SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gelijk druk dus. Wat ga je nu precies doen. In de winkel of magazijn?quote:Op donderdag 25 september 2025 06:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
2 oktober eerste werkdag, vuurdoop gelijk met Duitse feestdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
UserName hoeft maar 1 zinnetje uit zijn hoofd te leren als antwoord op vragen van klanten:
Weiß ich nicht, fragen Sie das meinen Kollegen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dottiequote:Op donderdag 25 september 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk druk dus. Wat ga je nu precies doen. In de winkel of magazijn?![]()
![]()
Dozen uitpakken, sorteren, kleding labelen en in rekken hangen?quote:Op donderdag 25 september 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk druk dus. Wat ga je nu precies doen. In de winkel of magazijn?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Winkel, kassa, winkel aanvullen.quote:Op donderdag 25 september 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk druk dus. Wat ga je nu precies doen. In de winkel of magazijn?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En belangrijke klanten (FOK!kers) van koffie voorzien.quote:Op donderdag 25 september 2025 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Winkel, kassa, winkel aanvullen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij gaat langs?quote:Op donderdag 25 september 2025 06:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En belangrijke klanten (FOK!kers) van koffie voorzien.![]()
![]()
Haben sie diesen große?quote:Op donderdag 25 september 2025 06:40 schreef gebrokenglas het volgende:
UserName hoeft maar 1 zinnetje uit zijn hoofd te leren als antwoord op vragen van klanten:
Weiß ich nicht, fragen Sie das meinen Kollegen.
Nein, wir haben was der istTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ja, dat iddquote:Op donderdag 25 september 2025 06:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dozen uitpakken, sorteren, kleding labelen en in rekken hangen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 06:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En belangrijke klanten (FOK!kers) van koffie voorzien.![]()
helaas
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nou, het is nogal een stukje rijden. Maar als ik in de buurt ben kan ik wel eens langs gaan ja. En me voordoen als lastige klant. Kijken hoe goed UN is in de-escalatie en conflicthanteringquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O leuk een beetje gevarieerd dusquote:Op donderdag 25 september 2025 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Winkel, kassa, winkel aanvullen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: