SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk ook geen rund die met vuurwerk stuntOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik had deze OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Minimaalquote:Op woensdag 24 september 2025 18:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar heb je er ook een uur op zitten wachten?![]()
als het niet de zachtste aardappelpuree wordt ben ik teleurgesteldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hij moet door de zeef!
met 200 ml kookroom
en 70 gram boterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zeef???? Kun je dan niet gewoon beter aardappelpure poeder gebruiken met room en boter?quote:Op woensdag 24 september 2025 19:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
hij moet door de zeef!
met 200 ml kookroom
en 70 gram boter
Ik heb het liefst puree met "stukjes" en schilletjes![]()
![]()
Had ik al bolk geroepen?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bij deze dan.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik plaats even een DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Moontjequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mooitjequote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Morgenmiddag lekker spetteren in het zwembad bij intell in zaandam
Ik heb er één en ik ben er trots op
Who's That Girl?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Zou nog beter klinken als er 'onto one' stondquote:Op woensdag 24 september 2025 20:11 schreef maily het volgende:
@:WrappedEuphoria
[ link | afbeelding ]
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Wist niet dat ze nog muziek maakte 😳quote:Op woensdag 24 september 2025 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's het nummer van Madonna nu.![]()
[ afbeelding ]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Volgens mij is ze nog steeds actief met muziek maken.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wist niet dat ze nog muziek maakte 😳Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Steven sterquote:![]()
quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zou nog beter klinken als er 'onto one' stond![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind het prachtige nummers.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* StevenHyde gaat ff op de term linde googlen of er bekend lindes zijnBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Als ik in de winkel van die wraps zie liggen moet ik ook even denken aan je hobby inderdaad
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En zo is DTS soms aardig verweven in alledaagse dingen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat zijn nog eens puntjesquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
ik hoorde dat liedje vanmiddag en ik dacht heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op woensdag 24 september 2025 20:27 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Maar @:maily, wel lief dat je dat aan mij refereerde![]()
![]()
heeequote:Op woensdag 24 september 2025 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
ik hoorde dat liedje vanmiddag en ik dacht heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
hallloooo![]()
je zou ook gewrapt willen worden?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik in de winkel van die wraps zie liggen moet ik ook even denken aan je hobby inderdaadSmile, it's free therapy.![]()
heel benieuwd wat hij nou gaat antwoordenquote:Op woensdag 24 september 2025 20:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je zou ook gewrapt willen worden?
1.![]()
2.![]()
3. gooit zijn koffie om
4. duikt onder tafel
maak uw keuze![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
heel benieuwd wat hij nou gaat antwoorden
1.![]()
2.![]()
3. gooit zijn koffie om
4. duikt onder tafel
maak uw keuze
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
1.![]()
2.![]()
3. gooit zijn koffie om
4. duikt onder tafel
5. verslik me
maak uw keuzeSmile, it's free therapy.![]()
Gelukkig is mijn hobby niet zo alledaagsquote:Op woensdag 24 september 2025 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
En zo is DTS soms aardig verweven in alledaagse dingen.
neeee die vind ik niet leuheeeukkquote:Op woensdag 24 september 2025 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
in my heeeeeeeeeeeeeeeead
in my heeeeeeeeeeeeeeeead
zombie
zombie
zombieSmile, it's free therapy.![]()
pieperdquote:Op woensdag 24 september 2025 20:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neeee die vind ik niet leuheeeukkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
in my head i take a picture?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neeee die vind ik niet leuheeeukk![]()
JustinKKKKKquote:![]()
![]()
![]()
Zellufquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
3 natuurlijkquote:Op woensdag 24 september 2025 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
1.![]()
2.![]()
3. gooit zijn koffie om
4. duikt onder tafel
maak uw keuze
Niet gekliktquote:Op woensdag 24 september 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:Kissingbird
Smile, it's free therapy.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* gebrokenglas pakt de muis van KB en klikt op de videoquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JustinKKKKK![]()
![]()
![]()
[..]
ZellufBirdieeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NEIN afblijvenquote:Op woensdag 24 september 2025 20:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas pakt de muis van KB en klikt op de video
Jup opeens is ie druk bezig met bezig zijnquote:Op woensdag 24 september 2025 20:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hij negeert voor het gemak ook maar even wat er eerder gezegd is
o wow .... hedde druks op?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas pakt de muis van KB en klikt op de video
@DerRabbit kijk maar uit voor JOUW muis![]()
![]()
Om te stemmen? Heb ik een memo gemist?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:48 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Of geef je ons nog even de tijd om te stemmen @:gebrokenglas?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah, daar is ie weer. Was je een kop thee aan het zetten?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dweilen hoogstwaarschijnlijkquote:Op woensdag 24 september 2025 20:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup opeens is ie druk bezig met bezig zijn![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:49 schreef maily het volgende:
[..]
o wow .... hedde druks op?
@:DerRabbit kijk maar uit voor JOUW muis![]()
rabbit probeert haar wel eens hier te dumpen
maar wist niet dat gg haar zou drukken danSmile, it's free therapy.![]()
moet Kibi jou weer hebbenquote:Op woensdag 24 september 2025 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Om te stemmen? Heb ik een memo gemist?
we pakken dr wel aan hoor
Gelukkigquote:Op woensdag 24 september 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet Kibi jou weer hebben
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
uhuhquote:Op woensdag 24 september 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
we pakken dr wel aan hoor![]()
![]()
ik wil daar een combinatie van eigenlijk![]()
![]()
Ja, je postte alleenquote:Op woensdag 24 september 2025 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Om te stemmen? Heb ik een memo gemist?![]()
Je gooit je koffie om toch? Ik bedoel, zie je UI
Ik moet zo vaak onder de tafel wegduiken, ze krijgt me een keer te pakken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:50 schreef maily het volgende:
[..]
uhuh![]()
![]()
ik wil daar een combinatie van eigenlijk
je bent toch niet bang voor dat gekke vogeltjequote:Op woensdag 24 september 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik moet zo vaak onder de tafel wegduiken, ze krijgt me een keer te pakken.
ff helikopterenquote:Op woensdag 24 september 2025 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, daar is ie weer. Was je een kop thee aan het zetten?![]()
Ik knoei weleens met koffie ja.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:50 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, je postte alleen![]()
Je gooit je koffie om toch? Ik bedoel, zie je UI
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
doen we allemaal wel eensquote:Op woensdag 24 september 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik knoei weleens met koffie ja.
ach gut oh gutquote:Op woensdag 24 september 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan ie het niet alleen af dan?![]()
![]()
en cassisquote:Op woensdag 24 september 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik knoei weleens met koffie ja.
en de rest![]()
![]()
Soms kun je beter het zekere voor het onzekere nemen....quote:Op woensdag 24 september 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent toch niet bang voor dat gekke vogeltjeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh jawel hoorquote:Op woensdag 24 september 2025 20:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ach gut oh gut
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik nietquote:Op woensdag 24 september 2025 20:50 schreef maily het volgende:
[..]
uhuh![]()
![]()
ik wil daar een combinatie van eigenlijkSmile, it's free therapy.![]()
Herkenbaar. Had laatst ook weer een spoor achtergelaten op de vloer...quote:Op woensdag 24 september 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik knoei weleens met koffie ja.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
hij blijft te liefquote:Op woensdag 24 september 2025 20:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ach gut oh gut
![]()
heeft wat aanmoedinging nodig
Zelluf!quote:Op woensdag 24 september 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent toch niet bang voor dat gekke vogeltje
ik schudde laatst met karnemelk waar ik de dop al vanaf had gedraaidquote:Op woensdag 24 september 2025 20:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Herkenbaar. Had laatst ook weer een spoor achtergelaten op de vloer...
Ik heb op werk de kop koffie wel eens naast het bureau gezet ipv erop.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Herkenbaar. Had laatst ook weer een spoor achtergelaten op de vloer...![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
tr gezet wegens opruiende postsquote:Op woensdag 24 september 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij blijft te lief
heeft wat aanmoedinging nodig
BlonT momentquote:Op woensdag 24 september 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik schudde laatst met karnemelk waar ik de dop al vanaf had gedraaid
@SwJ kun je deze even afvinkenquote:Op woensdag 24 september 2025 20:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tr gezet wegens opruiende posts
he? oh dan weet ik wie je bent!!quote:Op woensdag 24 september 2025 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb op werk de kop koffie wel eens naast het bureau gezet ipv erop.
En uiteraard ook weleens over het toetsenbord heengestoten. Maar goed, dat kan gebeuren.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja doet ie vast als jij het vraagtquote:Op woensdag 24 september 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:SwJ kun je deze even afvinken![]()
![]()
* gebrokenglas schriktquote:Op woensdag 24 september 2025 20:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
he? oh dan weet ik wie je bent!!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zeg dat nietquote:Op woensdag 24 september 2025 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie zegt dat ik blond ben![]()
doxingggggg
BlonT moment nr 2![]()
![]()
![]()
als je nu eens lief zou zijnquote:Op woensdag 24 september 2025 20:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja doet ie vast als jij het vraagt![]()
![]()
je bent nog steeds in de rouw lieverdquote:Op woensdag 24 september 2025 20:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Rollercoaster
Het zit me niet mee de laatste tijd![]()
en daar is geen draaiboek voor.
dat steekt de kop op wanneer dat het wil .....
laat het toe!![]()
![]()
En toen zag je hem in een soort slo-mo naar beneden donderen?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb op werk de kop koffie wel eens naast het bureau gezet ipv erop.
to much info wat jij over je toetsenbord allemaal doetquote:Op woensdag 24 september 2025 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
En uiteraard ook weleens over het toetsenbord heengestoten. Maar goed, dat kan gebeuren.Smile, it's free therapy.![]()
dat zeg je welquote:Op woensdag 24 september 2025 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zeg dat niet
BlonT moment nr 2![]()
![]()
![]()
doxinggggggThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
smeer liever stroop op mn boterham met kaasquote:Op woensdag 24 september 2025 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je nu eens lief zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
ik ken mensen die een refurbished phone laten kletterenquote:Op woensdag 24 september 2025 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
to much info wat jij over je toetsenbord allemaal doetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
op laten drogen, omkiepen en stofzuigenquote:Op woensdag 24 september 2025 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
to much info wat jij over je toetsenbord allemaal doet![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
smeer liever stroop op mn boterham met kaas
je vangt meer vliegen met honingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand moet hier hard om lachenquote:Op woensdag 24 september 2025 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ken mensen die een refurbished phone laten kletteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
weetnietofdatkan?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
op laten drogen, omkiepen en stofzuigen
wil ik ook niet wetenSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Iemand moet hier hard om lachen
ik zal even een mailtje sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind ik lekkerder op geitenkaasquote:Op woensdag 24 september 2025 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vangt meer vliegen met honing
van de jumbo zekerquote:Op woensdag 24 september 2025 20:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vind ik lekkerder op geitenkaas
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zal even een mailtje sturente laaaat
had mazzeltjeSmile, it's free therapy.![]()
eerst OP LATEN DROGENquote:Op woensdag 24 september 2025 20:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
weetnietofdatkan?
wil ik ook niet weten
en misschien uitkloppen bij het omkiepen![]()
![]()
Oei, zondequote:Op woensdag 24 september 2025 20:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ooit een glas cola over de Amiga laten vallen
Toetsenbord dood
Ik zette de koffie neer op mijn bureau zonder te kijken, al pratende met een collega, maar ik voelde niet de verwachtte weerstand van de tafel, het bekertje glipte vervolgens uit mijn hand en toen was het plof.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:56 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En toen zag je hem in een soort slo-mo naar beneden donderen?
Nou, dat krijg je haast niet meer uit de vloerbedekking, hoe snel je ook probeert de boel schoon te maken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kijk nu dus wel uit met koppen koffie op een werkplek.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
alleen op een werkplek?quote:Op woensdag 24 september 2025 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kijk nu dus wel uit met koppen koffie op een werkplek.![]()
![]()
ja, ook thuis dus, aan mijn bureau.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dus je bent constant op je hoedequote:Op woensdag 24 september 2025 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja, ook thuis dus, aan mijn bureau.
want je drinkt een hele dag koffie![]()
Nouja, ik probeer het toch te voorkomen.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:11 schreef greysbones het volgende:
als het mis gaat
dan heeft het zo moeten zijnAutocorrect
(zelfst. naamw.)
da's beter dan genezenquote:Op woensdag 24 september 2025 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja, ik probeer het toch te voorkomen.![]()
![]()
Dat is correct en tevens juist.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
dus je bent constant op je hoede
want je drinkt een hele dag koffie
Nouja, de hele dag.....
's middags nog maar 3 bakken en dan houdt het eigenlijk wel op.
Die automatenkoffie op het werk, daar moet je niet teveel van drinken. Ik ga 's middags over op chocolademelk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
suikerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 24 september 2025 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.
Nouja, de hele dag.....
Die automatenkoffie op het werk, daar moet je niet teveel van drinken. Ik ga 's middags over op chocolademelk.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dus half human, quarter coffee en quarter hot chocolatequote:Op woensdag 24 september 2025 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.
Nouja, de hele dag.....
Die automatenkoffie op het werk, daar moet je niet teveel van drinken. Ik ga 's middags over op chocolademelk.![]()
![]()
zegt ze, en ze lacht haar tanden blootquote:Op woensdag 24 september 2025 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
suikerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Bekijk deze YouTube-video![]()
Same here....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, ik ga zo naar bed. Het was weer een pittige dagquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
slaap je dan wel langer of word je vroeg wakker ?quote:Op woensdag 24 september 2025 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo naar bed. Het was weer een pittige dagThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
gezelquote:Op woensdag 24 september 2025 21:28 schreef maily het volgende:
[..]
nou dan zitten wij hier samen nog
Ik word altijd vroeg wakker. Vaak rond 5 uur. En zonder wekker.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
slaap je dan wel langer of word je vroeg wakker ?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-09-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 6875 / +405 / +393 / 9656 / 10660 / 0.64
2. Dotteke / 1672 / +18 / +48 / 3133 / 3803 / 0.44
3. KillemWieft / 1064 / +17 / +24 / 625 / 929 / 1.15
4. KoningWouter / 806 / +139 / +10 / 1005 / 1289 / 0.63
5. FreshFruit / 694 / +12 / +0 / 836 / 1147 / 0.61
6. kree / 659 / +16 / +0 / 1868 / 2297 / 0.29
7. devzero / 526 / +8 / +47 / 452 / 641 / 0.82
8. hemarookworst / 430 / +22 / +16 / 776 / 1109 / 0.39
9. Homijn / 417 / +0 / +0 / 97 / 192 / 2.17
10. _UserName_ / 357 / +31 / +28 / 351 / 507 / 0.7
11. mario390 / 335 / +20 / +23 / 178 / 323 / 1.04
12. DJMO / 322 / +11 / +36 / 649 / 902 / 0.36
13. Pinnenmutske / 313 / +10 / +39 / 665 / 898 / 0.35
14. Dr.Mikey / 289 / +45 / +22 / 188 / 310 / 0.93
15. Masberum / 283 / +3 / +0 / 387 / 493 / 0.57
16. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
17. ToT / 258 / +0 / +2 / 1599 / 1843 / 0.14
18. MooieTop6 / 235 / +20 / +10 / 1894 / 2202 / 0.11
19. gebrokenglas / 232 / +20 / +22 / 1153 / 1498 / 0.15
20. greysbones / 228 / +2 / +22 / 1651 / 1824 / 0.13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
Hangen je gordijnen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hey GG
dan zou ik lekker naar bed gaanquote:Op woensdag 24 september 2025 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik word altijd vroeg wakker. Vaak rond 5 uur. En zonder wekker.
Ja ze hangen. Eindelijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Greysquote:
Ja, ik ga zoquote:Op woensdag 24 september 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zou ik lekker naar bed gaanDaar heb je lang op moeten wachten. Maanden, volgens mij.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tot nu toe alles goed gegaanquote:
https://www.omroepbrabant(...)r-zet-beelden-onlinequote:
Kan me voorstellen dat je gefrustreerd bent als je ergens niet naar het toilet kan.
Maar om dat vervolgens zo te uiten ..... en die koekebakker van een vent van haar blijft ook aan de balie staan kijken ....
ze had ook naar buiten kunnen gaan.
wat een aso
nu staat ze te kakken (:!) voor heel Nederland![]()
Duurde ook lang voor ik ze besteld had he. Maar na bestelling ook wel zo 2,5 maand dacht ikquote:Op woensdag 24 september 2025 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo
[..]
Daar heb je lang op moeten wachten. Maanden, volgens mij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu nog wachten tot ze voor het laminaat komen kijken. En ik wat hoor over mijn bank. Hier.kan werkelijk nooit iets goed gaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gordijnen toch ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
o het is nog niet klaar ..... amai ....quote:Op woensdag 24 september 2025 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu nog wachten tot ze voor het laminaat komen kijken. En ik wat hoor over mijn bank. Hier.kan werkelijk nooit iets goed gaan
![]()
![]()
Oh, dat moet ook nog. Nog een boel open eindjes...quote:Op woensdag 24 september 2025 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu nog wachten tot ze voor het laminaat komen kijken. En ik wat hoor over mijn bank. Hier.kan werkelijk nooit iets goed gaanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
herkenbaarquote:Op woensdag 24 september 2025 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu nog wachten tot ze voor het laminaat komen kijken. En ik wat hoor over mijn bank. Hier.kan werkelijk nooit iets goed gaan
ga eens naar bed jijquote:Op woensdag 24 september 2025 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, dat moet ook nog. Nog een boel open eindjes...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij had toch ook een akkevietje met je bank?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 24 september 2025 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij had toch ook een akkevietje met je bank?quote:![]()
* gebrokenglas schrikt.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
jep opgelostquote:Op woensdag 24 september 2025 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij had toch ook een akkevietje met je bank?
maar wel omdat ik er zelf achteraan ga
en geen sorry niksThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hij schrok zo hard dat hij in bed is geploftquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* gebrokenglas sluit nu snel af en gaat naar bed.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
jij hebt zeker nooit een glaasje water naast je bed staanquote:Op woensdag 24 september 2025 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas sluit nu snel af en gaat naar bed.![]()
![]()
Voor je het weer is het een gebroken glaasje waterquote:Op woensdag 24 september 2025 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
jij hebt zeker nooit een glaasje water naast je bed staanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
dan moet je alleen maar plassenquote:Op woensdag 24 september 2025 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
jij hebt zeker nooit een glaasje water naast je bed staan
Nee. Helaas nietquote:Op woensdag 24 september 2025 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
o het is nog niet klaar ..... amai ....
Ja het weekend ga ik persoonlijk even langs bij beide. De tijd dat ik netjes via mail met ze praat is voorbijquote:Op woensdag 24 september 2025 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, dat moet ook nog. Nog een boel open eindjes...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe ouder je wordt, hoe vaker je moet 's nachts.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je alleen maar plassenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Van incontinentie tot erectieproblemen; speciale stoel van Nathalie helptquote:Op woensdag 24 september 2025 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je alleen maar plassen
Voor alles een oplossing![]()
![]()
Goed zo, pak ze maar aan!quote:Op woensdag 24 september 2025 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het weekend ga ik persoonlijk even langs bij beide. De tijd dat ik netjes via mail met ze praat is voorbij
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Uitermate raar. Wat zou @mario390 daarvan vinden?quote:Op woensdag 24 september 2025 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)r-zet-beelden-online
Kan me voorstellen dat je gefrustreerd bent als je ergens niet naar het toilet kan.
Maar om dat vervolgens zo te uiten ..... en die koekebakker van een vent van haar blijft ook aan de balie staan kijken ....
ze had ook naar buiten kunnen gaan.
wat een aso
nu staat ze te kakken (:!) voor heel Nederland![]()
Neem je iemand mee?quote:Op woensdag 24 september 2025 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het weekend ga ik persoonlijk even langs bij beide. De tijd dat ik netjes via mail met ze praat is voorbij![]()
die krijgt weer inco-reclame natuurlijkquote:Op woensdag 24 september 2025 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Uitermate raar. Wat zou @:mario390 daarvan vinden?![]()
Drama he heb Eijerkamp gemaild had ze 14 dagen de tijd gegeven en kreeg antwoord dat ze binnen 14 dagen een antwoord zouden geven. Dat was 29 augquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat soort apparaten ga ik nooit proberen.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:41 schreef maily het volgende:
[..]
Van incontinentie tot erectieproblemen; speciale stoel van Nathalie helpt
Voor alles een oplossingAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zit al in bed. De laatste dagen zo druk geweest. Ben kapotquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
neem je foon mee als die mails daarop staan.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drama he heb Eijerkamp gemaild had ze 14 dagen de tijd gegeven en kreeg antwoord dat ze binnen 14 dagen een antwoord zouden geven. Dat was 29 aug
en eigenlijk moet je tegen sluitingstijd gaan .... en flink stampij maken ......![]()
maar ik wil niet op een stoel slapenquote:Op woensdag 24 september 2025 21:41 schreef maily het volgende:
[..]
Van incontinentie tot erectieproblemen; speciale stoel van Nathalie helpt
Voor alles een oplossing
Ik heb al 4x gemaild en. Even zovaak gebeldquote:Op woensdag 24 september 2025 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep opgelost
maar wel omdat ik er zelf achteraan ga
en geen sorry niksWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: