Zakelijk!quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:56 schreef GotenSSJ het volgende:
FC oogaids dit. Niet normaal hoe slecht het is.
Bij Perisic ook.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja als die deze mist moet die lekker stoppen![]()
Gaan echt zoveel dingen fout bij hem de laatste wedstrijden.
Ik vermoed dat zijn broekje de meeste grasvlekken heeft vandaag. Deed een hoop vuil werk. En mooie goal.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:58 schreef Buitendam het volgende:
Veermannetje. Transfer ketst af en is nu al een aantal wedstrijden op rij de belangrijkste factor in het elftal.
Nou, ik kan je vertellen dat het zelfs met sloten aan drank op nog steeds geen makkie was.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:41 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ben alleen met mijn kind vanavond, dan drink ik geen alcohol. Dus moet het uitzitten.
Voor wie? We hebben nauwelijks 11 man die kunnen spelenquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Mijn god, laat die Saibari lekker banken zegDie doet echt alles fout.
Met wat je nu fit hebt:quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor wie? We hebben nauwelijks 11 man die kunnen spelen
En dan? Dat verhelpt het probleem toch niet?quote:Op zondag 28 september 2025 00:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Met wat je nu fit hebt:
Perisic - Til - Man
Veerman - Schouten - Wanner
Kunt ook Wanner ipv Man opstellen en dan Mauro naar het middenveld. Salah-Eddine en Dest op de backposities.
Gewoon een stukje left right behind leren @Scarface88 @Calandquote:“Ik heb een andere rol en ik moet meer praten”, zo kijkt Flamingo in gesprek met ESPN naar de situatie achterin bij PSV. “Ik heb een nieuwe jongen naast me die geen Engels spreekt. Het is lastig, maar met gebarentaal en bepaalde woordjes moeten we elkaar aanvoelen en proberen te helpen. Hij spreekt eigenlijk helemaal geen Engels.”
“Soms vertaalt Ismael Saibari dingen, want hij spreekt Spaans. We hebben ook gewoon vertalers, dus die helpen ons dan. Hij kan misschien een paar woordjes, maar je weet bij hem niet of hij het begrijpt”, aldus Flamingo over Yarek Gasiorowski.
Ik denk dat hij door Boscagli goed gecoacht werd en dat Yarek dat minder kan vanwege de voorlopige taalachterstand.quote:Op zondag 28 september 2025 09:27 schreef ISVV het volgende:
Ik vind Flamingo echt heel matig de laatste tijd, positioneel zwak en veel slordigheidjes.
Mex vroeg voor wie Saibari zou kunnen banken, dus dat helpt het ‘probleem’ wel.quote:Op zondag 28 september 2025 07:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan? Dat verhelpt het probleem toch niet?
Ze lieten gisteren wat statistieken zien over Saibari. Als je daar één ding uit kunnen concluderen is het wel dat je hem nu gewoon moet laten staan. Super goede voetballer, compleet uit vorm. Nooit op de bank zetten dan.quote:Op zondag 28 september 2025 10:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mex vroeg voor wie Saibari zou kunnen banken, dus dat helpt het ‘probleem’ wel.
Saibari is over het algemeen een prima speler, maar is nu gigantisch uit vorm. Dan mag die best even op het bankje zitten zodat je topaankoop op zijn positie kan spelen ipv rechtsbuiten.
Het helpt geen klap met je lekke verdediging, dat zeker niet.
Dan kunnen we dus nu al concluderen dat we 15 miljoen hebben weggegooid, als Wanner zelfs in een periode als deze van Saibari niet gaat spelen op zijn natuurlijke positie.quote:Op zondag 28 september 2025 10:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze lieten gisteren wat statistieken zien over Saibari. Als je daar één ding uit kunnen concluderen is het wel dat je hem nu gewoon moet laten staan. Super goede voetballer, compleet uit vorm. Nooit op de bank zetten dan.
Dat zou je kunnen concluderen, maar gelukkig snapt PSV dat je een talent als Wanner voor 15 miljoen kunt oppikken voor de Eredivisie, beker en CL. Oftewel; PSV speelt dit seizoen gewoon weer 50+ wedstrijden op een zo hoog mogelijk niveau. Die jongen gaat dus, net zoals Saibari overigens, bijzonder veel wedstrijden in de basis staan.quote:Op zondag 28 september 2025 11:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan kunnen we dus nu al concluderen dat we 15 miljoen hebben weggegooid, als Wanner zelfs in een periode als deze van Saibari niet gaat spelen op zijn natuurlijke positie.
29 schoten op doel en 2 goals, waarvan die van gisteren niet te missen was. Ik heb wel eens betere statistieken gezien in ieder geval.
Eens, echter was gisteren wel een perfecte mogelijkheid om hem 70 minuten op zijn natuurlijke positie te laten spelen en Man rechtsbuiten. En ja, dan zit Saibari dus op het bankje na een paar ongehoord slechte wedstrijden.quote:Op zondag 28 september 2025 11:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen concluderen, maar gelukkig snapt PSV dat je een talent als Wanner voor 15 miljoen kunt oppikken voor de Eredivisie, beker en CL. Oftewel; PSV speelt dit seizoen gewoon weer 50+ wedstrijden op een zo hoog mogelijk niveau. Die jongen gaat dus, net zoals Saibari overigens, bijzonder veel wedstrijden in de basis staan.
Goh jullie hebben Saibari op de hype trein gegooid waar Schouten net vanaf is gedonderd.quote:Op zondag 28 september 2025 11:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen concluderen, maar gelukkig snapt PSV dat je een talent als Wanner voor 15 miljoen kunt oppikken voor de Eredivisie, beker en CL. Oftewel; PSV speelt dit seizoen gewoon weer 50+ wedstrijden op een zo hoog mogelijk niveau. Die jongen gaat dus, net zoals Saibari overigens, bijzonder veel wedstrijden in de basis staan.
En Man die drie keer mega kut is ingevallen staat ineens basis? Er zit vrij weinig logica in deze redeneringen.quote:Op zondag 28 september 2025 11:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eens, echter was gisteren wel een perfecte mogelijkheid om hem 70 minuten op zijn natuurlijke positie te laten spelen en Man rechtsbuiten. En ja, dan zit Saibari dus op het bankje na een paar ongehoord slechte wedstrijden.
Man. Die nog niets heeft laten zien behalve de assist gisteren…quote:Op zondag 28 september 2025 11:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eens, echter was gisteren wel een perfecte mogelijkheid om hem 70 minuten op zijn natuurlijke positie te laten spelen en Man rechtsbuiten. En ja, dan zit Saibari dus op het bankje na een paar ongehoord slechte wedstrijden.
quote:Op zondag 28 september 2025 12:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En Man die drie keer mega kut is ingevallen staat ineens basis? Er zit vrij weinig logica in deze redeneringen.
Man is ook kut, maar dan staat iedereen (voor zo ver mogelijk, met alle blessures) tenminste wel op een plaats die vertrouwd is.quote:Op zondag 28 september 2025 12:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Man. Die nog niets heeft laten zien behalve de assist gisteren…
Als iedereen fit is dan heb je prima logische plekken voor iedereen.quote:Op zondag 28 september 2025 13:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Man is ook kut, maar dan staat iedereen (voor zo ver mogelijk, met alle blessures) tenminste wel op een plaats die vertrouwd is.
Allemaal lopen kankeren dat de organisatie niet goed staat en dat het gatenkaas is, maar ook allemaal ervoor pleiten dat we spelers uit vorm en spelers op hun niet vertrouwde plek opstellen.
Dat je geen opties hebt die logischer zijn mag je Earnie voor bedanken. Met z'n treurige aankoopbeleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |