Daar ben ik ook blij om.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah gelukkig Eric vd Burg eruit. Ik skipte de afleveringen met hem en keek alleen het finalespel omdat ik er niet naar kan kijken. Schijnheilige kwal.
Zaterdag pas denk ik. De finale toch, of was t finaleweek?quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat is wel jammer voor je, want Herman en Pauline doen het prima.
Ook de antwoorden op kijkersvragen zijn best leuk. En de wisselwerking tussen Herman en Pauline ook. Ben benieuwd of Pauline morgen met 1 of met 2 zelfgebreide sokken zit.
Als alles goed gaat inderdaad zaterdag pas, hoorden we vandaag.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zaterdag pas denk ik. De finale toch, of was t finaleweek?
Ja de kans dat iemand even 4 antwoorden geeft is niet groot, en zeker op basis van het verloop tot dan toe snap ik wel dat ze dacht veilig te zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:47 schreef GwaiLow het volgende:
Tja, maakte ze hier een klein foutje door zichzelf niet onder Blaudzun te laten zakken, of was het gewoon veel pech dat hij net 4 antwoorden wist? Zelf had ze slechts 2 antwoorden nodig gehad als ze zich had laten zakken. Denk toch dat dat de beste optie zou zijn geweest, maar het was wel een lastige keuze.
En mooi dat Aletha gewoon eerlijk toegeeft dat ze zwaar baalt.
Ja, het was ook zeker geen fout van Aletha. Vooral veel pech, want zij is zonder twijfel sterker dan Blaudzun. Alcatraz was een heerlijke laatste vraag. De meeste mensen hebben Escape from Alcatraz van Clint E. wel gezien natuurlijk, en dan som je binnen een paar seconden 4 simpele antwoorden op.quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja de kans dat iemand even 4 antwoorden geeft is niet groot, en zeker op basis van het verloop tot dan toe snap ik wel dat ze dacht veilig te zijn.
Natuurlijk was laten zakken slimmer geweest, maar dan had ze nog 45 seconden moeten wachten. Dat is vrij lang en kan me voorstellen dat je dan liever meteen past.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, het was ook zeker geen fout van Aletha. Vooral veel pech, want zij is zonder twijfel sterker dan Blaudzun. Alcatraz was een heerlijke laatste vraag. De meeste mensen hebben Escape from Alcatraz van Clint E. wel gezien natuurlijk, en dan som je binnen een paar seconden 4 simpele antwoorden op.
Toch denk ik wel dat de kans groter is dat je in 30+ seconden 2 antwoorden weet, dan dat de tegenstander 4 antwoorden niet weet. Ik zou toch liever van mijn eigen kracht uitgaan, dan afwachten wat de tegenstander doet.
Lieke is een bazin! Eindelijk iemand die de regels wel kent. Altijd zo vervelend dat kandidaten zichzelf 1s onder de ander laten zakken, terwijl dit helemaal niet nodig is. Als je gelijk met de ander staat, en pas zegt, mag je ook beginnen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:05 schreef svann het volgende:
Dat passen deed Lieke goed.
Verstandig dat ze niet doorging met antwoorden gokken.
Nee, er schijnt iets anders op tv te zijn. Daar voor wel een uitzending op zaterdag!quote:
Gelukkig sloeg de karma toe en vloog hij eruit.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:51 schreef hhh38 het volgende:
Blaudzun die Wierd Duk een fascist noemt
Volgens mij wist ie al na 3 rondes dat het einde verhaal zou zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 03:16 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Gelukkig sloeg de karma toe en vloog hij eruit.
Denk dat ze alle 3 wel terecht zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Spannende halve finale, gunde het ze allemaal wel. Denk wel uiteindelijk de 2 terechte finalisten.
Oh ja zeker, maar Thomas was natuurlijk al duidelijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk dat ze alle 3 wel terecht zijn.
Super spannend! En fijn dat Lieke naar huis is, vond haar de minst sympathiekequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Spannende halve finale, gunde het ze allemaal wel. Denk wel uiteindelijk de 2 terechte finalisten.
Het verschil qua punten was al groot, dus het kwam niet door karma vanwege deze opmerking dat hij eruit vloog. Persoonlijk geef ik hem groot gelijk in zijn opmerkingen, maar dat is een verschil van mening.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 03:16 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Gelukkig sloeg de karma toe en vloog hij eruit.
Die wil je niet thuis in de woonkamer hangen nee.quote:
Alles wat hij gewonnen had, was hij meteen weer kwijtquote:
Die van Brankele was te makkelijk voor een finale.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:03 schreef DrMarten het volgende:
Jemig, de ene moet een paar Europese streken herkennen en dan krijgt Rob zo'n gallerij. Dat is toch niet te vergelijken?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:11 schreef Felagund het volgende:
Dom van Thomas om niet meteen te stoppen bij het goede antwoord.
Ja, hij heeft veel geluk dat hij die 50 toch nog hadquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:11 schreef Felagund het volgende:
Dom van Thomas om niet meteen te stoppen bij het goede antwoord.
En Rob had pech dat hij niet als eerste mocht, maar dat is het spel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, hij heeft veel geluk dat hij die 50 toch nog had
De kans is groot dat Thomas er ook wel 2 had geweten. Die fout op het eind heeft hem wel de winst gekost.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:18 schreef NoCigar het volgende:
Ze wint alleen omdat Thomas niet paste.
Zo zeg datquote:
.(Wel mooie vrouw natuurlijk, weet je wat, gewoon terecht gewonnen gewoon omdat ze zo mooi is en niet omdat Thomas zo'n gigantische enorme overduidelijke fout maakte). 😋quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:34 schreef Magere_Gein het volgende:
Onterechte winnares, Thomas had gewoon gewonnen als hij zich onder de 35 seconden had laten zakken (misschien wilde hij die spuuglelijke trofee niet). Ik vermoed matchfixing zoals bij beide keren dat een vrouw de slimste won! 😏
Ik ook niet. Heb Philip en Maarten niet een keer gemist dit seizoenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:21 schreef spapaars het volgende:
Mooi seizoen weer, mis de oudjes niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |