SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
dat weet ik niet zekerquote:Op zondag 21 september 2025 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Jouw lever is nog veel te veel intact!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ze heeft geen warm water.quote:Op zondag 21 september 2025 23:05 schreef ToT het volgende:
Woonmaatschappij? Voor het vochtprobleem?![]()
Verwarmingquote:Op zondag 21 september 2025 23:05 schreef ToT het volgende:
Woonmaatschappij? Voor het vochtprobleem?
De papa deed dat altijd
Werewolf
Verwarming, en papa regelde dat terwijl je een huurwoning hebt?quote:Op zondag 21 september 2025 23:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Verwarming
De papa deed dat altijd![]()
![]()
Iets met kraantjesquote:Op zondag 21 september 2025 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Verwarming, en papa regelde dat terwijl je een huurwoning hebt?Werewolf
Stel dat ik een verkeerd kraantje opendraaiquote:Op zondag 21 september 2025 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Owwwwww ja nee in dat geval snap ik het idd wel!
PoefWerewolf
Hoop het nietquote:Op zondag 21 september 2025 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Te veel Korsakov om het te kunnen analyseren?Uw ADH vitamine Worst
Vast zijn advocaat gok ik.quote:Op zondag 21 september 2025 23:10 schreef maily het volgende:
[..]
een of andere idioot heeft 6000 euro borg betaald om hem vrij te krijgen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dus Pappie was er voor de Kraantjes?quote:Op zondag 21 september 2025 23:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Stel dat ik een verkeerd kraantje opendraai
Poef![]()
Epstein didn't kill himself, I guess.quote:Op zondag 21 september 2025 23:10 schreef maily het volgende:
[..]
een of andere idioot heeft 6000 euro borg betaald om hem vrij te krijgen![]()
![]()
Snap ik echt wel!quote:Op zondag 21 september 2025 23:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Voor allerlei klusjes. Ik mis hem echt wel.
Mijn vader is een jaar of 15 geleden overleden en ik mis hem regelmatig nog.
Veel van wat hij kon kan ik inmiddels ook wel (vaak zelfs beter), maar gewoon....het idee met hem te overleggen over hoe dingen aan te pakken enzo, dat zou gewoon fijn geweest zijn, ook al weet ik dat ik dit soort dingen door een roze bril zie.
Hij was echt een lompe boer, maar we begrepen elkaar.![]()
Heer Killem.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op het randje deze.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Knuffelquote:Op zondag 21 september 2025 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik echt wel!
Mijn vader is een jaar of 15 geleden overleden en ik mis hem regelmatig nog.
Veel van wat hij kon kan ik inmiddels ook wel (vaak zelfs beter), maar gewoon....het idee met hem te overleggen over hoe dingen aan te pakken enzo, dat zou gewoon fijn geweest zijn, ook al weet ik dat ik dit soort dingen door een roze bril zie.
Hij was echt een lompe boer, maar we begrepen elkaar.Werewolf
Lekker sliepe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die was op reis geweest toch ?quote:Op zondag 21 september 2025 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben ze de kat van ome Willem nog gezien?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja maar waar ging die dan naar toe?quote:Op zondag 21 september 2025 23:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die was op reis geweest toch ?![]()
![]()
Trusten Daddy ToT.quote:Op zondag 21 september 2025 23:31 schreef ToT het volgende:
Ja ik kruip ook richting het dons.Prettige voortplanting hier!
Maat, daar zijn we weer, puntjes om de beurd?quote:Op zondag 21 september 2025 23:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daddy DJ please take me to the party
Waar was dat ook alweer van?![]()
![]()
Pak ze maar.quote:Op zondag 21 september 2025 23:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maat, daar zijn we weer, puntjes om de beurd?![]()
Iedereen een mooie maandag gewenst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh hai.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dame Sally.quote:
Hier hoort een glitter plaatje bijquote:Op maandag 22 september 2025 00:01 schreef FreshFruit het volgende:
Iedereen een mooie maandag gewenst.Uw ADH vitamine Worst
Zo maar slaapjes doen. Morgen vliegen...!![]()
Weer beetje spannend...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hoezo spannend?quote:Op maandag 22 september 2025 00:08 schreef Sally het volgende:
Weer beetje spannend...![]()
quote:Op maandag 22 september 2025 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier hoort een glitter plaatje bij
DOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Succes!quote:Op maandag 22 september 2025 00:08 schreef Sally het volgende:
Weer beetje spannend...Je kan het
![]()
![]()
Ja , al Weer tijdje geleden.quote:
Trusten![]()
zzzzz
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Lekker sliepe.quote:Op maandag 22 september 2025 00:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja , al Weer tijdje geleden.
Trusten![]()
zzzzz
Truste Sallyquote:Op maandag 22 september 2025 00:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja , al Weer tijdje geleden.
Trusten![]()
zzzzz
. En vliegse
Same shit, different day
SC hopper present![]()
DtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Tonanno kijkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dame HC.quote:
Ik ook.quote:
Factsquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik mag weer.quote:
Hey ffThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heer Mikey.quote:![]()
Wat vindt je ervan tot nu toe ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pijnlijkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
And the music factory.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: