SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 september 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit al in bed. De laatste dagen zo druk geweest. Ben kapot![]()
tenzij je daardoor lekker kan slapenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen idee waar het over gaatquote:Op woensdag 24 september 2025 21:45 schreef maily het volgende:
het was helemaal NIET om te lachen jus![]()
![]()
ja Jusquote:Op woensdag 24 september 2025 21:45 schreef maily het volgende:
het was helemaal NIET om te lachen jus
Read The RoomThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
heb je net dus wel gedaanquote:
anders kon je niet antwoorden
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik hoop het.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
tenzij je daardoor lekker kan slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Alles op mijn scherm wordt voorgelezenquote:Op woensdag 24 september 2025 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je net dus wel gedaan
anders kon je niet antwoorden![]()
![]()
liegbeestquote:Op woensdag 24 september 2025 21:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alles op mijn scherm wordt voorgelezenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ik ga alleen waarschijnlijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niks foutiefs aan deze TTquote:Op woensdag 24 september 2025 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze wees je op een foutieve TT![]()
Prima OP ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ow, oke.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ga alleen waarschijnlijk.
ik wens je sowieso veel succes!![]()
![]()
als jullie daar lekker een fapje op willen doenquote:
gaat uwen gangThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee dankuquote:Op woensdag 24 september 2025 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
als jullie daar lekker een fapje op willen doen
gaat uwen gang![]()
Bassie zou zeggen, altijd blijven lachenquote:Op woensdag 24 september 2025 21:45 schreef maily het volgende:
het was helemaal NIET om te lachen jus![]()
![]()
Bassie wel ja ....quote:Op woensdag 24 september 2025 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Bassie zou zeggen, altijd blijven lachen
maar die is onderhand dement, weet hij veel![]()
Adriaantje danquote:Op woensdag 24 september 2025 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
Bassie wel ja ....
Hij is al een paar jaar dood, maar niemand heeft het hem verteldquote:Op woensdag 24 september 2025 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
Bassie wel ja ....
Heeft iemand wat 'zin' in de aanbieding? Ik heb nergens zin in
Same shit, different day
SC hopper present![]()
hier heb je een halvequote:Op woensdag 24 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
Heeft iemand wat 'zin' in de aanbieding? Ik heb nergens zin in![]()
dat probleem had ik laatst ookquote:Op woensdag 24 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
Heeft iemand wat 'zin' in de aanbieding? Ik heb nergens zin in
Ik heb een mooie volzin in de aanbieding.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
Heeft iemand wat 'zin' in de aanbieding? Ik heb nergens zin in![]()
quote:Op woensdag 24 september 2025 21:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb een mooie volzin in de aanbieding.Oh dat zou al helpenquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
T......lijer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toen had ik jou wat zin gegevenquote:Op woensdag 24 september 2025 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat probleem had ik laatst ook![]()
![]()
dat was wel grappigquote:Op woensdag 24 september 2025 21:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toen had ik jou wat zin gegevenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen zin om te gaan slapen, maar eigenlijk ook niet om tv te kijken, Fokken, eten of wat dan ookquote:Op woensdag 24 september 2025 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat probleem had ik laatst ookSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op woensdag 24 september 2025 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen zin om te gaan slapen, maar eigenlijk ook niet om tv te kijken, Fokken, eten of wat dan ook![]()
![]()
ik zou bijna mijn post van vorige week er naast kunnen zetten
quote:Op woensdag 24 september 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zou bijna mijn post van vorige week er naast kunnen zettenquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
Zo geen zin
Dat je geen zin hebt om maar iets te doen
Geen zin hebt om tv te kijken
Geen zin om naar bed te gaan
![]()
Maar wie heeft daar zin in?quote:Op woensdag 24 september 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zou bijna mijn post van vorige week er naast kunnen zetten![]()
Als het maar gelukt isquote:Op woensdag 24 september 2025 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar geen idee waarmee![]()
Het is mij heel goed gelukt met het geen idee hebben wat iddquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat doet mij deugdquote:Op woensdag 24 september 2025 22:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is mij heel goed gelukt met het geen idee hebben wat idd![]()
Geeft niet, als het maar gelukt isquote:Op woensdag 24 september 2025 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar geen idee waarmee
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat zeg ikquote:Op woensdag 24 september 2025 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geeft niet, als het maar gelukt is![]()
![]()
Karwei“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
zaad“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kan geen kwaad“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oehquote:Op woensdag 24 september 2025 22:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Aanval gehad
Misschien gas terug nemenRustig aan meissie
![]()
![]()
Niet misschien mutske .....quote:Op woensdag 24 september 2025 22:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Aanval gehad
Misschien gas terug nemen
Luisteren naar je lijf en je hoofd .....![]()
Je moet echt even met iemand gaan praten, er is zoveel gaande nu.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Aanval gehad
Misschien gas terug nemen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 24 september 2025 22:57 schreef JustinK het volgende:
Ze zal nu wel binnen 2 minuten reageren![]()
![]()
Ik zie mijn psychotherapeute 1 oktoberquote:Op woensdag 24 september 2025 22:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je moet echt even met iemand gaan praten, er is zoveel gaande nu.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Heel goedquote:Op woensdag 24 september 2025 23:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik zie mijn psychotherapeute 1 oktober![]()
Morgen even bellen met haar. Echt doen.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik zie mijn psychotherapeute 1 oktober![]()
1 oktober is wel heel langquote:Op woensdag 24 september 2025 23:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik zie mijn psychotherapeute 1 oktoberUw ADH vitamine Worst
wieder kein punten fur mich man mann kutverdorie verdammt woosboest
Uw ADH vitamine Worst
Bel de woutenquote:Op woensdag 24 september 2025 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat is dit joh, krimpflatie ofzo??![]()
BolkjeI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dennis TalibanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dank uquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
MenstruatieverlofThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
RiddertjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Paniek bij medewerkers van een Kruidvat-filiaal in Amsterdam vanochtend: net voor openingstijd zag de winkel er veel te netjes uit. Alles lag op een logische plek en de vloer was nog onbezaaid met producten. En dat terwijl vorige week in een NRC-artikel nog werd beschreven hoe die 'rommeligheid' leidt tot commercieel succes. De medewerkers wisten dus wat ze te doen stond: ze zetten massaal de schouders eronder en maakten in recordtijd snel nog even een teringzooi van de winkel.Uw ADH vitamine Worst
o jaquote:
maar dat kwam vanwege dit artikel: https://www.omroepbrabant(...)r-zet-beelden-online
MET FILMPJE
En ik had dat artikel niet eens gepost.![]()
Ik word altijd uitgemaakt voor "witte ridder" en jij kunt niets goeds zeggenquote:We doen het ook altijd fout
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 01:03 schreef maily het volgende:
[..]
o ja
maar dat kwam vanwege dit artikel: https://www.omroepbrabant(...)r-zet-beelden-online
MET FILMPJE
En ik had dat artikel niet eens gepost.
Uw ADH vitamine Worst
niet door marioquote:Op donderdag 25 september 2025 01:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik word altijd uitgemaakt voor "witte ridder" en jij kunt niets goeds zeggenWe doen het ook altijd fout
Uw ADH vitamine Worst
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
KebabThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bemoei je er niet mee:quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Stiefel dinmarioThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
NeinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-09-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 6944 / +462 / +0 / 9714 / 10722 / 0.65
2. Dotteke / 1672 / +48 / +0 / 3146 / 3817 / 0.44
3. KillemWieft / 1064 / +24 / +0 / 625 / 929 / 1.15
4. KoningWouter / 806 / +10 / +0 / 1005 / 1289 / 0.63
5. FreshFruit / 694 / +0 / +0 / 841 / 1155 / 0.6
6. kree / 659 / +0 / +0 / 1868 / 2297 / 0.29
7. devzero / 544 / +47 / +18 / 463 / 655 / 0.83
8. hemarookworst / 458 / +31 / +13 / 784 / 1136 / 0.4
9. Homijn / 417 / +0 / +0 / 97 / 192 / 2.17
10. mario390 / 368 / +23 / +33 / 182 / 334 / 1.1
11. _UserName_ / 357 / +28 / +0 / 351 / 507 / 0.7
12. DJMO / 322 / +36 / +0 / 649 / 902 / 0.36
13. Dr.Mikey / 320 / +22 / +31 / 191 / 318 / 1.01
14. Pinnenmutske / 313 / +39 / +0 / 668 / 901 / 0.35
15. Masberum / 283 / +0 / +0 / 387 / 493 / 0.57
16. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
17. ToT / 258 / +2 / +0 / 1599 / 1843 / 0.14
18. MooieTop6 / 235 / +10 / +0 / 1894 / 2202 / 0.11
19. gebrokenglas / 234 / +24 / +0 / 1167 / 1513 / 0.15
20. greysbones / 229 / +23 / +0 / 1688 / 1861 / 0.12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 02:40 schreef mario390 het volgende:
niks,ik heb niks typte wat wat bedoeltFTFYquote:Op donderdag 25 september 2025 02:40 schreef mario390 het volgende:
Niets. Ik heb niets geschreven wat iets betekend.![]()
Het blijft toch een beetje raar. Je koopt een pan die er zo uitziet:
En voor je het gebruikt om mee te koken doe je er allerlei dingen mee en ziet het er zoiets uit:
Maar het is noodzakelijk om er goed mee te koken en waarschijnlijk weet alleen @DerRabbit wat ik bedoel![]()
![]()
inbranden?quote:Op donderdag 25 september 2025 02:50 schreef devzero het volgende:
Het blijft toch een beetje raar. Je koopt een pan die er zo uitziet:
[ afbeelding ]
En voor je het gebruikt om mee te koken doe je er allerlei dingen mee en ziet het er zoiets uit:
[ afbeelding ]
Maar het is noodzakelijk om er goed mee te koken en waarschijnlijk weet alleen @:derrabbit wat ik bedoelUw ADH vitamine Worst
Ik moest even zoeken want ik kende de nederlandse term nietquote:Maar ja, ik ben een nieuwe koolstofstalen pan aan het inbranden. Seasoning heet dat hier
![]()
![]()
Ook prima pannen. Zelfs mijn dochter kan pannenkoeken bakken in mijn koolstofstalen pannen zonder dat het aanbakt of blijft "plakken"quote:Op donderdag 25 september 2025 03:06 schreef hemarookworst het volgende:
mijn meeste pannen zijn trwns rvs![]()
Ik kreeg een DM van een "trader" of ik plushies wilde verkopen. Hoe betrouwbaar zijn die traders?quote:![]()
Kun je wel doen. Voordeel is dat je vaak mug-free garantie krijgtquote:Op donderdag 25 september 2025 04:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kreeg een DM van een "trader" of ik plushies wilde verkopen. Hoe betrouwbaar zijn die traders?
Maar is altijd kijken of ze je niet naaien natuurlijk. Maar een keer proberen kan geen kwaad lijkt me.![]()
Ik kom net terug uit Hawaii met 15 orchideeën. Ik stuur hem wel een trade. Ik heb bijna genoeg voor een large chest, hoewel het wel even duurt voor ik die eruit heb met alleen maar plushies of bloemenquote:Op donderdag 25 september 2025 04:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kun je wel doen. Voordeel is dat je vaak mug-free garantie krijgt
Maar is altijd kijken of ze je niet naaien natuurlijk. Maar een keer proberen kan geen kwaad lijkt me.![]()
![]()
Ja gewoon een kleine trade proberen.quote:Op donderdag 25 september 2025 04:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kom net terug uit Hawaii met 15 orchideeën. Ik stuur hem wel een trade. Ik heb bijna genoeg voor een large chest, hoewel het wel even duurt voor ik die eruit heb met alleen maar plushies of bloemen![]()
Morgen ga ik het proberen. Een trade expires in 6 uur en ik ga nu slapenquote:Op donderdag 25 september 2025 04:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja gewoon een kleine trade proberen.![]()
![]()
Was is je volgende move? Dealen of ga je iemand omleggen?quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ben even wakker aan het worden dus doe even een easy smokkel.quote:Op donderdag 25 september 2025 04:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Was is je volgende move? Dealen of ga je iemand omleggen?
Zometeen ga ik hard aan de drugs.![]()
Ga je hard aan de drugs of ga je aan de hard drugs?quote:Op donderdag 25 september 2025 04:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben even wakker aan het worden dus doe even een easy smokkel.
Zometeen ga ik hard aan de drugs.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hard aan de harddrugsquote:Op donderdag 25 september 2025 04:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ga je hard aan de drugs of ga je aan de hard drugs?
Moet nog 2 Xanax poppen, daarna een ecstacy en wat snoep![]()
Ga je candy flippen?quote:Op donderdag 25 september 2025 04:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
hard aan de harddrugs
Moet nog 2 Xanax poppen, daarna een ecstacy en wat snoep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 04:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ga je candy flippen?
Helaas kan je maar een soort drugs tegelijk nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 04:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Helaas kan je maar een soort drugs tegelijk nemen.
Dat waren de beste weekenden.quote:Op donderdag 25 september 2025 04:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Beetje jammer wel.
Haha ik was altijd vrij netjes. Een paar biertjes en een jointje vroeger was op uitzonderingen na.quote:Op donderdag 25 september 2025 04:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat waren de beste weekenden.![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 04:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ik was altijd vrij netjes. Een paar biertjes en een jointje vroeger was op uitzonderingen na.
quote:Op donderdag 25 september 2025 04:53 schreef KoningWouter het volgende:
Nouja dat is niet helemaal waar, maar goed.
Blijft mooi.quote:Op donderdag 25 september 2025 04:56 schreef KoningWouter het volgende:
Nee het was vooral nemen wat er voor handen was. Vaak was dat drank en wiet.
Dat is een beste lijn, de teringquote:Op donderdag 25 september 2025 05:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Blijft mooi.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Z’n keel zat ook meteen vol.quote:Op donderdag 25 september 2025 05:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is een beste lijn, de tering![]()
Die is twee jaar later nog steeds onder invloedquote:Op donderdag 25 september 2025 05:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Z’n keel zat ook meteen vol.![]()
![]()
MandIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
we oke, rustig aan doen richting mijn nieuwe werk dus laat MM even liggenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je goed.quote:Op donderdag 25 september 2025 06:13 schreef _UserName_ het volgende:
we oke, rustig aan doen richting mijn nieuwe werk dus laat MM even liggen
Zit ook te wachten tot 7 oktober. Dan is mijn laatste assesement.![]()
Ja wilde eigenlijk dinsdag al. Maar zat te kloten met medicatie. Nu de handoek maar in de ring gegooid. ik blijf gewoon op de medicatie.quote:![]()
Ja koffie gvd bIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hey KWquote:Op donderdag 25 september 2025 06:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hej Dotje![]()
Lekker geslapen?Ja de laatste dagen gaat dat redelijk. Lag er gisteren om 22 uur al in dus dat was wel lekker. Tot 5 uur. Dus mij hoor je niet klagen
Lekker hoor!quote:Op donderdag 25 september 2025 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey KWJa de laatste dagen gaat dat redelijk. Lag er gisteren om 22 uur al in dus dat was wel lekker. Tot 5 uur. Dus mij hoor je niet klagen
![]()
Hey UN. Wanneer begin je eigenlijk bij je nieuwe baan?
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
* DJMO steelt koffie van GGquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
2 oktober eerste werkdag, vuurdoop gelijk met Duitse feestdagquote:Op donderdag 25 september 2025 06:17 schreef Dotteke het volgende:
Hey UN. Wanneer begin je eigenlijk bij je nieuwe baan?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Die Duitse feestdag is 3 oktober.quote:Op donderdag 25 september 2025 06:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
2 oktober eerste werkdag, vuurdoop gelijk met Duitse feestdagAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Wie gut bist du in Deutsch? Kannst du dich verständlich machen?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
zal wel speels bangmakertje zijn geweest, hebben ze meer gedaan om mij te testen, maar goed, heb natuurlijk in mn uppie een kringloop gerund enige tijd dus ben wel wat gewend
In Duitsland is de belangrijkste feestdag in oktober de Dag van de Duitse Eenheid (Tag der Deutschen Einheit), die op 3 oktober wordt gevierd. Deze nationale feestdag herdenkt de hereniging van Oost- en West-Duitsland in 1990. Daarnaast is er ook de Hervormingsdag op 31 oktober, die in sommige delen van Duitsland wordt gevierd.quote:Op donderdag 25 september 2025 06:34 schreef _UserName_ het volgende:
Ow, is dat zo? Mij werd de 2e verteldAutocorrect
(zelfst. naamw.)
verstaan, lezen en spreken redelijk, schrijven nietquote:Op donderdag 25 september 2025 06:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wie gut bist du in Deutsch? Kannst du dich verständlich machen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hebben ze je al gevraagd de vierkante-gatenboor mee te nemen?quote:Op donderdag 25 september 2025 06:36 schreef _UserName_ het volgende:
zal wel speels bangmakertje zijn geweest, hebben ze meer gedaan om mij te testen, maar goed, heb natuurlijk in mn uppie een kringloop gerund enige tijd dus ben wel wat gewend![]()
Nee, die is er trouwens wel, heeft de vorm van een driehoekquote:Op donderdag 25 september 2025 06:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hebben ze je al gevraagd de vierkante-gatenboor mee te nemen?
Nou, Het is mij wel overkomen dat ik op 3 oktober in Duitsland was en plotseling geconfronteerd werd met deze Feestdag. Werkelijk alles was dicht, zelfs supermarkten. Uiteindelijk kon ik nog wat eten kopen bij zo'n kiosk in een Bahnhof.quote:Op donderdag 25 september 2025 06:34 schreef _UserName_ het volgende:
Ow, is dat zo? Mij werd de 2e verteldAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Haha oke, wist ik niet.quote:Op donderdag 25 september 2025 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, die is er trouwens wel, heeft de vorm van een driehoek
Forum Opties Forumhop: Hop naar: