abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218837237
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:53 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nee dan niet meer
Ok
pi_218837679
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 17:21 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Maar het ging hier specifiek om het wurgen van een 9 maanden oude baby en dat is dan maar ok?
Israël zei naast die 'killed with bare hands' (dat is klinkt als wurgen maar dar is niet de definitie) dat ze het autopsie rapport internationaal zouden delen. Dat delen is nu een halfjaar later nog niet gebeurd...
pi_218838496
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 19:42 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Israël zei naast die 'killed with bare hands' (dat is klinkt als wurgen maar dar is niet de definitie) dat ze het autopsie rapport internationaal zouden delen. Dat delen is nu een halfjaar later nog niet gebeurd...
Ze zoeken nog naar een patholoog die het rapport voor ze wil ondertekenen.
Ze hebben genoeg pathologische leugenaars in dienst maar geen enkele is patholoog.
  zondag 21 september 2025 @ 21:18:00 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218838504
Gelukkig doet Hamas alles volgens het boekje

video laadt niet maar hier de link

https://x.com/Osint613/status/1969820875387011310
pi_218838529
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 21:18 schreef Tarado het volgende:

[ afbeelding ]

Wat is het punt wat je wil maken?
  zondag 21 september 2025 @ 21:22:41 #56
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218838550
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 21:20 schreef Chadi het volgende:

[..]
Wat is het punt wat je wil maken?
Dat een Palestijnse staat nog heel ver weg is.
pi_218838723
Ik denk dat er een soort onverklaarbare woede is gekomen bij Israël door de ontvoeringen die Hamas pleegde op onschuldige mensen.

De woede is zo groot dat Israel even het noorden kwijt is. Je kan ze het niet kwalijk nemen. Maar er moet natuurlijk een grens zijn

Zie het als een jongen die iemand op zijn gezicht slaat. en de andere jongen zo woest is dat hij de jongen die sloeg helemaal kapot slaat.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_218839042
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk dat er een soort onverklaarbare woede is gekomen bij Israël door de ontvoeringen die Hamas pleegde op onschuldige mensen.

De woede is zo groot dat Israel even het noorden kwijt is. Je kan ze het niet kwalijk nemen. Maar er moet natuurlijk een grens zijn

Zie het als een jongen die iemand op zijn gezicht slaat. en de andere jongen zo woest is dat hij de jongen die sloeg helemaal kapot slaat.
Het is een optelsom van 75 jaar terreur met als klap op de vuurpijl 7 oktober. 5x een eigen staat afgewezen.

Op een gegeven moment ben je helemaal klaar met die Palestijnen en hun cultuur van dood en geweld.

Zo denkt de gemiddelde Israëliër en geef ze eens ongelijk. Op 7 oktober heeft Hamas juist de meest linkse joden uitgeroeid. Veel linkse Israëliërs zijn na 7 oktober erachter gekomen dat met Palestijnen echt niet te praten valt.
pi_218839054
Is Hamas al klaar?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_218839072
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:

Verplaats je in de Israëliërs.

Zou jij een dergelijke buurman accepteren? Een die keer op keer zweert jou uit te willen roeien en daar ook naar handelt?

Ik niet. Zij nu ook niet meer.

Het is niet anders.
pi_218839182
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 22:43 schreef TheGreatAlfonso het volgende:

[..]

Zou jij een dergelijke buurman accepteren? Een die keer op keer zweert jou uit te willen roeien en daar ook naar handelt?

Het is niet anders.
Idd.

The chickens come home to roost.
pi_218839811
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 22:43 schreef TheGreatAlfonso het volgende:

[..]

Het is niet anders.
Het moet niet gekker worden. Verplaats je in de Palestijnen. Mensen die daar al duizenden jaren wonen en nu opeens een staat opgedrongen krijgen die ze niet willen, die hen wil uitmoorden en die hen dagelijks terroriseert en het leven onmogelijk maakt. 100 jaar lang dat import volk wat maar doorgaat met koloniseren en etnische zuiveringen.
Die zijn het op een gegeven moment spuugzat.

Palestijnen hebben keer op keer water bij de wijn gedaan om een twee staten oplossing mogelijk te maken, maar de Israëliërs wilden gewoon niet en willen niet. Doen er alles aan om het vredesproces te frustreren omdat het ze maar om één ding gaat, meer land. Elke keer met extra eisen komen onder het mom van veiligheidsgaranties om het proces te frustreren. Een Palestijnse staat is geen gunst, maar een recht.

quote:
De Israëlische premier Benjamin Netanyahu noemde de erkenning van de Palestijnse staat door het Verenigd Koninkrijk, Canada en Australië zondag „een grote beloning voor terrorisme”. Ook zei hij dat „er geen Palestijnse staat gesticht zal worden ten westen van de Jordaan”.
De premier verklaarde door te zullen gaan met het uitbreiden van de Israëlische nederzettingen op de Westelijke Jordaanoever, een beleid dat in strijd is met het internationaal recht. Het aantal nederzettingen is de afgelopen tijd „verdubbeld”, volgens de premier. „En we zullen op deze weg doorgaan”.
Het net rondom Israël wordt strakker getrokken omdat de publieke opinie verschoven is.

Qatar heeft inmiddels de UEFA onder druk gezet om Israël uit te sluiten. Dinsdag komt er volgens geruchten een stemming om Israël net als Rusland te bannen. Dat zal het eerste domino steentje zijn binnen de sport. Als de UEFA gaat dan gaat de rest volgen.

Het zal beginnen met sport en daarna volgen de economische maatregelen vroeg of laat. Zelfs Germany kan wat Nethanyahu in gang heeft gezet niet meer stoppen.
pi_218839864
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 06:41 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het moet niet gekker worden. Verplaats je in de Palestijnen. Mensen die daar al duizenden jaren wonen en nu opeens een staat opgedrongen krijgen die ze niet willen, die hen wil uitmoorden en die hen dagelijks terroriseert en het leven onmogelijk maakt. 100 jaar lang dat import volk wat maar doorgaat met koloniseren en etnische zuiveringen.
Die zijn het op een gegeven moment spuugzat.
:')
quote:
Palestijnen hebben keer op keer water bij de wijn gedaan
De rest geknipt.

Ik vind dit inzicht in hoe jullie denken fascinerend maar tegelijkertijd meelijwekkend. Dit is een droomwereld.

Nee, dit is een nachtmerrie.

Word wakker, of je wordt wakker gemaakt uiteindelijk.
pi_218839878
Het is wel goed geweest zo.

Ik ben hier gekomen om te praten en te discussiëren, onder meer over dit onderwerp, maar ik zie dat dat gewoon niet mogelijk is. Iedereen hier zit vastgeroest in z'n mening en weigert erover te discussiëren. Het heeft voor mij zo geen zin en ik ken de meningen inmiddels wel. Aan de ad-hominem scheldpartijen ga ik verder niet meer meedoen, dus ik groet u allen en kom hier denk ik alleen nog voor livetopics over voetbal of zo.

Doei! :W
pi_218840850
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 07:03 schreef TheGreatAlfonso het volgende:

[..]
:')
[..]
De rest geknipt.

Ik vind dit inzicht in hoe jullie denken fascinerend maar tegelijkertijd meelijwekkend. Dit is een droomwereld.

Nee, dit is een nachtmerrie.

Word wakker, of je wordt wakker gemaakt uiteindelijk.
Ben blij dat je dat vindt . Wat jij vindt , mag je houden. Maar de werkelijkheid ligt echt toch ver van jouw narratieve die je hier door wil drukken.
pi_218840889
quote:
3s.gif Op maandag 22 september 2025 07:07 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
Het is wel goed geweest zo.

Ik ben hier gekomen om te praten en te discussiëren, onder meer over dit onderwerp, maar ik zie dat dat gewoon niet mogelijk is. Iedereen hier zit vastgeroest in z'n mening en weigert erover te discussiëren. Het heeft voor mij zo geen zin en ik ken de meningen inmiddels wel. Aan de ad-hominem scheldpartijen ga ik verder niet meer meedoen, dus ik groet u allen en kom hier denk ik alleen nog voor livetopics over voetbal of zo.

Doei! :W
Als je een mening verkondigd kan je dat voortaan het beste doen door het met feiten te onderbouwen. En daar valt die PR bullshit niet onder wat je hier herkauwt. Dat is namelijk al in verschillende edities gedebunked. Zelfs ex onderhandelaars van Israel ( zoals Levi) bevestigen dat dit onzin is.

Je zal ontzettend gemist worden hier...kuch. :W

En nu weer tot de orde van de dag en kijken welke sancties er ingezet zouden kunnen worden.
pi_218840942
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2025 09:46 schreef Chadi het volgende:

[..]
Als je een mening verkondigd kan je dat voortaan het beste doen door het met feiten te onderbouwen. En daar valt die PR bullshit niet onder wat je hier herkauwt. Dat is namelijk al in verschillende edities gedebunked. Zelfs ex onderhandelaars van Israel ( zoals Levi) bevestigen dat dit onzin is.

Je zal ontzettend gemist worden hier...kuch. :W

En nu weer tot de orde van de dag en kijken welke sancties er ingezet zouden kunnen worden.
Sancties :')

Ach moslim toch, jullie krijgen dit stukje grond nooit meer terug. Net zoals Spanje en de Balkan niet :W

Ik heb het al eerder gezegd: de Britten hadden toen men de kans had al zowel Rotskoepelmoskee als de Al-Aqsamoskee volledig moeten afbreken. De Islam heeft hier niets te zoeken en kent de oorsprong in Saoedi-Arabië, niet de Levant.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218841003
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2025 09:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Sancties :')

Ach moslim toch, jullie krijgen dit stukje grond nooit meer terug. Net zoals Spanje en de Balkan niet :W

Ik heb het al eerder gezegd: de Britten hadden toen men de kans had al zowel Rotskoepelmoskee als de Al-Aqsamoskee volledig moeten afbreken. De Islam heeft hier niets te zoeken en kent de oorsprong in Saoedi-Arabië, niet de Levant.
Een stukje grond claimen op basis van geloof. Of je moslim, jood of christen bent… het is allemaal net zo bekrompen.
pi_218841130
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 09:55 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Een stukje grond claimen op basis van geloof. Of je moslim, jood of christen bent… het is allemaal net zo bekrompen.
Behalve als het je belooft is 3000 jaar geleden. Dan mag je er aanspraak op maken. Ook al kom je uit Egypte gevlucht.
pi_218841217
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2025 10:03 schreef Chadi het volgende:

[..]
Behalve als het je belooft is 3000 jaar geleden. Dan mag je er aanspraak op maken. Ook al kom je uit Egypte gevlucht.
Er is helemaal niemand wat beloofd.
pi_218842408
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 21:18 schreef Tarado het volgende:

[ afbeelding ]

twitter
pi_218846511
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 09:55 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Het is vrij simpel: dit gebied was oorspronkelijk Joods en nadien Christelijk. Islamisten hebben dit met geweld veroverd. Dan zou de logische conclusie moeten zijn dat die laatste groep mensen het miste recht heeft op dit gebied en wellicht gezien hun gedrag ook plaatsmaken voor de inheemse culturen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218847397
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2025 21:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is vrij simpel: dit gebied was oorspronkelijk Joods en nadien Christelijk. Islamisten hebben dit met geweld veroverd. Dan zou de logische conclusie moeten zijn dat die laatste groep mensen het miste recht heeft op dit gebied en wellicht gezien hun gedrag ook plaatsmaken voor de inheemse culturen.
Welkom in de nieuwe wereld. We leven niet meer in 1000 v. Chr.
pi_218848514
quote:

[..]
En hoe zit dat met Amerikanen? Die moeten weer plaats maken voor de indianen?
pi_218848537
quote:

[..]
Als er een volk ter wereld recht heeft op dat stukje land dan zijn het wel de Joden, de islam heeft voldoende grondgebied in de regio, jammer alleen dat daar slechts Hamas miljonairs welkom zijn en dat de rest van de Palestijnen doodgeschoten wordt als ze daar hun neus laten zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')