Juist jaquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:38 schreef Discombobulate het volgende:
Ik doe een bod voor iemand van 45,- want hij biedt 40,-
Zeg ik 42,50
Zegt hij 35,-
Zo werkt het toch niet.
Het kan ook goed opgelost worden. Ik had een kerstrui gekocht voor m'n zoontje, maar er zat een klein gaatje in en het rendier was pillig. Was ook maar 3 euro ofzo, maar toch. Ik probleem melden. Heeft verkoper op terugbetaling zonder retour geklikt. Krijg dus de trui voor niets nu.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:42 schreef laziness het volgende:
Ik verkoop altijd alleen, maar heb nu de portemonnee maar eens gebruikt om voor mezelf ook items aan te schaffen maar jullie verhalen helpen niet mee 🙈
quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Volgens mij komt het dan weer terug naar jou en krijg jij je geld. Verkoper wint er niks mee.
Ik hoop het oprecht, want ga het niet nog een keer retouren, was een keer om uit te proberen of dat werktequote:Op maandag 27 oktober 2025 19:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Volgens mij komt het dan weer terug naar jou en krijg jij je geld. Verkoper wint er niks mee.
Ja. En zij is haar item en geld kwijt.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:05 schreef MissHobje het volgende:
Hoe zit het met..ik koop iets, ontvang het..zit een mega grote ranzige vlek in..met die persoon overeen gekomen dat ik terug zal sturen..klacht loopt bij vinted uiteraard...terug gestuurd en nu gaat die persoon het retour item niet ophalen..krijg ik wel mijn geld terug? Wil dat gore ding niet..
9 van de 10 keer gaat het goed hoorquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:42 schreef laziness het volgende:
Ik verkoop altijd alleen, maar heb nu de portemonnee maar eens gebruikt om voor mezelf ook items aan te schaffen maar jullie verhalen helpen niet mee 🙈
Top! Wat het was een naar mens sowieso.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja. En zij is haar item en geld kwijt.
Alle 4 de items die ik vandaag ophaalde waren prima. Kreeg van eentje zelfs een extra rokje van hetzelfde merkquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
9 van de 10 keer gaat het goed hoor
Dat is echt heel netjes.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:53 schreef laziness het volgende:
[..]
Alle 4 de items die ik vandaag ophaalde waren prima. Kreeg van eentje zelfs een extra rokje van hetzelfde merk
Het gebeurt mij 9 van de 10 keer dat die mensen daarna niet meer reageren inderdaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:36 schreef Myraela het volgende:
Als mensen vragen of ik een item wil reserveren, haak ik sowieso al af. Koop of koop niet, dat gelul er omheen hoeft van mij echt niet.
Ik kreeg laatste een reactie op mijn favoriet maken van een kledingstuk en toen liet ik weten dat ik voorlopig niet kon kopen wegens verblijf in buitenland. Waarop de verkoper aanbood het te reserveren voor mij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:36 schreef Myraela het volgende:
Als mensen vragen of ik een item wil reserveren, haak ik sowieso al af. Koop of koop niet, dat gelul er omheen hoeft van mij echt niet.
Even mezelf quoten, altijd leuk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:50 schreef Managarm het volgende:
Paar schoenen binnengekregen, zijn er netjes uit maar de zolen plakken. Op dusdanige wijze dat het geluid maakt als ermee loopt. Ik heb ze al schoongemaakt maar nog steeds hetzelfde probleem.
Je wil toch niet aan haar verkopen. Dan zou ik of de verkoop ongedaan maken of het niet opsturen. Dan krijgt de ander vanzelf zijn geld terug.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:01 schreef d.k. het volgende:
Dan snap ik dat je em reserveert, ik heb ook wel eens bewust de allerlaatste dag pas verzonden omdat dat de koper beter uit kwam. Voor mij ook geen probleem.
Maar goed, mijn koper zeurt over prijs, over foto's en niet zichtbare beschadigingen en nou koopt ze het ineens toch. En als ik vraag waarom krijg ik geen antwoord.. ik wacht nog even af of dat antwoord nog komt en ik maak voor de zekerheid nog extra fotos voor verzending want dit gaat geheid gezeur opleveren.
En dan krijg je automatisch een negatieve recensie dus dat schiet ook niet op.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:15 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Je wil toch niet aan haar verkopen. Dan zou ik of de verkoop ongedaan maken of het niet opsturen. Dan krijgt de ander vanzelf zijn geld terug.
Ik zit 3 jaar op Vinted en koop ook alleen maar. Heb in die tijd 2 kledingstukken verkocht. Ik heb veel positieve reviews maar dus bijna alleen maar als koper. Ik koop heel veel kleding voor mijn kind en als dat niet meer past gaat het naar een ander of het wordt op de rommelmarkt verkocht (geen winst dusquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:47 schreef d.k. het volgende:
Ik heb het idee dat deze persoon zelf heel veel koopt en niks verkoopt... Is ook een manier van geld verdienen; laag inkopen en zelf op een andere manier hoog weer verkopen. Ze heeft bijna 200 reviews maar voor zover ik kan zien alleen als koper...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |