SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 september 2025 17:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Verkeerde topic. In KPD mag je je piemel showen.
Hahahahahaquote:Op zondag 21 september 2025 18:40 schreef SurpriseGirl het volgende:
Dit is niet echt een penantie lijkt me
Kon ie zich niet meer vertonen in de gaysauna in Rotterdam.quote:Op zondag 21 september 2025 18:40 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoorder makkelie wilde hem niet geven
Warme clubquote:Op zondag 21 september 2025 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
Feyenoord topic versus Slory, een situatieschets:
[ afbeelding ]
Komt toch goed uit met dat toegangsdrama in de Kuip.quote:Op zondag 21 september 2025 19:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord alweer uit.
De KNVB doet er alles aan om ons te naaien.
EinHeinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Die zit nu op de zwaarbeveiligde afdeling voor gevallen die echt niet meer te helpen zijn.quote:Op zondag 21 september 2025 18:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waar is klaas eigenlijk, vakantie?
Twente niet gezien zeker?quote:Op zondag 21 september 2025 18:45 schreef raptorix het volgende:
AZ duidelijk beste ploeg dt weekend.
Makkelie stak zijn vingers omhoog om de nieuwe tijd aan te gevenquote:Op zondag 21 september 2025 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
De blessuretijd bij AZ - Feyenoord was eerst iets van 3 minuten en werd later (getal in beeld) 4 minuten en toen 5 minuten. Hoe zit dat met die verhoging van de tijd, komt dat bij de officials vandaan of wat, wie bepaalt dat dat omhoog gaat?
Er was een discussie in de kroeg, graag informatie hierover, dank.
Al best een tijdje niet meerquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:41 schreef mitt het volgende:
Danny Desmond Makkelie, beste scheidsrechter van Nederland toch?
Met dank aan Dannyquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pfoe, werd me toch ff te spannend, maar wel drie punten
Domme Sjon natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:47 schreef 3rr0r het volgende:
Wie die Wijndal een goed idee vond te behouden...
quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wijndal moet de mol wel zijn
NAC weer in de aanval.quote:
Die keeper mag ook mee.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
IN DE RUST SJON EN WIJNDAL NOG HET STADION UITTRAPPEN
Daar was ie.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:07 schreef SmartVision het volgende:
Waar blijft de herhaling met de lijnen of krijgen we die toevallig niet te zien?
Het is gewoon echt slecht.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kijk niet maar het is weer matig?
VAR beschikt niet over smart visionquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:09 schreef SmartVision het volgende:
Dit leek me geen buitenspel er stonden aan de andere kant Ajax spelers op dezelfde lijn.
We kijiken hier niet naar FC Barcelonaquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zou wel leuk zijn als 1 ploeg die bal voor 5 seconden in de ploeg kan houden of zo.
Ik merk het jaquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:14 schreef SmartVision het volgende:
[..]
We kijiken hier niet naar FC Barcelona
Heitingoat trekt dit nog wel over de streep met 2-1quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:22 schreef Szura het volgende:
In eigen huis weggetikt worden door NAC
SJONNIED
Was het maar matig.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kijk niet maar het is weer matig?
AI Overviewquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Sjonniebal niet herkennenquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:35 schreef SmartVision het volgende:
Wat Perez bedoelt is dat ajax niet wekelijks herkenbaar voetbal speelt.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wijndal moet de mol wel zijn
Godts zou daar natuurlijk nooit zo moeten staan.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:41 schreef Saekerhett het volgende:
Terecht goedgekeurd natuurlijk. Flauwekul dit.
Ik sta ook achter Godquote:
Dat ligt eraan voor welke club je bent.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:42 schreef Mansjester het volgende:
Dit leek me toch gewoon hinderlijk buitenspel?
Keeper had er geen last van en die speler van nac dook weg van de bal.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:42 schreef Mansjester het volgende:
Dit leek me toch gewoon hinderlijk buitenspel?
Neemt wel gewoon het zicht van die speler weg. Bijzonder dat dit blijft staan.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Keeper had er geen last van en die speler van nac dook weg van de bal.
Die stond voor de keeper toch (niet hinderlijk volgens Nederlanders, maar goed)quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:46 schreef Saekerhett het volgende:
Wel bijzonder dat deze goal wordt goedgekeurd en die goal van Simons tegen Frankrijk niet.
Maar dat sloeg toen ook nergens op dat die werd afgekeurd.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:46 schreef Saekerhett het volgende:
Wel bijzonder dat deze goal wordt goedgekeurd en die goal van Simons tegen Frankrijk niet.
Ik ben voor Ajax, maar door Godts zag die verdediger de bal nietquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat ligt eraan voor welke club je bent.
Snap ik als ze 2 goals van NAC afkeuren en die discutabele van Ajax niet..quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Scheidsrechterlijk kwartet is het beste team van de wedstrijd tot nog toe.
Dumfries stond minder in de weg dan Godts.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die stond voor de keeper toch (niet hinderlijk volgens Nederlanders, maar goed)
NAC speler kruipt zelf achter Godts, al besprokenquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dumfries stond minder in de weg dan Godts.
Omdat ze direct vanuit het stappen met een snuif op zijn gaan ballen?quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zondagochtend om 9.30 elders op een knollenveld in Nederland zie je de verdedigers nog strakker dekken dan dit Ajax...
lolquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:57 schreef 3rr0r het volgende:
NAC speelt niet echt veilig, lopen al de hele partij met een Sowah rond
Nou nou nouquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Laten we hopen dat het serieus is.
Nogmaals, Sjon mag zijn handen dichtknijpen met dit openingsprogramma in de eredivisie.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zelfs met man minder komt NAC eenvoudig onder druk uit. Lachwekkend.
Ja, maar ik vond Ajax anders ook dramatisch.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een ongelooflijk beperkt elftal
Zo ontevreden kunnen ze niet zijnquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:29 schreef 3rr0r het volgende:
Nu is NAC niet zo Vrolijk als hun shirts doen vermoeden
quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heitingoat trekt dit nog wel over de streep met 2-1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |