abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 oktober 2025 @ 19:42:30 #151
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219123150
Ik verkoop altijd alleen, maar heb nu de portemonnee maar eens gebruikt om voor mezelf ook items aan te schaffen maar jullie verhalen helpen niet mee 🙈
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_219123549
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:38 schreef Discombobulate het volgende:
Ik doe een bod voor iemand van 45,- want hij biedt 40,-

Zeg ik 42,50

Zegt hij 35,-

Zo werkt het toch niet. 8)7
Juist ja
Ik had er gisteren eentje die maar ¤3 bleef bieden, dan wees ik het af en kwam er weer ¤3. Na drie keer kwam er ¤3,80 met de tekst ‘laatste bod’. Nou, leuk voor je, ik doe er niks mee. Vervolgens gewoon voor de gevraagde ¤5 aan de volgende verkocht.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 00:42:11 #153
208890 June.
Seriously?
pi_219124664
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:42 schreef laziness het volgende:
Ik verkoop altijd alleen, maar heb nu de portemonnee maar eens gebruikt om voor mezelf ook items aan te schaffen maar jullie verhalen helpen niet mee 🙈
Het kan ook goed opgelost worden. Ik had een kerstrui gekocht voor m'n zoontje, maar er zat een klein gaatje in en het rendier was pillig. Was ook maar 3 euro ofzo, maar toch. Ik probleem melden. Heeft verkoper op terugbetaling zonder retour geklikt. Krijg dus de trui voor niets nu.
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 04:15:21 #154
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_219124799
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:40 schreef laziness het volgende:

[..]
Volgens mij komt het dan weer terug naar jou en krijg jij je geld. Verkoper wint er niks mee.
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:40 schreef laziness het volgende:

[..]
Volgens mij komt het dan weer terug naar jou en krijg jij je geld. Verkoper wint er niks mee.
Ik hoop het oprecht, want ga het niet nog een keer retouren, was een keer om uit te proberen of dat werkte :o maar vond het niet een gebruikersvriendelijke optie van vinted waar ik een evt. Volgende keer wel rekening mee zal houden, thanks :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_219125023
Ik heb iets online staan voor 15, koper biedt 10 dus ik denk 'doe eens gek ' en ga er tussenin zitten met 12,50. Zegt ze 'dan wil ik 11,50 want dat zit tussen 10 en 12,50'... Ik weet weer waarom ik nooit op lage biedingen in ga.
Ik geneigd alles 40% boven gewenste opbrengst online te zetten, dan hebben mensen onderhandelingsruimte. Kost me alleen teveel tijd en zeker voor dingen van een paar euro.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 10:54:53 #156
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219126429
quote:
11s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:05 schreef MissHobje het volgende:
Hoe zit het met..ik koop iets, ontvang het..zit een mega grote ranzige vlek in..met die persoon overeen gekomen dat ik terug zal sturen..klacht loopt bij vinted uiteraard...terug gestuurd en nu gaat die persoon het retour item niet ophalen..krijg ik wel mijn geld terug? Wil dat gore ding niet.. -O-
Ja. En zij is haar item en geld kwijt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 10:55:15 #157
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219126435
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:42 schreef laziness het volgende:
9 van de 10 keer gaat het goed hoor ;)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_219129196
Paar schoenen binnengekregen, zijn er netjes uit maar de zolen plakken. Op dusdanige wijze dat het geluid maakt als ermee loopt. Ik heb ze al schoongemaakt maar nog steeds hetzelfde probleem.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 18:43:47 #159
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_219130360
Ohh
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 10:54 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ja. En zij is haar item en geld kwijt.
Top! Wat het was een naar mens sowieso. :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 18:53:16 #160
244125 laziness
pi_219130450
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 10:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
9 van de 10 keer gaat het goed hoor ;)
Alle 4 de items die ik vandaag ophaalde waren prima. Kreeg van eentje zelfs een extra rokje van hetzelfde merk *O*
pi_219136601
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:53 schreef laziness het volgende:

[..]
Alle 4 de items die ik vandaag ophaalde waren prima. Kreeg van eentje zelfs een extra rokje van hetzelfde merk *O*
Dat is echt heel netjes.

Ik heb een gebreid vest te koop staan van een kwalitatief goed merk. Heb het amper zelf gedragen dus echt als nieuw (maar als zeer goed op site). De koper die al moeilijk deed met bieden wilde extra fotos en dat ik het zou reserveren. Beide gedaan en nou vindt ze het vest echt pillig maar wil ze het eventueel wel kopen. Ja dag, dat gaat hoe dan ook gezeik geven want ze wil nog minder betalen en die gaat natuurlijk een negatieve review geven. Zo eens kijken hoe ik die reservering verwijder, klaar mee. Vest is helemaal niet pillig overigens en als dat zo was had ik een andere omschrijving gegeven. Het is maar goed dat niet iedereen zo zeurt want dan was ik er snel klaar mee.
pi_219136697
Als mensen vragen of ik een item wil reserveren, haak ik sowieso al af. Koop of koop niet, dat gelul er omheen hoeft van mij echt niet.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 14:36:05 #163
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219137129
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 13:36 schreef Myraela het volgende:
Als mensen vragen of ik een item wil reserveren, haak ik sowieso al af. Koop of koop niet, dat gelul er omheen hoeft van mij echt niet.
Het gebeurt mij 9 van de 10 keer dat die mensen daarna niet meer reageren inderdaad.
pi_219137191
Ik heb het idee dat deze persoon zelf heel veel koopt en niks verkoopt... Is ook een manier van geld verdienen; laag inkopen en zelf op een andere manier hoog weer verkopen. Ze heeft bijna 200 reviews maar voor zover ik kan zien alleen als koper...
pi_219137746
Ik had vorige week iemand die twee items wilde kopen, maar vroeg of ik kon reserveren totdat ze het bij een VintedGo punt kon laten afleveren. Vier dagen later heb ik de reservering er af gehaald en kocht ze het alsnog, via DHL :')
pi_219138258
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 13:36 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg laatste een reactie op mijn favoriet maken van een kledingstuk en toen liet ik weten dat ik voorlopig niet kon kopen wegens verblijf in buitenland. Waarop de verkoper aanbood het te reserveren voor mij.

Ik heb het ook gekocht later, ik ben een nette klant.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219138524
Dan snap ik dat je em reserveert, ik heb ook wel eens bewust de allerlaatste dag pas verzonden omdat dat de koper beter uit kwam. Voor mij ook geen probleem.

Maar goed, mijn koper zeurt over prijs, over foto's en niet zichtbare beschadigingen en nou koopt ze het ineens toch. En als ik vraag waarom krijg ik geen antwoord.. ik wacht nog even af of dat antwoord nog komt en ik maak voor de zekerheid nog extra fotos voor verzending want dit gaat geheid gezeur opleveren.
pi_219139672
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 15:50 schreef Managarm het volgende:
Paar schoenen binnengekregen, zijn er netjes uit maar de zolen plakken. Op dusdanige wijze dat het geluid maakt als ermee loopt. Ik heb ze al schoongemaakt maar nog steeds hetzelfde probleem.
Even mezelf quoten, altijd leuk.

Vanmiddag even de schoenen aangetrokken, maar ze plakken zo erg dat afdrukken van de zool op vloer zichtbaar waren (je kan gewoon het profiel van de zool op de vloer zien). Volgens de verkoper moet ik het met alcohol schoonmaken maar het lijkt me sterk dat dat effect heeft.

Niet veel effect overigens, zolen blijven kleverig en een stuk van de hiel kwam los (gewoon afgebrokkeld).

[ Bericht 3% gewijzigd door Managarm op 29-10-2025 19:57:01 ]
pi_219140474
Ik irriteer me een beetje aan mensen die niet meer reageren als ik een bod afwijs en nog eens een bod doe voor 3 euro meer ofzo.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 21:15:09 #170
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_219141507
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 18:01 schreef d.k. het volgende:
Dan snap ik dat je em reserveert, ik heb ook wel eens bewust de allerlaatste dag pas verzonden omdat dat de koper beter uit kwam. Voor mij ook geen probleem.

Maar goed, mijn koper zeurt over prijs, over foto's en niet zichtbare beschadigingen en nou koopt ze het ineens toch. En als ik vraag waarom krijg ik geen antwoord.. ik wacht nog even af of dat antwoord nog komt en ik maak voor de zekerheid nog extra fotos voor verzending want dit gaat geheid gezeur opleveren.
Je wil toch niet aan haar verkopen. Dan zou ik of de verkoop ongedaan maken of het niet opsturen. Dan krijgt de ander vanzelf zijn geld terug.
pi_219142710
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 21:15 schreef tanteklara het volgende:

[..]
Je wil toch niet aan haar verkopen. Dan zou ik of de verkoop ongedaan maken of het niet opsturen. Dan krijgt de ander vanzelf zijn geld terug.
En dan krijg je automatisch een negatieve recensie dus dat schiet ook niet op.

Is er trouwens een storing bij Vinted? Berichten zie ik wel in een voorvertoning maar daarna niet meer :N
Meer mensen last van?
  woensdag 29 oktober 2025 @ 22:09:41 #172
244125 laziness
pi_219143050
Die ene automatische negatieve beoordeling is ook niet het einde van de wereld toch tussen de rest van de positieve?

Ik zit niet op 5 sterren omdat sommige mensen met alles goed 4 sterren geven }:| en omdat ik ook wel eens heb moeten cancelen.

Het houdt mensen niet tegen om van me te kopen.
pi_219143133
Als ik negatieve reviews zie van het type dat het spul niet verzonden is trek ik me daar weinig van aan; het ergste wat er kan gebeuren is dat iets dan ook niet aan mij verzonden wordt. Boeiuh.

Negatieve reviews over slechte kwaliteit etc vind ik wel van belang - maar een enkele zeikerd ertussen kan ik wel overheen lezen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 30 oktober 2025 @ 11:02:18 #174
338319 ZarB
Piña colada
pi_219147783
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 14:47 schreef d.k. het volgende:
Ik heb het idee dat deze persoon zelf heel veel koopt en niks verkoopt... Is ook een manier van geld verdienen; laag inkopen en zelf op een andere manier hoog weer verkopen. Ze heeft bijna 200 reviews maar voor zover ik kan zien alleen als koper...
Ik zit 3 jaar op Vinted en koop ook alleen maar. Heb in die tijd 2 kledingstukken verkocht. Ik heb veel positieve reviews maar dus bijna alleen maar als koper. Ik koop heel veel kleding voor mijn kind en als dat niet meer past gaat het naar een ander of het wordt op de rommelmarkt verkocht (geen winst dus :+ ). Ik verkoop niet op Vinted omdat het me veel te veel moeite is. Zeker voor die paar euro van kinderkledingstukken.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_219150416
Ze koopt volwassen kleding van duurdere merken. Nou heb ik een grote kledingkast en koop ik graag kleding, maar deze hoeveelheid haal ik niet eens :D
Kinderkleding is anders, daar groeien ze sowieso vanzelf uit, dan blijf je inderdaad kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')