Ik hoop ooit zo volwassen te worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:59 schreef Sally het volgende:
Of in de speciale-inlog-en-ww-ordner gestopt.
Nou ehm... dat hebben mijn ouders (lees: mijn vader) al jaren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoop ooit zo volwassen te worden.
Hoop er maar niet opquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoop ooit zo volwassen te worden.
Hahaquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Meer ervaren, omdat ik me al vaker aan die steen heb gestoten
Heb al gekeken, maar misschien niet goed. Vraag t hem vanavond wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:59 schreef Sally het volgende:
[..]
En niet ergens op een briefje op een onopvallende plek achter een deurtje in huis opgeschreven
"Lieverd, wat is het wachtwoord?"quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha.
[..]
Heb al gekeken, maar misschien niet goed. Vraag t hem vanavond wel.
Of zoals mijn ouders en veel andere bejaarden gewoon in het rode boekje dat bij de telefoon ligtquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:59 schreef Sally het volgende:
[..]
En niet ergens op een briefje op een onopvallende plek achter een deurtje in huis opgeschreven
Hey Drs Martens. Doe je een beetje je best als je mij opereert morgen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of zoals mijn ouders en veel andere bejaarden gewoon in het rode boekje dat bij de telefoon ligt
Neuh, ik ga aan het bier vanavond.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey Drs Martens. Doe je een beetje je best als je mij opereert morgen.
Vraag het ze.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:42 schreef DrMarten het volgende:
Sta bij een schoolbandje te kijken dat Pretty Fly for a White Guy covert. Zouden die lui ooit van de persoon Ricky Lake gehoord hebben?
The Offspringquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:42 schreef DrMarten het volgende:
Sta bij een schoolbandje te kijken dat Pretty Fly for a White Guy covert. Zouden die lui ooit van de persoon Ricky Lake gehoord hebben?
quote:
Jij ookquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nieuwe baan is afgevinkt, oude ontslag ingediend. Volgend jaar heel nieuw leven
Ok!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vrijdag middag borrel kan geopend worden hoor
Kan jij niet de obligate systeemstoring aanwenden voor vroeg kroegbezoekexcuus?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:17 schreef DrMarten het volgende:
Hier nog niet. Al zit ik er wel sterk aan te denken een paar uur vrij te nemen vanmiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |