SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fredericm op 03-10-2025 10:37:20 ]
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:11 schreef Fredericm het volgende:
Wat vinden jullie van de onderwijsman bij GVE? 8% rente annuïtaire lening. LTV op woonhuis 81% gebaseerd op WOZ, dus LTV zal wel wat lager zijn Gaat morgen open
Zonder wachtrij kunnen investeren. Zit ook niet echt gelijk vol.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:18 schreef obligataire het volgende:
[..]
Dat zal aansluiten worden in de wachtrij denk ik.
Me too, valt me mee, dekkende zekerheid, rente is OK, van het verhaal zelf ben ik matig enthousiast.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:00 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Zonder wachtrij kunnen investeren
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:32 schreef Fredericm het volgende:
Linkje titans gym bij Collin, zal wel snel publiek open gaanGaat langzaam vol, blijkbaar zien anderen wat ik niet zie. Ik kan me nog terugtrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:59 schreef Fredericm het volgende:
Voor de liefhebber niet voor mij. Woonhuizen boven 4 miljoen zijn niet echt courant. Soldaatjes bij Collin.Knabbel & Babbel, om een indicatie van het risico te geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
Een Knabbel & Babbel lening.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:57 schreef Fredericm het volgende:
[..]
Gaat langzaam vol, blijkbaar zien anderen wat ik niet zie. Ik kan me nog terugtrekken.
Misschien vanwege hypotheek op erfpachtrecht. Maar goed dat duurt nog 29 jaar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:57 schreef Fredericm het volgende:
[..]
Gaat langzaam vol, blijkbaar zien anderen wat ik niet zie. Ik kan me nog terugtrekken.
Ik trek mij terug. Jullie ervaring geeft de doorslag. Dan liever de bloemen bij Collinquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:08 schreef obligataire het volgende:
[..]
Knabbel & Babbel, om een indicatie van het risico te geven.
Je reageerde op een andere post, Titans is niet van K&B.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:08 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Een Knabbel & Babbel lening.
#obli was me net een paar seconden voor![]()
Ja, kloptquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:14 schreef obligataire het volgende:
[..]
Je reageerde op een andere post, Titans is niet van K&B.
Miltrade wel.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:59 schreef Fredericm het volgende:
Voor de liefhebber niet voor mij. Woonhuizen boven 4 miljoen zijn niet echt courant. Soldaatjes bij Collin.Voelt wat vreemd, het leningsdoel is werkkapitaal en vooraad tbv handel in historische voetuigen maar er wordt 500k bouwdepot aangehouden voor de realisatie van de afbouw van een privewoning. Voelt voor mij eerder als het financieren van een dure hobby, of zien jullie dat totaal anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op 6 september hebben we je per e-mail geïnformeerd dat we de investeringsovereenkomst met je zullen beëindigen per 7 oktober. Omdat we de terugkoopprijs enkele dagen hierna naar je bankrekening overmaken, is het belangrijk om je rekeningnummer te controleren.
Controleer je bankrekeningnummer
Op dit moment is bij ons het volgende bankrekeningnummer bekend: NL**INGB*******2**.
Klopt dit niet? Dan verzoeken we je dit zo snel mogelijk - maar uiterlijk op 6 oktober - aan te passen in je dashboard (via Profiel > Bankrekening).
Je kunt ons bereiken op 085 - 888 8185 of via contact@lenderspender.nl.
Ze hebben nog wel even uitgerekend dat ik daar 5% netto rendement heb gehaald. Ben al een jaar of 5 geleden daar gestopt. Kreeg af en toe nog een paar centen. Maar de afkoop is nu 0. Vermoedelijk alles verder afgeschreven. Aanpassing bankrekeningnummer is dus niet nodig.quote:
Het is een mooi woonhuis met ruim voldoende overwaarde dus dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:23 schreef quepos het volgende:
Hierbij de link van elyon deco
https://www.collincrowdfu(...)6ddb9792ca002dd83bae
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |