Die staat niet op de fotos inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kan die Pantsir nergens vinden op de foto's.
Er bestaat niet zoiets als ´de nato´.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Veel meer achter de link, bottomline, de NATO gaat echt niet alles stante pede uit de lucht knallen.
Goh,quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:57 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Er gaat dus niets uit de lucht geschoten worden.
Trollen vereist een modicum aan intelligentie.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Er gaat dus niets veranderen. Trump is gewoon zonder schaamte aan het trollen
Ik zie het somber in allemaal in elk geval.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Trollen vereist een modicum aan intelligentie.
Oekraine is beter af als de VS zich er gewoon niet mee bemoeit. Dus: boeie.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zie het somber in allemaal in elk geval.
Punt is dat Oekraine en onwijs van afhankelijk is. Anders had Zelensky wel gezegd ´bekijk het maar´ tegen Trumpquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Oekraine is beter af als de VS zich er gewoon niet mee bemoeit. Dus: boeie.
Dan niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:17 schreef theunderdog het volgende:
Er bestaat niet zoiets als ´de nato´.
Zelensky heeft nooit en te nimmer een reden om dat te zeggen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:26 schreef theunderdog het volgende:
Anders had Zelensky wel gezegd ´bekijk het maar´ tegen Trump
Doe ik niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is bijzonder dat je Trump plotseling serieus neemt...
'NAVO landen mogen ze neerhalen. Maar wij doen niet mee dan'quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Doe ik niet.
Al is het wel zo, dat als het er aldaar om gaat spannen, ook rubio en rutte gewoon doen wat hij zegt.
Dit is niet trump zijn eerste termijn, waar er nog volwassenen in de kamer waren, die zijn er nu niet, alle sycofanten doen uiteindelijk precies wat hij wil.
Proberen chocola te maken van zijn gebazel is een nogal nutteloze hobby.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:48 schreef BEFEM het volgende:
[..]
'NAVO landen mogen ze neerhalen. Maar wij doen niet mee dan'
Die laatste zin moet je ook lezen in zijn reactie.
Klopt. Maar de uitkomst is altijd hetzelfde, Europa en Oekraine zoeken het zelf maar uit. Als ik geld kan verdienen door landen uit te knijpen dan doe ik dat.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Proberen chocola te maken van zijn gebazel is een nogal nutteloze hobby.
quote:
https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/115255130298104593quote:After getting to know and fully understand the Ukraine/Russia Military and Economic situation and, after seeing the Economic trouble it is causing Russia, I think Ukraine, with the support of the European Union, is in a position to fight and WIN all of Ukraine back in its original form. With time, patience, and the financial support of Europe and, in particular, NATO, the original Borders from where this War started, is very much an option. Why not? Russia has been fighting aimlessly for three and a half years a War that should have taken a Real Military Power less than a week to win. This is not distinguishing Russia. In fact, it is very much making them look like “a paper tiger.” When the people living in Moscow, and all of the Great Cities, Towns, and Districts all throughout Russia, find out what is really going on with this War, the fact that it’s almost impossible for them to get Gasoline through the long lines that are being formed, and all of the other things that are taking place in their War Economy, where most of their money is being spent on fighting Ukraine, which has Great Spirit, and only getting better, Ukraine would be able to take back their Country in its original form and, who knows, maybe even go further than that! Putin and Russia are in BIG Economic trouble, and this is the time for Ukraine to act. In any event, I wish both Countries well. We will continue to supply weapons to NATO for NATO to do what they want with them. Good luck to all!
DONALD J. TRUMP, PRESIDENT OF THE UNITED STATES OF AMERICA
Hoezo? 'Zolang Europa en Oekraine ons heel veel geld geven voor wapens kunnen ze misschien winnen'quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:18 schreef theunderdog het volgende:
https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/1970563751058547020
Ik snap helemaal niets van deze man.
Haha ja dit dus. Van die momenten dat je even hebt: lets goooooooquote:Op dinsdag 23 september 2025 21:11 schreef Anton91 het volgende:
[ x ]
[..]
https://truthsocial.com/@(...)s/115255130298104593
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |