Heb je de serie Manifest gezien? Is denk ik ook wel wat voor jequote:Op maandag 22 september 2025 21:13 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben altijd best kritisch over films enzo, dus nouja vond die best oke wel
net als er was er nog zo eentje, (ik hou beetje van dat time-travel gerne he).
Er was er nog eentje met dat foto toestel enzo en dat ze toekomst enzo eerder kunnen zien, kan ff niet op de titel komen gelijk, maar zelfde idee.
?quote:Op maandag 22 september 2025 21:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je de serie Manifest gezien? Is de ik ook wel wat voor je
Sjaaaaaquote:Op maandag 22 september 2025 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van mijn prioriteiten
eerste paar, maar het greep me toen niet echt, hoewel het me wel wat leek.quote:Op maandag 22 september 2025 21:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je de serie Manifest gezien? Is denk ik ook wel wat voor je
Oh ik vond het lekker wegkijken. Alle seizoenen welquote:Op maandag 22 september 2025 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
eerste paar, maar het greep me toen niet echt, hoewel het me wel wat leek.
Kijk deze ook trouwens.
Bekijk deze YouTube-video
Ja sommige moet je ff de eerste paar afl doorheen komen iddquote:Op maandag 22 september 2025 21:25 schreef kree het volgende:
tis een beetje met die series enzo zeker, moet er ff voor in de mood zijn met wat me aanspreekt of niet. Zeker met die series duurt het vaak ff aantal afleveringen voor je erin zit.
is film die joh geen serie?quote:Op maandag 22 september 2025 21:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh ik vond het lekker wegkijken. Alle seizoenen wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |