Zijn analyse is hier ook vrij fel anti-Russisch.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:21 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Hoezo? 'Zolang Europa en Oekraine ons heel veel geld geven voor wapens kunnen ze misschien winnen'
Hij praat gewoon na wat ie gehoord heeft, zoals altijd. Hij doet niks tegen Rusland en wenst ze zelfs nog succesquote:Op dinsdag 23 september 2025 21:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zijn analyse is hier ook vrij fel anti-Russisch.
Dat is precies mijn punt?quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:23 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Hij praat gewoon na wat ie gehoord heeft, zoals altijd. Hij doet niks tegen Rusland en wenst ze zelfs nog succes
Bijzondere draai nadat hij eerst Zelensky voor de bus heeft gegooid en Poetin heeft afgezogen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:11 schreef Anton91 het volgende:
[ x ]
[..]
https://truthsocial.com/@(...)s/115255130298104593
De 🍊🤡 draait vaker dan de gemiddelde windvaan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:26 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Bijzondere draai nadat hij eerst Zelensky voor de bus heeft gegooid en Poetin heeft afgezogen.
Wat, het is uit 😱😱quote:
RIP Oekraïne. Als Trump zegt dat het goedkomt, dan is de situatie terminaal.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:11 schreef Anton91 het volgende:
[ x ]
[..]
https://truthsocial.com/@(...)s/115255130298104593
Ik geloof overigens wel dat dit serieus is. Trump dacht werkelijk dingen 'voor elkaar' te kunnen krijgen omdat hij zogenaamd een 'goede' relatie had met Putin. Maar Putin wil gewoon een groot Rusland.quote:
Onbehandelde psychische stoornis. En dat bedoel ik niet als een belediging.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:18 schreef theunderdog het volgende:
https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/1970563751058547020
Ik snap helemaal niets van deze man.
Zijn cult is het alweer vergeten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:26 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Bijzondere draai nadat hij eerst Zelensky voor de bus heeft gegooid en Poetin heeft afgezogen.
Morgen kan hij weer iets anders zeggen. Voorspelbaar chaotisch. Maar dat is beetje onnodige semantiek.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:29 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Je zegt dat je die man niet snapt. Maar dit is toch juist voorspelbaar.
Ja dat zit er dik in. Maar toch bijzonder knap van Zelensky / Oekraïne om Trump voor nu weer volledig aan hun kant te krijgen na het dieptepunt in de Oval Office.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De 🍊🤡 draait vaker dan de gemiddelde windvaan.
Kan over een paar dagen, na een een 'goed gesprek' met Putin weer volledig omgedraaid zijn.
Dat was ook buitengewoon schandalig en onbeschoft, die vertoning en hoe Zelensky behandeld werdquote:Op dinsdag 23 september 2025 21:33 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ja dat zit er dik in. Maar toch bijzonder knap van Zelensky / Oekraïne om Trump voor nu weer volledig aan hun kant te krijgen na het dieptepunt in de Oval Office.
Als hij morgen met een Rus praat dan is ie opeens pro-russisch ja. Dat is onstabiel maar wel voorspelbabar.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Morgen kan hij weer iets anders zeggen. Voorspelbaar chaotisch. Maar dat is beetje onnodige semantiek.
Hij is weinig stabiel. Dat bedoel ik.
Maar Trump staat niet volledig aan Oekraïne kant. Hij doet nog steeds niks behalve wapens verkopen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:33 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ja dat zit er dik in. Maar toch bijzonder knap van Zelensky / Oekraïne om Trump voor nu weer volledig aan hun kant te krijgen na het dieptepunt in de Oval Office.
Dit gaat nergens heen. We bedoelen gewoon hetzelfde volgens mij.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:38 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Als hij morgen met een Rus praat dan is ie opeens pro-russisch ja. Dat is onstabiel maar wel voorspelbabar.
Nationaal is hij ook altijd erg rechtlijnig en wijkt ie niejt van zijn lijn af. Dat komt omdat ie alleen met ja-knikkers werkt en altijd hetzelfde hoort. In buitenlandse politiek spreek je uiteraard verschillende meningen.
Dat denk ik ook. Ik wilde alleen even wat uitwijdenquote:Op dinsdag 23 september 2025 21:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit gaat nergens heen. We bedoelen gewoon hetzelfde volgens mij.
Idd.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:38 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Als hij morgen met een Rus praat dan is ie opeens pro-russisch ja. Dat is onstabiel maar wel voorspelbabar.
Nationaal is hij ook altijd erg rechtlijnig en wijkt ie niejt van zijn lijn af. Dat komt omdat ie alleen met ja-knikkers werkt en altijd hetzelfde hoort. In buitenlandse politiek spreek je uiteraard verschillende meningen.
De enige uitzondering was die eerste keer met Zelensky en dat komt denk ik grotendeels door Vance en dat ie toen nog niet veel met Europa had gepraat.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Idd.
Degenen die hem het laatst hebben gesproken, aan diens kant staat hij.
Tijdelijk, tot een ander gesprek.
Te zot voor woorden dat zo'n labiel persoon zo machtig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |