abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218854071
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 19:42 schreef AchJa het volgende:

[..]
Kan die Pantsir nergens vinden op de foto's.
Die staat niet op de fotos inderdaad.

Ik denk dat de originele bron dat ergens uit de info heeft gehaald waar hij ook deze fotos vandaan heeft., neem aan dat de pantsir ergens in de buurt van dit complex staat.

Heel interessant account: t.me/dosye_shpiona heeft echt de meext exclusieve fotos van mobieltjes van russen. Geen idee hoe hij er aan komt. Misschien een soort kanaal van de Oekraiense inlichtingen zonder dat ze zeggen dat ze het zijn.
pi_218854089
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2025 19:47 schreef ExTec het volgende:
lol.

[ x ]
Ongelooflijk. Er gaat dus niets veranderen. Trump is gewoon zonder schaamte aan het trollen
pi_218854105
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 19:50 schreef AchJa het volgende:

[..]
Veel meer achter de link, bottomline, de NATO gaat echt niet alles stante pede uit de lucht knallen.
Er bestaat niet zoiets als ´de nato´.
pi_218854136
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 19:57 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Er gaat dus niets uit de lucht geschoten worden.
Goh, _O-

Zoals we al die jaren al doen. Common sense Rubio.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218854143
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 20:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ongelooflijk. Er gaat dus niets veranderen. Trump is gewoon zonder schaamte aan het trollen
Trollen vereist een modicum aan intelligentie.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_218854178
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2025 20:19 schreef ExTec het volgende:

[..]
Trollen vereist een modicum aan intelligentie.
Ik zie het somber in allemaal in elk geval.
pi_218854188
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 20:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik zie het somber in allemaal in elk geval.
Oekraine is beter af als de VS zich er gewoon niet mee bemoeit. Dus: boeie.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_218854214
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2025 20:23 schreef ExTec het volgende:

[..]
Oekraine is beter af als de VS zich er gewoon niet mee bemoeit. Dus: boeie.
Punt is dat Oekraine en onwijs van afhankelijk is. Anders had Zelensky wel gezegd ´bekijk het maar´ tegen Trump
pi_218854265
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 20:26 schreef theunderdog het volgende:
Anders had Zelensky wel gezegd ´bekijk het maar´ tegen Trump
Zelensky heeft nooit en te nimmer een reden om dat te zeggen.

Dat het nou allemaal maar weinig zin heeft, snapt hij ook wel, maar je kan beter die clown entertainen, in de hoop dat er wat gunstigs uitkomt, dan hem hard de deur wijzen.

Overigens hebben er al wat wapenleveranties die gewoon uit verkoop voortvloeide plaatsgevonden he.

Dat kan prima door gaan, ook als trump zou besluiten 'oorlog' nummer X :') tussen weetikveel welk balkan- en aziatisch land te 'stoppen'.
pi_218854267
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 20:32 schreef AchJa het volgende:

[..]
/Care
Ok.

_O-
pi_218854336
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 20:42 schreef AchJa het volgende:

[..]
Het is bijzonder dat je Trump plotseling serieus neemt...
Doe ik niet.

Al is het wel zo, dat als het er aldaar om gaat spannen, ook rubio en rutte gewoon doen wat hij zegt.

Dit is niet trump zijn eerste termijn, waar er nog volwassenen in de kamer waren, die zijn er nu niet, alle sycofanten doen uiteindelijk precies wat hij wil.
pi_218854344
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2025 20:46 schreef ExTec het volgende:

[..]
Doe ik niet.

Al is het wel zo, dat als het er aldaar om gaat spannen, ook rubio en rutte gewoon doen wat hij zegt.

Dit is niet trump zijn eerste termijn, waar er nog volwassenen in de kamer waren, die zijn er nu niet, alle sycofanten doen uiteindelijk precies wat hij wil.
'NAVO landen mogen ze neerhalen. Maar wij doen niet mee dan'

Die laatste zin moet je ook lezen in zijn reactie.
pi_218854408
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 20:48 schreef BEFEM het volgende:

[..]
'NAVO landen mogen ze neerhalen. Maar wij doen niet mee dan'

Die laatste zin moet je ook lezen in zijn reactie.
Proberen chocola te maken van zijn gebazel is een nogal nutteloze hobby.
pi_218854421
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2025 20:58 schreef ExTec het volgende:

[..]
Proberen chocola te maken van zijn gebazel is een nogal nutteloze hobby.
Klopt. Maar de uitkomst is altijd hetzelfde, Europa en Oekraine zoeken het zelf maar uit. Als ik geld kan verdienen door landen uit te knijpen dan doe ik dat.
pi_218854431
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 19:55 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Putin krijgt weer een maand
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 23 september 2025 @ 21:07:04 #169
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218854459
Papa, wanneer krijg ik een auto? Over een maand. Papa het is nu een maand later, wanneer krijg ik een auto? Over een maand.
pi_218854477
twitter

quote:
After getting to know and fully understand the Ukraine/Russia Military and Economic situation and, after seeing the Economic trouble it is causing Russia, I think Ukraine, with the support of the European Union, is in a position to fight and WIN all of Ukraine back in its original form. With time, patience, and the financial support of Europe and, in particular, NATO, the original Borders from where this War started, is very much an option. Why not? Russia has been fighting aimlessly for three and a half years a War that should have taken a Real Military Power less than a week to win. This is not distinguishing Russia. In fact, it is very much making them look like “a paper tiger.” When the people living in Moscow, and all of the Great Cities, Towns, and Districts all throughout Russia, find out what is really going on with this War, the fact that it’s almost impossible for them to get Gasoline through the long lines that are being formed, and all of the other things that are taking place in their War Economy, where most of their money is being spent on fighting Ukraine, which has Great Spirit, and only getting better, Ukraine would be able to take back their Country in its original form and, who knows, maybe even go further than that! Putin and Russia are in BIG Economic trouble, and this is the time for Ukraine to act. In any event, I wish both Countries well. We will continue to supply weapons to NATO for NATO to do what they want with them. Good luck to all!

DONALD J. TRUMP, PRESIDENT OF THE UNITED STATES OF AMERICA
https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/115255130298104593
pi_218854489
Ok boomer
pi_218854509
https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/1970563751058547020

Ik snap helemaal niets van deze man.
pi_218854516
quote:
Hoezo? 'Zolang Europa en Oekraine ons heel veel geld geven voor wapens kunnen ze misschien winnen'
pi_218854519
quote:
Haha ja dit dus. Van die momenten dat je even hebt: lets gooooooo

En dan weer beseft dat hij overmorgen weer heel iets anders kan zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')