The instructions? “Go where you want.”quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
The instructions? “Go where you want.”
Dit zei mijn oude buurvrouw vaak. Ik mis haar.
Sjon hep mazzel dat Bosz ook geen plan b heeft en dat Flamingo een matige speler isquote:
Het plan A was ook niet om aan te gluren van beide kanten. Wat een foutenfestival zeg.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sjon hep mazzel dat Bosz ook geen plan b heeft en dat Flamingo een matige speler is
Plan A van Peter Boosz werkte acceptabel tot aan die dommige pingel en dat iedereen een beetje geraakt was door de blessure van Bommeltje.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Het plan A was ook niet om aan te gluren van beide kanten. Wat een foutenfestival zeg.
Het was verschrikkelijk, beide hadden Plan A als in het opstellen van 11 spelers.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Het plan A was ook niet om aan te gluren van beide kanten. Wat een foutenfestival zeg.
Zo wordt je over je flanken gigantisch geslacht. Buitenspelers verdedigen niet voldoende mee, centrumverdedigers worden naar buitengetrokken, hele centrum open.quote:Op maandag 22 september 2025 18:32 schreef Tarado het volgende:
Met de spelers die er zijn zou ik toch eerder 3-4-3 of 3-5-2 doen
Sutalo-Itakura-Baas
Regeer-Taylor
Klaassen-Gloukh
Moro/Berghuis-Dolberg-Godts/Moro
Je hebt daar niet voor niks twee controlerende middenvelders lopen natuurlijk. Maar goed denk dat het defensief, afgezien van de kopgoals tegen, niet eens zo slecht staat. Zat 'm er voornamelijk in dat het spel in balbezit, traag en voorspelbaar is/was. Denk als je Gloukh laat zwerven en een voetballer ala fitz-jim op zes. Twee lopers er naast. Zou het in ieder geval een stuk dynamische zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zo wordt je over je flanken gigantisch geslacht. Buitenspelers verdedigen niet voldoende mee, centrumverdedigers worden naar buitengetrokken, hele centrum open.
Ja joh, Regeer en/of Taylor die centraal inzakken als de cv's naar de flanken worden getrokken. Dat zal wel helpen het aantal kopgoals te verminderen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt daar niet voor niks twee controlerende middenvelders lopen natuurlijk. Maar goed denk dat het defensief, afgezien van de kopgoals tegen, niet eens zo slecht staat. Zat 'm er voornamelijk in dat het spel in balbezit, traag en voorspelbaar is/was. Denk als je Gloukh laat zwerven en een voetballer ala fitz-jim op zes. Twee lopers er naast. Zou het in ieder geval een stuk dynamische zijn.
Daarom heb je juist 3 cv's staan, want je wordt maar naar 1 flank tegelijk getrokken, ideaal is het niet, maar bij gebrek aan een behoorlijke rechts en linksback lijkt me dit wel een betere oplossing.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja joh, Regeer en/of Taylor die centraal inzakken als de cv's naar de flanken worden getrokken. Dat zal wel helpen het aantal kopgoals te verminderen.
het gebrek is lengte.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom heb je juist 3 cv's staan, want je wordt maar naar 1 flank tegelijk getrokken, ideaal is het niet, maar bij gebrek aan een behoorlijke rechts en linksback lijkt me dit wel een betere oplossing.
Ik heb nergens beweerd dat Regeer en Taylor in zo'n systeem de beste keuzes zijn. Ik zei alleen dat ik snap dat je daarom twee controlerende middenvelders opstelt. Ik zou zelf voor een 442 gaan op papier maar 433 in balbezit en 532 in balverlies.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja joh, Regeer en/of Taylor die centraal inzakken als de cv's naar de flanken worden getrokken. Dat zal wel helpen het aantal kopgoals te verminderen.
Gerapporteerd voor heiligschennis.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou zelf voor een 442 gaan op papier maar 433 in balbezit en 532 in balverlies.
Waarom dan een 442 op papier, henk?quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:00 schreef Wotte het volgende:
Ik zou zelf voor een 442 gaan op papier maar 433 in balbezit en 532 in balverlies.
Dat is gewoon om de conservatieve stromingen te stangen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom dan een 442 op papier, henk?
quote:
Nee want ze zei van de week nog dat ze nog nooit een grotere lul dan mij heeft gezienquote:Op woensdag 24 september 2025 12:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Trok je die conclusie toen ze dieper riep?
quote:Op woensdag 24 september 2025 15:49 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nee want ze zei van de week nog dat ze nog nooit een grotere lul dan mij heeft gezien
Heb je een blik Marco's opengetrokkenquote:
Dat is echt iets dat door domme mensen wordt geroepen, ongeveer zelfde type figuren dat video analyse en statische analyse niet werkt bij voetbal.quote:
Bedankt voor je goede onderbouwingquote:Op woensdag 24 september 2025 16:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is echt iets dat door domme mensen wordt geroepen, ongeveer zelfde type figuren dat video analyse en statische analyse niet werkt bij voetbal.
Krijg jij daar diarree van? Ik denk dat ik al meteen zou moeten overgeven..quote:Op woensdag 24 september 2025 16:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Bedankt voor je goede onderbouwingAls ik de volgende keer diarree wil zien eet ik wel rauwe kip en ga ik naar de plee.
Inter had 6 veldspelers boven de 1,87 afgelopen week, Ajax 3.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |