Het duurde bij mijn laatste item opeens ook langer dan normaal maar het is er inmiddels.quote:Op zondag 2 november 2025 08:29 schreef eponine het volgende:
Gisteren werden er twee verkopen afgerond van dingen die ik verkocht heb, mailtje gekregen dat het geld wordt vrijgegeven naar mijn Vinted account, maar het staat er nog steeds niet bij
Ik zou daarmee wachten tot ze echt gekocht hebbenquote:Op zondag 2 november 2025 18:20 schreef bloempjuh het volgende:
Raar: ik heb mensen die mijn advertenties als favo markeren, die een bod uitbrengen en dan als ik hun bod accepteer reageren zde niet meer. Ik heb al drie pakketjes ingepakt staan, zonder labels.
Ik wilde zeker weten dat ik passende dozen had, voordat ik accepteerde. Nu heb ik passende dozen, ja, maar het lijkt wel een pakketpunt hierquote:Op maandag 3 november 2025 09:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zou daarmee wachten tot ze echt gekocht hebben
Die opgelichte mensen zijn domme Duitse kopers die niet via het systeem kopen. Dan kun je ook geen actie van Vinted verwachten.quote:Op woensdag 5 november 2025 06:59 schreef MissHobje het volgende:
Kwam wat oplichterij tegen maar dan via een vinted lid die mensen wil waarschuwen https://www.vinted.nl/items/7481940451-mcm-shopper-betrugsmasche iets met tassen..ja ook een manier want vinted laat de mensen vaak bungelen.
Misschien kun je met de fotosearch zoeken. Je gebruikt een foto van jouw labeltje en upload het bij de fotosearch.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:33 schreef d.k. het volgende:
Mijn jongste groeit harder dan dat hij broeken verslijt dus ik dacht er even een paar van Vinted te halen. Ik weet maat en model van Jack & Jones, moet een eitje zijn. Valt dat even tegenDe gemiddelde verkoper zet vanalles op de foto maar niet het labeltje met de modelnaam en zet dat vervolgens ook niet in de tekst. Wat een gedoe zo.
Ook irritant: je ziet een complete set van iets en prijs: 1,- . Blijkt dat het per stuk is.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:48 schreef ZarB het volgende:
Ergernis: de "front" foto's (dus de eerste foto die je ziet op de algemene zoekpagina) met een compleet kledingset, waarbij later blijkt dat alleen het alleen 1 kledingstuk is dat verkocht wordt. Ik zag een setje broek, trui, blousje voor 10 euro. Klik ik erop: "leuke legging!". Echt rot op. Een stylings foto prima, maar dan niet als eerste. Laat Vinted dit eens opnemen in de advertentieregels.
Dat kun je rapporteren. Meestal zegt het AI-systeem als eerste reactie dat het niet tegen de regels is, maar als je vervolgens bezwaar maakt wordt de advertentie alsnog verwijderd.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ook irritant: je ziet een complete set van iets en prijs: 1,- . Blijkt dat het per stuk is.
Ik blijf bezigquote:Op woensdag 5 november 2025 10:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat kun je rapporteren. Meestal zegt het AI-systeem als eerste reactie dat het niet tegen de regels is, maar als je vervolgens bezwaar maakt wordt de advertentie alsnog verwijderd.
Nou, toevallig heb ik er vanochtend een paar sneakers op gezet van een vrij duur merk. Ze zijn gedragen maar zien er nog goed uit, hoef er niet veel aan te verdienen dus lage prijs. Heel snel verkocht aan iemand met bijna 800 reviews, als ik er zo doorheen scrol alleen maar als koper. Tientallen automatische reviews met "verkoper heeft geannuleerd". Ze heeft 1 item in haar kast, een chaneljasje van 1000 euro. Ik denk dus dat dit zo iemand is als jij omschrijft.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:47 schreef d.k. het volgende:
Ik heb het idee dat deze persoon zelf heel veel koopt en niks verkoopt... Is ook een manier van geld verdienen; laag inkopen en zelf op een andere manier hoog weer verkopen. Ze heeft bijna 200 reviews maar voor zover ik kan zien alleen als koper...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |