Ik vraag me dan af.. bieden mensen zo om het afdingen of hebben ze domweg geen geld.quote:Op zondag 21 september 2025 14:04 schreef eponine het volgende:
"Als ik het voor de helft van de prijs mag kopen, dan koop ik het vandaag nog!"
Aldus een Franse dame in reactie op een shirtje van ¤ 1,50
Deze persoon had op haar profiel allemaal designerkleding en -schoenen staan, dus ik denk in haar geval het eerste.quote:Op zondag 21 september 2025 14:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af.. bieden mensen zo om het afdingen of hebben ze domweg geen geld.
Ik vind er sowieso al wat van om een shirtje van 1,5 euro te verpakken en versturenquote:Op zondag 21 september 2025 15:15 schreef eponine het volgende:
[..]
Deze persoon had op haar profiel allemaal designerkleding en -schoenen staan, dus ik denk in haar geval het eerste.
Ik verkoop het niet eens, dat gooi ik in de kledingbak.quote:Op zondag 21 september 2025 18:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind er sowieso al wat van om een shirtje van 1,5 euro te verpakken en versturen. Ik bestel zelden onder 10 euro. Maar wie ben ik
.
Heb het shirtje in kwestie net verkocht in een pakket van in totaal ¤17,50. Gaat om kinderkleding en dat wordt vaak wel in bundels gekocht (is mijn ervaring althans). En als iemand wel een single item koopt terwijl ik op dat moment geen andere pakketjes heb liggen om weg te brengen ga ik er niet speciaal voor op padquote:Op zondag 21 september 2025 18:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind er sowieso al wat van om een shirtje van 1,5 euro te verpakken en versturen. Ik bestel zelden onder 10 euro. Maar wie ben ik
.
Hier alleen vinted go of mondial relay de laatste dagen. Dus wellicht toeval?quote:Op maandag 22 september 2025 14:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Opeens worden alle aankopen met verzending via DPD gekocht, zowel binnen Nederland als naar Frankrijk en Duitsland. Is er een actie gaande ofzo? Ik heb inmiddels 5 pakketjes voor DPD liggen, normaal zijn dat er 5 per jaar ofzo.
Dat ligt ook aan maat en merk. In de grotere kindermaten lijken bundels helemaal niet te werken. Ik heb het vaak geprobeerd met nog mooie jeans van Name-it maar die gaan nog niet gratis weg.quote:Op zondag 21 september 2025 18:38 schreef eponine het volgende:
[..]
Heb het shirtje in kwestie net verkocht in een pakket van in totaal ¤17,50. Gaat om kinderkleding en dat wordt vaak wel in bundels gekocht (is mijn ervaring althans). En als iemand wel een single item koopt terwijl ik op dat moment geen andere pakketjes heb liggen om weg te brengen ga ik er niet speciaal voor op pad![]()
Probeer zelf ook zoveel mogelijk in bundels te kopen idd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |