SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ie jarig isquote:Op zondag 21 september 2025 10:31 schreef ToT het volgende:
Ow ik wilde een felicitatie-TT voor User maken.![]()
![]()
MOrguh Koenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb ook nog een duffe kop.
Zal de combi bier, port en melatonine zijnSame shit, different day
SC hopper present![]()
Welke user?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ooooo die ken ik nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie komt het nogquote:als hij zich hier meldt.
Zal zometeen welquote:Op zondag 21 september 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie komt het nogals hij zich hier meldt.
![]()
![]()
Presentquote:Op zondag 21 september 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie komt het nogals hij zich hier meldt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee jij bent UserN en niet UserTquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik feliciteer je pas als het officieel isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo is het en niet anders!quote:Op zondag 21 september 2025 10:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben Usert zoals JustinK JustinnerT is![]()
![]()
Owwwww verwarring verwarring.. Maar dit is ook tofquote:Op zondag 21 september 2025 10:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, hoorde gister dat ik ben aangenomen via via
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ben ook nog voorzichtig hoor, wil het van het bedrijf zelf horen voor ik helemaal grote blij ga hebbenquote:Op zondag 21 september 2025 10:37 schreef Dotteke het volgende:
Ik feliciteer je pas als het officieel is
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar het zijn iig positieve geluiden!quote:Op zondag 21 september 2025 10:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben ook nog voorzichtig hoor, wil het van het bedrijf zelf horen voor ik helemaal grote blij ga hebben![]()
![]()
Ja dat snap ik, anders is de telleurstelling des te groterquote:Op zondag 21 september 2025 10:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben ook nog voorzichtig hoor, wil het van het bedrijf zelf horen voor ik helemaal grote blij ga hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter 1 hit dan geen hitquote:Op zondag 21 september 2025 03:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 1 hit kunnen makenMaar nu moeten we kennelijk verliezen, dus ik kijk tv en slik om de zoveel tijd een first aid kit.
Maar we mogen niet vliegen, dus een dagje niets doen
Ook geen outside hits?
Een vreemde tactiek, maar denk het dat het idee dan is om zo snel mogelijk te verliezen, zodat je daarna weer alles kan doen.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Amyquote:Op zondag 21 september 2025 10:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beter 1 hit dan geen hit
Ook geen outside hits?
Een vreemde techniek, maar denk het dat het idee dan is om zo snel mogelijk te verliezen, zodat je daarna weer alles kan doen.![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Amy
Goedemorgen allemaal
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Hey Dotquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
![]()
Ja idd, en ook net op tijd want moet voor 27 september wat hebben gevonden, anders betaald het uwv het traject niet uit aan de jobcoachingquote:Op zondag 21 september 2025 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, anders is de telleurstelling des te groterTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: