Ja maar toen was ze nog niet zo terminaal als nu he... hoop dat ze ergens een bedje hebben geregeld 👍quote:Op maandag 22 september 2025 21:35 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
De vorige keer was ze ook bij de boekpresentatie. Roy moest rijden. Baby moest mee, want net uitgepoept. Dus ja, ik denk dat ze weer gaat.
Hangend in haar elektrische stoel, koptelefoon op vanwege het vele applaus, zonnebril op tegen het vele flitslicht en haar zonnebloemketting om zodat iedereen gaat vragen wat ze heeft.quote:Op maandag 22 september 2025 21:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Misschien gaat ze naar de lancering.. ze kan geen half uur naar de pub maar wel naar een boek release hartje Amsterdam natuurlijk 👍 lekker in de rolie!
Eens... maar ze doen nu net of andere mensen deze gegevens gelekt hebben 🤦♂️ als je ze zo online gooit is het niet goed dat gekken ermee aan de haal gaan.. maar ook niet geheel ondenkbaarquote:Op maandag 22 september 2025 21:43 schreef Tarantelle het volgende:
Zo, het zal mij nog niet een keer gebeuren dat ik niet in de gaten heb dat ik de laatste poster was 😁.
Overigens keur ik bedreigingen, schelden, pesten en adressen doorgeven heel erg af. Dat is nooit goed te praten, voor geen enkele influencer. Mensen doen soms vreemde dingen.
Bonus punten als ze slabber omdoet voor het kwijlenquote:Op maandag 22 september 2025 21:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hangend in haar elektrische stoel, koptelefoon op vanwege het vele applaus, zonnebril op tegen het vele flitslicht en haar zonnebloemketting om zodat iedereen gaat vragen wat ze heeft.
Want ze heeft 2 zinnen geschreven voor het boekje hè?
#alleaandachtiswelkom
Begrijp nooit dat die mensen de common sense niet hebben dat ze de hele privacy van de kinderen te grabbel gooien inclui bij mensen met verkeerde bedoelingen. Lullen als brugman dat je het voor je kinderen doet maar die energie niet steken in de veiligheid van datzelfde kind. Je bent imo pas een goede influ als je je kinderen helemaal van internet weghoudt, dus helemaal geen foto's ook niet met afgeschermde gezichten.quote:Op maandag 22 september 2025 21:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Eens... maar ze doen nu net of andere mensen deze gegevens gelekt hebben 🤦♂️ als je ze zo online gooit is het niet goed dat gekken ermee aan de haal gaan.. maar ook niet geheel ondenkbaar
En omdát ze het uitvocht via insta, het voor de verkoopcijfers in haar boek zette en alles vreselijk uit heeft gemolken/melkt, kan ik geen medelijden met haar hebben.quote:Op maandag 22 september 2025 21:57 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik vind het wel echt verdrietig dat ook het contact met haar laatste sibling voorbij is. We waren er helaas allemaal bij hoe ze dit uitvocht via instagram. En toch vind ik het wel verdrietig voor haar. Het zal toch ook nooit haar intentie zijn geweest bij het starten van haar prinsessenaccount dat het tot een soort isolement zou leiden.
Dat snap ik ook niet zo goed.quote:Op maandag 22 september 2025 21:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
En met Judith gaat het voor de 4e week al niet goed.
Maar volgens haar werkt het medicijn wel, toch?
Michelle was ook al bij de Jumbo 😁quote:Op maandag 22 september 2025 22:00 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Jvp kookt ineens een oerhollandse maaltijd. Gewoon gekocht bij de jumbo en ze heeft nu tips nodig voor normale maaltijden.
De hello fresh en fantastische pasta’s van MB waren dus ook al nep
Denk niet per se nep, de samenwerking is met Michelle, niet met Jacqueline. En goedkoop is HF ook niet per se, misschien kanze MB haar kortingscode gebruiken 😉quote:Op maandag 22 september 2025 22:00 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Jvp kookt ineens een oerhollandse maaltijd. Gewoon gekocht bij de jumbo en ze heeft nu tips nodig voor normale maaltijden.
De hello fresh en fantastische pasta’s van MB waren dus ook al nep
Misschien werkt het medicijn wel voor haar PH, want haar hart was stabiel gebleven deelde ze de laatste keer toch?quote:Op maandag 22 september 2025 21:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind haar heel vaak een zeur. Maar de laatste tijd extra inderdaad. En ik word gek van die buik de hele tijd in beeld. Ja, ze is zwanger, maar daar is dan ook echt niet omheen te gaan.quote:Op maandag 22 september 2025 21:54 schreef Harper het volgende:
Ben ik de enige die Junoordzij best wel een zeikerd vind de laatste tijd?
Ik denk dat ze de impact van deze zwangerschap plus in huis dat verbouwd wordt blijven wonen erg onderschat heeft. Maar toch. Kinderopvang, hondenopvang, een PA, dagelijks wandelen en nog steeds obsessief sporten. En dat alles met een (nep) glimlach en een zwijm van liefde. Terwijl ze volgens mij van binnen enorm opgefokt is.
Zij zou zichzelf een tijd offline moeten gunnen, tot na de bevalling. Maar die inkomsten he?
Ja dan denk je toch dat het juist aan dat medicijn ligt?quote:Op maandag 22 september 2025 21:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Paardrij-instructrice van de manege.quote:Op maandag 22 september 2025 22:09 schreef NineMilka het volgende:
Wat is bij AM de link met de overleden persoon van laatst? Gezien die tekeningen op de foto erbij. Of is die persoon ook die ene persoon die haar dat bericht stuurde en aan wie ze nu het boek opdraagt?
Ik denk dat er onderliggend iets is. Ik hoop dat het gevonden wordt want ik vind het best zorgelijk.quote:Op maandag 22 september 2025 22:16 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja dan denk je toch dat het juist aan dat medicijn ligt?
Ja of bijwerkingen? Je hebt dat wel vaker voor het 1 kan de medicatie heel goed zijn ding doen maar op een ander vlak heeft het bijwerkingen die soms nog erger kunnen zijn dan de kwaal zelf. Zeg niet dat dat bij Judith is.quote:Op maandag 22 september 2025 22:17 schreef Shuri het volgende:
[..]
Ik denk dat er onderliggend iets is.
Ja dat begreep ik, maar is zij degene aan wie ze het boek dan opdraagt (die ook haar het bericht stuurde) of wat is anders de reden dat die 2 tekeningen een rol spelen in deze foto?quote:Op maandag 22 september 2025 22:16 schreef Shuri het volgende:
[..]
Paardrij-instructrice van de manege.
Oh ja, die buik. Altijd bloot. Maar dat is een ding onder influencers.quote:Op maandag 22 september 2025 22:07 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ik vind haar heel vaak een zeur. Maar de laatste tijd extra inderdaad. En ik word gek van die buik de hele tijd in beeld. Ja, ze is zwanger, maar daar is dan ook echt niet omheen te gaan.
En ik ben zelf ook zwanger toevallig, dus jaloezie zal de oorzaak van m’n irritatie niet zijn denk ik
Ik vind trouwens ook dat ze in haar berichten of antwoorden op vragen steeds zo mysterieus laat doorschemeren dat deze zwangerschap niet vanzelf kwam, maar het lijkt uiteindelijk ook weer op een kwestie van een paar maanden dat het duurde t.o.v. de eerste keer raak bij haar eerste kind. Daar kan ik ook echt niet tegen. Doe niet zo dramatisch denk ik dan.
Volgens mij is dat niet duidelijk.quote:Op maandag 22 september 2025 22:16 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja dan denk je toch dat het juist aan dat medicijn ligt?
Misschien werkt het wel voor de kwaal zelf, haar hart wel. Maar zijn dit de bijwerkingen.
Lekker duurzaam ook. En fantastisch spul, houdt je maar een paar uur fris.quote:Op maandag 22 september 2025 22:43 schreef Harper het volgende:
JvP en de Wild reclame: ´s avonds de stick, ´s ochtends de roller.
Goede reclame, als je twee keer per dag deo op moet doen!
😂quote:Op maandag 22 september 2025 23:39 schreef Memm het volgende:
Spuitelf/mosterd hier🤭 een leuke rijm om onze zware kutdag mee te eindigen:
Van pompoen-posing naar supermarkt-cruising 🎃🛒
Van stralend met pompoen, naar rollend boodschappen doen!🫢😵💫✨️
Die moet toch wel bepaald aangekeken worden in de supermarkt..quote:Op maandag 22 september 2025 23:39 schreef Memm het volgende:
‘In plaats van kaarten kleurplaten’ 😁quote:Op maandag 22 september 2025 23:39 schreef Memm het volgende:
'Gerda Geenbaan' zijn we vergeten dat AM tot nog niet zo lang geleden ook gewoon tot die doelgroep behoorde?quote:Op dinsdag 23 september 2025 06:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
Denkt die Fieke Opdam (en AM) nou echt dat de haat en kritische reacties komen van (hahahihi…) Gerda Geenbaan, Karin Kletskous en Joke Jankbal vrouwen?
En niet ook van Lieke de politievrouw en Ayse de AI-expert of Bram de ervaringsdeskundige die waarschuwen voor het 24/7 filmen van je (jonge) kinderen? Het plaatsen van (jonge) meisjes in hun bikini? Het bekend maken van je adres, de scouting/manege/scholen en hoe laat ze waar zijn?
Nee, want die reacties worden razendsnel geswifferd zodat ze alleen de jubelreacties van volgmoekes overhoudt.
En dan de volgende post ‘kom voor elkaar op, ook online’
Als jij dat nou eens doet voor JOUW kinderen, geldbeluste doos..
En alsof jonge kinderen weten wat voor impact het heeft wat wordt gedeeld, wat het dark web is, dat ze tot in lengte van dagen geconfronteerd worden met wat moeder op internet en in haar boekjes heeft gezet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:12 schreef Post-its het volgende:
Hoe kan AM vol blijven houden dat haar kinderen het oké vinden dat ze de hele dag filmt, ook in de meest kwetsbare situaties?
Oké bedreigen is niet goed te praten, maar dat wordt veroorzaakt doordat zij alles online deelt in de huidige maatschappij.
Ik weet daar niks (meer) van, was nog een baby toen we gingen verhuizen. Maar ons mam en mijn oudste broers hebben er wel last van gehad. Daarom snap ik AM hierin echt totaal niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:13 schreef Post-its het volgende:
@:dievanhiernaast,
Lijkt me heel heftig om mee te maken voor je ouders (en jou).
De combinatie van trui en broek is ook niet echt bijzonder leuk of inspirerend.quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat zijn die OOTD filmpjes van deviervankim toch enorm ongemakkelijk.
Wel mee willen doen met deze 'trend', maar er dan zo raar bij doen. Dat geschud met die kont ook steeds naar de camera, dat is misschien 1x leuk, daarna niet meer.
Dat denk ik niet. Die tekeningen hangen daar gewoon. Het gaat om het gedichtje op de foto.quote:Op maandag 22 september 2025 22:23 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik, maar is zij degene aan wie ze het boek dan opdraagt (die ook haar het bericht stuurde) of wat is anders de reden dat die 2 tekeningen een rol spelen in deze foto?
Of de mensen die je helemaal niet ziet en hoort maar je filmpjes en foto's gemisbruiken voor heel andere doeleinden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die bedreigingen zijn niet goed te praten, ook als je alles deelt moeten anderen het fatsoen hebben om dit soort dingen niet te doen.
Maar de gevaarlijke mensen zijn niet de mensen die deze bedreigingen uiten (denk ik), de gevaarlijke mensen zijn de mensen die misbruik maken van het feit dat ze weten waar haar kinderen 24/7 zijn. Wanneer ze (straks in het donker?) van en naar de manege fietsen etc.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 23 september 2025 06:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
Denkt die Fieke Opdam (en AM) nou echt dat de haat en kritische reacties komen van (hahahihi…) Gerda Geenbaan, Karin Kletskous en Joke Jankbal vrouwen?
En niet ook van Lieke de politievrouw en Ayse de AI-expert of Bram de ervaringsdeskundige die waarschuwen voor het 24/7 filmen van je (jonge) kinderen? Het plaatsen van (jonge) meisjes in hun bikini? Het bekend maken van je adres, de scouting/manege/scholen en hoe laat ze waar zijn?
Nee, want die reacties worden razendsnel geswifferd zodat ze alleen de jubelreacties van volgmoekes overhoudt.
Ik heb weer eens wat gemist volgens mij? Werd/wordt AM bedreigd? Waarmee, waarom en door wie? Of staat dat in het boek?quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:12 schreef Post-its het volgende:
Hoe kan AM vol blijven houden dat haar kinderen het oké vinden dat ze de hele dag filmt, ook in de meest kwetsbare situaties?
Oké bedreigen is niet goed te praten, maar dat wordt veroorzaakt doordat zij alles online deelt in de huidige maatschappij.
Ja, dat staat in het boek en als je wil weten hoe/wat (alhoewel het vast weer van de hak op de tak is en wollige maar nietszeggende zinnen) dan moet je Het Boek kopen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:01 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik heb weer eens wat gemist volgens mij? Werd/wordt AM bedreigd? Waarmee, waarom en door wie? Of staat dat in het boek?
Haha geweldig! Die ga ik onthouden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 06:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
Goh verrassend weer. Gelukkig heb ik Kobo Plus dus ik lees en luister het wel een keer. Nou ja, het vorige boek heb ik door gebladerd want het kon mijn niet echt boeien. En luisterboek was ook niet te doen, ze raas(kal)de er doorheen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, dat staat in het boek en als je wil weten hoe/wat (alhoewel het vast weer van de hak op de tak is en wollige maar nietszeggende zinnen) dan moet je Het Boek kopen.
Dan wel persoonlijk laten signeren hè bij een van haar lezingen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:29 schreef Snaky het volgende:
Ik vraag me af wie ze nu bedoelt met het laatste familielid van haar kant met wie ze gebroken heeft. Ze schrijft het zo in de slachtofferrol: ik heb los moeten laten en nu was er niemand van mijn familie op het feestje. Ze vergeet erbij te zeggen dat het contact verbroken is door haar eigen toedoen.
Gelet op de vrij negatieve post van haar broer een tijd terug dacht ik dat dat contact al verbroken was. Groot was mijn verbazing dat zijn dochter wel mee mocht op de real life soap vakantie deze zomer.
Ben benieuwd hoe dat zit. Ik ga maar een gesigneerd exemplaar kopen denk ik.
Ik neem aan dat het allemaal over haarzelf gaat tochquote:Op dinsdag 23 september 2025 08:18 schreef Snaky het volgende:
[..]
Haha geweldig! Die ga ik onthouden.
Ik verheug me nu al op een meet and greet met Julia. Misschien kan ze me leren hoe je met je kont schudt voor camera. Hopelijk is Rens ook mee in zijn witte hemdje, kan ik die ook life zien.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:32 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Dan wel persoonlijk laten signeren hè bij een van haar lezingen.
Ik ga mee!quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:34 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op een meet and greet met Julia. Misschien kan ze me leren hoe je met je kont schudt voor camera. Hopelijk is Rens ook mee in zijn witte hemdje, kan ik die ook life zien.
En wie zijn die zotten die onder zo'n post alleen maar lofuitingen geven...denken die mensen überhaupt na over waar zij haar kinderen aan blootstelt?quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:12 schreef Post-its het volgende:
Dat schreef haar BFF Fieke Opdam in een reactie aan AM hè?quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:18 schreef Snaky het volgende:
[..]
Haha geweldig! Die ga ik onthouden.
Misschien mag je met hem op de foto en kan je dicht bij zijn okselhaar komen. En dan allemaal je middelvinger opsteken hè?quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:34 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op een meet and greet met Julia. Misschien kan ze me leren hoe je met je kont schudt voor camera. Hopelijk is Rens ook mee in zijn witte hemdje, kan ik die ook life zien.
Nee. Die ‘genieten van hoe ze J en L op zien groeien 😍’quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:45 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
En wie zijn die zotten die onder zo'n post alleen maar lofuitingen geven...denken die mensen überhaupt na over waar zij haar kinderen aan blootstelt?
Jaaaa, en dan met ze op de foto, leuk! Mss mag je dan ook wel wat ik haar 3e boek schrijven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:34 schreef Snaky het volgende:
[..]
🤢quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien mag je met hem op de foto en kan je dicht bij zijn okselhaar komen. En dan allemaal je middelvinger opsteken hè?
Nee dat snap ik, dat zeg ik toch ook nietquote:Op maandag 22 september 2025 22:36 schreef Harper het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet duidelijk.
Dat dacht ik, maar zie nu dat het een vraag was (zonder vraagteken).quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:10 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, dat zeg ik toch ook niet
Ik ben begonnen met dat luisterboek, maar pff niet te doen, werd er zelf helemaal gehaast van 🙈quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:19 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Goh verrassend weer. Gelukkig heb ik Kobo Plus dus ik lees en luister het wel een keer. Nou ja, het vorige boek heb ik door gebladerd want het kon mijn niet echt boeien. En luisterboek was ook niet te doen, ze raas(kal)de er doorheen.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:37 schreef Vingerkeautje het volgende:
De truc van de uitgeverij zal ook wel weer ingezet worden om op de bestseller top 60 te komen? Zoveel mogelijk volgmoekes zover krijgen dat ze in de pre-order kopen?
En zo ontzettend veel witregels en quotes die maar een paar afgeknipte, gecentreerde zinnen zijn. Als bladvulling.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:37 schreef Vingerkeautje het volgende:
De truc van de uitgeverij zal ook wel weer ingezet worden om op de bestseller top 60 te komen? Zoveel mogelijk volgmoekes zover krijgen dat ze in de pre-order kopen?
Ik vroeg me ook al af wat er wijs was aan een compliment.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:29 schreef Harper het volgende:
AM quote de reactie "Ik kijk juist iedere dag uit naar je filmpjes...." en zegt: Mooie wijze woorden!
Heel wijs inderdaad![]()
En die Fieke slaat de plank zo ontzettend mis. Eerst tegen het exposen van kinderen zijn maar bij AM van mening veranderd. Nou, ook al zou AM zoveel mensen helpen met haar kanaal, dan nog is het niet oké dat ze daarvoor haar kinderen gebruikt.
Kom voor elkaar op, ook online ❤️
Dat doen we. We komen voor haar kinderen op.
Flauw ook om iedereen die kritisch is af te schilderen als werkloze huismutsen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:33 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM: Ze snapt ook niet dat ze alleen maar jaknikkers om zich heen heeft (en duldt), die in ruil voor bejubeling aandacht genereren op Insta. Alle negatieve (en dat zullen niet alleen mensen zijn die haar aanvallen maar op een redelijke manier zeggen hoe het zit), verwijdert ze.
Ze heeft een kniehoge dictator, waar ze zelf het absolute voorbeeld voor is.
Het is heel simpel, al die negatieve reacties zouden er niet zijn als zij ze niet de wijde wereld in plempt. Met filmpjes van het huis, school, manege en de planning erbij. Gewoon niet.
En nee, dan heeft ze ook niet de positieve reacties van de volgmoekes nee. En geen inkomsten.
Misschien kan ze dan fijn op een Marketing afdeling van een bedrijf gaan werken, want dat kan ze goed. Weet ze ook eens hoe het is om zorg voor kinderen en huishouden te combineren met een baan buitenshuis, zoals de meeste mensen onder ons.
En wat een zwaktebod, om het af te schepen als jaloezie...dan gaan ze dus gewoon niet in op waar het om gaat: de privacy van je kinderen inzetten voor het geld en je eigen bewijsdrang.
Dat, en dan volgers die reageren met bijval (want enige kritiek verwijderd ze) waardoor ze bevestigd wordt in haar slachtofferschap en ze het nog meer uit kan melken in een boek, podcast en online.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:43 schreef Farfallefalle het volgende:
Het is toch ook raar dat ze alle kritische opmerkingen meteen afdoet als pesten? Zou ze nu echt nooit twijfelen of ze het wel bij het juiste einde heeft? Of haar leuke gezinsbeelden toch niet een klein beetje uitbuiting inhouden of het gebrek aan privacy toch ook niet een klein beetje gevaarlijk kan zijn?
Of zou ze dat stemmetje alleen stil kunnen krijgen door dus meteen in de aanval te vliegen en te doen alsof ze het slachtoffer is?
En zij is toch jarenlang een 'werkeloze huismuts' geweest?quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:48 schreef LeSage het volgende:
[..]
Flauw ook om iedereen die kritisch is af te schilderen als werkloze huismutsen.
Ten eerste: niets mis met een bewuste keuze om thuis te blijven.
Ten tweede: een heleboel zullen gewoon werken voor de kost.
Als je dan niet tegen kritiek kunt, zeg dat dan: ‘ik wis alle negatieve reacties, ik hoor liever hoe leuk ik het doe.’
Nou dat. AM is zelf jaren een huismoedertje geweest tot ze erachter kwam dat ze heel veel geld kon verdienen over de rug van haar kinderen en al hun privacy.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En zij is toch jarenlang een 'werkeloze huismuts' geweest?
En zij vind iedere kritische opmerking pesten, maar dat haar volwassen schoonzoon haar minderjarige dochter lelijk noemt is hi-ha-hilarisch?
Ook niet op de mijne. Het was nog niet vol genoeg in haar huis gelukkig. Wel gek dat haar conditie nog niet opgebouwd is ruim 9 maanden na haar bevalling, ze loopt toch zogenaamd iedere dag buiten met M.?quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:03 schreef Kaascroissantje het volgende:
Sanneke op een loopband had ik ook niet op mijn bingokaart van 2025 staan🙈
Dat moet natuurlijk voor de promotie. Als die periode voorbij is staat ze er nooit meer op.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:03 schreef Kaascroissantje het volgende:
Ik heb hier zoveel vragen bij:quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:03 schreef Kaascroissantje het volgende:
Exact. Dat je zoveel mensen er de dag mee door helpt en voor verbinding onder elkaar zorgt (wat ik best wel geloof) maakt het toch niet gerechtvaardigd om je minderjarige kinderen hiervoor dagelijks in te zetten?quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:29 schreef Harper het volgende:
AM quote de reactie "Ik kijk juist iedere dag uit naar je filmpjes...." en zegt: Mooie wijze woorden!
Heel wijs inderdaad![]()
En die Fieke slaat de plank zo ontzettend mis. Eerst tegen het exposen van kinderen zijn maar bij AM van mening veranderd. Nou, ook al zou AM zoveel mensen helpen met haar kanaal, dan nog is het niet oké dat ze daarvoor haar kinderen gebruikt.
Kom voor elkaar op, ook online ❤️
Dat doen we. We komen voor haar kinderen op.
Nou echt, wat een reacties "dank voor je lef om je leven te delen"quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:45 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
En wie zijn die zotten die onder zo'n post alleen maar lofuitingen geven...denken die mensen überhaupt na over waar zij haar kinderen aan blootstelt?
Hahaha en in haar ogen "bewijst dit precies haar punt" waarschijnlijkquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:15 schreef Rimboequeen het volgende:
Er staat een leuke reactie op haar fb, voor zolang die blijft staan natuurlijk 😂
Voor hij weg is:quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:15 schreef Rimboequeen het volgende:
Er staat een leuke reactie op haar fb, voor zolang die blijft staan natuurlijk 😂
Voorglibberen? 😂quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:22 schreef Kaascroissantje het volgende:
Debbie heeft kaartjes voor Alex Warren, dat wordt de aankomende maanden heel veel in bed doorbrengen ter voorbereiding
Wat goed geschreven!quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Voor hij weg is:
Al jarenlang houdt ze haar camera onafgebroken gericht op haar kinderen. Geen enkel moment blijft privé - ieder lachje, traantje of ruzietje wordt vastgelegd om views te scoren op Instagram. Voor haar is het leven een grote contentmachine waarin de kinderen ongewild de hoofdrol spelen. Wat begon als een onschuldige hobby is uitgegroeid tot een obsessie. Ze leeft voor de likes en adverteerders, verslaafd aan de inkomsten die elke nieuwe volger opleveren. Geld is haar enige drijfveer geworden, alles en iedereen die haar tegenspreekt wordt zonder pardon buitengesloten. Familiebanden zijn inmiddels verbroken, vrienden hebben afgehaakt. In haar wereld telt alleen het beeldscherm, de perfecte façade, de digitale applausjes. Achter haar account schuilt een harde waarheid: een vrouw die zichzelf en haar kinderen heeft opgeofferd aan de genadeloze honger naar aandacht en geld.
Dit staat eronder: Zoals je ziet is dit stukje ook geschreven mbv ChatGPT, net als jouw 2e opstel.quote:
Zolang zij haar dagen op de bank en in bed blijft doorbrengen zal haar conditie niet verbeteren. Ongeacht of iemand zwanger is (geweest) of niet. En prachtig weer vandaag, hup naar buiten!quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:10 schreef LALAA het volgende:
[..]
Ook niet op de mijne. Het was nog niet vol genoeg in haar huis gelukkig. Wel gek dat haar conditie nog niet opgebouwd is ruim 9 maanden na haar bevalling, ze loopt toch zogenaamd iedere dag buiten met M.?
Maar is dat ook niet een 'slip of the tong' van dr. Want Flip of Flap heeft toch al een eetstoornis?quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:46 schreef Zeeschelp het volgende:
DBM die bang is dat ze d'r kinderen een eetstoornis bezorgd omdat ze alles afweegt. Ik weeg al heel lang alles af, want ik neem mn krachttraining vrij serieus, maar mijn kinderen krijgen daar precies niks van mee. Ik zou me als ik haar was meer zorgen maken over wat voor voedingspatroon ik m'n kinderen meegeef met al die mac meuk en snackbordjes die 95% snoep zijn..
Debbie dequote:Op dinsdag 23 september 2025 10:22 schreef Kaascroissantje het volgende:
Debbie heeft kaartjes voor Alex Warren, dat wordt de aankomende maanden heel veel in bed doorbrengen ter voorbereiding
Alle 2 toch? Dus snap hem ook niet helemaalquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:01 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Maar is dat ook niet een 'slip of the tong' van dr. Want Flip of Flap heeft toch al een eetstoornis?
Roy is weer in het buitenland, dus bereid je voor op een hele week manische filmpjes...quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:31 schreef Lampje88 het volgende:
Manische Mina die Debbie, wat een energie en nog in de wachtrij gestaan. Hiervoor kan ze dus wel haar slaapje overslaan
Op karakter hè? Daarna 2 weken in haar bed, scrollen slapen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:02 schreef Post-its het volgende:
[..]
Roy is weer in het buitenland, dus bereid je voor op een hele week manische filmpjes...
quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:09 schreef Juulia het volgende:
Ik kan bij de jankpost van AM en de onnozele reacties slechts denken:
De domme mensen
zijn met meer.
En anders krijgen ze het wel. Ze gebruikt continu meuk als troost of als beloning. Hele ongezonde verhouding met voeding. En maar jenken dat die kinderen telkens buikpijn hebben en niet goed groeien etc. Denk dat ik d'r maar moet ontvolgen want zij zit zo mega in m'n allergie ik kan d'r bijna niet meer aanquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Alle 2 toch? Dus snap hem ook niet helemaal
Maar ze zegt ook steeds dat haar dochter niets eet (op droge worst na 🤷🤦♂️) en tegen ondervoeding enzo aan zit en van die drankjes moet... en dan kijk ik naar dat meisje en denk ik... die van mij zijn dunner 🤔 (niet dat het meisje dik is.. maar die van mij zijn zeer zeker niet ongezond dun)quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:18 schreef Zeeschelp het volgende:
[..]
En anders krijgen ze het wel. Ze gebruikt continu meuk als troost of als beloning. Hele ongezonde verhouding met voeding. En maar jenken dat die kinderen telkens buikpijn hebben en niet goed groeien etc. Denk dat ik d'r maar moet ontvolgen want zij zit zo mega in m'n allergie ik kan d'r bijna niet meer aan
Ze heeft geen rolstoel plek 🤣 (ze liet zien waar ze plekken had) gewoon knap dat ze nu al weet dat ze tzt niet verder afgetakelt is 👌quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:38 schreef JaNeeDan het volgende:
De geloofwaardigheid van 🤡Debbie was al 0, maar is bij deze gedaald tot -100.
Nu al benieuwd naar de beelden: met zonnebloemketting om, oordoppen in, zonnebril op en in de rolstoel. En natuurlijk scheefgezakt.
Een avond Ziggodome met alles wat zij volgens eigen zeggen niet kan? En dat direct na een lang weekend met de kinderen (Pasen)? En nog steeds trapt Roy in haar leugens. Onvoorstelbaar.
Bijzonder, van de week zat ze ook nog aan het ijs. En eerder beelden gezien van McD. Maar ik zie daar vooral beelden van troep naar binnen werken. Gek he dat ze buikpijn krijgen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar ze zegt ook steeds dat haar dochter niets eet (op droge worst na 🤷🤦♂️) en tegen ondervoeding enzo aan zit en van die drankjes moet... en dan kijk ik naar dat meisje en denk ik... die van mij zijn dunner 🤔 (niet dat het meisje dik is.. maar die van mij zijn zeer zeker niet ongezond dun)
Roy is weg en ze is weer helemaal hyper en het geld kan weer rollenquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:22 schreef Kaascroissantje het volgende:
Vraag ik me ook af, net als bij Judith.. Dat zijn geen domme vrouwen, maar hebben wel de bizarre drang om hun kinderen te gebruiken voor aandacht.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:51 schreef Studentje87 het volgende:
Weet iemand hoe Michelle Bollen eigenlijk denkt over het delen van haar kinderen? Zij is toch niet dom en ze lijkt ook veel om haar kinderen te geven, heeft ze er ooit iets over gezegd waarom ze toch deze keuze maakt?
Ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:53 schreef Studentje87 het volgende:
En ik denk dat Ellen en Koen weer uit elkaar zijn. Was de vorige keer ook na de vakantie, toen werd er ook ineens niks meer gepost. Ze zijn zogenaamde twin flames en zo'n bijzondere liefde etc, maar ze houden t nog geen 2 weken samen op vakantie vol.
En vergeet de popcorn niet die speciaal gehaald moest worden en waardoor ze savonds geen eten meer hoefdequote:Op dinsdag 23 september 2025 11:54 schreef papierentas het volgende:
[..]
Bijzonder, van de week zat ze ook nog aan het ijs. En eerder beelden gezien van McD. Maar ik zie daar vooral beelden van troep naar binnen werken. Gek he dat ze buikpijn krijgen.
Misschien moet ze dan haar cybercrimestuderende zoon er eens achteraan sturen. Die kan mensen ontmaskeren aan de hand van IP-adressen en forumnamen. Maar dan zo'n bedreiger lukt niet?quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:01 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik heb weer eens wat gemist volgens mij? Werd/wordt AM bedreigd? Waarmee, waarom en door wie? Of staat dat in het boek?
DBM is overal bang voor. Ik denk in de leer geweest bij andere fluflu, want als ze niet echt ziek worden, dan manifesteert ze de kinderen ziek.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:46 schreef Zeeschelp het volgende:
DBM die bang is dat ze d'r kinderen een eetstoornis bezorgd omdat ze alles afweegt. Ik weeg al heel lang alles af, want ik neem mn krachttraining vrij serieus, maar mijn kinderen krijgen daar precies niks van mee. Ik zou me als ik haar was meer zorgen maken over wat voor voedingspatroon ik m'n kinderen meegeef met al die mac meuk en snackbordjes die 95% snoep zijn..
Geen rolstoelplek? Wauw, echt wauw. Geloofwaardigheid naar -1000.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze heeft geen rolstoel plek 🤣 (ze liet zien waar ze plekken had) gewoon knap dat ze nu al weet dat ze tzt niet verder afgetakelt is 👌
Even voorop gesteld dat ik geen idee heb wat voor snack bordjes zij aan haar kinderen geeft. Maar ik snap wel die struggle van dat afwegen in het bijzijn van de kinderen. Ik doe dit ook (om af te vallen) en voordat ik dit openlijk durfde te doen heb ik mezelf dit ook afgevraagd, vooral omdat ik een kind heb in de puberteit die vroeger al veel reacties kreeg op haar (lage) gewicht. Dus ja, als je kinderen hebt die moeite hebben met eten of hun gewicht dan is dit best een lastige kwestie. Overigens is er ook niks mis mee om kinderen die geen groenten eten wel gewoon een snack bordje te geven waar ook minder gezond eten op ligt of om ze af en toe een ijsje te geven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:46 schreef Zeeschelp het volgende:
Om content te kunnen maken van de deur uit gaan, er heen fietsen, L die in de bakfiets klimt, J filmen terwijl ze allebei fietsen, L die uit de bakfiets klimt, sleutel in het stopcontact, kinderen die hun schoenen uittrappen, filmen wat op de tafel staat, L closeup filmen terwijl ze een broodje eet en haar haren uit haar gezicht veegt, snoepje uit de snoeppot pakken, schoenen weer aan, filmen dat de deur open gaat, J de sleutel overhandigd krijgt en in haar fietsslot stopt, L in de bakfiets klimt, J fietsend filmen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:17 schreef Kaascroissantje het volgende:
AM wil weer wat veren in haar reet voor het feit dat zij wél de kinderen tussen de middag van school haalt om een broodje te eten🤦🏼♀️
Als mijn kind het zou vragen zou ik zeggen dat het is zodat ik harder kan rennen/hoger kan springen/zwaarder kan tillen. Het hoeft niet met afvallen te maken te hebben, bij mij niet tenminste.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:18 schreef Troelaatje13 het volgende:
[..]
Even voorop gesteld dat ik geen idee heb wat voor snack bordjes zij aan haar kinderen geeft. Maar ik snap wel die struggle van dat afwegen in het bijzijn van de kinderen. Ik doe dit ook (om af te vallen) en voordat ik dit openlijk durfde te doen heb ik mezelf dit ook afgevraagd, vooral omdat ik een kind heb in de puberteit die vroeger al veel reacties kreeg op haar (lage) gewicht. Dus ja, als je kinderen hebt die moeite hebben met eten of hun gewicht dan is dit best een lastige kwestie. Overigens is er ook niks mis mee om kinderen die geen groenten eten wel gewoon een snack bordje te geven waar ook minder gezond eten op ligt of om ze af en toe een ijsje te geven.
😁quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Om content te kunnen maken van de deur uit gaan, er heen fietsen, L die in de bakfiets klimt, J filmen terwijl ze allebei fietsen, L die uit de bakfiets klimt, sleutel in het stopcontact, kinderen die hun schoenen uittrappen, filmen wat op de tafel staat, L closeup filmen terwijl ze een broodje eet en haar haren uit haar gezicht veegt, snoepje uit de snoeppot pakken, schoenen weer aan, filmen dat de deur open gaat, J de sleutel overhandigd krijgt en in haar fietsslot stopt, L in de bakfiets klimt, J fietsend filmen.
Goed voor minstens 15 stories.
Waar maak je uit op dat zij niet dom is? Ik zeg niet dat ze dat wel is maar op basis van wat zij laat zien kan ik niet zeggen of ze dom is of niet. Ze kan een kunstje en dat weet ze goed uit te buiten. Dat kunstje voert ze uit door anderen in te zetten, o.a. haar kinderen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:51 schreef Studentje87 het volgende:
Weet iemand hoe Michelle Bollen eigenlijk denkt over het delen van haar kinderen? Zij is toch niet dom en ze lijkt ook veel om haar kinderen te geven, heeft ze er ooit iets over gezegd waarom ze toch deze keuze maakt?
Wat verwacht je daarvan?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:51 schreef Studentje87 het volgende:
Dat zou haar laatste story ooit zijn dan denk ik 😬☠️quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Om content te kunnen maken van de deur uit gaan, er heen fietsen, L die in de bakfiets klimt, J filmen terwijl ze allebei fietsen, L die uit de bakfiets klimt, sleutel in het stopcontact, kinderen die hun schoenen uittrappen, filmen wat op de tafel staat, L closeup filmen terwijl ze een broodje eet en haar haren uit haar gezicht veegt, snoepje uit de snoeppot pakken, schoenen weer aan, filmen dat de deur open gaat, J de sleutel overhandigd krijgt en in haar fietsslot stopt, L in de bakfiets klimt, J fietsend filmen.
🤣🤣quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:43 schreef Holaa het volgende:
[..]
Dat zou haar laatste story ooit zijn dan denk ik 😬☠️
Haha, even kijken of jullie mijn berichten wel lazen 🫣😇quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:43 schreef Holaa het volgende:
[..]
Dat zou haar laatste story ooit zijn dan denk ik 😬☠️
In mijn geval gaat het om op een gezonde manier af te vallen (voor mijn gezondheid). Ik weet niet precies wat haar motivatie is, maar met mijn eigen lijn verleden vond ik dat ook een dingetje richting mijn kinderen omdat ik zelf nooit een gezond voorbeeld heb gezien.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:28 schreef Zeeschelp het volgende:
[..]
Als mijn kind het zou vragen zou ik zeggen dat het is zodat ik harder kan rennen/hoger kan springen/zwaarder kan tillen. Het hoeft niet met afvallen te maken te hebben, bij mij niet tenminste.
En tja dat snack bordje.. ík vind daar wel een hele hoop mis mee. Juist als ze al slecht eten is diversiteit belangrijk. Je kan er een ding van koek of snoep opleggen naast groenten/fruit maar als iemand zn kind volstouwt met vooral troep snap ik wel dat ze savonds niet meer eten. Bovendien duurt het gemiddeld 10-15 keer aanbieden voordat kinderen iets nieuws bijv groenten eten. En bij sommigen dus vaker.
De enige ware reden voor het thuis eten tussen de middag inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Nou echt hè jij zegt het ik dacht het.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:02 schreef Post-its het volgende:
[..]
Roy is weer in het buitenland, dus bereid je voor op een hele week manische filmpjes...
Haha echt hèquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:38 schreef JaNeeDan het volgende:
De geloofwaardigheid van 🤡Debbie was al 0, maar is bij deze gedaald tot -100.
Nu al benieuwd naar de beelden: met zonnebloemketting om, oordoppen in, zonnebril op en in de rolstoel. En natuurlijk scheefgezakt.
Een avond Ziggo Dome met alles wat zij volgens eigen zeggen niet kan? En dat direct na een lang weekend met de kinderen (Pasen)? En nog steeds trapt Roy in haar leugens. Onvoorstelbaar.
De wachtrij was vast online. Maar de rest, eens.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:34 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou echt hè jij zegt het ik dacht het.
Het terugkerend patroon bij Debbie.
Roy thuis en madam is ziek zwak misselijk.
Roy weg en Debbie doet boodschappen, brengt kids naar school, kleed zich aan( alhoewel ik mijn bedenkingen heb bij haar boxpakje)doucht zich, make up op en kan kaarten bestellen en in een wachtrij staan.
Euhhh en dat allemaal voor 14:30
Die voelt volgens mij niks.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:38 schreef Henrike het volgende:
Het domste wat Debbie ook doet is het ook vermelden hè, ze weet toch dat dit vraagtekens oproept.
En die Roy hard aan het werk in het buitenland en dan deze beelden zien .
Die moet zich toch ook genaaid voelen
Hij is opklapbaar en ‘onder een bank of bed te plaatsen’quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:24 schreef SophiaLoren het volgende:
Sanne op de loopband.... Pfoe meid. Ga toch gewoon lekker buiten wandelen met je jong. Zou echt goed voor je zijn. Vooral mentaal, ook voor M.
Nu waggelt ze op de loopband. Wist je dat een middagslaapje ook heerlijk in de kinderwagen kan ..
En wat een teringbende is hun huis toch altijd.
Op het enige lege plekjes lijkt nu een loopband gepleurd te zijn. Ik snap hem niet
Laten we het hopen voor hem... stel je voor dat je met Debbie moet leven en zelfs dat niet meer hebt... geen leven geen hobbies geen geld en ook niet meer genaaidquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:38 schreef Henrike het volgende:
Het domste wat Debbie ook doet is het ook vermelden hè, ze weet toch dat dit vraagtekens oproept.
En die Roy hard aan het werk in het buitenland en dan deze beelden zien .
Die moet zich toch ook genaaid voelen
Ze heeft het ook altijd over dat veel restaurants pas om 5u open gaan en dat ze dan niet uit eten kunnen omdat haar zoon slaapt. Dan denk ik als je geen oppas hebt en je wil even uit eten (niet een hele avond borrelen of zo natuurlijk) zorg dan dat je zoon in de kinderwagen in slaap gevallen is en zorg dat je in een rustig plekje in het restaurant zit. Kind slaapt papa en mama lekker eten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:24 schreef SophiaLoren het volgende:
Sanne op de loopband.... Pfoe meid. Ga toch gewoon lekker buiten wandelen met je jong. Zou echt goed voor je zijn. Vooral mentaal, ook voor M.
Nu waggelt ze op de loopband. Wist je dat een middagslaapje ook heerlijk in de kinderwagen kan ..
En wat een teringbende is hun huis toch altijd.
Op het enige lege plekjes lijkt nu een loopband gepleurd te zijn. Ik snap hem niet
Het lijkt me juist leuk voor de meisjes om over te blijven met hun klasgenoten, samen nog te spelen. Want thuis hebben ze alleen elkaar.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:15 schreef Shuri het volgende:
[..]
De enige ware reden voor het thuis eten tussen de middag inderdaad.
Voor L. naar school ging bleven ze over. Maar zonder L. thuis weinig kinder-content, dus weer thuis eten. Het is zo doorzichtig.
Nu al benieuwd naar jouw verslag😉quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Oké, ik heb toch maar kaarten gekocht en ik zit praktisch naast Debbie.. awkwarddd 🤣
👀 ben benieuwd 😂quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Oké, ik heb toch maar kaarten gekocht en ik zit praktisch naast Debbie.. awkwarddd 🤣
Toen oudste zoon geboren was wilde ze hem helemaal niet delen. Gezichtje was toen afgeschermd. Totdat ze ontdekte dat ze geld over dat gezichtje kon verdienen. Toen gingen de principes overboordquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:51 schreef Studentje87 het volgende:
En ook dat hotel geboekt voor de voordeelprijs?🤭quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Net als bij Kelly Caresse. Kinderen altijd afgeschermd en ineens kregen ze een reis naar Afrika cadeau en kwamen de kinderen vol in beeld. Belachelijkquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:28 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Toen oudste zoon geboren was wilde ze hem helemaal niet delen. Gezichtje was toen afgeschermd. Totdat ze ontdekte dat ze geld over dat gezichtje kon verdienen. Toen gingen de principes overboord
Nee, de kinderen eten hier gewoon op school, tegen de tijd dat we thuis zouden zijn zouden ze alweer terug moeten 😅quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:38 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik ben er niet helemaal in thuis maar mag je als de school een continue rooster heeft dan evengoed je kind ophalen en dan thuis een broodje eten? Hier is de pauze 15 minuten inclusief buiten spelen na het eten. En de lunch tijd verspringt hier altijd iets. Dus een precieze tijd om te eten is er niet.
zo verliep het bij KellyCaresse ook. Ik vond haar daarom echt geweldig en zo sterk in de keuze om haar kinderen af te schermen. En toen kregen ze dollartekens in hun ogen en werden alle principes over boord gesmeten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:28 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Toen oudste zoon geboren was wilde ze hem helemaal niet delen. Gezichtje was toen afgeschermd. Totdat ze ontdekte dat ze geld over dat gezichtje kon verdienen. Toen gingen de principes overboord
Je kunt, na het kopen van de tickets, 15% korting krijgen bij een hotel. Je kon meteen doorklikken ook. Dus waarom mevrouw online moest vragen naar een hotel? Joost mag het weten. Even interessant doen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:37 schreef Earring het volgende:
[..]
En ook dat hotel geboekt voor de voordeelprijs?🤭
Onee wacht, jij hebt geen LC natuurlijk
Ik ben benieuwd naar haar moves.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:03 schreef Nieve het volgende:
Haha precies wat ik al voorspelde: Debbie gaat gewoon.
Dat hele lulverhaal over dat ze niet zeker weet of ze kan is om haar volgertjes zoet te houden, die gaat daar 100% gewoon heen. In haar zogenaamde situatie naar een concert kunnen is compleet ongeloofwaardig, dus ze zal haar verhaallijntje moeten gaan aanpassen tegen die tijd. Naar K3 met Z kon ze destijds echt niet, maar dit gaat om haar en haar interesse, dus ze gaat.
En haar drama of juist het gebrek er aan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:03 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar haar moves.
Idd. Vond het toen wel sterk van haar die keuze. Was echt wel een van de weinigen. Nu tegenovergestelde. Wel een dikke villa. Dus voor wat hoort wat.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:47 schreef Ouder1980-3de het volgende:
[..]
zo verliep het bij KellyCaresse ook. Ik vond haar daarom echt geweldig en zo sterk in de keuze om haar kinderen af te schermen. En toen kregen ze dollartekens in hun ogen en werden alle principes over boord gesmeten.
Ze hebben bij AM geen continue rooster.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:38 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik ben er niet helemaal in thuis maar mag je als de school een continue rooster heeft dan evengoed je kind ophalen en dan thuis een broodje eten? Hier is de pauze 15 minuten inclusief buiten spelen na het eten. En de lunch tijd verspringt hier altijd iets. Dus een precieze tijd om te eten is er niet.
Bij jou eten ze s’avonds een goede maaltijd denk ikquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:32 schreef Noor_ het volgende:
Am,
Ook dat eten allemaal daar in de middag van de pubers is dat normaal?
Nu weer noodles, en zo zie je Guus ook vaak van alles maken.
Oudste zit hier in de 2e en pakt als hij thuis komt uit school een koekje en soms nog een snoepje en dat is het.
DBM kan nog wel besparen, knuffeltje of popje minder wordt geen Flap of Flip minder van.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:32 schreef Earring het volgende:
En dames, helpen we DBM met het klikken op haar linkjes want goh wat is de december periode duur voor haar!
Ja dat klopt. Al eten ze hier ook niet altijd veel hoor als ze het niet lekker vinden, maar de hoeveelheid is er wel.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:34 schreef Earring het volgende:
[..]
Bij jou eten ze s’avonds een goede maaltijd denk ik
Dat is bij AM niet zo natuurlijk
niet echt normaal nee, maar de natte kwak die daar op tafel komt is ook niet erg aantrekkelijk. Ik snap het wel dat ze noedels en tosti's eten voor het avond eten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:32 schreef Noor_ het volgende:
Am,
Oudste zit hier in de 2e en pakt als hij thuis komt uit school een koekje en soms nog een snoepje en dat is het.
Pubers zijn in de groei. Velen hebben de hele dag door honger.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:32 schreef Noor_ het volgende:
Am,
Of minder kleding (voor de kids), nu had ze de kik weer “leeggekocht” vorige week had ze nog oa pantoffels gekocht die een rib uit haar lijf waren.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:37 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
DBM kan nog wel besparen, knuffeltje of popje minder wordt geen Flap of Flip minder van.
Die Everdrop reclame ook. Grape-fruit (fruit op z'n Nederlands), waskraan (?) en 'alle kalk verdween er meteen vanaf' 😂quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Milou die zegt dat ze een ochtendje vrij is. Meid, je bent altijd vrij..
Nouja hier dus ook een puber maar ik ken dit nietquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:43 schreef Harper het volgende:
[..]
Pubers zijn in de groei. Velen hebben de hele dag door honger.
Prima, lekker laten eten. Maar wel relatief normale dingen en niet alleen koek en snoep.
En ja, dan eten ze `s avonds ook prima.
Liekebiemans kreeg die vraag ook maar deed er ook zo vaag over. Dat het per persoon verschillend is denk ik meid als je er lang over moest doen had ie dat wel gezegd. Bij Judith duurde het denk ik langer dan ze had verwacht dan gaat fluflu's vaag doenquote:Op maandag 22 september 2025 22:07 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ik vind haar heel vaak een zeur. Maar de laatste tijd extra inderdaad. En ik word gek van die buik de hele tijd in beeld. Ja, ze is zwanger, maar daar is dan ook echt niet omheen te gaan.
En ik ben zelf ook zwanger toevallig, dus jaloezie zal de oorzaak van m’n irritatie niet zijn denk ik
Ik vind trouwens ook dat ze in haar berichten of antwoorden op vragen steeds zo mysterieus laat doorschemeren dat deze zwangerschap niet vanzelf kwam, maar het lijkt uiteindelijk ook weer op een kwestie van een paar maanden dat het duurde t.o.v. de eerste keer raak bij haar eerste kind. Daar kan ik ook echt niet tegen. Doe niet zo dramatisch denk ik dan.
Ik heb er dus 1 gekocht een maand geleden en die is deze week retour gegaan omdat ik het belachelijk vind dat ze dit aan sanneke weggeven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hij is opklapbaar en ‘onder een bank of bed te plaatsen’
Maar best wel zwaar en niet handig manoeuvreren en je beschadigd daardoor al snel je vloer.
Maar wat ik al eerder schreef: ze moet waarschijnlijk een x-aantal stories/posts maken voor dat bedrijf omdat ze hem gratis heeft gekregen. Daarna belandt hij op marktplaats.
Goeiemorgen, 300 euro dat is nogal een prijs.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:56 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Je kunt, na het kopen van de tickets, 15% korting krijgen bij een hotel. Je kon meteen doorklikken ook. Dus waarom mevrouw online moest vragen naar een hotel? Joost mag het weten. Even interessant doen.
Maar ik ben gierig. Die tickets waren bijna ¤300. Ik rij gewoon terug 🤣
Dat snap ik helemaal.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:14 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Ik heb er dus 1 gekocht een maand geleden en die is deze week retour gegaan omdat ik het belachelik vindt dat ze dit aan sanneke weggeven.
MB heeft sowieso twee slechte eters bij haar kinderen (de middelste twee geloof ik). Die zullen heus niet alle HF maaltijden lusten. En over MB zelf zeg ik maar niks 🤐quote:Op maandag 22 september 2025 22:03 schreef lila01 het volgende:
[..]
Michelle was ook al bij de Jumbo 😁
Ze moet nog 5 kilo aankomen, dan zit ze weer op de gezond gewicht (zegt ze)
quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:51 schreef Studentje87 het volgende:
Mocht je nog een reden aangeven? En hoe reageerden ze er op?quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:14 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Ik heb er dus 1 gekocht een maand geleden en die is deze week retour gegaan omdat ik het belachelik vindt dat ze dit aan sanneke weggeven.
Bodemloze putten zijn het hier thuis.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:00 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Nouja hier dus ook een puber maar ik ken dit niet
Correctie: hij heeft 6,5 minuut aangestaan 😁quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:13 schreef Utopica het volgende:
Hahaha, je kan bij Sanneke ook gewoon zien dat ze pas 6,5min gelopen heeft op die loopband
Ik ben gewoon heel benieuwd hoe ze dit goedpraat voor zichzelf. Maar ik heb haar er nooit iets over horen zeggen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:40 schreef Harper het volgende:
[..]
Wat verwacht je daarvan?
Ik geloof niet dat het veelvuldig in beeld brengen van kinderen op social media mogelijk schadelijk/gevaarlijk is.
of
Ik gebruik mijn kinderen, tegen beter weten in, om geld te verdienen.
Ik weet dat het niet slim is, maar het levert een mooi plaatje op wat verkoopt.
Ik zou werkelijk niet weten hoe ze dit kunnen verantwoorden.
Het was de wind!quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Correctie: hij heeft 6,5 minuut aangestaan 😁
quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Correctie: hij heeft 6,5 minuut aangestaan 😁
Ik vind het ook een behoorlijke prijs hoor. Ik heb daarom ook wel even getwijfeld. En dit is de prijs voor 2 tickets. Debbie heeft er 3 want het prinsjes mag ook mee. Ik vind het eigenlijk niet zo’n geschikte plek voor die leeftijd? 🧐quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:16 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Goeiemorgen, 300 euro dat is nogal een prijs.
Niet naar jou toe, maar vanuit Debbie vind ik dat echt bizar. Die blijft maar kopen kopen kopen.
Echt ik kan er met mijn kop niet bij.
3 pubers hier, en ja, die maken allemaal tosti's uit school (en voor ontbijt, en 's avonds laat). Ze nemen 1 of 2 boterhammen mee naar school (meer is niet cool denk ik?) En komen met gierende honger thuis. Sowieso altijd honger.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:32 schreef Noor_ het volgende:
Am,
Het prinsesje gaat toch mee als zij te ziek is? Misschien gaat tante Saaaaaaaar! wel mee. Kan die haar samen met Roy ondersteunen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:53 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een behoorlijke prijs hoor. Ik heb daarom ook wel even getwijfeld. En dit is de prijs voor 2 tickets. Debbie heeft er 3 want het prinsjes mag ook mee. Ik vind het eigenlijk niet zo’n geschikte plek voor die leeftijd? 🧐
Idem 🤣 2 pubers en brood en noodles moeten bijna aan lopende band toegevoerd worden... en ze eten gewoon goed avond eten en ontbijt.. ze zeggen dat het brood smiddags ook op gaat maar de supermarkt naast de school word ook geregeld bezochtquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:54 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
3 pubers hier, en ja, die maken allemaal tosti's uit school (en voor ontbijt, en 's avonds laat). Ze nemen 1 of 2 boterhammen mee naar school (meer is niet cool denk ik?) En komen met gierende honger thuis. Sowieso altijd honger.
Nee, ze heeft een back-up zodat haar dochter sowieso kan gaan zegt ze. Misschien is tante saaaaaaar degene die mee mag als ze te ziek is. Maar ze gaat sowiesoquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het prinsesje gaat toch mee als zij te ziek is? Misschien gaat tante Saaaaaaaar! wel mee. Kan die haar samen met Roy ondersteunen.
Haha en we weten allemaal al dat die backup niet nodig gaat zijn. 🤣quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:12 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Nee, ze heeft een back-up zodat haar dochter sowieso kan gaan zegt ze. Misschien is tante saaaaaaar degene die mee mag als ze te ziek is. Maar ze gaat sowieso
Hoe gaat ze dat eigenlijk doen? Want het is een schooldag? En aangezien ze een hotel erbij hebben geboekt 🤔quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:53 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een behoorlijke prijs hoor. Ik heb daarom ook wel even getwijfeld. En dit is de prijs voor 2 tickets. Debbie heeft er 3 want het prinsjes mag ook mee. Ik vind het eigenlijk niet zo’n geschikte plek voor die leeftijd? 🧐
Mijn zoon neemt 3 boterhammen mee, een pakje paprikawafels en een bakje met druiven en alles gaat op. Dat zal het verschil dan misschien zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:54 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
3 pubers hier, en ja, die maken allemaal tosti's uit school (en voor ontbijt, en 's avonds laat). Ze nemen 1 of 2 boterhammen mee naar school (meer is niet cool denk ik?) En komen met gierende honger thuis. Sowieso altijd honger.
Zal dan wel een bijzondere puber hebben haha. Supermarkt kan hij sowieso niet naartoe want ze mogen het terrein niet af en iets in de kantine haalt hij maar af en toe.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Idem 🤣 2 pubers en brood en noodles moeten bijna aan lopende band toegevoerd worden... en ze eten gewoon goed avond eten en ontbijt.. ze zeggen dat het brood smiddags ook op gaat maar de supermarkt naast de school word ook geregeld bezocht
Ik koop ook fruit voor school... 🤣 maar dat gaat alleen met de jongste mee.. oudste 2 zeggen dat ze geen fruit willen maar kopen dan druiven of bananen ofzo in de winkel "dat is anders mam!" 🤣👍quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:23 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Mijn zoon neemt 3 boterhammen mee, een pakje paprikawafels en een bakje met druiven en alles gaat op. Dat zal het verschil dan misschien zijn.
We vragen hem altijd nog of hij het mee wil en het antwoord is ja haha. Oke prima dan! En die van ons komt dus niet tijdens een schooldag bij de winkel dus kan het ook niet zelf kopen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik koop ook fruit voor school... 🤣 maar dat gaat alleen met de jongste mee.. oudste 2 zeggen dat ze geen fruit willen maar kopen dan druiven of bananen ofzo in de winkel "dat is anders mam!" 🤣👍
Ach iedere puber is anders natuurlijk... daarom vind ik daar verder nooit veel van... mijn kinderen lusten geen saus (mayo, ketjup enzovoort) snapt ook niemand 🤷quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:24 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Zal dan wel een bijzondere puber hebben haha. Supermarkt kan hij sowieso niet naartoe want ze mogen het terrein niet af en iets in de kantine haalt hij maar af en toe.
Noodles lust hij trouwens niet vind hij heel vies haha
Hier ook heel veel tostis, eieren bakken enz. Ze presteren het om 2 uur na het avondeten weer opnieuw te gaan eten😅quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:54 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Haha, mijn puber lust alleen ketchup de rest is heel vies 😅quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ach iedere puber is anders natuurlijk... daarom vind ik daar verder nooit veel van... mijn kinderen lusten geen saus (mayo, ketjup enzovoort) snapt ook niemand 🤷
Ja joh, tosti's, eieren met spek, pasta met kaas, noodlesquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:32 schreef Noor_ het volgende:
Am,
Trots op je, ook al was de block onvermijdelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:45 schreef Mamavandrie het volgende:
Stille meelezer hier.
Ik heb vanmorgen gereageerd op TT van Debbie, of zij beseft dat het steeds ongeloofwaardiger overkomt meteen geblokt uiteraard...
Hoe oud zijn jullie pubers dan? Is die van mij dan zo apart haha. Hij is nu 13. Maar hij wil dus echt niet meer eten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja joh, tosti's, eieren met spek, pasta met kaas, noodlespasseert hier allemaal de revue na school.
Verschilt per kind. Mijn oudste leek onverzadigbaar, de jongste at niks meer dan voor de puberteit.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:49 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie pubers dan? Is die van mij dan zo apart haha. Hij is nu 13. Maar hij wil dus echt niet meer eten.
Ook 13😆quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:49 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie pubers dan? Is die van mij dan zo apart haha. Hij is nu 13. Maar hij wil dus echt niet meer eten.
Welkom bij de club!quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:45 schreef Mamavandrie het volgende:
Stille meelezer hier.
Ik heb vanmorgen gereageerd op TT van Debbie, of zij beseft dat het steeds ongeloofwaardiger overkomt meteen geblokt uiteraard...
Ik heb er ook 1 van 13 en die eet ook nog heel bescheiden. Naast ontbijt en avondeten eet hij op school een stuk fruit en 3 boterhammen en eenmaal thuis een bakje pepernoten of een koek oid. Om me heen zie ik pubers ook veel meer (vr)eten, dus ik vraag me ook wel eens af of het normaal is.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:49 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Hahahaa oke 😅quote:
Precies mijn zoon haha, wel fijn herkenning!quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:53 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 van 13 en die eet ook nog heel bescheiden. Naast ontbijt en avondeten eet hij op school een stuk fruit en 3 boterhammen en eenmaal thuis een bakje pepernoten of een koek oid. Om me heen zie ik pubers ook veel meer (vr)eten, dus ik vraag me ook wel eens af of het normaal is.
Ook 13quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:49 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Hier net zo. Mijn zoon heeft een gezond gewicht, maar wel tegen de ondergrens aan en is ook heel lang, dus tot zijn ergernis leur ik soms wel met extra eten maar meestal wil hij dat niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:55 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Precies mijn zoon haha, wel fijn herkenning!
Ook als hij in het weekend chips eet is het ook altijd maar een bakje, meer wil hij dan niet.
De waarheid is confronterend voor madamquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:45 schreef Mamavandrie het volgende:
Stille meelezer hier.
16 en 14 de oudste is erger dan de jongste (oudste is een mini sprietje... dus waar het blijft 🤷 i don't know!) En beide meiden maar eten als bouwvakkersquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:49 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Nou dit. Als dit ook al niet meer mag jeetje..quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:07 schreef Nieve het volgende:
Soms gaat een user even persoonlijk op een onderwerp in, zolang dat niet pagina's lang is zie ik het probleem niet zo eigenlijk. Altijd als het ook maar eventjes offtopic gaat wordt er meteen gezeurd terwijl het altijd vanzelf wel weer terug gaat naar de influencers.
Het is nu wel meer dan ene paar posts hoor en niet iedereen zit te wachten op de persoonlijke ervaringen/omstandigheden van andere usersquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:07 schreef Nieve het volgende:
Soms gaat een user even persoonlijk op een onderwerp in, zolang dat niet pagina's lang is zie ik het probleem niet zo eigenlijk. Altijd als het ook maar eventjes offtopic gaat wordt er meteen gezeurd terwijl het altijd vanzelf wel weer terug gaat naar de influencers.
Je kunt ook gewoon een doorscrollenquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:04 schreef Johanna38 het volgende:
Eigen topic over het eetgedrag van jullie pubers???🤩
Of je houdt het gewoon ontopicquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:10 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een doorscrollen
Gaat toch nog steeds indirect over het topic? Men ziet iets wat ze niet herkennen van eigen kind en vraagt of andere het wel herkennen.. 🤷 het is niet dat iemand over zijn ervaring bij het koffie automaat gaat praten zonder flu' aanwijzingquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:04 schreef Deisyy het volgende:
Zijn jullie ook allemaal influencers?
Ik lees de laatste posts vooral over jullie eigen kinderen.
Het is toch heel normaal dat je af en toe even overschakelt naar wat persoonlijks. Dat gebeurt vaak genoeg en de ene keer word er niets over gezegd en de andere keer mag het weer niet!!quote:
Dan ziet ze er een stuk beter uit.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:14 schreef Deisyy het volgende:
Lezen jullie zo'n influencerstopic weleens terug nadat je er gepost hebt?
Ik kan het jullie aanraden, zal voor sommigen een eye-opener zijn.
En nu maar weer ontopic: MB zonder make up naar de AH?
Zeker, zij ziet er au naturel prima uit.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:16 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Dan ziet ze er een stuk beter uit.
Helemaal prima dat er regels zijn en dat je soms aangesproken wordt, maar er zit bij jullie vaak wel een denigrerend toontje aan vast valt me op. Nu de opmerking of we zelf soms influencer zijn, andere keren eenquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:14 schreef Deisyy het volgende:
Lezen jullie zo'n influencerstopic weleens terug nadat je er gepost hebt?
Ik kan het jullie aanraden, zal voor sommigen een eye-opener zijn.
En nu maar weer ontopic: MB zonder make up naar de AH?
Hahahaha! 😅quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:25 schreef Raradefayee het volgende:
Ok. Idee. Wie doet mee?
Kijk de laatste twee tiktoks van DL achter elkaar en zeg het eerste woord wat in je opkomt?
Er wordt constant wat van gezegd als t te lang offtopic gaat over bijv de avondvierdaagse o.i.d.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:13 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Het is toch heel normaal dat je af en toe even overschakelt naar wat persoonlijks. Dat gebeurt vaak genoeg en de ene keer word er niets over gezegd en de andere keer mag het weer niet!!
Het word er hier echt niet leuker op. Het moet allemaal precies is jullie plaatje passen en anders krijg je commentaar.
Is dit nou echt nodig? Een groot deel reageerde erop en kletste mee dus een groot deel wou er wat over kwijt. Moeten we ons dan altijd aanpassen aan een aantal die dit niet leuk vinden?quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Er wordt constant wat van gezegd als t te lang offtopic gaat over bijv de avondvierdaagse o.i.d.
En zo moeilijk is t toch niet om niet overal de discussie over aan te gaan? En als je dat wel wil dan is daar een apart topic voor 🤷♀️
Kwakdoos.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:25 schreef Raradefayee het volgende:
Ok. Idee. Wie doet mee?
Kijk de laatste twee tiktoks van DL achter elkaar en zeg het eerste woord wat in je opkomt?
Eens hoor. Het is niet interessant voor de meesten om b12 perikelen of het dagmenu van andermans kinderen door te nemen. En wat voelt een aantal schrijvers zich toch altijd direct persoonlijk aangevallen!quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Er wordt constant wat van gezegd als t te lang offtopic gaat over bijv de avondvierdaagse o.i.d.
En zo moeilijk is t toch niet om niet overal de discussie over aan te gaan? En als je dat wel wil dan is daar een apart topic voor 🤷♀️
Volgens mij is dat standaard. Geblokkeerd door de één? Dan ook door de ander. FB staat los van Insta maar dat hebben die dozen blijkbaar niet door.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:21 schreef Demona16 het volgende:
Ik ben een stille meelezer en heb het gepresteerd om zowel door Debby als Annemarie meteen geblokkeerd te worden. Alhoewel ik opeens in mijn facebook account haar jankverhaal opeens-ondanks de blokkade- binnen kreeg.
Misschien mag ze een dagje school skippen omdat haar ernstig zieke moeder een uitje heeft oid.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:21 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Hoe gaat ze dat eigenlijk doen? Want het is een schooldag? En aangezien ze een hotel erbij hebben geboekt 🤔
Ik ben nog steeds niet bij Debbie geblokt, maar wel bij AM. En daarvoor heb ik alleen maar een 'kritische' reactie van iemand anders geliked, maar we staan open voor kritiek hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat standaard. Geblokkeerd door de één? Dan ook door de ander. FB staat los van Insta maar dat hebben die dozen blijkbaar niet door.
Ik heb de reden aangegeven en kreeg toen de vraag om welke flu flu het ging, daar heb ik geen reactie op nog.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Mocht je nog een reden aangeven? En hoe reageerden ze er op?
Misschien gebeurt het dan alleen als je eerst door Debbie wordt geblokkeerd.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:47 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet bij Debbie geblokt, maar wel bij AM. En daarvoor heb ik alleen maar een 'kritische' reactie van iemand anders geliked, maar we staan open voor kritiek hoor.
Op 3.5 km per uur.... slofstandquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:13 schreef Utopica het volgende:
Hahaha, je kan bij Sanneke ook gewoon zien dat ze pas 6,5min gelopen heeft op die loopband
Nope, ik ben door AM geblokkeerd omdat ik een kritische reactie bij Debby een like gaf. Was iemand die tijdens Debby's vakantie de discussie aan ging met Roy.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien gebeurt het dan alleen als je eerst door Debbie wordt geblokkeerd.
Bizar. Ik werd geblokkeerd door Debbie toen ik kritisch reageerde op iets wat ze had gepost. Direct daarna door AM en nog een aantal🤣quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:15 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Nope, ik ben door AM geblokkeerd omdat ik een kritische reactie bij Debby een like gaf. Was iemand die tijdens Debby's vakantie de discussie aan ging met Roy.
Door Debbt niet geblokkeerd maar wel binnen 10 min door AM.
Bijzonder.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:25 schreef Raradefayee het volgende:
Ok. Idee. Wie doet mee?
Als het is om haar kinderen af te schermen: dit was voor het eerst.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:20 schreef Zonnebloempje24 het volgende:
Huh, misschien heb ik dit even gemist hoor... en is het mosterd na de maaltijd.
Maar sinds wanneer doet jvp haar kinderen afschermen? In haar story heeft haar zoon een hartje voor z'n hoofd. Of is dit eenmalig?
Ik vond wel dat ze de laatste tijd al minder haar kinderen in beeld had. Veel vanaf de achterkant of het hoofd maar half.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als het is om haar kinderen af te schermen: dit was voor het eerst.
Dit. Ik las het met open mond. Wat schrijft zij nou voor onzin?quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:53 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MB is net 3 weken alleen. En in die weken is ze amper echt alleen geweest en dan durft ze een post te maken dat er best wel eens dagen zijn dat het veel is als alleenstaande moeder. Hou op met me
Ik kan wel begrijpen dat het veel is, als je het normaal altijd met zn 3e deed. Of niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit. Ik las het met open mond. Wat schrijft zij nou voor onzin?
quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:22 schreef Maremare het volgende:
Die Debbie, te beduveld om naar het UWV te gaan voor een WIA-gesprek, want dat kon ze echt echt echt niet aan. Te belastend, huilie huilie.
Maar wel afreizen naar Amsterdam voor een concert met alle overprikkeling, drukte, slapen in een vreemd bed en zonder rolstoelplek. Pinokkio in the house. En Roy zich maar de tandjes werken voor het gat in de hand van z'n vrouw. Misschien moet hij daar eens wat snelhardend cement in proppen.
Hoeveel dagen is ze alleen geweest? Die dagen heeft ze dan in elk geval niet laten zien.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:08 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Ik kan wel begrijpen dat het veel is, als je het normaal altijd met zn 3e deed. Of niet.
Ik doe dit soort dingen ook hoor. Im november weer naar de theatertour van miss montreal. Kost bizar veel energie maar is ook mentaal heel veel waard!quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]met een rolstoelplek mag ze maar één persoon meenemen.
Ik ga ook naar een concert in de Ziggodome. Gaat me een hoop kosten lichamelijk. Maar met ervoor rusten en hotel op struikel afstand ga ik het toch proberen.
Naar mijn idee is ze zo goed als niet alleen. Tenminste de beelden die ze laat zien.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hoeveel dagen is ze alleen geweest? Die dagen heeft ze dan in elk geval niet laten zien.
Precies.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:15 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Naar mijn idee is ze zo goed als niet alleen. Tenminste de beelden die ze laat zien.
Ik heb de post dan denk ik verkeerd geïnterpreteerd. Ik dacht dat ze het gewoon bedoelde dat het zorgen voor 4 kinderen veel is. Dat negrijp ik en vandaar ook mijn opmerking, als je het normaal met zn 3e doet of niet. Dat het best veel kan zijn om 4 kinderen op bed te leggen in de avond of in ochtend klaar te maken voor school.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hoeveel dagen is ze alleen geweest? Die dagen heeft ze dan in elk geval niet laten zien.
Ik volg haar niet meer. Maar de 1e vakantieweek is toch scouting kamp? Dan is dat wel goed gekozen met alleen L thuis en J en de tweeling op kamp.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:24 schreef Sushirijst het volgende:
AM: dus AM vertrekt volgend jaar een dag voordat de schoolvakantie begint lekker 10 dagen naar IJsland.. wat een planning.
Wanneer gaat Maarten trouwens een keer lekker een weekje weg?
Ik ben wellicht extreem, maar om deze reden zou ik dus nooit meer kinderen willen dan ik financieel en emotioneel aan kan. Je weet nooit wat er gebeurt in je leven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:26 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Ik heb de post dan denk ik verkeerd geïnterpreteerd. Ik dacht dat ze het gewoon bedoelde dat het zorgen voor 4 kinderen veel is. Dat negrijp ik en vandaar ook mijn opmerking, als je het normaal met zn 3e doet of niet. Dat het best veel kan zijn om 4 kinderen op bed te leggen in de avond of in ochtend klaar te maken voor school.
Niet, want de Kostverdiener moet werken.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:24 schreef Sushirijst het volgende:
AM: dus AM vertrekt volgend jaar een dag voordat de schoolvakantie begint lekker 10 dagen naar IJsland.. wat een planning.
Wanneer gaat Maarten trouwens een keer lekker een weekje weg?
Hoe slaapt je vierde ook een 'gat in de dag' als de andere 3 naar school moeten? Alleen laten of wederom met hulp in huis?quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:35 schreef Tweetheelepels het volgende:
Mb: wat zit die meid toch veel te plukken en te kussen met die kinderen man. In dat korte filmpje dat ze laurens een pakje drinken geeft kust ze hem gewoon 15x. Dat haal ik op een hele dag niet eens met mijn kroost. En wel af en toe in de camera kijken of het wel goed op beeld staat 🤦🏻♀
Haha ja idd.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:28 schreef Weerikier het volgende:
Jeetje, m'n mond is weer opgevallen zeg..
AM tja, je kan het haar niet eens kwalijk nemen , ze heeft volgens mij gewoon echt serieus niet door wat ze doet. Het gaat er niet om dat ze werkt, het gaat er niet om dat mensen haar niet gunnen dat ze nu meer verdiend dan haar man, het gaat er niet om dat ze nu haar gezin mee kan nemen om reisje op een cruise boot.
Het gaat erom dat ze haar kinderen een onveilige jeugd geeft.
Ze stelt ze tentoon als aapjes. Waarom weet ik wanneer haar dochters ongesteld zijn? Waarom weet ik waar zij wonen, hoe ze naar paardrijden fietsen, hoe ze sochtends wakker worden, waar ze om huilen, wat ze fout doen op school.
Waarom zie ik de billen van haar 21 jarige dochter in een slipje. Waarom?? Omdat Annie uit de Achterhoek en Wilma uit Waddinxveen zo veel erin herkennen en zo blij zijn mee te kunnen kijken? (Ja ja Fieke, wij zijn ook grappig!)
Het werd hier prachtig verwoord; de domme mensen zijn met meer
En zo is het meestal...
Niet verkeerd geïnterpreteerd. Wij interpreteren het beiden anders.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:26 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Ik heb de post dan denk ik verkeerd geïnterpreteerd. Ik dacht dat ze het gewoon bedoelde dat het zorgen voor 4 kinderen veel is. Dat negrijp ik en vandaar ook mijn opmerking, als je het normaal met zn 3e doet of niet. Dat het best veel kan zijn om 4 kinderen op bed te leggen in de avond of in ochtend klaar te maken voor school.
Dat in die camera kijken idd. Als de wereld maar kan zien wat voor een fantastische moeder je bent. Hartjes voor deze powervrouw hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:35 schreef Tweetheelepels het volgende:
Mb: wat zit die meid toch veel te plukken en te kussen met die kinderen man. In dat korte filmpje dat ze laurens een pakje drinken geeft kust ze hem gewoon 15x. Dat haal ik op een hele dag niet eens met mijn kroost. En wel af en toe in de camera kijken of het wel goed op beeld staat 🤦🏻♀
Amen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:28 schreef Weerikier het volgende:
AM tja, je kan het haar niet eens kwalijk nemen , ze heeft volgens mij gewoon echt serieus niet door wat ze doet. Het gaat er niet om dat ze werkt, het gaat er niet om dat mensen haar niet gunnen dat ze nu meer verdiend dan haar man, het gaat er niet om dat ze nu haar gezin mee kan nemen om reisje op een cruise boot.
Ze stelt ze tentoon als aapjes. Waarom weet ik wanneer haar dochters ongesteld zijn? Waarom weet ik waar zij wonen, hoe ze naar paardrijden fietsen, hoe ze sochtends wakker worden, waar ze om huilen, wat ze fout doen op school.
Waarom zie ik de billen van haar 21 jarige dochter in een slipje. Waarom?? Omdat Annie uit de Achterhoek en Wilma uit Waddinxveen zo veel erin herkennen en zo blij zijn mee te kunnen kijken? (Ja ja Fieke, wij zijn ook grappig!)
En zo is het meestal...
"Niet eens misschien" of welke versie ze er ook van maakt zelf 😆quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ook MB: zit te miepen in de auto dat ze voor niets bij school stond. Alsof het de eerste keer is dat ze het meemaakt.. Nouja, dat is waarschijnlijk ook echt zo. Maar zo betrokken altijd 🤓
En dan weer die reel met Iris, handjes vasthouden 🫣quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:53 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MB is net 3 weken alleen. En in die weken is ze amper echt alleen geweest en dan durft ze een post te maken dat er best wel eens dagen zijn dat het veel is als alleenstaande moeder. Hou op met me
En met die kleintjes gaat het nog een soort semi natuurlijk (voor de kinderen). Maar ik vraag me zo af hoe die filmpjes met de oudere kinderen gaan. Zegt ze dan tegen die oudste twee: oké mama gaat nu even de camera neerzetten en daarna moeten jullie tegelijk naar mij toelopen en mij knuffelen en dan een kus geven. Wel in de camera kijken dan maar niet te opvallend hè!quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:35 schreef Tweetheelepels het volgende:
🎯🎯🎯quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:28 schreef Weerikier het volgende:
En zo is het meestal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |