SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Josie is on a vacation far away.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik had een andere OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Overalquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:49 schreef maily het volgende:
[ link | afbeelding ]
Op de FP ook al @:JustinK![]()
![]()
* gebrokenglas bolkt JustinAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Tokkievolkquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:49 schreef maily het volgende:
[ link | afbeelding ]
Op de FP ook al @:JustinKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zij durft dat wel ja.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Er is ook nog een trouwerij gaande?quote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is ook nog een trouwerij gaande?![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gefeliciteerd aan de bruid en gecondoleerd aan de man in kwestiequote:![]()
Ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Net klaarquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie helpt me even herinneren dat ik op de terugweg even langs gwk travelex moet lopen?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
DM Spam incommingquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:07 schreef DJMO het volgende:
Wie helpt me even herinneren dat ik op de terugweg even langs gwk travelex moet lopen?
Het is wat hè afgelopen maanden zweten bij alles is dat klaar krijg ik een loopneus
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je moet op de terugweg even langs gwk travelexquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:07 schreef DJMO het volgende:
Wie helpt me even herinneren dat ik op de terugweg even langs gwk travelex moet lopen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
@JustinKquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
@kuttoeristenIk heb er één en ik ben er trots op
Vergeet de vaders, de broertjes, de honten en de kadden niet!
Je moet op de terugweg even langs gwk travelexquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vergeet niet dat je nog ergens langs moet gaanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je moet op de terugweg even langs gwk travelex![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je nog ergens langs moet gaan
quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je moet op de terugweg even langs gwk travelex
Owja, je moet nog langs de GWK travelex! Vergeet je dat niet?!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik!quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:07 schreef DJMO het volgende:
Wie helpt me even herinneren dat ik op de terugweg even langs gwk travelex moet lopen?![]()
Niet vergeten hoor!quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jullie zijn lief! Gek, maar maar wel lief!Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja, met zo'n vraag kun je onze toewijding wel verwachten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:23 schreef DJMO het volgende:
Jullie zijn lief! Gek, maar maar wel lief!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zellufquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:23 schreef DJMO het volgende:
Jullie zijn lief! Gek, maar maar wel lief!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vergeet niet tegen DJMO te zeggen dat ze nog langs GWK Travelex moet gaanquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, met zo'n vraag kun je onze toewijding wel verwachten.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, daar moet ze idd ook nog langs op de terugweg. Goed dat je het nog even zegt!quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Vergeet niet tegen DJMO te zeggen dat ze nog langs GWK Travelex moet gaanOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dit blijf ik natuurlijk horen tot ik een selfie in het gwk kantoor maak en post zeker?
Moeten we er dan al mee ophouden?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:28 schreef DJMO het volgende:
Dit blijf ik natuurlijk horen tot ik een selfie in het gwk kantoor maak en post zeker?![]()
Godsamme. Eerst een Engelse van wie de mobiel dood is: weet u waar ik de onze Lieve Vrouwekerk kan vinden? En vervolgens een half bezopen Ier die wil weten waar hij de metro en de mcdonald's kan vinden. Volgende keer laat ik m'n gele jas thuis als ik in Amsterdam ga wandelen
Tijd te kort vandaag, maar ff pauze met een warm bakkie heb er al drie koud laten wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wel aan jezelf denken Dotquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:34 schreef Dotteke het volgende:
Tijd te kort vandaag, maar ff pauze met een warm bakkie heb er al drie koud laten worden![]()
Ja want we weten niet wanneer je langs het gwk kantoor bent geweest.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:28 schreef DJMO het volgende:
Dit blijf ik natuurlijk horen tot ik een selfie in het gwk kantoor maak en post zeker?
Niet vergeten trouwens hoor! Anders even een reminder in je telefoon zetten?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:34 schreef Dotteke het volgende:
Tijd te kort vandaag, maar ff pauze met een warm bakkie heb er al drie koud laten worden
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik wens jullie een hele fijne dag
Dikke knuffel
Mijn hoofd is net de Boomerang in Bellewaarde.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Jij ook dikke knuffelquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dikke knuffel
Mijn hoofd is net de Boomerang in Bellewaarde.![]()
![]()
Ja doe ik wel, maar wat moet moetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Work time.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Yes yesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dikke knuffel
Mijn hoofd is net de Boomerang in Bellewaarde.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:28 schreef DJMO het volgende:
Ben je al geweest?,![]()
#doesgekquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:23 schreef DJMO het volgende:
Jullie zijn lief! Gek, maar maar wel lief!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik zie verderop borden in de straat die me niet bevallen
Kutbrug?quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:29 schreef DJMO het volgende:
Ik zie verderop borden in de straat die me niet bevallen![]()
Ik loop in Amsterdam. Daar kan ik elke 10 seconden wel Kutbrug roepenquote:
Nee. Straat is afgesloten, en het leek er heel even op dat ik moest omkeren om anders te lopen, maar voetgangers kunnen er gelukkig wel langs.
Als ik aan het wandelen ben en ik zie gele borden opdoemen begin ik al te vloekenquote:
gvdquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik aan het wandelen ben en ik zie gele borden opdoemen begin ik al te vloeken![]()
![]()
kalm aan, daar gaan die gele borden niet door weg.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik aan het wandelen ben en ik zie gele borden opdoemen begin ik al te vloeken
Ben je al bij het gwk kantoor geweest?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee nog niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
kalm aan, daar gaan die gele borden niet door weg.
Ben je al bij het gwk kantoor geweest?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ze zal toch geen bord voor dr kop hebben?quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
kalm aan, daar gaan die gele borden niet door weg.
Ben je al bij het gwk kantoor geweest?![]()
![]()
* gebrokenglas houdt geschrokken de adem inquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze zal toch geen bord voor dr kop hebben?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas houdt geschrokken de adem in![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik aan het wandelen ben en ik zie gele borden opdoemen begin ik al te vloekenGelebordenVoorDjmoquote:![]()
![]()
Wel eens met boze vrouwen te maken gehad?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het kleurt wel leuk bij elkaar, je gele signaaljas en gele omleidingsborden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik aan het wandelen ben en ik zie gele borden opdoemen begin ik al te vloeken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Neequote:Op dinsdag 23 september 2025 13:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel eens met boze vrouwen te maken gehad?![]()
![]()
Selfie van jij in je signaaljas bij zo'n "voetgangers omlopen" bord.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het kleurt wel leuk bij elkaar, je gele signaaljas en gele omleidingsborden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vergeet niet langs het GWK te gaanquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik loop in Amsterdam. Daar kan ik elke 10 seconden wel Kutbrug roepen
Nee. Straat is afgesloten, en het leek er heel even op dat ik moest omkeren om anders te lopen, maar voetgangers kunnen er gelukkig wel langs.
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Consider yourself luckyquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij ook al aan de signaaljas?quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Selfie van jij in je signaaljas bij zo'n "voetgangers omlopen" bord.
Pas op; scherfigheid.![]()
En ondanks al onze waarschuwingen dat ze niet moet vergeten even langs het GWK te gaan zit ze straks in de trein naar Zaandam, en dan: gvd, vergeten langs het GWK te gaan.![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Onee ik niet. Ik heb een hele neutrale zwarte jasquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:42 schreef maily het volgende:
[..]
Jij ook al aan de signaaljas?
Pas op; scherfigheid.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
gvd betekent hier iets anders...quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
En ondanks al onze waarschuwingen dat ze niet moet vergeten even langs het GWK te gaan zit ze straks in de trein naar Zaandam, en dan: gvd, vergeten langs het GWK te gaan.![]()
![]()
![]()
![]()
Oja, iets met koffie.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
gvd betekent hier iets anders...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Teamsvergadering in druk kantoortuin
Dus ik zei dus iets in de vergadering dachten mensen in kantoortuin dat ik het tegen hun hadden
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, dat is dus niet te doen, vergaderen in een kantoortuin.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:50 schreef hemarookworst het volgende:
Dus ik zei dus iets in de vergadering dachten mensen in kantoortuin dat ik het tegen hun haddenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
"Ja meneer hemarookworst"quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:50 schreef hemarookworst het volgende:
Dus ik zei dus iets in de vergadering dachten mensen in kantoortuin dat ik het tegen hun hadden
"Komt in orde meneer hemarookworst"
"Gaan we regelen meneer hemarookworst"
"Morgenochtend ligt het op uw bureau meneer hemarookworst"
Zulke reacties allemaal?![]()
Ja en plus nog een paar die vroegen: heb je het tegen mij?quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:53 schreef maily het volgende:
[..]
"Ja meneer hemarookworst"
"Komt in orde meneer hemarookworst"
"Gaan we regelen meneer hemarookworst"
"Morgenochtend ligt het op uw bureau meneer hemarookworst"
Zulke reacties allemaal?Uw ADH vitamine Worst
Moet je nagaan als je gaat furzenquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:50 schreef hemarookworst het volgende:
Dus ik zei dus iets in de vergadering dachten mensen in kantoortuin dat ik het tegen hun hadden![]()
Hoe is het met je vader?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe ik sws alquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je gaat furzenUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:58 schreef StevenHyde het volgende:
Komen de traplift voor mijn moeder weghalen. Dus maar ff aanwezig zijn![]()
![]()
![]()
Ik zit nu in de metro naar centraal station.Ik heb er één en ik ben er trots op
Even langs het gwk kantoor straks! niet vergeten!quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:04 schreef DJMO het volgende:
Ik zit nu in de metro naar centraal station.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Fijn dat we dat weten
Deze man is scherp voor de 14u middag bolkquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even langs het gwk kantoor straks! niet vergeten!![]()
Welk centraal station? Ken alleen station-west,station-oost,station-boord,station-zuid en vrij parkeren.![]()
Het lijkt er bijna op dat hij niets anders te doen heeftquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Deze man is scherp voor de 14u middag bolk
Komt door alle koffie. Ik moet niet vergeten even koffie te halen straks.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Deze man is scherp voor de 14u middag bolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat? Ik ben superdruk!quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt er bijna op dat hij niets anders te doen heeftAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarmee? Met Bolkuhhhhhhhhquote:
Dat doe ik tussen de bedrijven door. Hangt jouw plisségordijn al?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, ze zouden tussen 13.30 en 14.30 komen, ze mogen wel opschieten want om 16.15 heb ik hier weer mensen zitten voor een team vergadering.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat doe ik tussen de bedrijven door. Hangt jouw plissé gordijn al?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Copy thatquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:04 schreef DJMO het volgende:
Ik zit nu in de metro naar centraal station.![]()
![]()
quote:
Nou hier kwam laatst de controleur van de verwarmingsketel "tussen 12.30 en 17.00 uur" ook om 16.45 uur langs.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze zouden tussen 13.30 en 14.30 komen, ze mogen wel opschieten want om 16.15 heb ik hier weer mensen zitten voor een team vergadering.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ow. Moest ik het aantal bakjes koffie turven?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Onderweg heb ik Rob nog geenterd, die ondeweg van kantoor naar huis moest, met haast want digitale vergadering.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even langs het gwk kantoor straks! niet vergeten!
Die heb ik dus net op de trein gezet, om zelf een trein later te nemen omdat ik nog langs gwk moet.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ah, je bent het dus nog niet vergeten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Onderweg heb ik Rob nog geenterd, die ondeweg van kantoor naar huis moest, met haast want digitale vergadering.
Die heb ik dus net op de trein gezet, om zelf een trein later te nemen omdat ik nog langs gwk moet.
Nu niet afgeleid zijn door de McDonald's, nu eerst even langs het GWK kantoor! Dan is dat maar vast geregeld.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja ik heb gezegd dat ze uiterlijk tot 16 uur hier mogen zijn, is hun verantwoording danquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou hier kwam laatst de controleur van de verwarmingsketel "tussen 12.30 en 17.00 uur" ook om 16.45 uur langs.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar dus geen selfie van DJMO in haar gele signaaljas bij een geel omleidingsbord.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, je bent het dus nog niet vergeten.
Nu niet afgeleid zijn door de McDonald's, nu eerst even langs het GWK kantoor! Dan is dat maar vast geregeld.
Het is 16 over 2Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
We kunnen niet zien of dit een actuele foto isquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Even boodschappen halen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is waar. DJMO kun je een krant kopen, zodat we de datum van vandaag van de krant zien, en daarmee op de foto bij het GWK?quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:17 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
We kunnen niet zien of dit een actuele foto isAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit was de laatste keer dat DJMO DTS gebruikt als herinneringsapp.
Het aantal notificaties is nogal hoog
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het mag: 5 vandaagquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow. Moest ik het aantal bakjes koffie turven?![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:17 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
We kunnen niet zien of dit een actuele foto is
Gratis geld
Had briefje van 20 pond in de tuin van Rob gevonden.Ik heb er één en ik ben er trots op
Gratis geld bolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Heerlijk weer bolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zijn ze bij @Dotteke al met de gordijnen bezig?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar. DJMO kun je een krant kopen, zodat we de datum van vandaag van de krant zien, en daarmee op de foto bij het GWK?
Dit bewijs genoeg?Ik heb er één en ik ben er trots op
Hier een een kast van een vent bezig om de traplift weg te halen. Denk dat hij binnen kwartiertje wel klaar is![]()
![]()
Oja, zo kan het ookquote:![]()
Mooi
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is gg daar?quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:28 schreef StevenHyde het volgende:
Hier een een kast van een vent bezig om de traplift weg te halen. Denk dat hij binnen kwartiertje wel klaar is![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-09-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 6293 / +376 / +216 / 9234 / 10148 / 0.62
2. Dotteke / 1624 / +12 / +18 / 3078 / 3730 / 0.44
3. KillemWieft / 1040 / +26 / +17 / 617 / 917 / 1.13
4. KoningWouter / 796 / +28 / +139 / 939 / 1216 / 0.65
5. FreshFruit / 690 / +33 / +8 / 805 / 1109 / 0.62
6. kree / 659 / +29 / +16 / 1868 / 2297 / 0.29
7. devzero / 477 / +0 / +6 / 424 / 598 / 0.8
8. Homijn / 417 / +0 / +0 / 97 / 192 / 2.17
9. hemarookworst / 398 / +31 / +6 / 732 / 1028 / 0.39
10. _UserName_ / 329 / +22 / +31 / 343 / 496 / 0.66
11. mario390 / 312 / +71 / +20 / 165 / 295 / 1.06
12. Masberum / 283 / +51 / +3 / 387 / 493 / 0.57
13. DJMO / 278 / +35 / +3 / 606 / 840 / 0.33
14. Pinnenmutske / 271 / +20 / +7 / 641 / 849 / 0.32
15. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
16. Dr.Mikey / 264 / +6 / +42 / 177 / 287 / 0.92
17. ToT / 256 / +5 / +0 / 1592 / 1835 / 0.14
18. MooieTop6 / 217 / +30 / +12 / 1829 / 2117 / 0.1
19. greysbones / 206 / +0 / +2 / 1603 / 1770 / 0.12
20. gebrokenglas / 203 / +34 / +13 / 1071 / 1387 / 0.15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Vast niet, want ik loop buiten in het zonnetjequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Rob en ik hebben een keer tijdens een weekend weg onderweg langs een tankstation 140 euro gevonden in het grasquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:28 schreef StevenHyde het volgende:
Project X in de tuin van Rob. Allemaal opzoek naar doekoes!
OOh lekkerquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vast niet, want ik loop buiten in het zonnetje![]()
Linkedin-bolk
Weer een bericht van een recruiter?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nope, hij belde net dat hij over 10 minuten kwam.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Zijn ze bij @:Dotteke al met de gordijnen bezig?
Ik zeg red u het dan dat het om 16 uur klaar bent?
Krijg ik zo snauwerig antwoord. Daar heb ik geen invloed op.
Ik zeg meneer het is geen aanval op u maar gewoon een vraag, omdat ik aan heb gegeven dat ik hier om 16 uur een vergadering hebt
Man o man wat zijn de mensen tegenwoordig toch snel aangebrand
Ik heb trouwens als nog de politie gebeld, ik wilde aangiftte doen van vrijdag met die buurman
Maar nu word ik door de wijkagent gebeld. pppffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb nooit geld gevonden.
Weet wel dat ik als kind een geweldige droom had. Dat er geld kwam uit mijn diskette station van mijn PC. Nog nooit zo boos geworden toen ik wakker werd (weet het nu dus nog, dus groot trauma)![]()
Ik wel een keer 200 gulden, maar die heb i naar het politie bureau gebracht en een keer een zak vol met boekjes van de AH die heb ik naar AH gebeld en gemeld bij de politiequote:Op dinsdag 23 september 2025 14:37 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb nooit geld gevonden.
Weet wel dat ik als kind een geweldige droom had. Dat er geld kwam uit mijn diskette station van mijn PC. Nog nooit zo boos geworden toen ik wakker werd (weet het nu dus nog, dus groot trauma)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Gratis kaartspelletje (dankzij dat gevonden geld)Ik heb er één en ik ben er trots op
Yep, met een loon waar je je hond nog niet voor zou laten lopenquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weer een bericht van een recruiter?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:39 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Gratis kaartspelletje (dankzij dat gevonden geld)![]()
![]()
Gewoon stompen al die luiquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, hij belde net dat hij over 10 minuten kwam.
Ik zeg red u het dan dat het om 16 uur klaar bent?
Krijg ik zo snauwerig antwoord. Daar heb ik geen invloed op.
Ik zeg meneer het is geen aanval op u maar gewoon een vraag, omdat ik aan heb gegeven dat ik hier om 16 uur een vergadering hebt
Man o man wat zijn de mensen tegenwoordig toch snel aangebrand
Ik heb trouwens als nog de politie gebeld, ik wilde aangiftte doen van vrijdag met die buurman
Maar nu word ik door de wijkagent gebeld. pppffIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Links en rechts om de orenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stuk voor stukIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Like gegevenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kerst bolk.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja en lachen, zijn ze steunen er vergeten bij te doen voor de kiepkantelramenquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Zijn ze bij @:Dotteke al met de gordijnen bezig?
Het zal hier ook eens een keertje goed gaan.
![]()
Gelukkig, hij had nog wat in de auto liggen
Wat een mazzelaar ben ik toch he
quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:06 schreef Dotteke het volgende:
Gelukkig, hij had nog wat in de auto liggen
Wat een mazzelaar ben ik toch he
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet waar de keuken isquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:07 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan kap je ermee.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Uitgelezen ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gewoon vandaag. Beetje kutdag.![]()
![]()
Das minder KWWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gewoon vandaag. Beetje kutdag.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Balen ...quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gewoon vandaag. Beetje kutdag.
Je bent wel heel goed begonnen he?
Vanmorgen vroeg al op de fiets!![]()
Waarmee?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yupquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:13 schreef maily het volgende:
[..]
Balen ...
Je bent wel heel goed begonnen he?
Vanmorgen vroeg al op de fiets!![]()
Morgen weer een dag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O dan moet je toch nog even, het is pas 15 uur. Lekker op tijd naar bed vandaagquote:
Slaap jussie slaapquote:
Nirt TE vroegquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Precies, vanavond mooi vroeg er in.![]()
![]()
ik niet dus ik zal eens wat pijnstillers pakkenquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Precies, vanavond mooi vroeg er in.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sweet dreamsquote:
Bijna drie kartier bezig met 2 gordijnen, wordt nog spannend of hij om 16 uur klaar is. Er moeten nog 4 ramen gedaan wordenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: