Ik vroeg me nog af hoe het met dat pakket dat niet voor jou is afgelopen was. Zoals ik verwachtte dus helaas.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:56 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een vinted go pakket dat nu al 9 dagen op hun depot ligt![]()
Ondertussen wil vinted klantenservice bewijs zien dat de Adidas schoenen niet voor mij waren. Ehm.
Ik ga morgen even foto's maken van het label op de doos waar staat naar wie het pakket echt had moeten gaan, en hopelijk helpt dat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vroeg me nog af hoe het met dat pakket dat niet voor jou is afgelopen was. Zoals ik verwachtte dus helaas.
Welke zijn er allemaal?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:22 schreef Tele6 het volgende:
Dit versterkt wel mijn idee om geen al te bijzondere dingen te kopen op vinted, want ik heb nu al wel vaker gezien wat een chaos die pakketdiensten zijn.
VintedGo (vroeger Homerr). Ook drama.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 07:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Welke zijn er allemaal?
Ik vind DHL echt altijd top. DPD kut, Mondial Relay was best oké voor hoe veel ik er mee te maken heb gehad. Maar zijn nog wel meer of niet?
Hoog tijd voor extra filters (land, verzenddienst).quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:34 schreef Managarm het volgende:
Ik vind de zoekfunctie slecht, sorteren op prijs, maar als je dan 9 euro verzendkosten moet betalen dan is het artikel van een euro niet echt goedkoop.
Zitten er zulke hoge verzendkosten bij? Hoogste wat ik tref is 5,55 (meestal vanuit Italië).quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:34 schreef Managarm het volgende:
Ik vind de zoekfunctie slecht, sorteren op prijs, maar als je dan 9 euro verzendkosten moet betalen dan is het artikel van een euro niet echt goedkoop.
Ik heb ook al een keer ruim een tientje aan bezorgkosten gezien, voor een boek (dat ik nergens anders kon vinden). Aan huis leveren was toen goedkoper (bijna 7 euro geloof ik) dan alle andere opties. Kwam uit België. Was wel de snelste levering ooit: nog geen drie dagen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Zitten er zulke hoge verzendkosten bij? Hoogste wat ik tref is 5,55 (meestal vanuit Italië).
Ik blijf het vooral onnozel vinden dat ik geen filters kan zetten binnen 1 klerenkast. Als je dan zo'n verkoper hebt met duizend dingen in alle maten dan kan ik geen lekker bundeltje maken.
Ik heb inmiddels zó'n hekel aan VintedGo dat ik met alle liefde ¤3 extra betaal als DPD geboden wordt als optiequote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Dhl vanuit België naar Nederland is meer dan ¤9. Soms kun je bij Duitse verkopers alleen een verzending van meer dan ¤10 kiezen. En of alle/de gewenste opties beschikbaar zijn hangt van zoveel factoren af dat het altijd maar weer afwachten is welke verzender je op welk moment kunt kiezen.
Het pakketje dat door DPD weer retour afzender naar Duitsland was gestuurd kon ik opnieuw kopen en nu waren de verzendkosten opeens ¤0,30 hoger, geen idee waar dat dan weer aan ligt. Maar goed, ik kon voor datzelfde bedrag ook Vinted Go kiezen, dus dat heb ik dan maar gedaan.
Ik gebruik VintedGo alleen als de verzendkosten ¤1,69 zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:01 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels zó'n hekel aan VintedGo dat ik met alle liefde ¤3 extra betaal als DPD geboden wordt als optie
De maten staan toch sowieso allemaal bij elkaar of is dat weer aangepast? Als ik een kledingstuk maat L aan klik en ik ga naar beneden dan zie ik alles in maat L bij elkaar staan..quote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Zitten er zulke hoge verzendkosten bij? Hoogste wat ik tref is 5,55 (meestal vanuit Italië).
Ik blijf het vooral onnozel vinden dat ik geen filters kan zetten binnen 1 klerenkast. Als je dan zo'n verkoper hebt met duizend dingen in alle maten dan kan ik geen lekker bundeltje maken.
Dat werkt maar een beetjequote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:31 schreef ZarB het volgende:
[..]
De maten staan toch sowieso allemaal bij elkaar of is dat weer aangepast? Als ik een kledingstuk maat L aan klik en ik ga naar beneden dan zie ik alles in maat L bij elkaar staan..
Vandaag nog wel. Tsjonge. Moest je ook nog dankjewel zeggen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:35 schreef eponine het volgende:
Iemand maakt een bundel met items voor ¤19,00.
“Voor ¤8 neem ik het vandaag van je over!”
Doei
Ja ongetwijfeld.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Vandaag nog wel. Tsjonge. Moest je ook nog dankjewel zeggen?
Bij sommige artikelen wel, laserprinters hebben verzendkosten van boven de 100 euroquote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:02 schreef sigme het volgende:
Marktplaats publiek...quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:17 schreef eponine het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld.
Ik snap echt niet waarom mensen zo doen, het is zo onnodig…
Dat ligt er maar net aan wat je als heel groot zie waarschijnlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:36 schreef amaranta het volgende:
Hebben jullie ervaring met het versturen van hele grote pakketten ?
Via vintedgo
Ik heb laatst iets relatief groot verzonden (doos van het product zelf was 50x40 ofzo, en daar heb ik nog een stevige, grotere doos omheen gedaan). Is prima verlopen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:36 schreef amaranta het volgende:
Hebben jullie ervaring met het versturen van hele grote pakketten ?
Via vintedgo
Ja, dit is volgens mij wel een stuk groter. Maar ik ga gewoon proberen. De persoon heeft acht stuks beddengoed gekocht en dat kan ik gewoon niet klein verpakken. Ik begrijp ook niet waarom ze niet voor DHL heeft gekozen of zo. Die nemen wel grote pakketten aan. Maar ik probeer het gewoon en we zien wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:48 schreef eponine het volgende:
[..]
Ik heb laatst iets relatief groot verzonden (doos van het product zelf was 50x40 ofzo, en daar heb ik nog een stevige, grotere doos omheen gedaan). Is prima verlopen.
Eventueel vacuüm verpakken om het volume kleiner te maken?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 08:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, dit is volgens mij wel een stuk groter. Maar ik ga gewoon proberen. De persoon heeft acht stuks beddengoed gekocht en dat kan ik gewoon niet klein verpakken. Ik begrijp ook niet waarom ze niet voor DHL heeft gekozen of zo. Die nemen wel grote pakketten aan. Maar ik probeer het gewoon en we zien wel.
Ja, ik ga het eerst zo proberen, maar als dat niet lukt, dan ga ik het inderdaad vacuüm doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 08:49 schreef eponine het volgende:
[..]
Eventueel vacuüm verpakken om het volume kleiner te maken?
Ja die worden steeds erger..laatste pakket duurde 27 dagen tot levering!!! Was gewoon hier in nl. GIng van depot naar depot mega raar.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:00 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
VintedGo (vroeger Homerr). Ook drama.
Dat, ja. Van NL naar NL duurt met VintedGo langer dan van Zuid-Frankrijk naar hier met elke andere vervoerder (zelfs MondialRelay is soms sneller).quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja die worden steeds erger..laatste pakket duurde 27 dagen tot levering!!! Was gewoon hier in nl. GIng van depot naar depot mega raar.
Iemand die iets bij jou koopt weet dat toch nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:44 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Dat, ja. Van NL naar NL duurt met VintedGo langer dan van Zuid-Frankrijk naar hier met elke andere vervoerder (zelfs MondialRelay is soms sneller).
Klaag over Vinted algemeen: mensen denken écht dat ik voor een kledingstuk van ¤3 op en neer fiets (20 mins enkele reis) naar een pakketpunt. Krankzinnig.
Als iemand iets te koop aanbiedt voor 3 euro verwacht ik inderdaad dat die het ook verzend.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:44 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Dat, ja. Van NL naar NL duurt met VintedGo langer dan van Zuid-Frankrijk naar hier met elke andere vervoerder (zelfs MondialRelay is soms sneller).
Klaag over Vinted algemeen: mensen denken écht dat ik voor een kledingstuk van ¤3 op en neer fiets (20 mins enkele reis) naar een pakketpunt. Krankzinnig.
Dat Duitsland nu ook mee doet is een verademingquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:02 schreef Discombobulate het volgende:
Die Fransen vertikken het om wat uit te willen geven zeg.
Klopt, ik bedoelde dat ik een item te koop had staan voor bijna een tientje, toen iemand ging bieden. Uiteindelijk boden ze 3 euro en zei ik: "Als je DPD kiest, heb je een deal. MondialRelay en VintedGo zijn te ver weg voor zo'n klein bedrag."quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Iemand die iets bij jou koopt weet dat toch niet
Ik had diegene die zo laag ging bieden al nooit geantwoord. Ik vind die 60% die je via het systeem kunt bieden over het algemeen al veel te laag. Mensen die dat binnen een minuut nadat ik het item heb geplaatst al gaan bieden vind ik ook een beetje sneu.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:13 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Klopt, ik bedoelde dat ik een item te koop had staan voor bijna een tientje, toen iemand ging bieden. Uiteindelijk boden ze 3 euro en zei ik: "Als je DPD kiest, heb je een deal. MondialRelay en VintedGo zijn te ver weg voor zo'n klein bedrag."
Niks meer van gehoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |