Wie zijn die sommigen dan? Ik heb dat nog niet eerder gelezen hier, neemt niet weg dat de doelpalen wel verschoven worden omdat er niets liever gedaan wordt dan een volk dat te lijden heeft gehad onder een bewezen genocide dat zelf in de schoenen te schuiven.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Er worden helemaal geen doelpalen verschoven. Genocide komt in meer vormen en smaken dan de holocaust, wat voor sommigen (ten onrechte) een soort graadmeter lijkt te zijn.
Het was de aanleiding voor het woord genocide. Sindsdien hebben we Rwanda gehad en is de Armeense genocide door velen als zodanig erkend.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Er worden helemaal geen doelpalen verschoven. Genocide komt in meer vormen en smaken dan de holocaust, wat voor sommigen (ten onrechte) een soort graadmeter lijkt te zijn.
Als je mijn argumenten slecht vindt moet je inhoudelijk reageren en met tegenargumenten komen, dat laat je na. Dit terwijl ik toch met meerdere uitgebreide en goed onderbouwde posts kom.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:22 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Waar pas ik in mijn posts "emotie en empathie" toe waar jij "ratio en feiten" toepast, dan?
Volgens mij reageer ik helemaal niet zozeer "emotioneel en empathisch". Ik vind jouw argumenten gewoon slecht.
Welke doelpalen zijn er volgens jou verschoven?quote:Op donderdag 25 september 2025 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie zijn die sommigen dan? Ik heb dat nog niet eerder gelezen hier, neemt niet weg dat de doelpalen wel verschoven worden omdat er niets liever gedaan wordt dan een volk dat te lijden heeft gehad onder een bewezen genocide dat zelf in de schoenen te schuiven.
Er zijn wel wat meer genocides geweest of bezig. Sommige op een hoger, sommige op een lager tempo dan de situatie wat zich nu afspeelt in Gaza.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het was de aanleiding voor het woord genocide. Sindsdien hebben we Rwanda gehad en is de Armeense genocide door velen als zodanig erkend.
Posts niet gelezen, wel gelachen om bovenstaande. Jouw emotionele betogen doen het vaak goed in de gebruikelijke contreien, die dit dan ook allemaal driftig een duimpje omhoog geven, maar met de objectieve observeerbare realiteit heeft het natuurlijk weinig van doen.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit terwijl ik toch met meerdere uitgebreide en goed onderbouwde posts kom.
Dat klopt, maar de intentie om een volk uit te roeien is wat genocide tot genocide maakt en daar moet in daden van blijken.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Er zijn wel wat meer genocides geweest of bezig. Sommige op een hoger, sommige op een lager tempo dan de situatie wat zich nu afspeelt in Gaza.
Overigens is genocide niet per se pas genocide als je een volk in de hoogste versnelling aan het uitmoorden bent.
Wel ja, de allergrootste misdaad tegen de menselijkheid, smijt maar gewoon een beetje met die term want geweld tegen moslims is altijd erger.quote:Verder vind ik de term totaal irrelevant. Alsof je iets pas moet veroordelen als er het label genocide opgeplakt is.
Wat is dit voor een rare uitspraak. Geweld is altijd erg. Of het nu een christen, moslim, jood, boeddhist, spaghettimonsteraanhanger of niet-gelovige is. Het zal me worst wezen wat voor religie ze aanhangen, hoe ze eruit zien of waar ze vandaan komen.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de intentie om een volk uit te roeien is wat genocide tot genocide maakt en daar moet in daden van blijken.
[..]
Wel ja, de allergrootste misdaad tegen de menselijkheid, smijt maar gewoon een beetje met die term want geweld tegen moslims is altijd erger.
Er is een patroon zichtbaar. Dat post onderbouwd zijn maakt ze nog niet direct feitelijk. Getuige ook de meermaals aangetoonde verkeerde conclusies uit bepaalde bronnen. Wanneer user daarop aangesproken wordt blijft het angstvallig stil om dan een paar dagen wederom te vragen e.e.a. te weerleggen.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Posts niet gelezen, wel gelachen om bovenstaande. Jouw emotionele betogen doen het vaak goed in de gebruikelijke contreien, die dit dan ook allemaal driftig een duimpje omhoog geven, maar met de objectieve observeerbare realiteit heeft het natuurlijk weinig van doen.
Dat over die moslims was niet aan jouw gericht, het gaat erom dat woorden een onderscheidende betekenis hebben en het onderscheid tussen genocide en oorlogshandelingen en oorlogsmisdaden of zelfs massamoord er weldegelijk toe doet.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat is dit voor een rare uitspraak. Geweld is altijd erg. Of het nu een christen, moslim, jood, boeddhist, spaghettimonsteraanhanger of niet-gelovige is. Het zal me worst wezen wat voor religie ze aanhangen, hoe ze eruit zien of waar ze vandaan komen.
Mja, laat ook maar. Ik trek me alweer terug uit dit topic. Kansloos geneuzel waar nuance nooit mogelijk is en alles zwart-wit moet zijn.
Nee, dat laat ik niet na. Je bent het er alleen niet mee eens, en probeert mijn argumenten af te zwakken met "empathie en emotioneel".quote:Op donderdag 25 september 2025 18:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je mijn argumenten slecht vindt moet je inhoudelijk reageren en met tegenargumenten komen, dat laat je na. Dit terwijl ik toch met meerdere uitgebreide en goed onderbouwde posts kom.
Dit zijn jouw reacties:quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:39 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, dat laat ik niet na. Je bent het er alleen niet mee eens, en probeert mijn argumenten af te zwakken met "empathie en emotioneel".
quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:44 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En hoe zit dat met Amerikanen? Die moeten weer plaats maken voor de indianen?
quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:48 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jij had het over "recht". Ik zie niet in wat gerechtigheid met de "grootte van de groep" of "vuisten kunnen maken" heeft te maken.
Dat klinkt eerder domweg als het recht van de sterkste. Niet mijn idee van gerechtigheid, maar da's persoonlijk.
quote:Op woensdag 24 september 2025 10:07 schreef Haushofer het volgende:
Het christendom is ook niet "inheems aan Nederland".
Dus...?
quote:Op woensdag 24 september 2025 11:30 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, dat christendom was er, poef, opeensTotaal anders
Dat betreffen vier oneliners en een drogredenering, geflankeerd met wat smileys. Dit waar ik keer op keer met uitgebreide, inhoudelijke posts kom met verscheidene bronnen die jij vervolgens in het geheel negeert:quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:39 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, en uit deze reactie proef ik dat dit volgens jou ook rechtvaardig is. Weten we dat ook weer.
Zo kun je trouwens ook de holocaust rechtvaardigen. Iets met sterkere rassen.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Is er een significante populatie native Americans die de huidige Amerikanen zouden kunnen vervangen dan en in dit gebied gaan wonen? Er zijn naar schatting nog slechts 3 miljoen native Americans die nota bene in de VS wonen, tegenover 327 miljoen andere Amerikanen.
Maar stel je nu voor dat er nog honderden miljoenen native Americans waren die verdreven waren naar Canada, dan zou je een mogelijke strijd over dit grondgebied niet onrealistisch zijn, waarbij de native Americans en niet de Europese of Afrikaanse afstammelingen de inheemse bewoners zijn.
We zien echter als het om Israël gaat een iets totaal anders: op verscheidene manieren wordt er zelfs actief geprobeerd de historische band van het Jodendom en Joden met deze regio te delegitimeren. Zogenaamd zijn Arabische moslims en de Islam hier inheems en zouden behoorlijk wat mensen het graag zien gebeuren dat alle Israëlische Joden hun onderkomen in Europa of het Westen zouden zoeken waarna Israël volledig wordt opgedoekt.
Vroeger kregen Joden het verwijt in Europa dat men hier niet hoorde, dat men een 'raar' en 'vreemd' Midden-Oosters volk was dat terug moest naar het gebied Palestina. Nu leeft men daar en heeft een eigen land in lijn met het Israëlische Koninkrijk wat daar ooit was en vervolgens zijn er schuldgevoelens bij sommige Westerlingen en wordt het sentiment aangewakkerd dat Israël eigenlijk slechts een Westerse kolonie is, wiens oprichting ten koste is gegaan van de vermeend inheemse inwoners, wat dan nu ineens Arabische moslims zijn, voor wie men ondanks deze mensen zich al decennia op de meest verachtelijke en schandalige manieren misdragen hebben, constant voor in de bres.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Natuurlijk telt de grote van een groep wel. Want 3 miljoen man kunnen geen vuist maken tegen 330 miljoen. De populatie is trouwens ook nooit erg groot geweest waarbij deze op zijn hoogtepunt iets van 10 miljoen was. De meeste native Americans zijn niet gedood tijdens strijd maar omgekomen door ziektes waar men geen enkele immuniteit tegen had.
[..]
quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jij had verwacht dat vanaf nu de landsgrenzen nooit meer zullen veranderen?
[..]
Die zelfbeschikking zouden ze toch prima kunnen krijgen in landen als Jordanië, Libanon of Syrië? Zie ook:
[..]
[ afbeelding ]
Bron
De Palestijnen zien een Palestijnse staat slechts als een tijdelijke oplossing, zodat men via de creatie van zo'n land na loop van tijd het volledige gebied kan veroveren. Daar is Hamas duidelijk over en zelfs Arafat was daar al duidelijk over. Daarnaast willen de Palestijnen Jerusalem als hoofdstad hebben, dit is vreemd aangezien dit in oorsprong een Joods-Christelijke stad is, geen Islamitische stad.
De vraag blijft dan ook waarom het Westen het streven van zulke mensen (met overduidelijk kwaadaardige intenties) toch zo graag wil faciliteren? Het indirect inzetten op de vernietiging van een land (Israël) en dan verwachten dat Israël hier aan mee gaat werken.
quote:Op woensdag 24 september 2025 10:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het Christendom heeft natuurlijk zelfs een zeer belangrijke rol gespeeld in van de oprichting van Nederland en is een leidraad geweest voor de Westerse en ook Nederlandse cultuur. Denk bijvoorbeeld ook aan de Beeldenstorm eind 16e eeuw, de vervolgens ontstane Tachtigjarige Oorlog en de oprichting van de Republiek. Zie ook:
[..]
Er is hier geen partij van buitenaf gekomen die zich hier vestigde en vervolgens het Christendom en/of het Nederlands begon op te dringen en zich te vermengen met de lokale bevolkingen.
Dit maakt het een totaal andere situatie dat wat we zien met het Midden-Oosten, waar Arabieren en de Islam wel degelijk een vreemde eend in de bij zijn en dit gebied hebben gekoloniseerd en demografisch sterk weten te veranderen door Arabieren die zich daar vestigden.
Het is dan ook vreemd dat velen in het Westen zich nu achter de Palestijnen scharen en doen alsof dit de inheemse bewoners zijn en de Islam en Arabisch de inheemse cultuur. Want nog niet zo lang geleden was het basiskennis dat dit gebied Joods en Christelijk is, waar Joden de inheemse bewoners zijn. Zie bijvoorbeeld:
Hier een krantenartikel uit 1891 over de terugkeer van Joden naar het land van hun vaderen( bron), hier, een krantenartikel uit 1884 over hoe Joden opnieuw zijn verdreven uit het gebied Palestina (bron). Of hier een klein stuk in een krant uit 1924, over de terugkeer van Joden naar het gebied van hun origine (bron).
Het is dan ook erg zorgwekkend om te zien hoe het narratief ruim een eeuw later volledig is omgeslagen. Het laat zien hoe propaganda, inspelende op de emotie, mensen van alles wijs kan maken.
Prima verder, maar ga dan niet gashlighten dat je met goede argumenten komt.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik mijn post toch heel duidelijk geweest mbt de situatie van Nederland in vergelijking met die van de Levant.
Dit nota bene aan de hand van verscheidene bronnen. Aan intelligentie zal bij het jou niet liggen, maar ondanks dat denk ik dat we op twee verschillende niveaus deze situatie bekijken: ik op basis van ratio en feiten, jij op basis van emotie en empathie.
Je sleept er in mijn ogen zaken bij die er helemaal niet toe doen. Ja, de inheemse Amerikaanse bevolking is veel kleiner dan de algemene Amerikaanse bevolking. Ja, er zijn een boel inheemse inwoners omgekomen door ziekten. Maar dat doet niks af aan het feit dat je argumenten gebruikt die net zo goed toepasbaar zijn op de VS, tenzij je een soort rechtvaardigheid toepast waarbij het recht van de sterkste geldt.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je mijn argumenten slecht vindt moet je inhoudelijk reageren en met tegenargumenten komen, dat laat je na. Dit terwijl ik toch met meerdere uitgebreide en goed onderbouwde posts kom.
Recht van de sterkste is niet 'rechtvaardig', maar wel vaak de realiteit. Recht van de sterkste en gebrek aan interesse voor de verliezende partij.quote:Op maandag 29 september 2025 08:56 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Je sleept er in mijn ogen zaken bij die er helemaal niet toe doen. Ja, de inheemse Amerikaanse bevolking is veel kleiner dan de algemene Amerikaanse bevolking. Ja, er zijn een boel inheemse inwoners omgekomen door ziekten. Maar dat doet niks af aan het feit dat je argumenten gebruikt die net zo goed toepasbaar zijn op de VS, tenzij je een soort rechtvaardigheid toepast waarbij het recht van de sterkste geldt.
Nogmaals, dat is prima, maar dan verschillen wij fundamenteel van mening over wat rechtvaardig is.
Ja, dat snap ik, maar dat doet hier toch niet ter zake? Het gaat hier om of je HowardRoarks argumentatie kunt gebruiken voor de huidige situatie in Gaza.quote:Op maandag 29 september 2025 09:32 schreef theunderdog het volgende:
Recht van de sterkste is niet 'rechtvaardig', maar wel vaak de realiteit. Recht van de sterkste en gebrek aan interesse voor de verliezende partij.
Erg selectief gekozen argumenten kan elk persoon die veel lult maar weinig zegt altijd gebruiken.quote:Op maandag 29 september 2025 12:21 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar dat doet hier toch niet ter zake? Het gaat hier om of je HowardRoarks argumentatie kunt gebruiken voor de huidige situatie in Gaza.
Ja. Ik moet zeggen dat ik in het begin ook erg sceptisch was over genocideclaims rondom het IDF in Gaza, maar ik denk dat je met de huidige situatie toch weinig anders meer kunt concluderen.quote:Op maandag 29 september 2025 12:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Erg selectief gekozen argumenten kan elk persoon die veel lult maar weinig zegt altijd gebruiken.
Een consistente logica hiermee willen aanhouden is dan wel vaak heel moeilijk.
De totale vernietiging van alle bebouwing in Gazastad blijven normaliseren is in mijn optiek vergelijkbaar met het ontkennen van de Holocaust.
Hamas pleegt genocide op de eigen bevolking, daarom gijzelaars en overschotten overdragen (en niet met een hysterisch vernederend circus dit keer), wapens inleveren en klaar.quote:Op maandag 29 september 2025 14:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja. Ik moet zeggen dat ik in het begin ook erg sceptisch was over genocideclaims rondom het IDF in Gaza, maar ik denk dat je met de huidige situatie toch weinig anders meer kunt concluderen.
Ik snap ook niet waarom sommigen hier daar zo sterk op reageren. Als je nou een nationalistische jood bent, dan kan ik daar nog inkomen, maar verder kan ik er niet zo goed bij. Mij werd zonet ook al "empathie" en "emotie" verweten, maar dat is onzin. Sterker nog: ik heb altijd een sterke interesse gehad in de joodse taal en cultuur, spreek de taal op een basisniveau, kan de Tenach in het Hebreeuws lezen en heb diverse cursussen over het jodendom gevolgd. Ik snap ook dat de huidige puinhoop een wisselwerking is, en dat Hamas een terroristische organisatie is die je niet als buur wilt hebben. Maar dat doet niks af aan de mensenrechtenschendingen die er nu plaatsvinden.
Het is alsof je hier op Fok! niet meer genuanceerd mag denken.
De grootste aanstichter van alle pro-genocide juichers hier is toch echt wel die Howard.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie zijn die sommigen dan? Ik heb dat nog niet eerder gelezen hier, neemt niet weg dat de doelpalen wel verschoven worden omdat er niets liever gedaan wordt dan een volk dat te lijden heeft gehad onder een bewezen genocide dat zelf in de schoenen te schuiven.
Jij en dingen onderbouwen?quote:Op donderdag 25 september 2025 18:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er zijn idd wel meer genocides bezig, dat maakt de ene niet beter dan de ander.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Er zijn wel wat meer genocides geweest of bezig. Sommige op een hoger, sommige op een lager tempo dan de situatie wat zich nu afspeelt in Gaza.
Overigens is genocide niet per se pas genocide als je een volk in de hoogste versnelling aan het uitmoorden bent.
Verder vind ik de term totaal irrelevant. Alsof je iets pas moet veroordelen als er het label genocide opgeplakt is.
Whut???quote:Op maandag 29 september 2025 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hamas pleegt genocide op de eigen bevolking, daarom gijzelaars en overschotten overdragen (en niet met een hysterisch vernederend circus dit keer), wapens inleveren en klaar.
De lui van hamas willen geen vrede. Dus nee, die gaan dat denk ik niet doen.quote:Op maandag 29 september 2025 20:40 schreef Nober het volgende:
Einde aan genocide als hamas hun menselijke schild teruggeven.
Gaan ze dat doen denken jullie na bijna 2 jaar?
[ x ]
https://x.com/AvivaKlompas/status/1972731488975413343
Vandaar dat Hamas al meerdere voorstellen geaccepteerd heeft en dat het Israel is die dit constant weigert.quote:Op maandag 29 september 2025 21:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
De lui van hamas willen geen vrede. Dus nee, die gaan dat denk ik niet doen.
Ze zijn het eens.quote:Op maandag 29 september 2025 21:14 schreef bianconeri het volgende:
Zelfs die gek van een Trump krabbelt wat terug.
De hele wereld ziet het als genocide en wil een oplossing, behalve Trump.
En zelfs die gek van een Trump krabbelt nu terug met een 2-staten oplossing.
Dat zal zijn gekke vriendje Netanyahu niet leuk vinden.
alle gijzelaars terug, hamas niet in een nieuwe regering. Gewoon valide eisen.quote:Op maandag 29 september 2025 21:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vandaar dat Hamas al meerdere voorstellen geaccepteerd heeft en dat het Israel is die dit constant weigert.
Ohnee. Dat is pietpraat.quote:Op maandag 29 september 2025 12:21 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar dat doet hier toch niet ter zake? Het gaat hier om of je HowardRoarks argumentatie kunt gebruiken voor de huidige situatie in Gaza.
Die willen Israel van de kaart af en de Joden dood.quote:Op maandag 29 september 2025 21:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
De lui van hamas willen geen vrede. Dus nee, die gaan dat denk ik niet doen.
Als de Gazanen nou een keer beseffen dat de steun aan Hamas ten koste gaat van hun eigen voortbestaan. En dat heb ik het nog niet eens over de honderden miljoenen aan subsudies die in de zakken van Hamas verdween en daar wapens kochten en tunnels bouwden.quote:Op dinsdag 30 september 2025 01:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die willen Israel van de kaart af en de Joden dood.
Ondanks dat ze al veel vergelijkbaar hebben voorgelegd en ok vonden, gaan ze hier niet op in.
Een partij beschermd zn bestaan, de ander wil het weg.
Ik denk niet dat het handjevol normale Gazanen ook maar iets te zeggen heeft, als ze al ooit van deze kans op overleven te horen krijgen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 02:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als de Gazanen nou een keer beseffen dat de steun aan Hamas ten koste gaat van hun eigen voortbestaan. En dat heb ik het nog niet eens over de honderden miljoenen aan subsudies die in de zakken van Hamas verdween en daar wapens kochten en tunnels bouwden.
Waarom weigeren ze?quote:Op maandag 29 september 2025 21:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vandaar dat Hamas al meerdere voorstellen geaccepteerd heeft en dat het Israel is die dit constant weigert.
En daarbij al het andere volk.quote:Op dinsdag 30 september 2025 02:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als de Gazanen nou een keer beseffen dat de steun aan Hamas ten koste gaat van hun eigen voortbestaan. En dat heb ik het nog niet eens over de honderden miljoenen aan subsudies die in de zakken van Hamas verdween en daar wapens kochten en tunnels bouwden.
Zeker niet nee.quote:Op dinsdag 30 september 2025 07:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het handjevol normale Gazanen ook maar iets te zeggen heeft, als ze al ooit van deze kans op overleven te horen krijgen.
quote:The people accused of genocide sign a deal in no time to stop the war, while the leaders of those supposedly experiencing genocide take their time to discuss, sip nescafé, and smoke argila while debating whether stopping the so-called genocide on these terms would actually benefit them.
Alleen is er geen deal. Het is niet zo dat deze is ontstaan uit onderhandelingen tussen de palestijnen en israel. Het is eenrichtingsverkeer en bekokstoofd door de pleger van genocide.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:00 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/khalidi79397/status/1973233338266607659
De deal is bekokstoofd door de VS en wordt gesteund door oa. Qatar, Saudi Arabië, UAE, Jordanie en Egypte, in meer of mindere mate, maar toch wat anders dan wat jij stelt.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Alleen is er geen deal. Het is niet zo dat deze is ontstaan uit onderhandelingen tussen de palestijnen en israel. Het is eenrichtingsverkeer en bekokstoofd door de pleger van genocide.
Rusland die al maanden akkoord is met hun deal waar Oekraïne maar niet bij het kruisje wil tekenen op het A4tje wat Rusland ze net onder de neus gelegd heeft.
Is die Ahmed een echt persoon? Wat een hielenlikker zegquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:00 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/khalidi79397/status/1973233338266607659
Hij zal ook wel op Fok zittenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Is die Ahmed een echt persoon? Wat een hielenlikker zeg
En hoe komt dat denk je, dat er weer nieuwe groepen opstaan?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:23 schreef havanagila het volgende:
En alsof het iets uitmaakt, binnen 2 jaar heb je een nieuwe groep "verzetsstrijders", nieuwe aanvallen en kan Israel weer bakken kritiek krijgen mochten ze het gore lef hebben om terug te slaan.
Extreem laag IQ bij de Palestijnen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:39 schreef viagraap het volgende:
[..]
En hoe komt dat denk je, dat er weer nieuwe groepen opstaan?
Omdat de Arabieren vanaf moment het eerste moment hebben laten weten dat men in dit gebied geen Joodse staat zal accepteren en dus met terreur bezig zal blijven tot die Joodse staat is vernietigd en alle aanwezige Joden zijn verdreven.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:39 schreef viagraap het volgende:
[..]
En hoe komt dat denk je, dat er weer nieuwe groepen opstaan?
Begreep dat er controle is dat dit niet meer kan en een compleet ander regiemquote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:23 schreef havanagila het volgende:
En alsof het iets uitmaakt, binnen 2 jaar heb je een nieuwe groep "verzetsstrijders", nieuwe aanvallen en kan Israel weer bakken kritiek krijgen mochten ze het gore lef hebben om terug te slaan.
Tuurlijk kerel. Herkenbaar?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Extreem laag IQ bij de Palestijnen.
Wie of wat is 'de partij' in deze? En natuurlijk hebben de Arabieren dat destijds laten weten, hebben ze eindelijk soevereiniteit komt iemand ze vertellen 'oja trouwens we dumpen hier een volk dat zich bij ons niet meer veilig voelt en meent dat hun boek meer zeggenschap over dit stuk land heeft dan jullie boek kthnxbye'.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Omdat de Arabieren vanaf moment het eerste moment hebben laten weten dat men in dit gebied geen Joodse staat zal accepteren en dus met terreur bezig zal blijven tot die Joodse staat is vernietigd en alle aanwezige Joden zijn verdreven.
En dit is dan de partij die velen in het Westen steunen. Dan heb je echt een paar enorme klappen van de molen gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |