abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218891586
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 13:03 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
[..]
Man is ook kut, maar dan staat iedereen (voor zo ver mogelijk, met alle blessures) tenminste wel op een plaats die vertrouwd is.

Allemaal lopen kankeren dat de organisatie niet goed staat en dat het gatenkaas is, maar ook allemaal ervoor pleiten dat we spelers uit vorm en spelers op hun niet vertrouwde plek opstellen. :')

Dat je geen opties hebt die logischer zijn mag je Earnie voor bedanken. Met z'n treurige aankoopbeleid.
Als Wanner op de plek van Saibari zet is je chaos achterin op magische wijze opgelost? Dan staat Veerman ineens niet 5 keer per helft als laatste man “alles of niks”-slidings te maken?

Wanner op z’n vertrouwde plek zorgt ervoor dat er niet 35+ meter ruimte de laatste 2 linies zit?
Dit, dus.
  zondag 28 september 2025 @ 13:32:34 #177
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218891650
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 13:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Als Wanner op de plek van Saibari zet is je chaos achterin op magische wijze opgelost? Dan staat Veerman ineens niet 5 keer per helft als laatste man “alles of niks”-slidings te maken?

Wanner op z’n vertrouwde plek zorgt ervoor dat er niet 35+ meter ruimte de laatste 2 linies zit?
Je hebt gelijk, laten we geen logische dingen proberen om problemen op te lossen. ^O^

Of we het nou leuk vinden of niet, we zullen het toch echt met deze knakenselectie moeten doen dit jaar.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_218891742
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 13:32 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, laten we geen logische dingen proberen om problemen op te lossen. ^O^

Omdat het niks te maken heeft met een Saibari uit vorm. Je hebt een dik communicatieprobleem tussen de CV’s waardoor er heel slecht wordt (door)gedekt, weten ze van elkaar niet wie wat moet doen en dus zijn de spelers voor en naast hun constant bezig met het dichtlopen van gaten en totaal uit hun positie verdedigende taken uitvoeren.

Zodra dat verdedigende probleem is opgelost zijn de ruimtes niet meer onbeloopbaar groot, speelt iedereen in zijn eigen positie en kun je je eigen spelletje gaan spelen. Nu zag je dat in het eerste half uur tegen Ajax en gisteren grote delen van de tweede helft. Excelsior ging van 8 naar 0 schoten op goal per helft.
Dit, dus.
  zondag 28 september 2025 @ 14:24:46 #179
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218892156
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 13:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Omdat het niks te maken heeft met een Saibari uit vorm. Je hebt een dik communicatieprobleem tussen de CV’s waardoor er heel slecht wordt (door)gedekt, weten ze van elkaar niet wie wat moet doen en dus zijn de spelers voor en naast hun constant bezig met het dichtlopen van gaten en totaal uit hun positie verdedigende taken uitvoeren.

Zodra dat verdedigende probleem is opgelost zijn de ruimtes niet meer onbeloopbaar groot, speelt iedereen in zijn eigen positie en kun je je eigen spelletje gaan spelen. Nu zag je dat in het eerste half uur tegen Ajax en gisteren grote delen van de tweede helft. Excelsior ging van 8 naar 0 schoten op goal per helft.
Dat helpt ook zeker niet mee, heb je helemaal gelijk in.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_218897160
Het ligt (uit pure armoede welteverstaan) gewoon akelig dicht bij elkaar. Je hebt gewoon nog geluk dat een AZ, Twente en Utrecht er ook niks van kunnen anders zou je zomaar eens een verrassende kampioen kunnen hebben dit jaar :')
pi_218898129
Met dit soort zure en negatieve supporters prijzen we @CR7 helemaal uit de markt jongens. Die heeft helemaal niks meer te doen zo.

Lekker bezig! Over een paar weken zijn we van hem af en kunnen we weer lekker positief gaan doen en onze club steunen.
pi_218898152
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 08:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Gewoon een stukje left right behind leren @:scarface88 @:caland
Dan had Bijlow het toch heel goed gezien om Spaans te gaan leren net een paar maanden voor Senesi kwam. Die was helemaal blij dat Justin iig de voetbaltermen sprak
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  maandag 29 september 2025 @ 15:02:51 #183
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218898513
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 13:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat je geen opties hebt die logischer zijn mag je Earnie voor bedanken. Met z'n treurige aankoopbeleid.
Wat is er gebeurd? Twee jaar geleden hebben jullie jaloersmakend goed aangekocht. Niet bepaald bijzonder gescout ofzo, maar dat je spelers als Schouten, Dest en Lang binnen hengelde is klasse.

Nu lijkt het bij vlagen een vreemdelingenlegioen en zolang Bosz het een ‘Nederlandse club dus wij spreken Nederlands’ vindt, twijfel ik of het goed komt.
Makkelijk eerste
pi_218898687
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Wat is er gebeurd? Twee jaar geleden hebben jullie jaloersmakend goed aangekocht. Niet bepaald bijzonder gescout ofzo, maar dat je spelers als Schouten, Dest en Lang binnen hengelde is klasse.

Nu lijkt het bij vlagen een vreemdelingenlegioen en zolang Bosz het een ‘Nederlandse club dus wij spreken Nederlands’ vindt, twijfel ik of het goed komt.
Vrij simpel: spelers van het kaliber Dest, Lang en Tillman liggen niet voor het oprapen. Ik denk sommige van de spelers die stap wel kunnen maken, maar zonder het aansturend vermogen van Boscagli (die ook vaak vergeten wordt in bovenstaande rijtjes vind ik) en de brille van een Lang (bij vlagen) en voornamelijk Tillman heb je gewoon een jasje uitgedaan.

En dan laten we uiteraard nog buiten beschouwing dat de halve selectie geblesseerd is momenteel.
pi_218898764
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 15:30 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Vrij simpel: spelers van het kaliber Dest, Lang en Tillman liggen niet voor het oprapen. Ik denk sommige van de spelers die stap wel kunnen maken, maar zonder het aansturend vermogen van Boscagli (die ook vaak vergeten wordt in bovenstaande rijtjes vind ik) en de brille van een Lang (bij vlagen) en voornamelijk Tillman heb je gewoon een jasje uitgedaan.

En dan laten we uiteraard nog buiten beschouwing dat de halve selectie geblesseerd is momenteel.
En dat spelers als Saibari, Dest, Veerman en natuurlijk Schouten ook wel een beetje boven hun stand hebben geleefd speelt ook wel een beetje mee.
  maandag 29 september 2025 @ 17:04:46 #186
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218899324
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 15:45 schreef CR7 het volgende:

[..]
En dat spelers als Saibari, Dest, Veerman en natuurlijk Schouten ook wel een beetje boven hun stand hebben geleefd speelt ook wel een beetje mee.
Over Schouten ga je misschien wel gelijk krijgen, maar Saibari is toch niet meer dan een aardig talent. Dest is aanvallend heel goed, maar verdedigen kan hij niet echt, in wat voor zin die boven z'n stand heeft geleefd begrijp ik niet, hij kwam van Barcelona, ook al was het kreupel.
  Moderator maandag 29 september 2025 @ 17:09:54 #187
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218899362
Tarado reageert serieus op CR7.
What can change the nature of a man?
pi_218899387
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 15:30 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Je vergeet nog De Jong, wordt wat mij betreft ook te snel vergeten.
pi_218899680
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 17:14 schreef Haringkop2 het volgende:

[..]
Je vergeet nog De Jong, wordt wat mij betreft ook te snel vergeten.
Uiteraard. Schandalig dat ik die mis :')
pi_218907097
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Uiteraard. Schandalig dat ik die mis :')
We zijn niet boos.
pi_218910624
31 jaar geleden maakten we in Leverkusen kennis met Ronaldo, wat een sensatie was dat. _O_
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_218911954
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 11:05 schreef TweedeKlum het volgende:
31 jaar geleden maakten we in Leverkusen kennis met Ronaldo, wat een sensatie was dat. _O_
Nou, dat was op Nieuw-Monnikenhuizen. Ronaldo was vanaf dag één een sensatie.
pi_218912078
Dat we van dit Ajax niet hebben gewonnen is nu al de grootste schande van het seizoen. Kijk, verliezen van Telstar thuis kan een keer gebeuren natuurlijk, maar NIET winnen van dit Ajax? Come on.
pi_218912302
Heb een goed gevoel voor vanavond

1-2 PSV
pi_218912394
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 16:03 schreef PSVCL het volgende:
Heb een goed gevoel voor vanavond

1-2 PSV
Wil je daar geld op zetten?
pi_218912571
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 16:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wil je daar geld op zetten?
Meestal loopt het slecht af wanneer ik een goed gevoel heb , doe maar niet dus
  woensdag 1 oktober 2025 @ 17:09:08 #197
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218912589
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 15:21 schreef Solispolar het volgende:
Dat we van dit Ajax niet hebben gewonnen is nu al de grootste schande van het seizoen. Kijk, verliezen van Telstar thuis kan een keer gebeuren natuurlijk, maar NIET winnen van dit Ajax? Come on.
Wel eens, maar Bosz is dan ook geen geweldige tacticus.
pi_218912607
Ik ben blij als we vanavond niet compleet afgaan (en iedereen heel blijft).
pi_218912729
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 14:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nou, dat was op Nieuw-Monnikenhuizen. Ronaldo was vanaf dag één een sensatie.
Tuurlijk maar toen werd er niets live uitgezonden, die Europacup wel.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  FOK!fotograaf woensdag 1 oktober 2025 @ 18:03:35 #200
842 Zorro
Z
pi_218912872
quote:
9s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 17:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Meestal loopt het slecht af wanneer ik een goed gevoel heb , doe maar niet dus
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie