abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218832996

Game on!

Fokkers op Vinted:

Seven.
amaranta
SEMTEX
bloempjuh
F_r

[ Bericht 8% gewijzigd door eponine op 21-09-2025 19:26:56 ]
pi_218833036
"Als ik het voor de helft van de prijs mag kopen, dan koop ik het vandaag nog!"
Aldus een Franse dame in reactie op een shirtje van ¤ 1,50 :')
pi_218833814
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 14:04 schreef eponine het volgende:
"Als ik het voor de helft van de prijs mag kopen, dan koop ik het vandaag nog!"
Aldus een Franse dame in reactie op een shirtje van ¤ 1,50 :')
Ik vraag me dan af.. bieden mensen zo om het afdingen of hebben ze domweg geen geld.
Resistance is futile.
pi_218834309
quote:
9s.gif Op zondag 21 september 2025 14:45 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik vraag me dan af.. bieden mensen zo om het afdingen of hebben ze domweg geen geld.
Deze persoon had op haar profiel allemaal designerkleding en -schoenen staan, dus ik denk in haar geval het eerste.
pi_218836723
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 15:15 schreef eponine het volgende:

[..]
Deze persoon had op haar profiel allemaal designerkleding en -schoenen staan, dus ik denk in haar geval het eerste.
Ik vind er sowieso al wat van om een shirtje van 1,5 euro te verpakken en versturen :+ . Ik bestel zelden onder 10 euro. Maar wie ben ik :+ .
Resistance is futile.
  zondag 21 september 2025 @ 18:17:36 #6
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218836733
quote:
7s.gif Op zondag 21 september 2025 18:16 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik vind er sowieso al wat van om een shirtje van 1,5 euro te verpakken en versturen :+ . Ik bestel zelden onder 10 euro. Maar wie ben ik :+ .
Ik verkoop het niet eens, dat gooi ik in de kledingbak.
pi_218837004
quote:
7s.gif Op zondag 21 september 2025 18:16 schreef Seven. het volgende:

[..]
Heb het shirtje in kwestie net verkocht in een pakket van in totaal ¤17,50. Gaat om kinderkleding en dat wordt vaak wel in bundels gekocht (is mijn ervaring althans). En als iemand wel een single item koopt terwijl ik op dat moment geen andere pakketjes heb liggen om weg te brengen ga ik er niet speciaal voor op pad :)
Probeer zelf ook zoveel mogelijk in bundels te kopen idd.
pi_218837350
Mijn profiel is bijna leeggekocht, maar voor in OpeningsPost :)

https://www.vinted.nl/member/222303470

Gooi tips voor de Etnies en de Dickies, aub. Dit zijn al versie 4/5 van deze advertenties, niks lijkt te helpen.
Mon 'en!
pi_218838983
Was al weer een tijdje terug dat ik dingen op vinted had staan. Met de verhuizing alles er af gehaal wat niet verkocht was en. War de kledingbank gebracht. Maar ik werd idd ook gek van de afdingers op de toch al lage prijzen. Dus nu de tactiek wat veranderd en de prijzen iets hoger ingezet zodat er ruimte is om af te dingen. Wie weet.
Wel al direct wat dingen verkocht. Morgen nog wat meer er op zetten
pi_218841922
Godsamme, wat is Mondial Relay toch een rukbedrijf. Ik zat al twee weken te wachten op pakketje A (volgens Track & Trace al sinds de 15e 'onderweg naar pakketpunt') toen ik vanochtend voor pakket B bij het pakketpunt was. Daar kreeg ik B mee en werd gezegd: "Joh, deze (A) ligt hier ook al een week voor je. Neem maar meteen mee, anders gaat 'ie straks terug!"

Beide pakketjes zien eruit alsof er een olifant op heeft gedanst. Gelukkig zit er niks breekbaars in.

[ Bericht 4% gewijzigd door bloempjuh op 22-09-2025 11:44:55 ]
Mon 'en!
pi_218843435
Opeens worden alle aankopen met verzending via DPD gekocht, zowel binnen Nederland als naar Frankrijk en Duitsland. Is er een actie gaande ofzo? Ik heb inmiddels 5 pakketjes voor DPD liggen, normaal zijn dat er 5 per jaar ofzo.
pi_218844781
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 14:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Opeens worden alle aankopen met verzending via DPD gekocht, zowel binnen Nederland als naar Frankrijk en Duitsland. Is er een actie gaande ofzo? Ik heb inmiddels 5 pakketjes voor DPD liggen, normaal zijn dat er 5 per jaar ofzo.
Hier alleen vinted go of mondial relay de laatste dagen. Dus wellicht toeval?
pi_218845709
Ik vind DPD echt een hoerenbedrijf.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 22 september 2025 @ 20:51:04 #15
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218846318
Geweldige site Vinted. Heb er al wat pareltjes vandaan gehaald.
pi_218846460
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:38 schreef eponine het volgende:

[..]
Heb het shirtje in kwestie net verkocht in een pakket van in totaal ¤17,50. Gaat om kinderkleding en dat wordt vaak wel in bundels gekocht (is mijn ervaring althans). En als iemand wel een single item koopt terwijl ik op dat moment geen andere pakketjes heb liggen om weg te brengen ga ik er niet speciaal voor op pad :)
Probeer zelf ook zoveel mogelijk in bundels te kopen idd.
Dat ligt ook aan maat en merk. In de grotere kindermaten lijken bundels helemaal niet te werken. Ik heb het vaak geprobeerd met nog mooie jeans van Name-it maar die gaan nog niet gratis weg.

Vandaag de omschrijving van een jas aangepast, ik was de lage bieders beu. Een nog ongeveer nieuwe lange winterjas van G-Star voor maar 25 euro en dan nog eronder bieden... Ik snap dat verzenden relatief duur is, maar het is echt geen geld.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')