SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja gewoon lekker thuis je eigen noten kruidenquote:Op zondag 21 september 2025 15:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, dan leg ik deze weer ff terug:
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Justin vergeet te bolkuhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
IK twijfel om 112 te belluhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan die het niet meer alleen afquote:Op zondag 21 september 2025 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft ff wat hulp nodig.
[ afbeelding ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De echte wouten of de bolk woutenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nog even naar de winkelAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
De bolkwouten natuurlijkquote:Op zondag 21 september 2025 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De echte wouten of de bolk woutenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank u voor het meldenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga de 3e en 4e bolk divisie in opperste staat van paraatheid stellen!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gisteren te dik gekleed want waterdichte jas voor het gruwelijk natte weer
Vandaag te fris met alleen vest
Uw ADH vitamine Worst
Trommel het leger maar weer eens opquote:Op zondag 21 september 2025 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga de 3e en 4e bolk divisie in opperste staat van paraatheid stellen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een aparte koffiekraan.quote:Op zondag 21 september 2025 15:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tijd dat er koffie bij jou uit de kraan komt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: