SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ie jarig isquote:Op zondag 21 september 2025 10:31 schreef ToT het volgende:
Ow ik wilde een felicitatie-TT voor User maken.![]()
![]()
MOrguh Koenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb ook nog een duffe kop.
Zal de combi bier, port en melatonine zijnSame shit, different day
SC hopper present![]()
Welke user?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ooooo die ken ik nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie komt het nogquote:als hij zich hier meldt.
Zal zometeen welquote:Op zondag 21 september 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie komt het nogals hij zich hier meldt.
![]()
![]()
Presentquote:Op zondag 21 september 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie komt het nogals hij zich hier meldt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee jij bent UserN en niet UserTquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik feliciteer je pas als het officieel isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo is het en niet anders!quote:Op zondag 21 september 2025 10:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben Usert zoals JustinK JustinnerT is![]()
![]()
Owwwww verwarring verwarring.. Maar dit is ook tofquote:Op zondag 21 september 2025 10:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, hoorde gister dat ik ben aangenomen via via
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ben ook nog voorzichtig hoor, wil het van het bedrijf zelf horen voor ik helemaal grote blij ga hebbenquote:Op zondag 21 september 2025 10:37 schreef Dotteke het volgende:
Ik feliciteer je pas als het officieel is
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar het zijn iig positieve geluiden!quote:Op zondag 21 september 2025 10:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben ook nog voorzichtig hoor, wil het van het bedrijf zelf horen voor ik helemaal grote blij ga hebben![]()
![]()
Ja dat snap ik, anders is de telleurstelling des te groterquote:Op zondag 21 september 2025 10:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben ook nog voorzichtig hoor, wil het van het bedrijf zelf horen voor ik helemaal grote blij ga hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter 1 hit dan geen hitquote:Op zondag 21 september 2025 03:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 1 hit kunnen makenMaar nu moeten we kennelijk verliezen, dus ik kijk tv en slik om de zoveel tijd een first aid kit.
Maar we mogen niet vliegen, dus een dagje niets doen
Ook geen outside hits?
Een vreemde tactiek, maar denk het dat het idee dan is om zo snel mogelijk te verliezen, zodat je daarna weer alles kan doen.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Amyquote:Op zondag 21 september 2025 10:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beter 1 hit dan geen hit
Ook geen outside hits?
Een vreemde techniek, maar denk het dat het idee dan is om zo snel mogelijk te verliezen, zodat je daarna weer alles kan doen.![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Amy
Goedemorgen allemaal
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Hey Dotquote:
![]()
Ja idd, en ook net op tijd want moet voor 27 september wat hebben gevonden, anders betaald het uwv het traject niet uit aan de jobcoachingquote:Op zondag 21 september 2025 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, anders is de telleurstelling des te groterTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik ga morgen maar gewoon werken, de 'vakantie' heeft lang genoeg geduurdSame shit, different day
SC hopper present![]()
Is ook wel weer afleiding natuurlijkquote:Op zondag 21 september 2025 10:55 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga morgen maar gewoon werken, de 'vakantie' heeft lang genoeg geduurd![]()
![]()
Sow, ticket met omboekingsservice gekocht voor mijn vriendin en haar dochtertje.
Kostte ¤115 en ik heb het moeten omboeken wat ¤335 heeft gekost.
Het is echt niet normaal hoe debiel veel je moet doen om (een deel van) de gemaakte kosten terug te kunnen krijgen.
Heb zelfs naar een verzekeringsmaatschappij in België moeten bellen die duidelijk totaal geen interesse had in mij te helpen. (Heb ik laatst hier over gepost).
Nu allerlei formulieren invullen en documentatie downloaden en opsturen, pfff...
Ik ga echt, echt nooit meer zo'n omboekingsservice nemen; kost je 1/3e deel van wat je kunt terugkrijgen en je bent dagenlang bezig om alles uit te zoeken en te regelen.![]()
Maar je kan de gemaakte kosten dus wel terugkrijgen?quote:Op zondag 21 september 2025 11:01 schreef ToT het volgende:
Sow, ticket met omboekingsservice gekocht voor mijn vriendin en haar dochtertje.
Kostte ¤115 en ik heb het moeten omboeken wat ¤335 heeft gekost.
Het is echt niet normaal hoe debiel veel je moet doen om (een deel van) de gemaakte kosten terug te kunnen krijgen.
Heb zelfs naar een verzekeringsmaatschappij in België moeten bellen die duidelijk totaal geen interesse had in mij te helpen. (Heb ik laatst hier over gepost).
Nu allerlei formulieren invullen en documentatie downloaden en opsturen, pfff...![]()
Ik ga er van uit dat ik wel een deel terug kan krijgen, maar ik vermoed dat ik de hele teringzooi wat ik net allemaal gedaan heb weer opnieuw zal moeten doen aangezien ik niet zeker weet of de polis op mijn naam of die van mijn vriendin staat; ik heb alleen aangeklikt dat ik die service wilde hebben, de rest is automatisch gebeurd.quote:Op zondag 21 september 2025 11:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar je kan de gemaakte kosten dus wel terugkrijgen?![]()
Dat wordt dus nog een heel gedoequote:Op zondag 21 september 2025 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat ik wel een deel terug kan krijgen, maar ik vermoed dat ik de hele teringzooi wat ik net allemaal gedaan heb weer opnieuw zal moeten doen aangezien ik niet zeker weet of de polis op mijn naam of die van mijn vriendin staat; ik heb alleen aangeklikt dat ik die service wilde hebben, de rest is automatisch gebeurd.![]()
![]()
Tja ik heb de laatste tijd erg veel onverwachte kosten gehad dus kan ik dit geld wel heel erg goed gebruiken, maar al dit gedoe is echt veel, ja.quote:
En hoe vaak ga je in het algemeen een reis omboeken? Op de lange termijn betaalt die service zich echt niet terug als je het steeds afsluit en er meestal geen gebruik van maakt.![]()
Ja precies, die ene keer dat dat gebeurt... Dat is het denk ik niet waard neequote:Op zondag 21 september 2025 11:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ik heb de laatste tijd erg veel onverwachte kosten gehad dus kan ik dit geld wel heel erg goed gebruiken, maar al dit gedoe is echt veel, ja.
En hoe vaak ga je in het algemeen een reis omboeken? Op de lange termijn betaalt die service zich echt niet terug als je het steeds afsluit en er meestal geen gebruik van maakt.![]()
Lekker hoorquote:Op zondag 21 september 2025 11:18 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Goedlekker alles schoongemaakt
laatste wasje zit in de droger
![]()
hoe is het met jou?
Met mij ook goed, wasje staat hier aan![]()
![]()
Heerlijk, straks alles weer lekker frisquote:Op zondag 21 september 2025 11:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker hoor
Met mij ook goed, wasje staat hier aan![]()
![]()
En fruitigquote:Op zondag 21 september 2025 11:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heerlijk, straks alles weer lekker fris![]()
![]()
Vanmiddag maar wat stapjes doen en het centrum hier wat zoeken en ijskoffie drinkenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Vandaag en Komende week lijkt het droog te blijvenquote:Op zondag 21 september 2025 11:25 schreef JustinK het volgende:
Ja goed plan. Hopelijk blijft het droogSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 21 september 2025 11:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bewolkt en regenachtig
Not my thingquote:Op zondag 21 september 2025 11:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vandaag en Komende week lijkt het droog te blijvenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Wel paar mini buitjes op de radar zichtbaarquote:Op zondag 21 september 2025 11:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vandaag en Komende week lijkt het droog te blijven![]()
Bagger inderdaad. Sowieso niet mijn dag vandaagquote:Op zondag 21 september 2025 11:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bewolkt en regenachtig
Not my thing
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Beetje slaperig, vannacht tot half 3 aan een presentatie gewerktquote:
En hoe gaat het met jou? Zag dat de uitvaart mooi was, dat is fijn. Denk ook wel fijn dat je praatje achter de rug is, ik zou daar iig wel erg tegenop zien, sowieso tegen de hele uitvaart wel denk ik.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op zondag 21 september 2025 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beetje slaperig, vannacht tot half 3 aan een presentatie gewerkt
![]()
![]()
Immer jwtquote:
Vandaag nog 1 presentatie afmaken en dan kan ik nog van een paar uur weekend genieten
quote:Op zondag 21 september 2025 11:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Immer jwt
Vandaag nog 1 presentatie afmaken en dan kan ik nog van een paar uur weekend genieten![]()
![]()
![]()
quote:
Hopelijk regent het de hele dag vandaag
Ja, er is wat rust op me neergedaald wat dat betreft. Dan kan ik werk ook wel weer aan, met zoveel onrust in me moest ik daar niet aan denken.quote:Op zondag 21 september 2025 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beetje slaperig, vannacht tot half 3 aan een presentatie gewerkt
En hoe gaat het met jou? Zag dat de uitvaart mooi was, dat is fijn. Denk ook wel fijn dat je praatje achter de rug is, ik zou daar iig wel erg tegenop zien, sowieso tegen de hele uitvaart wel denk ik.
Presentatie een beetje af?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Laat maar lekker regenen, blijf wel hele dag op bed hangen..quote:Op zondag 21 september 2025 11:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hopelijk regent het de hele dag vandaagMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Wrapped in een dekentje?quote:Op zondag 21 september 2025 11:50 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Laat maar lekker regenen, blijf wel hele dag op bed hangen..Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Dat is wel begrijpelijk ja, volgens mij is bij ons ook standaard bijzonder verlof van overlijden tot uitvaart. Mja nu je de rust hebt, moet je misschien ook nog wat tijd nemen om het te laten inzinken.quote:Op zondag 21 september 2025 11:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, er is wat rust op me neergedaald wat dat betreft. Dan kan ik werk ook wel weer aan, met zoveel onrust in me moest ik daar niet aan denken.
Presentatie een beetje af?
Ja, presentatie 1 is af, presentatie 2 half. Daar moet ik nog eerst data voor uitwerken, geen zin in. Sowieso niet in de presentatie geven, die is formeel voor voor mij onbekende mensen vanuit het hele land, man of 100. Hou nooit van dat soort presentaties, mja manager vindt het goed idee om andere mensen uit te leggen hoe wij werken. Maar wil/kan dat natuurlijk niet zelf doen![]()
Die eerste is denk ik man of 20 die ik allemaal al ken en stuk informeler, dat vind ik wel prima om te doen.Cause there is always a wrong to your right 🎶
"Jij kunt het beter uitleggen", zeg maar.quote:Op zondag 21 september 2025 11:55 schreef MizzezAmy het volgende:
mja manager vindt het goed idee om andere mensen uit te leggen hoe wij werken. Maar wil/kan dat natuurlijk niet zelf doen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja en eigenlijk is dat ook wel zo, maar dat betekent niet dat ik dat ook wil.quote:Op zondag 21 september 2025 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Jij kunt het beter uitleggen", zeg maar.
Maar ach na dinsdag ben ik er weer even vanaf.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Gewoon je manager laten doen, die krijgt er voor betaaldquote:Op zondag 21 september 2025 12:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en eigenlijk is dat ook wel zo, maar dat betekent niet dat ik dat ook wil.
Maar ach na dinsdag ben ik er weer even vanaf.![]()
![]()
Zal komende tijd wel wat extra vrij nemen, dagje sauna ofzo etc.quote:Op zondag 21 september 2025 11:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is wel begrijpelijk ja, volgens mij is bij ons ook standaard bijzonder verlof van overlijden tot uitvaart. Mja nu je de rust hebt, moet je misschien ook nog wat tijd nemen om het te laten inzinken.
Ja, presentatie 1 is af, presentatie 2 half. Daar moet ik nog eerst data voor uitwerken, geen zin in. Sowieso niet in de presentatie geven, die is formeel voor voor mij onbekende mensen vanuit het hele land, man of 100. Hou nooit van dat soort presentaties, mja manager vindt het goed idee om andere mensen uit te leggen hoe wij werken. Maar wil/kan dat natuurlijk niet zelf doen![]()
Die eerste is denk ik man of 20 die ik allemaal al ken en stuk informeler, dat vind ik wel prima om te doen.
Verlof afgelopen week is omgezet naar Bijzonder verlof dus dat kostte me geen dagenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ja beetje aan jezelf denken nuquote:Op zondag 21 september 2025 12:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zal komende tijd wel wat extra vrij nemen, dagje sauna ofzo etc.
Verlof afgelopen week is omgezet naar Bijzonder verlof dus dat kostte me geen dagen
Al kan werken natuurlijk ook even een welkome afleiding zijn.
En bolken is natuurlijk ook een prima afleiding
Ah ja, ik ook wel ja.quote:Op zondag 21 september 2025 12:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon je manager laten doen, die krijgt er voor betaald
Naja ik ga maar eens wat doen dan
Als je publiek maar niet ongeïnteresseerd op hun mobieltjes gaan zitten kijken halverwege je presentatiequote:Op zondag 21 september 2025 12:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en eigenlijk is dat ook wel zo, maar dat betekent niet dat ik dat ook wil.
Maar ach na dinsdag ben ik er weer even vanaf.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Krijg jij evenveel betaald als je manager?quote:Op zondag 21 september 2025 12:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, ik ook wel ja.
Naja ik ga maar eens wat doen dan![]()
![]()
Managers zijn heel goed in het delegeren van hun werk.quote:Op zondag 21 september 2025 12:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Krijg jij evenveel betaald als je manager?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Werken voor hun geld zullen ze!quote:Op zondag 21 september 2025 12:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Managers zijn heel goed in het delegeren van hun werk.![]()
Dat zie ik waarschijnlijk niet, ik registreer meestal niet zoveel als ik aan het presenteren benquote:Op zondag 21 september 2025 12:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je publiek maar niet ongeïnteresseerd op hun mobieltjes gaan zitten kijken halverwege je presentatie
Hmm die kans is wel aanwezig jaquote:Op zondag 21 september 2025 12:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Krijg jij evenveel betaald als je manager?
Oh dat is wel mooi. Raak je ook niet afgeleidquote:Op zondag 21 september 2025 12:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zie ik waarschijnlijk niet, ik registreer meestal niet zoveel als ik aan het presenteren ben![]()
![]()
Dan doet je manager iets verkeerdquote:Op zondag 21 september 2025 12:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm die kans is wel aanwezig ja![]()
![]()
Of ik doe iets goed?quote:Op zondag 21 september 2025 12:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan doet je manager iets verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op zondag 21 september 2025 12:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of ik doe iets goed?Jij doet sowieso iets goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, laat ik eens focussen op het positieve en niet op alles dat ik fout doequote:
En laat ik maar eens echt wat gaan doen nu
Oeh, tijd voor smileys
Zo is hetquote:Op zondag 21 september 2025 12:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, laat ik eens focussen op het positieve en niet op alles dat ik fout doe
En laat ik maar eens echt wat gaan doen nu
Succes![]()
![]()
Jij ook.
Hier is het een zondag met regen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 21 september 2025 12:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Jij ook.
Hier is het een zondag met regen.Hier heeft nog niet geregend.
Gister wel een mooie dag gehad?Smile, it's free therapy.![]()
Ook niet, het heeft gister ook behoorlijk geregend.quote:Op zondag 21 september 2025 12:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Hier heeft nog niet geregend.
Gister wel een mooie dag gehad?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 21 september 2025 12:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook niet, het heeft gister ook behoorlijk geregend.![]()
ow hier was het bewolkt, warm en pas in de avond een paar druppies regen.
Smile, it's free therapy.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hier alleen ochtend/begin middag en daarna was het lekkerquote:Op zondag 21 september 2025 12:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ow hier was het bewolkt, warm en pas in de avond een paar druppies regen.
![]()
![]()
Oeh.quote:Op zondag 21 september 2025 12:30 schreef Kissingbird het volgende:
Weet niet waarommaar moet aan jou denken @:derrabbit bij deze:
[ afbeelding ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar is de man dan zo simpel, of zijn vrouwen onnodig complex?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Even testen. kan ik nog posten? ja, nog wel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 21 september 2025 12:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar is de man dan zo simpel, of zijn vrouwen onnodig complex?![]()
![]()
je zegt dat vrouwen complex zijn? tsss
quote:Op zondag 21 september 2025 12:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
je zegt dat vrouwen complex zijn? tsss
![]()
Ja, ik moest de opmerking maken, ik kon het niet laten.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 21 september 2025 12:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ja, ik moest de opmerking maken, ik kon het niet laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 21 september 2025 12:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Toch TR gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 september 2025 12:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]* gebrokenglas verslikt zich in de koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KB neemt geen halve maatregelen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ben nog lang niet jarigquote:![]()
sint en kerst is ook nog ver weg![]()
maar thnxieee
quote:Op zondag 21 september 2025 12:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben nog lang niet jarig![]()
sint en kerst is ook nog ver weg![]()
maar thnxieee![]()
![]()
![]()
Nooit drinken als je in DTS zitquote:Op zondag 21 september 2025 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
KB neemt geen halve maatregelen.![]()
![]()
Disclaimer voor ik er weeeer een note over krijg: KOFFIE menson ik bedoel natuurlijk koffie
EN heb het tegen GGSmile, it's free therapy.![]()
Krijg jij notes voor dingen die je in DTS post?quote:Op zondag 21 september 2025 12:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nooit drinken als je in DTS zit![]()
![]()
Disclaimer voor ik er weeeer een note over krijg: KOFFIE menson ik bedoel natuurlijk koffie
EN heb het tegen GG
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Rare vogelquote:Op zondag 21 september 2025 12:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Krijg jij notes voor dingen die je in DTS post?![]()
![]()
![]()
Neuh want ik weet me wel te gedragenquote:Op zondag 21 september 2025 12:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Krijg jij notes voor dingen die je in DTS post?![]()
quote:Op zondag 21 september 2025 12:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Neuh want ik weet me wel te gedragen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hard gelachen.quote:Op zondag 21 september 2025 12:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Neuh want ik weet me wel te gedragen![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
oh jaa begint om 13 uur vandaag!!quote:Op zondag 21 september 2025 12:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die zit er al helemaal klaar voorSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 21 september 2025 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh jaa begint om 13 uur vandaag!!![]()
![]()
Vriend Grillhendlquote:Op zondag 21 september 2025 12:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vriend Wachauer Marillenlikör![]()
![]()
Ik ook niet, ben weer uit het dekentje geroldquote:Op zondag 21 september 2025 13:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub again.
Kan toch niet slapen. Wil vannacht doorslapen.
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zondag 21 september 2025 13:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fring mag straks even vrij rondlopen.![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-09-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 5525 / +216 / +184 / 8705 / 9487 / 0.58
2. Dotteke / 1564 / +101 / +179 / 2937 / 3540 / 0.44
3. KillemWieft / 994 / +4 / +27 / 587 / 866 / 1.15
4. FreshFruit / 640 / +1 / +16 / 743 / 1018 / 0.63
5. kree / 614 / +74 / +0 / 1760 / 2156 / 0.28
6. KoningWouter / 612 / +73 / +0 / 900 / 1141 / 0.54
7. devzero / 470 / +4 / +30 / 411 / 578 / 0.81
8. Homijn / 417 / +16 / +0 / 97 / 191 / 2.18
9. hemarookworst / 333 / +5 / +59 / 643 / 887 / 0.38
10. _UserName_ / 276 / +12 / +0 / 316 / 454 / 0.61
11. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
12. Pinnenmutske / 239 / +25 / +25 / 562 / 737 / 0.32
13. ToT / 237 / +47 / +4 / 1544 / 1774 / 0.13
14. DJMO / 235 / +31 / +9 / 562 / 765 / 0.31
15. Masberum / 228 / +36 / +9 / 369 / 469 / 0.49
16. mario390 / 220 / +1 / +9 / 145 / 241 / 0.91
17. Dr.Mikey / 216 / +0 / +0 / 157 / 254 / 0.85
18. greysbones / 204 / +21 / +2 / 1585 / 1746 / 0.12
19. marc0871 / 190 / +0 / +0 / 905 / 1151 / 0.17
20. MooieTop6 / 175 / +6 / +0 / 1772 / 2034 / 0.09SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dit is crackcity yeaheh
Helemaal parra
Oh wat maak ik toch weer mee
Twee junkies in een steeg
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: