SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Of dat je ipv quoten op rapporteren klikt.quote:Op maandag 22 september 2025 12:43 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook vaak dat ik op de meldingen wil klikken en dat ie dan de FOK!shop opent
quote:Op maandag 22 september 2025 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben ook even door de wilskracht heen om allerlei gezonde dingen te doen na de relatiebreuk. Maar even uitrusten en kijken hoe ik dingen voor elkaar krijg zonder forceren/wilskracht.
Reeds besprokenquote:Op maandag 22 september 2025 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of dat je ipv quoten op rapporteren klikt.
je hebt je meldingen op de linkerkant staan?quote:Op maandag 22 september 2025 12:43 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook vaak dat ik op de meldingen wil klikken en dat ie dan de FOK!shop opent
En wij maar denken wat een rare TR.quote:Op maandag 22 september 2025 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of dat je ipv quoten op rapporteren klikt.
Nee mobiel zit dat boveninquote:Op maandag 22 september 2025 12:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt je meldingen op de linkerkant staan?
3 ook nietquote:Op maandag 22 september 2025 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Die ene week vakantie was niet genoeg.
3 jaar geprobeerd?quote:
ah oke ja ik vergeet dat er mensen zijn die de mobiel gebruiken op FOK.quote:Op maandag 22 september 2025 12:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee mobiel zit dat bovenin
En direct daaronder dat ding om bij de clicker een bericht te plaatsen
zoveel verlofdagen heb ik nietquote:
Mobiel komt die donatiebende bij elke verkeerde klik naar vorenquote:Op maandag 22 september 2025 12:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt je meldingen op de linkerkant staan?
Stil zonder tril FTWquote:Op maandag 22 september 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet je telefoon compleet stil hebben staan.
Tragischquote:
ja kwam er net achter dat er mensen mobiel met de mobiele weergave FOK!kenquote:Op maandag 22 september 2025 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Mobiel komt die donatiebende bij elke verkeerde klik naar voren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |