Zo’n MacBook is wel echt fijn om software development mee te doen.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:30 schreef halfway het volgende:
Haha alleen kantoorjuppen lopen met zo'n ding
Waarom kunnen andere buds voor Android telefoons dit wel in europa?quote:Op donderdag 25 september 2025 22:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb de 17 pro max al. Prima toestel verder, maar in de VS heb je meer functionaliteit. Net als met de Airpods Pro. Die kunnen nu vertalen. Maar niet voor EU klanten.
Het is toch zonde dat dingen die in de VS kunnen hier niet kunnen?
Android is geen merk hè?quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom kunnen andere buds voor Android telefoons dit wel in europa?
Het is toch vreemd dat Android blijkbaar wel aan wetgeving wilt voldoen en Apple niet.
Ja en daar moet je toestel dus wel jailbreaken.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:12 schreef Document1 het volgende:
[..]
Apart, ik heb een andere store op m’n iPhone staan.
Zoals gewoonlijk loop half fok weer eens lekker achter de desinformatie aan.
Wat een flauwekul, Apple gebruikers die denken dat ze volledig veilig zijn op iosquote:Op vrijdag 26 september 2025 07:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Android is geen merk hè?
Apple heeft de apps gebaseerd op hun eigen platform voor redenen.
Ik ben er tevreden over, de shit die op Android apps gepleurd werd was vele malen vaker geïnfecteerd of totale prut
Bij Apple krijg je tenminste nog (vrij makkelijk naar mijn ervaring) een ander toestel.quote:Op donderdag 25 september 2025 23:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
mooi zo. weg met die overgewaardeerde zooi.
40% tot 60% marge op Apple-producten, en een consument een refurbished apparaat aanbieden als het binnen de garantieperiode defect gaat. wie gaat daar nou mee akkoord?
Android is een besturingssysteem net zoals iOS dat is bij Apple.quote:
Als je zo dom bent is het geen wonder dat ze een appel aan je verkopen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Bij Apple krijg je tenminste nog (vrij makkelijk naar mijn ervaring) een ander toestel.
Moet je eens naar de grote concurrent gaan, als je daar met met problen van een goedkoper model dan het vlaggenschip aankomt lachen ze je uit en zeggen ze “had je maar het vlaggenschip moeten nemen”
Of als er bijvoorbeeld een batterij binnen 1 jaar grote kuren geeft moet je bedelen voor een nieuwe batterij, en dan duurt het weken om die te vervangen lmao
Wel mee eens dat de bouwkwaliteit van mijn S24 Ultra bedroevend slecht was. Bij oplevering direct een kapot/los USB-C poortje... wel prima opgelost door Samsung, dat wel. Maar dat ding moet dan toch langs Dynafix en dat is altijd maar weer een gokje.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Bij Apple krijg je tenminste nog (vrij makkelijk naar mijn ervaring) een ander toestel.
Moet je eens naar de grote concurrent gaan, als je daar met met problen van een goedkoper model dan het vlaggenschip aankomt lachen ze je uit en zeggen ze “had je maar het vlaggenschip moeten nemen”
Of als er bijvoorbeeld een batterij binnen 1 jaar grote kuren geeft moet je bedelen voor een nieuwe batterij, en dan duurt het weken om die te vervangen lmao
Dat is nog altijd beter dan het meest privacyschendende bedrijf vind ik.quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dan heb je te dealen met het meest kinderachtige bedrijf in tech.
Er zijn meer dan twee talen…quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:03 schreef raptorix het volgende:
Waarom zouden je oortjes moeten vertalen, is Engels te moelluk ofzo.
Dat is zeker dezelfde doelgroep als van die Videos die gewoon in het Nederlands zijn, en waarbij dan midden in beeld de gesproken tekst staat.
Wat dat betreft is EU inderdaad een zegen. Wat betreft veel andere zaken niet. We moeten echt een manier vinden dat wij aan onze veiligheid en privacyregels kunnen voldoen, zonder dat wij innovatie teveel dwars zitten. Want we lopen flink achter.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:34 schreef Buitendam het volgende:
En weer een reden om aan te tonen wat een zegen de EU is. Dit soort kutbedrijven en hun chantage gewoon de deur kunnen wijzen.
Eens. Maar punt is dus wel dat dat alleen kan als je zelf ook sterk staat. Al alternatieve hebt, of weet dat je die snel kan opbouwen.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad, "wij vinden deze wet stom en we willen hem niet opvolgen En AnDeRs GaAn WuH WeG HoOr!" Ze mogen van mij. Sterker nog, elk bedrijf dat hiermee dreigt zou gelijk verbannen moeten worden uit de EU. Sodeflikkerstraal maar op als het allemaal zo moeilijk is.
Je maakt er een karikatuur van. Want: uiteraard niet. Veiligheid is van groot belang. Maar toch is de vraag: 'moet de mijnbouw weer open, voor zeldzame aardmentalen' een valide vraag. Of je moet alternatieve weten.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De consument zou ook nog willen dat fabrikanten asbest als materiaal blijven gebruiken omdat het stukken goedkoper was die prijsverhogingen hebben ze niet om gevraagd.
Waarop loopt de EU precies concreet achter als het gaat om innovatie?quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Eens. Maar punt is dus wel dat dat alleen kan als je zelf ook sterk staat. Al alternatieve hebt, of weet dat je die snel kan opbouwen.
In die positie zitten we helaas niet. Daarom doet een bedrijf als Apple dit. Ze weten hoe erg EU achterloopt.
EU staat zwak omdat ze geen eigen productie en concurrentie hebben.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat dat betreft is EU inderdaad een zegen. Wat betreft veel andere zaken niet. We moeten echt een manier vinden dat wij aan onze veiligheid en privacyregels kunnen voldoen, zonder dat wij innovatie teveel dwars zitten. Want we lopen flink achter.
Meen je dit? qua defensie, AI, Space. Sowieso is het vanwege qua bureaucratie in de EU ingewikkeld voor start-ups.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:21 schreef knoopie het volgende:
[..]
Waarop loopt de EU precies concreet achter als het gaat om innovatie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |