HALLO VOCHTIG POESJEquote:
Als je meer vragen hebt ga gerust je gangquote:Op woensdag 24 september 2025 16:35 schreef Ama het volgende:
Nou dit heeft meer vragen opgeleverd dan opgelost. Bedankt weer jongens.
Inderdaad hoe kan je in hemelsnaam een spatie tussen pannenkoeken en boerderij zettenquote:Op woensdag 24 september 2025 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
En vandaag in de rubriek "hoe dan?".
Ik heb wel een sterk vermoeden dat pannenkoeken hier iets mee te maken hebben.
Ze hadden die eerste pannenkoek, die ene die altijd mislukt.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
En vandaag in de rubriek "hoe dan?".
Ik heb wel een sterk vermoeden dat pannenkoeken hier iets mee te maken hebben.
Neequote:Op woensdag 24 september 2025 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Bomenverzameling
Ga je nog naar Helldorado?
quote:Op woensdag 24 september 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Er is hier vorige week eene jongetje op de fiets doodgereden. Nu blijkt dat de aanrijder met 90km/h over de busbaan door rood reed op een 50-weg, waarbij die een paar auto's inhaalde die wel netjes stonden te wachten.
Wtf
Dat is gewoon doodslag.
Wat een IDIOOTquote:Op woensdag 24 september 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Er is hier vorige week eene jongetje op de fiets doodgereden. Nu blijkt dat de aanrijder met 90km/h over de busbaan door rood reed op een 50-weg, waarbij die een paar auto's inhaalde die wel netjes stonden te wachten.
Wtf
Dat is gewoon doodslag.
En die bestuurder loopt inmiddels weer vrij rond.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Wtf
Dat is gewoon doodslag.
quote:Op woensdag 24 september 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Wtf
Dat is gewoon doodslag.
Nee, die zit nog vast.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En die bestuurder loopt inmiddels weer vrij rond.
erg!
Dit nieuwsbericht zegt toch echt het tegenovergestelde.quote:
Met zijn fiets oversteken op de oversteekplek.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
Wat doet een jochie op de busbaan dan?
quote:Op woensdag 24 september 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
Wat doet een jochie op de busbaan dan?
Het bedrijf waar jij graag wil werkenquote:Op woensdag 24 september 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
Welk bedrijf houdt hun kerstfeest nou weer op een zaterdag
*kijkt naar waterpolokalender
*Ziet wedstrijd op de bewuste zaterdag
Nou, jammer joh.
Ja dit had ik toch ook niet kunnen weten voorafquote:Op woensdag 24 september 2025 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het bedrijf waar jij graag wil werken
Les geleerd dus. Vragen wanneer sociale werkactiviteiten en uitjes zijn.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dit had ik toch ook niet kunnen weten vooraf
Het is mei 2032. Nattekat solliciteert bij een nieuwe werkgever. Alles lijkt rond, maar er wordt nog één vraag gesteld: 'wanneer is het kerstfeest?'quote:Op woensdag 24 september 2025 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Les geleerd dus. Vragen wanneer sociale werkactiviteiten en uitjes zijn.
Ach ja werk bestaat maar voor een klein gedeelte uit zuipen en feestjes, dat zou ik ook niet te groot maken als ik zou solliciterenquote:Op woensdag 24 september 2025 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Les geleerd dus. Vragen wanneer sociale werkactiviteiten en uitjes zijn.
Daarom is het ook veelzeggend als je niet op komt dagen bij sociale uitjes via het werk.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ja werk bestaat maar voor een klein gedeelte uit zuipen en feestjes, dat zou ik ook niet te groot maken als ik zou solliciteren
Oh, ik had het Leidsch Dagblad gescand vanmorgen. Daar stond dat het OM hem niet op vrije voeten wil. Lees nu aandachtig en zie dat hij in afwachten op vrije voeten is.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit nieuwsbericht zegt toch echt het tegenovergestelde.
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)voeten/92517319.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |