Het is nogal wat om iemand als terrorist weg te zetten, daar moet je in mijn boekje toch echt behoorlijk wat voor op je geweten hebben. Weet je wel welke rechten je verliest als je verdacht wordt van terreur? Daar moet je gewoon niet lichtzinnig mee omgaan en dat doen ze nu in navolging van die achterlijke en bespottelijke VS wel.quote:Op zondag 21 september 2025 11:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En het tegenstribbelen begint, dat dacht ik al.
Je bent dus tegen alle vormen van geweld, maar een simpele erkenning dat het dan dus goed is dat antifa als terreurgroepering wordt gecategoriseerd, gaat niet. Tja, dat zet toch enkele vraagtekens bij de claim die maakte.
En zo marginaal is Antifa niet, het is een groot netwerk in talloze landen, vaak betrokken bij intimidatie, geweld en vandalisme.
Ik begreep dat ze zichzelf hadden uitgenodigd.quote:Op zondag 21 september 2025 11:44 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Op uitnodiging van de organisatie…
Veelal gastjes van 20, die moeten hun eerste SVtje nog krijgen.quote:
En die kunnen geen stadionverbod krijgen omdat??????quote:Op zondag 21 september 2025 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Veelal gastjes van 20, die moeten hun eerste SVtje nog krijgen.
Dat gaan ze ook wel krijgen, ooit. Maar net doen alsof dit allemaal al bekenden zijn van de politie en een stadionverbod hebben is nogal debiel.quote:Op zondag 21 september 2025 11:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En die kunnen geen stadionverbod krijgen omdat??????
Ze werden ook veelal op de vaart gezet door hun vader als matroos. Er zijn er behoorlijk wat verzopen.quote:Op zondag 21 september 2025 11:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vroeger deed je die lui in het leger en dan konden ze ergens in een loopgraaf sneuvelen. Was je ook van ze af.
Idd, geef ze wat omhanden.quote:Op zondag 21 september 2025 12:03 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ze werden ook veelal op de vaart gezet door hun vader als matroos. Er zijn er behoorlijk wat verzopen.
Ik zei een GROOT DEEL NIET ALLEMAAL.quote:Op zondag 21 september 2025 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gaan ze ook wel krijgen, ooit. Maar net doen alsof dit allemaal al bekenden zijn van de politie en een stadionverbod hebben is nogal debiel.
Symboolpolitiek, niet meer, niet minder. Alleen willen sommigen dat niet inzien, ondanks herhaaldelijke uitleg.quote:Op zondag 21 september 2025 11:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is nogal wat om iemand als terrorist weg te zetten, daar moet je in mijn boekje toch echt behoorlijk wat voor op je geweten hebben. Weet je wel welke rechten je verliest als je verdacht wordt van terreur? Daar moet je gewoon niet lichtzinnig mee omgaan en dat doen ze nu in navolging van die achterlijke en bespottelijke VS wel.
Zeer slechte zaak, ik zou hooligans ook niet als terroristen bestempelen.
"Bro, sorry dat ik het zeg hoor, maar Els hou ff je bek dicht!"quote:Op zondag 21 september 2025 12:01 schreef SurpriseGirl het volgende:
Het belachelijke was dat die politie auto in de fik stond en Els de volgende spreker aankondigde in die video van Bender ongelofelijk wat een mongool die ELs
minuut 14 in de video....zelfs bender vind dat nogal vreemd
Wel bijzonder hoe hij zich toch vaak in of dichtbij die groepen kan begeven. Eerder al bij dat Maccabi-tuig, nu weer bij deze bezorgde burgers.quote:Op zondag 21 september 2025 12:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
"Bro, sorry dat ik het zeg hoor, maar Els hou ff je bek dicht!"Bender is leuk.
Het is allemaal weer bijzonderquote:Op zondag 21 september 2025 11:53 schreef SurpriseGirl het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bender brengt dat extreem rechtse tuig allemaal goed in beeld want Bender is 1 van hun....
Het is vooral beschamend voor politiek Nederland inderdaad dat ze hier als schaapjes achteraan huppelen. De VS roept spring en de Nederlander vraagt "hoe hoog?". Dat er momenteel een troepenmacht aan de grens van onze territoriale wateren ligt die mogelijk een enorme ravage en verschillende stromingen gaat veroorzaken heb ik nog geen enkele van die zogenaamde beleidsbepalers over gehoord.quote:Op zondag 21 september 2025 12:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Symboolpolitiek, niet meer, niet minder. Alleen willen sommigen dat niet inzien, ondanks herhaaldelijke uitleg.
Trump riep het in zijn eerste termijn al, niks van gekomen. Juridisch namelijk niet te doen. Hij roept het nu weer en politiek Nederland papegaait er achter aan. Wat willen ze doen dan, iemand die blauwe haren heeft als antifa en derhalve als terrorist bestempelen? Succes bij de rechter.
Tuig is tuig, en als zodanig worden van beide kanten relschoppers opgepakt. Daar zijn al wetten voor en die worden gewoon gehandhaafd. Daar veranderd zo'n nietszeggende motie verder niks aan.
Juist daarom denk ik, zowel links als rechts kan met hem weglopen ondanks dat hij wel duidelijk zelf op de rechterflank zit.quote:Op zondag 21 september 2025 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel bijzonder hoe hij zich toch vaak in of dichtbij die groepen kan begeven. Eerder al bij dat Maccabi-tuig, nu weer bij deze bezorgde burgers.
En dat met zo’n piepstem.
Kijk, jij snapt het.quote:Op zondag 21 september 2025 12:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind ook dat die voetbalclubs op de terreurlijst moeten. Dat legt de weg open om nog veel meer op de terreurlijst te plaatsen maar daar kijken we binnenkort wel naar dat is nu niet relevant.
Dit land is niet failliet, de politiek is failliet. Maar dat is eigenlijk ook niks nieuws. De ondergang is tijdens Rutte al ingezet.quote:
Dat politiek scoren gebeurt toch altijd bij dit soort voorvallen? Zie de relletjes in Scheveningen, moord op één of ander verknipt gristengekkie in de VS etc.quote:Op zondag 21 september 2025 12:48 schreef Nober het volgende:
Selectieve verontwaardiging betreuren we zeer.
[ x ]
https://x.com/widtvoet/status/1969700386224128362
Elsje was een beetje naïef en dacht dat extreem-rechts de vredelievende kant was. Ze is nu wel even heel hard met haar neus op de feiten gedruktquote:Op zondag 21 september 2025 11:58 schreef Paul het volgende:
Hopelijk gaat het goed met mn lieverd en blijft ze sterk. Keep strong schat
LOLquote:Op zondag 21 september 2025 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat politiek scoren gebeurt toch altijd bij dit soort voorvallen? Zie de relletjes in Scheveningen, moord op één of ander verknipt gristengekkie in de VS etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |