Dammit!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Meestal loopt het slecht af wanneer ik een goed gevoel heb , doe maar niet dus
Ach so… Ja, ik was erbij.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tuurlijk maar toen werd er niets live uitgezonden, die Europacup wel.
Leverkussen mist ook een aantal belangrijke spelers, en is net als PSV niet in topvorm dit seizoen..quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dammit!
Anders was vanavond een win-win geweest. O well…
Overeenkomst tussen die 2 is wel dat ze beiden maar 1 plan hebbenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Leverkussen mist ook een aantal belangrijke spelers, en is net als PSV niet in topvorm dit seizoen..
PSV is zeker niet kansloos.
Je moet sowieso een resultaat halen wil je nog kans maken op ´overwintering´ ,hopelijk komt Bosz straks dus met een masterplan ,.. anders moet ie voor wat tips even bellen met toplevel coach Heitinga ()
Heitinga heeft een plan ?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Overeenkomst tussen die 2 is wel dat ze beiden maar 1 plan hebben
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Leverkussen mist ook een aantal belangrijke spelers, en is net als PSV niet in topvorm dit seizoen..
PSV is zeker niet kansloos.
Je moet sowieso een resultaat halen wil je nog kans maken op ´overwintering´ ,hopelijk komt Bosz straks dus met een masterplan ,.. anders moet ie voor wat tips even bellen met toplevel coach Heitinga ()
Moet je vandaag wel winnen ja, anders is het gespeeldquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:43 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze man gelooft in overwintering
Prima tot nu toe inderdaad, hopelijk is dit meer z'n normale niveau dan wat we tot nu toe hebben gezien van hem.quote:
Is al jaren hetzelfde, voor zijn doen is ie nu nog redelijk slank volgens mij.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:26 schreef Nober het volgende:
Hoe kan zo'n Saibari in oktober nog niet afgetraind zijn?
Die speelt al een heel slecht jaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:24 schreef Breekfast het volgende:
Schouten speelt echt een hele slechte wedstrijd.
Slap ventje, laat al een jaar niks meer zien. Hoe haal je dit ook weer in je botte harses zeg.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:24 schreef Breekfast het volgende:
omhooggevallen waterdragertje die nu de baas moet spelenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:26 schreef ISVV het volgende:
[..]
Slap ventje, laat al een jaar niks meer zien. Hoe haal je dit ook weer in je botte harses zeg.
Dat is het ook. Maar nu word er wel net gescored maar aanvallend is het ook niet veel. Word een zwaar seizoen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Denken dat je zo'n tikkie terug kan geven in je eigen 16 in de CL.
Gewoon Hollandsche school dingen.
Zeker als je Driouech moet in gaan brengen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:31 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar nu word er wel net gescored maar aanvallend is het ook niet veel. Word een zwaar seizoen.
Je hebt in de aanval wel een hoop blessures maar dat mag geen excuus zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zeker als je Driouech moet in gaan brengen.
Dat weet je niet, hij kan nog gewisseld wordenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:24 schreef Breekfast het volgende:
Johquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:24 schreef Breekfast het volgende:
Laten we eerlijk blijven. Xg 2.0 tegen 0.4. Daarbij hun beste spelers geblesseerd. En dit is nog maar de nummer 6 van Duitsland.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:55 schreef Buitendam het volgende:
Lekker wel deze, hoor. Bij vlagen echt heel goed gevoetbald.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was prima geweest als je van Union had gewonnen. Nu waarschijnlijk enkel leuk voor de coefficient
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was prima geweest als je van Union had gewonnen. Nu waarschijnlijk enkel leuk voor de coefficient
Bij PSV hebben ze idd geluk met 0 geblesseerden.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk blijven. Xg 2.0 tegen 0.4. Daarbij hun beste spelers geblesseerd. En dit is nog maar de nummer 6 van Duitsland.
Puntje wel heel knap gedaan.
EL deelnemers mogen helemaal niet meepraten, dit is CL voetbal.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij PSV hebben ze idd geluk met 0 geblesseerden.
(Echt, wat een onzin krijg jij uit dat toetsenbord op de gesloten inrichting…)
Zeker. Kovar, Saibari, Yarek en Man (met name de eerste helft) presteerden naar behoren.quote:
In Volendam begroeten ze mensen nog op straat.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:43 schreef PSVCL het volgende:
Waarom loopt die Veerman weer continu met zn armen te zwaaien richting zn medespelers
Puntjequote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:12 schreef ISVV het volgende:
Ik ben blij als we vanavond niet compleet afgaan (en iedereen heel blijft).
Ik ben bang dat het ook voor een groot deel terug te voeren is op dat hij in een positie komt waar hij niet moet komen. Hij speelt prima in zijn kracht.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:04 schreef Solispolar het volgende:
Wat moet je nou overigens met een Schouten in deze vorm.. ik blijf het een geweldige speler vinden, vooral voor de ED (mits in vorm) echt buitencategorie. Maar in deze vorm? Het is natuurlijk ook niet zo dat hij terug kan vallen op een beetje werkethos ofzo. Als het niks is dan is het ook écht niks bij die jongen.
En dan is het ook nog je captainBeetje een gevalletje Timber bij Feyenoord.. zet je hem dan wissel of niet?
En ook omdat in het seizoen 23/24 niemand hem echt goed kende en de tegenstander hem daarom vrij zijn spel liet spelen. Maar ja, nu weet men al dat die in paniek raakt als je op hem af komt rennen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het ook voor een groot deel terug te voeren is op dat hij in een positie komt waar hij niet moet komen. Hij speelt prima in zijn kracht.
Schouten? Volgens mij speelt hij 'gewoon' op zijn eigen positie toch? Daarnaast zijn het vooral heel veel stomme beslissingen op micro-niveau (verkeerde passes, verkeerde inschattingen etc.). Ik vraag me af of dat te maken heeft met zijn positie.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het ook voor een groot deel terug te voeren is op dat hij in een positie komt waar hij niet moet komen. Hij speelt prima in zijn kracht.
Dat is het leuke: hij raakt juist niet genoeg in paniek naar mijn mening. Hij blijft altijd rustig en wil alles voetballend blijven oplossen waardoor hij zijn eigen medespelers in de problemen brengt. Wat mij betreft raakt hij net iets vaker in paniek en jast hij eens een keer een bal richting het centrum van Eindhoven.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
En ook omdat in het seizoen 23/24 niemand hem echt goed kende en de tegenstander hem daarom vrij zijn spel liet spelen. Maar ja, nu weet men al dat die in paniek raakt als je op hem af komt rennen.
Ik heb het niet over de positie in het team, maar de positie in het veld. En dat heeft weer alles met de keuzes in het veld te maken.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Schouten? Volgens mij speelt hij 'gewoon' op zijn eigen positie toch? Daarnaast zijn het vooral heel veel stomme beslissingen op micro-niveau (verkeerde passes, verkeerde inschattingen etc.). Ik vraag me af of dat te maken heeft met zijn positie.
CR7 roept altijd maar wat. Er zit echt 0,0 voetbalkennis in die gozer…quote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat is het leuke: hij raakt juist niet genoeg in paniek naar mijn mening. Hij blijft altijd rustig en wil alles voetballend blijven oplossen waardoor hij zijn eigen medespelers in de problemen brengt. Wat mij betreft raakt hij net iets vaker in paniek en jast hij eens een keer een bal richting het centrum van Eindhoven.
I know, maar zo af en toe zit er wel iets tussen waar je best inhoudelijk op kan reageren natuurlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
CR7 roept altijd maar wat. Er zit echt 0,0 voetbalkennis in die gozer…
Ik snap niet waarom je altijd zo vijandig reageert.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
CR7 roept altijd maar wat. Er zit echt 0,0 voetbalkennis in die gozer…
Ik snap überhaupt niet waarom hij reageert.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je altijd zo vijandig reageert.
Vreemde gozer af en toe idd.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet waarom hij reageert.
Iedereen die in het begin weleens een foutje maakt wordt hier door sommige neergezet als een minderwaardige debiel en pas na twee seizoenen zeer goed spelen wordt daar dan schoorvoetend een beetje op teruggekomen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:11 schreef Solispolar het volgende:
Die Teze werd hier geregeld neergezet als een minderwaardige debiel, maar die doet het prima bij Monaco hé. Gisteren nog een prachtige goal tegen City.
Volgens mij zit ie regelmatig op de bank als die Vanderson fit is.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:11 schreef Solispolar het volgende:
Die Teze werd hier geregeld neergezet als een minderwaardige debiel, maar die doet het prima bij Monaco hé. Gisteren nog een prachtige goal tegen City.
Ja maar die goal van gisteren dan?!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:03 schreef ISVV het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie regelmatig op de bank als die Vanderson fit is.
Hij valt anders geregeld in en scoort ook goede beoordelingen zie ik. Gisteren kun je ook gewoon zien dat die jongen echt wel kan voetballen. Fysiek ook gewoon prima in orde.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:03 schreef ISVV het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie regelmatig op de bank als die Vanderson fit is.
Vijandig? Dit is gewoon wat ik naast het getrol denk over wat jij post hier.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je altijd zo vijandig reageert.
Zanka 2.0quote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:58 schreef Solispolar het volgende:
Ziet iemand hier Nagalo nog wel eens spelen (in jong bijvoorbeeld?). Toch wel bijzonder, die jongen werd voor 7 miljoen gehaald, was vervolgens om de haverklap geblesseerd en speelt sindsdien volgens mij (letterlijk) geen enkele minuut meer?
Je zou maar zo zuur reageren op een beetje kritiek.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 03:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vijandig? Dit is gewoon wat ik naast het getrol denk over wat jij post hier.
Verder zou ik mij als ik jou was meer zorgen maken over jouw clubje, want zelfs in de Europese kneuzen league heb je na 2 wedstrijden 0 punten.
Aldus de pipo die meteen over vijandig begint.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:54 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je zou maar zo zuur reageren op een beetje kritiek.
Je hebt niet echt een dikke huid hé?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Aldus de pipo die meteen over vijandig begint.
Jouw cluppie is momenteel de slechtst presterende Nederlandse club Europees. Dat is nog wat ander dan een stijve krijgen als Schouten een foute pass heeft en daar dagenlang op teren, nietwaar.
Daaaaag!
Dit roep je al een jaar ofzo?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Stelletje sneuneuzen, negeer die drol nou gewoon eens.
De tering.
Nu doe je net alsof psv lekker bezig is dit seizoen. 3 doelpunten tegen krijgen tegen Sparta zou voor psv ook niet verrassend zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:02 schreef ISVV het volgende:
Met terugwerkende kracht schamen dat wij niet van dit Ajax konden winnen
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bosz heeft het ook wel opgegeven, of niet?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof psv lekker bezig is dit seizoen. 3 doelpunten tegen krijgen tegen Sparta zou voor psv ook niet verrassend zijn.
PSV heeft zn ¨dipje¨ achter de rug. Het vertrouwen is weer terug na dinsdagavond.quote:
Ja leuk, en hoeveel gemiste kansen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:26 schreef VEM2012 het volgende:
Wel grappig dat Saibari 1:1 loopt sinds hier sommigen overtuigd waren dat hij moest banken…
Geen 1 speler scoort elke kans.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja leuk, en hoeveel gemiste kansen?
Of gaan we nu net doen alsof die kans van vorige week echt moeilijk was om binnen te schieten oid? Vandaag ook alweer een 100% kans gemist bijv.
Goede speler, maar veel te veel kansen nodig en was behoorlijk uit vorm zeg maar.
Omdat hij steeds op de juiste plaats staat krijgt hij veel kansen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja leuk, en hoeveel gemiste kansen?
Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat hij steeds op de juiste plaats staat krijgt hij veel kansen.
Ik heb liever een speler die 5x per wedstrijd in positie komt en er 1 maakt, dan een speler die slechts 1x in positie komt maar er wel 50% in schiet.
Hij is gewoon heel belangrijk. Wacht maar als de Afrika Cup is, dan ga ook jij hem hard missen.
Wanner was nog niet fit. Die kun je veel beter wat tijd geven als het loopt. Als PSV gewoon naar 3 of 4 nul uitloopt dan kun je de laatste 20 Wanner voor Saibari brengen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Hij speelde echter gewoon slecht, dan is het raar dat je speler van 15 miljoen niet de kans krijgt op die positie. Maar goed, nu geen issue meer als die zo door gaat. Hopelijk waren die weken z’n dip voor het seizoen en speelt die nu gewoon de pannen van het dak natuurlijk.
Ik hoop wel dat die snel minuten gaat maken ja, vond hem tegen Union goed invallen bijv. Maar als rechtsbuiten bij z’n debuut was het niet zoveel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wanner was nog niet fit. Die kun je veel beter wat tijd geven als het loopt. Als PSV gewoon naar 3 of 4 nul uitloopt dan kun je de laatste 20 Wanner voor Saibari brengen.
Ik denk dat je te makkelijk denkt over die kansen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit bedoel ik, Saibari heeft deze wedstrijd alleen al 3 mega kansen gemist. Dat mag niet op dit niveau.
Hij creert ze goed, maar z’n afwerking is soms fenomenaal en te vaak slecht helaas.
Dat niet alleen, bij PSV en Saibari is al lang bekend waar het probleem bij hem zit op dat vlak en daar wordt heel hard op getraind. Zowel fysiek als mentaal zijn ze daar serieus mee bezig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat je te makkelijk denkt over die kansen.
Voor de Eredivisie is hij dat al.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat niet alleen, bij PSV en Saibari is al lang bekend waar het probleem bij hem zit op dat vlak en daar wordt heel hard op getraind. Zowel fysiek als mentaal zijn ze daar serieus mee bezig.
Als dat kwartje een keer valt dan is Saibari gewoon een absolute topper voor de Eredivisie.
Het staat inderdaad veel beter. En een clean sheet. Werd eens tijd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:53 schreef GotenSSJ het volgende:
De weg omhoog lijkt wel ingezet, laatste 2 wedstrijden prima gespeeldZeker als je alle afwezigen in acht neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |