Donderdag sollicitatiegesprekquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat is terechte stennis.
En nu?
Ow...quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb zoveel stennis lopen schoppen over werktijden, micromanagement en werkgezeur buiten werktijd dat ze m'n contract niet gaan verlengen
quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ie niet mag drinken op werk. Gaat het direct mis.
Oh nou sorryquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wacht WAT waarom moet ik dit hier lezen?!
We gaan het zien. Ik ben ondertussen al zo vaak ghosted door recruiters/bedrijven dat ik ondertussen m'n eigen goddamn haunted mansion kan openenquote:
Thanksquote:
Die recruiters/bedrijven zijn idioten.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh nou sorry
[..]
We gaan het zien. Ik ben ondertussen al zo vaak ghosted door recruiters/bedrijven dat ik ondertussen m'n eigen goddamn haunted mansion kan openen
I know.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 06:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die recruiters/bedrijven zijn idioten.
Eens.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 06:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die recruiters/bedrijven zijn idioten.
Geniet ervan!quote:
Onderop je modem? (mits je het niet veranderd hebt)quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:23 schreef Samzz het volgende:
Ik wil mijn ring-deurbel installeren maar ik kan NERGENS het wifi wachtwoord vinden. Aaaargh.
Ik heb die standaard gehouden zodat ik het altijd op het stickertje van de modem zelf kan terugvindenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:23 schreef Samzz het volgende:
Ik wil mijn ring-deurbel installeren maar ik kan NERGENS het wifi wachtwoord vinden. Aaaargh.
Nee, mijn wederhelft heeft t ww veranderd in een letter en cijferreeks van heb ik jou daar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Onderop je modem? (mits je het niet veranderd hebt)
Ja, jij bent wat slimmerquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb die standaard gehouden zodat ik het altijd op het stickertje van de modem zelf kan terugvinden
Je wederhelft veranderen dan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, mijn wederhelft heeft t ww veranderd in een letter en cijferreeks van heb ik jou daar.
En niet ergens op een briefje op een onopvallende plek achter een deurtje in huis opgeschrevenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, mijn wederhelft heeft t ww veranderd in een letter en cijferreeks van heb ik jou daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |