SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 september 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit al in bed. De laatste dagen zo druk geweest. Ben kapot![]()
tenzij je daardoor lekker kan slapenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen idee waar het over gaatquote:Op woensdag 24 september 2025 21:45 schreef maily het volgende:
het was helemaal NIET om te lachen jus![]()
![]()
ja Jusquote:Op woensdag 24 september 2025 21:45 schreef maily het volgende:
het was helemaal NIET om te lachen jus
Read The RoomThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
heb je net dus wel gedaanquote:
anders kon je niet antwoorden
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik hoop het.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
tenzij je daardoor lekker kan slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Alles op mijn scherm wordt voorgelezenquote:Op woensdag 24 september 2025 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je net dus wel gedaan
anders kon je niet antwoorden![]()
![]()
liegbeestquote:Op woensdag 24 september 2025 21:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alles op mijn scherm wordt voorgelezenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ik ga alleen waarschijnlijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Niks foutiefs aan deze TTquote:Op woensdag 24 september 2025 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze wees je op een foutieve TT![]()
Prima OP ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ow, oke.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ga alleen waarschijnlijk.
ik wens je sowieso veel succes!![]()
![]()
als jullie daar lekker een fapje op willen doenquote:
gaat uwen gangThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee dankuquote:Op woensdag 24 september 2025 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
als jullie daar lekker een fapje op willen doen
gaat uwen gang![]()
Bassie zou zeggen, altijd blijven lachenquote:Op woensdag 24 september 2025 21:45 schreef maily het volgende:
het was helemaal NIET om te lachen jus![]()
![]()
Bassie wel ja ....quote:Op woensdag 24 september 2025 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Bassie zou zeggen, altijd blijven lachen
maar die is onderhand dement, weet hij veel![]()
Adriaantje danquote:Op woensdag 24 september 2025 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
Bassie wel ja ....
Hij is al een paar jaar dood, maar niemand heeft het hem verteldquote:Op woensdag 24 september 2025 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
Bassie wel ja ....
Heeft iemand wat 'zin' in de aanbieding? Ik heb nergens zin in
Same shit, different day
SC hopper present![]()
hier heb je een halvequote:Op woensdag 24 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
Heeft iemand wat 'zin' in de aanbieding? Ik heb nergens zin in![]()
dat probleem had ik laatst ookquote:Op woensdag 24 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
Heeft iemand wat 'zin' in de aanbieding? Ik heb nergens zin in
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb een mooie volzin in de aanbieding.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
Heeft iemand wat 'zin' in de aanbieding? Ik heb nergens zin in![]()
quote:Op woensdag 24 september 2025 21:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb een mooie volzin in de aanbieding.Oh dat zou al helpenquote:
Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties Forumhop: Hop naar: