Bavo Galema, Alfred van de Heuvel, Sjaak Bral, Daphne Bunskoek, en nog meer zijn dood?quote:Op zondag 21 september 2025 18:12 schreef golfer het volgende:
Op Hans Bohm na zijn alle oud-presentatoren en tafelmensen intussen overleden.
Waren dat ook de vaste mensen aan tafel?quote:Op zondag 21 september 2025 20:23 schreef Felagund het volgende:
Bavo Galema, Alfred van de Heuvel, Sjaak Bral, Daphne Bunskoek, en nog meer zijn dood?
Bavo Galema in ieder geval wel toch? Dat zat er vaak.quote:Op zondag 21 september 2025 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Waren dat ook de vaste mensen aan tafel?
Kan ik mij niet meer herinneren.quote:Op zondag 21 september 2025 20:26 schreef Felagund het volgende:
Bavo Galema in ieder geval wel toch? Dat zat er vaak.
Bavo Galema zat er van 1991-1998 bij.quote:Op zondag 21 september 2025 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan ik mij niet meer herinneren.![]()
Ik heb trouwens de laatste jaren van het programma destijds niet meer gekeken.
Deed die acteur uit Sam Sam ook niet mee in de laatste seizoenenquote:Op zondag 21 september 2025 20:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bavo Galema, Alfred van de Heuvel, Sjaak Bral, Daphne Bunskoek, en nog meer zijn dood?
Ja, zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Ook_dat_nog!quote:Op zondag 21 september 2025 20:51 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Deed die acteur uit Sam Sam ook niet mee in de laatste seizoenen
Van de alleroudste reeks, en zelfs dat valt mee. Frits Spits leeft nog, Alfred van den Heuvel, Erik van Muiswinkel, Bavo Galema, noem maar op.quote:Op zondag 21 september 2025 18:12 schreef golfer het volgende:
Op Hans Bohm na zijn alle oud-presentatoren en tafelmensen intussen overleden.
Nou ja, de VARA deed het tien jaar geleden al met Astrid Joosten en Kanniewaarzijn. Was toen best aardig. Ik ga nog eens naar deze reboot kijken... Voor Herman de Schermman mogelijk een dompertje, als ik het zo hoor.quote:Op zondag 21 september 2025 22:35 schreef jekomterwelhinter het volgende:
De eerste serie van Ook dat nog was bijzonder omdat er een bont gezelschap zat.
Gregor Frenkel Frank - De reclame schrijver tevens ook de bedenker van de titel van het programma
Hans Böhm de schaker en schrijver over schaken
Erik van Muiswinkel beginnend cabaretier
Sylvia Millecam ook beginnend cabaretier
De teksten werden geschreven door Justis van Oel.
Ik vind dit ook oubollig maar het is op zich wel goed gedaan.
Toch wel raar om deze oude koe uit de sloot te halen.
Kanniewaarzijn vond ik wel een leuk en grappig programma, vooral door Martin van Waardenbergquote:Op zondag 21 september 2025 22:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nou ja, de VARA deed het tien jaar geleden al met Astrid Joosten en Kanniewaarzijn. Was toen best aardig. Ik ga nog eens naar deze reboot kijken... Voor Herman de Schermman mogelijk een dompertje, als ik het zo hoor.
Hij en Annick deden dat best goed ja. Annick kan wel zwaar in je irritatiezone zitten, dat wel.quote:Op zondag 21 september 2025 23:59 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Kanniewaarzijn vond ik wel een leuk en grappig programma, vooral door Martin van Waardenberg
Dat geschreeuw mag inderdaad wel minder. En dat lied aan het eind was van groep 8-musicalniveau. De vorige Ook Dat Nog-kloon, Kanniewaarzijn, was in mijn ogen een stuk beter. Alleen jammer dat ze op een geven moment de in mijn ogen geniale Martin van Waardenberg vervingen door Leo Alkemade. Want ze wilden een jonger publiek trekken. Spoiler: Wil je jongere kijkers, dan moet je geen tv-programma maken. Dan moet je op Tiktok gaan of Instagram.quote:Op maandag 22 september 2025 13:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh, oh, oh, wat was dit erg. Decor was niks, de acteurs waren aan het schreeuwen, items hadden geen conclusie, het was gruwelijk door elkaar geknipt, de locatie-items waren raar (Na een item over geluidsoverlast in Barneveld werd hier ineens naar gevraagd op de straten van Den Bosch???), en dat eindlied gaf plaatsvervangende schaamte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |