt me best belangrijk.quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof de ietwat voorbarige woorden van een advocaat ook maar enig invloed hebben op het onderzoek of uitspraak.
(lol)quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig worden er verder geen voorbarige conclusies getrokken door de buitenwacht.
Oh wacht.
Het lijkt me een gegeven dat een rechter of onderzoeker daar vooral niks van gaat vinden.quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid lijkt me best belangrijk.
Een advocaat die verdeeldheid zaait en de politie als moordenaar weg wil zetten vind ik zelf niet geloofwaardig.
Dat is mijn mening, en het zou zo kunnen dat een rechter dezelfde mening heeft.
Het lijkt me in elk geval niet dat een rechter dat toe gaat juichen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |