abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218840357
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 08:14 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
:D

Rijkdom voor de miniscule groep aller aller aller rijksten ja _O-

En welke vrijheden? Zowel binnen links als rechts zijn de schreeuwlelijkerds en/of machtshebbers daar elke onwelgevallige mening aan het cancellen en/of verbieden.
Jij denkt dat slechts een kleine groep mensen in de VS rijk is en de rest niet? Tja, het ligt er natuurlijk aan wat je interpreteert als 'rijk', maar als we kijken naar het financiële plaatje ligt het inkomen in de VS over het stukken hoger dan in Nederland.
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2025 08:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het is wat meid.
Dat is het zeker.

Het blijft bijzonder om te aanschouwen dat in de contreien waar men klaagt over 'haat', men met afstand zelf het meest hatelijk is en de meest verwerpelijke dingen vindt over alles en iedereen zegt waarvan men politiek gezien mee van mening verschilt. Het lijkt mij vermoeiend om altijd maar met zoveel wrok en rancune rond te lopen, daar wordt je geen beter mens van.

Maar ja, dat krijg je helaas al snel als je wereldbeeld bestaat uit nihilisme, cultureel en moreel relativisme gecombineerd met intersectionele identiteitspolitiek waardoor de conclusie is dat het leven betekenisloos is en alleen draait om het individu. De wereld wordt op die manier niets meer dan een simpele stammenstrijd tussen vermeende 'onderdrukkers' en 'onderdrukten'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218840360
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2025 08:31 schreef HowardRoark het volgende:
Maar ja, dat krijg je helaas al snel als je wereldbeeld bestaat uit nihilisme, cultureel en moreel relativisme gecombineerd met intersectionele indetiteitspolitiek waardoor de conclusie is dat het leven betekenisloos is en alleen draait om het individu. De wereld wordt op die manier niets meer dan een simpele stammenstrijd tussen vermeende 'onderdrukkers' en 'onderdrukten'.
Zelfkennis siert de mens, zullen we maar zeggen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_218840448
quote:

Maar ja, dat krijg je helaas al snel als je wereldbeeld bestaat uit nihilisme, cultureel en moreel relativisme gecombineerd met intersectionele identiteitspolitiek waardoor de conclusie is dat het leven betekenisloos is en alleen draait om het individu. De wereld wordt op die manier niets meer dan een simpele stammenstrijd tussen vermeende 'onderdrukkers' en 'onderdrukten'.
Je bent 'contreien' vergeten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 22 september 2025 @ 08:46:22 #54
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218840455
quote:

[..]
Dat is het zeker.

Het blijft bijzonder om te aanschouwen dat in de contreien waar men klaagt over 'haat', men met afstand zelf het meest hatelijk is en de meest verwerpelijke dingen vindt over alles en iedereen zegt waarvan men politiek gezien mee van mening verschilt. Het lijkt mij vermoeiend om altijd maar met zoveel wrok en rancune rond te lopen, daar wordt je geen beter mens van.

Pas je op? Die projector van je begint te roken...
Huilen dan.
pi_218840460
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2025 08:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik zou deze reactie een duimpje willen geven maar dat durf ik niet meer :@.
Je krijgt van mij wel een duimpje pop :*
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218840463
quote:

[..]
Jij denkt dat slechts een kleine groep mensen in de VS rijk is en de rest niet? Tja, het ligt er natuurlijk aan wat je interpreteert als 'rijk', maar als we kijken naar het financiële plaatje ligt het inkomen in de VS over het stukken hoger dan in Nederland.
[..]

De Gini index coefficient voor Nederland is 25,7. Voor Amerika is ie 41,8.

Die Gini index is een maat voor de inkomensongelijkheid in een land. Hoe hoger deze index, hoe meer ongelijkheid. Een index van 41,8 betekent dat er een hele flinke ongelijkheid is. Er zijn maar een paar landen met een Gini coefficient boven de 50.

Zie ook: https://www.cia.gov/the-w(...)on-of-family-income/
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_218840469
Ik kijk met genoegen uit naar het gedraai over de verbindende woorden die Trump over zijn politieke opponenten te zeggen had bij dit event.

[ Bericht 19% gewijzigd door SnertMetChoco op 22-09-2025 09:11:43 ]
pi_218840594
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 08:19 schreef recursief het volgende:
Ik heb niet gekeken. Kan iemand een samenvatting in twee zinnen geven?
Turning point usa start nu. Dit is enkel het begin.
pi_218840830
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 09:12 schreef zeetheefje het volgende:

[..]
Turning point usa start nu. Dit is enkel het begin.
Het begin van wat?
  maandag 22 september 2025 @ 09:39:52 #60
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218840843
Het begin van meer van hetzelfde.
Huilen dan.
pi_218840849
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 08:50 schreef recursief het volgende:

[..]
De Gini index coefficient voor Nederland is 25,7. Voor Amerika is ie 41,8.

Die Gini index is een maat voor de inkomensongelijkheid in een land. Hoe hoger deze index, hoe meer ongelijkheid. Een index van 41,8 betekent dat er een hele flinke ongelijkheid is. Er zijn maar een paar landen met een Gini coefficient boven de 50.

Zie ook: https://www.cia.gov/the-w(...)on-of-family-income/
Inkomensongelijkheid zegt niet alles, je kunt een relatief arm land hebben dat toch vrij gelijk is. Zo hebben bijvoorbeeld Wit-Rusland en Kirgizië hebben een lagere gini-coëfficiënt dan Nederland.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218840862
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2025 09:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inkomensongelijkheid zegt niet alles, je kunt een relatief arm land hebben dat toch vrij gelijk is. Zo hebben bijvoorbeeld Wit-Rusland en Kirgizië hebben een lagere gini-coëfficiënt dan Nederland.
Maar het ging over ongelijkheid. Daar reageerde je op.
pi_218840875
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 09:43 schreef recursief het volgende:

[..]
Maar het ging over ongelijkheid. Daar reageerde je op.
Nee, het ging over vrijheden en rijkdom. Zie post #26 en #31. Jij begint zelf over ongelijkheid. De VS kent over het algemeen een hoger inkomen dan Nederland. En ja, er is natuurlijk een kleine groep die het erg zwaar heeft door een gebrek aan goed functionerend sociaal vangnet, maar dat doet niets af aan de rest van de samenleving.
pi_218840954
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2025 09:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, het ging over vrijheden en rijkdom. Zie post #26 en #31. Jij begint zelf over ongelijkheid.
uhuh ik reageerde hierop. Jouw woorden. Weet je nog?
quote:

[..]
Jij denkt dat slechts een kleine groep mensen in de VS rijk is en de rest niet?
pi_218840959
Maar goed, armoede:
pi_218841024
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 09:52 schreef recursief het volgende:
Maar goed, armoede:
[ afbeelding ]
Dat is volgens deze gegevens slechts 3.5% meer dan Nederland en zelfs lager dan in het VK, Spanje of Italië. Nota bene een alom geroemd land als Zweden wordt op 16% geschat. Wat je dus met met die 18% probeert aan te geven blijft onduidelijk.
pi_218841090
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2025 09:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is volgens deze gegevens slechts 3.5% meer dan Nederland en zelfs lager dan in het VK, Spanje of Italië. Nota bene Zweden wordt op 16% geschat. Wat je dus met met die 18% probeert aan te geven blijft onduidelijk.
Dat bijna 1 op de 5 Amerikanen in armoede leeft. Dat het in het VK nog erger is doet daar niks aan af. En ja, in Nederland leven ook veel mensen onder de armoedegrens.Nog altijd een kwart minder (relatief) en niet zo zichtbaar als in Amerika, omdat er in Nederland een redelijk goed vangnet is. In Amerika ben je echt de pineut als je je zorgverzekering niet kan betalen. Dat accepteren veel Amerikanen ook, gek genoeg. Ze geloven immers in een competitief systeem, en zijn dol op winnaars. Maar er zijn alleen winnaars als er ook verliezers zijn,
pi_218841113
Overigens is het voor de grote groep Amerikanen die net boven de armoedegrens leeft ook geen vetpot.
pi_218841376
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 09:59 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat bijna 1 op de 5 Amerikanen in armoede leeft. Dat het in het VK nog erger is doet daar niks aan af. En ja, in Nederland leven ook veel mensen onder de armoedegrens.Nog altijd een kwart minder (relatief) en niet zo zichtbaar als in Amerika, omdat er in Nederland een redelijk goed vangnet is. In Amerika ben je echt de pineut als je je zorgverzekering niet kan betalen. Dat accepteren veel Amerikanen ook, gek genoeg. Ze geloven immers in een competitief systeem, en zijn dol op winnaars. Maar er zijn alleen winnaars als er ook verliezers zijn,
Volgens de Amerikaanse Census (bron) betreft het 37 miljoen mensen, kortom, iets meer dan 10%. En ja, je zult altijd en overal (vermeende) armoede hebben. In Westerse landen valt dat over het algemeen erg mee.
pi_218841393
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 09:37 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Het begin van wat?
pi_218841399
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 10:36 schreef zeetheefje het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ah, liefde vanuit die hoek. Dat zou inderdaad mooi zijn. Helaas kwam de president daarna aan het woord die daar korte metten mee maakte en aangaf zijn politieke opponenten te haten.
pi_218841470
quote:

[..]
[ afbeelding ]
Ah liefde.

Gelukkig zijn we met the Don en zijn Maga cult dan bij het juiste adres
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 22 september 2025 @ 10:50:55 #73
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218841514
quote:

[..]
[ afbeelding ]
Liefde:

Bekijk deze YouTube-video

"I hate my opponents, and I don't want the best for them."
Huilen dan.
pi_218841594
Een andere theorie, niet Israël zit erachter maar jezuïeten
Bekijk deze YouTube-video
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_218841598
LOL, die wou ik net plaatsen. Veel liefde vanuit het MAGA-kamp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')