Ik denk niet dat je de voorbumper vergoed krijgt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:08 schreef Policy3 het volgende:
Voorste kenteken ligt er half uit lost van het feit dat de voorbumper er half uit ligt die kan ik met foto regulieren (kliksysteem van rechtsvoor licht eruit is bewijsbaar met foto). Je ziet ook dat de links voor bumper scheur bevat tov rechtsvoor bumper. Dat betekent sowieso nieuwe bumper aangezien je dat gehele bumper bevat.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:20 schreef Bosjetulpen het volgende:
Volgens mij is schade aan de voorkant niet voor de achterop rijdende chauffeur. Omdat je zelf voldoende afstand dient te houden , hoe krom dat dan ook werkt in zo een geval in de praktijk.
Ik heb dit nagevraagd aan de rechtsbijstand en zij zeiden van toch wel. Dit komt omdat zij de veroorzaker was-quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:20 schreef Bosjetulpen het volgende:
Volgens mij is schade aan de voorkant niet voor de achterop rijdende chauffeur. Omdat je zelf voldoende afstand dient te houden , hoe krom dat dan ook werkt in zo een geval in de praktijk.
Toch wel volgens rechtsbijstand aangezien de voorste geen schade heeftquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:20 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de voorbumper vergoed krijgt.
Huh? Die kon je toch niet bereiken?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:21 schreef Policy3 het volgende:
[..]
Ik heb dit nagevraagd aan de rechtsbijstand en zij zeiden van toch wel. Dit komt omdat zij de veroorzaker was-
Ik heb ze vrijdag toevallig tepakken gehad en vertelde ook dat ik 3 uur achterelkaar hun belde waarop zij zei van ja wegens werknemers tekort is het moelijk. Totaal begrip aan maarjaquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:22 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Huh? Die kon je toch niet bereiken?
OP:quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:23 schreef Policy3 het volgende:
[..]
? als je mijn eerdere bericht gelezen hebt heb ik die wel bereikt? maandag bellen zij mij terug
Geprobeerd en maar ....quote:Op donderdag 25 september 2025 11:05 schreef Policy3 het volgende:
Rechtsbijstand geprobeerd te bereiken, maar tot nu toe alleen lange wachttijden en verbreken van de verbinding.
2 dagen geleden? maar gisteren toch bereikt en nu ? zij gaan er een zaak van maken en gaven mij het voordeel na alles uitgelegd te hebben. het leven gaat eenmaals door na de dag van aanvang toch?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:24 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
OP:
[..]
Geprobeerd en maar ....
en al haar antwoorden blijkt vanaf chatgpt te gaan zzzzquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:26 schreef Policy3 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was het gesprek tussen mijn zusje en de achterliggende ongelukmaker
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:21 schreef Policy3 het volgende:
[..]
Ik heb dit nagevraagd aan de rechtsbijstand en zij zeiden van toch wel. Dit komt omdat zij de veroorzaker was-
Succes!quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:22 schreef Policy3 het volgende:
[..]
Toch wel volgens rechtsbijstand aangezien de voorste geen schade heeft
Ah, "ze gaan je helpen"quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:25 schreef Policy3 het volgende:
[..]
2 dagen geleden? maar gisteren toch bereikt en nu ? het leven gaat eenmaals door na de dag van aanvang toch?
op basis van? ik wacht op je antwoord? voorste wilt getuigen in mijn voordeel?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:28 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
[..]
Succes!![]()
Ik zou er maar niet te vast op vertrouwen.
Voorste auto die betrokken was wilt getuigen in mijn zaak in mijn voordeel? wat wil je hier op nog zeggen? ze heeft zelfs haar email en tel nr gegeven voor de verzekeraar?quote:
de voorste is betrokken met het ongeval? wat snap jij niet? de achterste wilt niet de schadeformulier invullen omdat zij van achteren gebotst heeft? voorste heeft geen schade maar wilt wel getuigen dat WIJ wel schade heeft. Rechtsbijstand heeft verteld dat achterste verantwoordelijk is voor schade van VOOR en van ACHTER omdat voorste geen schade heeft.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:35 schreef FrancoBolli het volgende:
De voorste kan getuigen wat gebeurd is ja. Meer niet. Je getuigt niet over wie je denkt dat aansprakelijk is voor welke schade.
Dat zeiden ze? Omdat de voorste geen schade heeft?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:37 schreef Policy3 het volgende:
[..]
de voorste is betrokken met het ongeval? wat snap jij niet? de achterste wilt niet de schadeformulier invullen omdat zij van achteren gebotst heeft? voorste heeft geen schade maar wilt wel getuigen dat WIJ wel schade heeft. Rechtsbijstand heeft verteld dat achterste verantwoordelijk is voor schade van VOOR en van ACHTER omdat voorste geen schade heeft.
Rechtsbijstand zegt van welquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:20 schreef Bosjetulpen het volgende:
Oh en jij niet? Wat voor werk heb jij dan als ik dat mag vragen? werk jij in de verzekering? Zo niet moet je gewoon je mond houden. Ik heb de taxatie rapportage gesproken van de garage en de rechtsbijstand gesproken maar natuurljik een doodloze van FOK weet het beter HAHAquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:41 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Rechtsbijstand heeft het mis.
Nee.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:42 schreef Policy3 het volgende:
[..]
Oh en jij niet? Wat voor werk heb jij dan als ik dat mag vragen? werk jij in de verzekering?
Ik ben geen doodloze, ik ben een doorgesnoven troll die zich een oor liet aannaaien.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:42 schreef Policy3 het volgende:
Zo niet moet je gewoon je mond houden. Ik heb de taxatie rapportage gesproken van de garage en de rechtsbijstand gesproken maar natuurljik een doodloze van FOK weet het beter HAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Colleziono francobolli di bambini
Als je stil staat is dat net anders.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:20 schreef Bosjetulpen het volgende:
Jij hebt het mis.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:41 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Rechtsbijstand heeft het mis.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:52 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Jij hebt het mis.
Als je zelf optijd bent gestopt en door de klap van achteren tegen je voorligger aan schiet, is de achterop komende ook gewoon aansprakelijk voor de schade aan de voorzijde (en voor de eventuele schade aan de voorste auto van de 3).
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:44 schreef FrancoBolli het volgende:
Dussss ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Colleziono francobolli di bambini
Zijn rechtsbijstand zegt:quote:
DATquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:37 schreef Policy3 het volgende:
Rechtsbijstand heeft verteld dat achterste verantwoordelijk is voor schade van VOOR en van ACHTER omdat voorste geen schade heeft.
een EXIF bevat een timestamp een timestamp is geen EXIF. 2 zeer verschillende zaken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:59 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Noem het EXIF, noem het timestamp.
ook al probeer je sarcastisch te zijn, die komen idd niet voor.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:04 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ja want in het geval van TO komen valse getuigenissen helemaal niet voor. Sorry dat ik zoiets vervuilends aanzwengelde
neequote:
dan hadden ze het rustig. meewerken kent vele vormen. je hoeft niet samen hetzelfde formulier in te vullen. is dat ook niet meewerken?quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:26 schreef Cherni het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik niet. Politie kwam gewoon toen de tegenpartij niet wilde meewerken bij de aanrijding die niet zo ernstig was.
dan ben je verkeerd geinformeerd.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:54 schreef -Spring het volgende:
[..]
Het kan niet waar zijn, maar het is toch echt wat me verteld werd.
De verzekeraar zei: "Dan had te ter plekke de politie moeten bellen" en de politie zei: "Dat had je inderdaad ter plekke moeten doen; achteraf kun je geen aangifte meer doen."
Ik verzin het niet.
zucht.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:25 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk hoor.
De politie ziet het dan als doorrijden na aanrijding en komt dan ter plaatse.
Alleen ... aangifte???
Dat kun je ook gerust achteraf doen, kun je altijd, is je burgerrecht dus dat deel klopt niet.
tadaaaa dus niet doorgereden na een aanrijding en zich wel kenbaar gemaakt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:34 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ze waren iig niet voornemens de tegenpartij te contacteren. (Ik had haar telefoonnummer maar ze negeerde me. )
als jij een ingevuld schadeformulier hebt met fotos waarop beide autos staan en een telefoonnummer dan kan je verzekeraar daar heel veel mee. o.a. de tegenpartija ttenderen op het feit dat ze verplicht zijn dat formulier in te vullen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:45 schreef -Spring het volgende:
[..]
De tegenpartij had zichzelf idd wel kenbaar gemaakt, maar negeerde me nadien. De politie zag geen mogelijkheid om me daar achteraf nog mee te helpen, gaven ze aan. En de verzekeraar kon niks met enkel een door mij ingevuld schadeformulier en verder enkel het nummerbord en het telefoonnummer van de 'zogenaamd' schuldige.
Maar goed, het is niet mijn topic dus verder niet heel relevant om er verder diep op in te gaan. Ik vertel enkel mijn ervaring.
los van dat je zus niet het grootste fotografisch talent is (is er ook video en wat meer overzichtfotos?) is er wel degelijk schade te zien hier.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:17 schreef Policy3 het volgende:
Zij wilt zich onder nagenoeg van 'de dag erna' schuilen dat de schade achteraf gemaakt is.
Laten we lekker een rare uitzondering in stand houden.quote:
Het is maar net wat je wil.quote:Op maandag 29 september 2025 10:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Laten we lekker een rare uitzondering in stand houden.
Nee.
Pun intended :pquote:Op maandag 29 september 2025 11:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is maar net wat je wil.
*wilquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:17 schreef Policy3 het volgende:
Zij wilt zich onder nagenoeg van 'de dag erna' schuilen dat de schade achteraf gemaakt is.
WGR is geen plek voor dom gezwets.quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:42 schreef Policy3 het volgende:
[..]
Oh en jij niet? Wat voor werk heb jij dan als ik dat mag vragen? werk jij in de verzekering? Zo niet moet je gewoon je mond houden. Ik heb de taxatie rapportage gesproken van de garage en de rechtsbijstand gesproken maar natuurljik een doodloze van FOK weet het beter HAHA
Of de voorste auto nou wel of geen schade heeft is niet relevant. Dat gebruikt TS / zijn verzekering als onderscheidende argumentatie. Vandaar dat ik zei dat de rb-verzekering het mis heeft.quote:Op maandag 29 september 2025 12:14 schreef Accordtje het volgende:
[..]
WGR is geen plek voor dom gezwets.
Als de achterop komende partij een stilstaande auto doordrukt tegen een voorganger dan zal de schade aan de voor- en achterzijde van de auto waar tegenaan gereden wordt én eventueel de schade aan de achterzijde van de eerste auto volledig vergoed worden door de verzekering van de achteropkomende auto.
Hier:quote:Op maandag 29 september 2025 14:04 schreef FrancoBolli het volgende:
Of de voorste auto nou wel of geen schade heeft is niet relevant. Dat gebruikt TS / zijn verzekering als onderscheidende argumentatie. Vandaar dat ik zei dat de rb-verzekering het mis heeft.
Dom gezwets dit? Correct me where I'm wrong.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:20 schreef FrancoBolli het volgende:
Ik denk niet dat je de voorbumper vergoed krijgt.
Met deze wederpartij komt er vast nog gesteggel of TO nou reed of stilstond. Vandaar.quote:
dom gezwets dus. wat je al het hele topic doet.quote:Op maandag 29 september 2025 18:09 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Met deze wederpartij komt er vast nog gesteggel of TO nou reed of stilstond. Vandaar.
Gesteggel is er nu al, doert niks doods aan.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:52 schreef freak1 het volgende:
wat een ultieme dooddoer
"met deze wederpartij komt er vast nog gesteggel"
ik lees helemaal geen argumentatie terug alleen een halve uitspraak.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:57 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Gesteggel is er nu al, doert niks doods aan.
En ik blijf erbij dat de argumentatie van de rb-verzekering flauwekul is. Daar sloeg dat "heeft het mis" op.
Ik heb 'm nou vaak genoeg aangehaald dus lees zelf even terug wil je. Ik blijf niet bezig met herhalenquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:38 schreef freak1 het volgende:
[..]
ik lees helemaal geen argumentatie terug alleen een halve uitspraak.
daarop kun jij helemaal niks baseren. wat is dan die argumentatie die flauwekul is?
Nee dat was 'm dus niet (want dat klopt gewoon).quote:als beide partijen stil staan en een derde klapt er achterop dan is de schade voor de achterste.
Op de foto van de achterbumper is geen schade zichtbaar, dan snap ik wel dat de achterste moeilijk doet. Je kan nu zelfs stellen dat alleen auto 2 (je zusje) zelf de schuldige is door op auto 1 te klappen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:08 schreef Policy3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn de foto's die mijn zusje genomen heeft. Uit privacy heb ik de kenteken en haar gezicht geblurd.
Voorste kenteken ligt er half uit lost van het feit dat de voorbumper er half uit ligt die kan ik met foto regulieren (kliksysteem van rechtsvoor licht eruit is bewijsbaar met foto). Je ziet ook dat de links voor bumper scheur bevat tov rechtsvoor bumper. Dat betekent sowieso nieuwe bumper aangezien je dat gehele bumper bevat. Achter bumper heeft scheuren die die eerder niet heeft en dat aantoonbaar is mbt aanrijding. scheuren zijn best diep. Ik ben bij een garage bedrijf geweest en die kwam op een factuur van taxatie 1800 incl btw voor alle werkzaamheden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |