Puur toeval, jeweettog.quote:Op zondag 21 september 2025 11:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Waarom waren ze dan op die demo in hemelsnaam???
Jezus, wat is dit voor dom gelul.
Tja alle betaalde voetbalclubs op de terreurlijst is een altijd goed actiequote:Op zondag 21 september 2025 11:35 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Wat mij betreft pakken ze de voetbalclubs die dit soort lui faciliteren en koesteren ook hard aan.
Zo georganiseerd als dit is volgens mij wel iets typisch rechts. Linkse hooligans zijn een vrij zeldzaam verschijnsel. In Duitsland heb je nog St. Pauli maar volgens mij zie je iets dergelijks in Nederland niet.quote:Op zondag 21 september 2025 11:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die heb je overal links en rechts. Nu is het bij rechts fout gegaan.
En ik walg van het gedrag wat er gisteren te zien was.
Maar ze treden nooit echt consequent op…quote:Op zondag 21 september 2025 11:36 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Voetbalclubs zitten al jaar en dag met die harde kern figuren in hun maag.
Daar ben ik ook bang voor…quote:Op zondag 21 september 2025 11:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren uit angst. Bij diverse BVO's hebben voetbalbesturen en (lokale) politici nauwe banden met de harde kern.
Ook iets te simpel, er is simpelweg gewoon altijd aanwas. Je zal ook hier weer zien dat de mensen die gepakt worden veelal first offenders zijnquote:Op zondag 21 september 2025 11:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren uit angst. Bij diverse BVO's hebben voetbalbesturen en (lokale) politici nauwe banden met de harde kern.
Tuurlijk is er veel roulatie bij die harde kern. Maar het instituut en de cultuur van die harde kern is er jarenlang.quote:Op zondag 21 september 2025 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook iets te simpel, er is simpelweg gewoon altijd aanwas. Je zal ook hier weer zien dat de mensen die gepakt worden veelal first offenders zijn
Een groot deel van dit tuig heeft een stadion verbod.quote:Op zondag 21 september 2025 11:35 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Wat mij betreft pakken ze de voetbalclubs die dit soort lui faciliteren en koesteren ook hard aan.
Omdat de combinatie van ergens bij willen horen en geweld voor jonge onderontwikkelde mannen altijd aantrekkelijk zal blijvenquote:Op zondag 21 september 2025 11:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Tuurlijk is er veel roulatie bij die harde kern. Maar het instituut en de cultuur van die harde kern is er jarenlang.
Om te rellen.quote:Op zondag 21 september 2025 11:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Waarom waren ze dan op die demo in hemelsnaam???
Jezus, wat is dit voor dom gelul.
Welnee.quote:Op zondag 21 september 2025 11:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een groot deel van dit tuig heeft een stadion verbod.
Vroeger deed je die lui in het leger en dan konden ze ergens in een loopgraaf sneuvelen. Was je ook van ze af.quote:Op zondag 21 september 2025 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat de combinatie van ergens bij willen horen en geweld voor jonge onderontwikkelde mannen altijd aantrekkelijk zal blijven
Zag er zelfs een paar 40 plussers tussen zitten.quote:Op zondag 21 september 2025 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat de combinatie van ergens bij willen horen en geweld voor jonge onderontwikkelde mannen altijd aantrekkelijk zal blijven
Zeker. Maar om dan een wekelijks potje rellen voor ze te organiseren gaat ook wat verquote:Op zondag 21 september 2025 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Rekruteren in het leger, matroos op een VOC-schip, genoeg opties. Je moet die lui wat te doen geven. Dat was historisch altijd de oplossing.quote:Op zondag 21 september 2025 11:45 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zeker. Maar om dan een wekelijks potje rellen voor ze te organiseren gaat ook wat ver.
Er blijven altijd wel wat sneue mensen erin hangen ja, wel een absolute minderheid.quote:Op zondag 21 september 2025 11:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zag er zelfs een paar 40 plussers tussen zitten.
Celtic, Livorno, Vallecano, Barcelona, Athletic er zijn er nog wel meer ...quote:Op zondag 21 september 2025 11:38 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zo georganiseerd als dit is volgens mij wel iets typisch rechts. Linkse hooligans zijn een vrij zeldzaam verschijnsel. In Duitsland heb je nog St. Pauli maar volgens mij zie je iets dergelijks in Nederland niet.
Geen idee wat er in om gaat ik blijf er ver van weg.quote:Op zondag 21 september 2025 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat ze willekeurig een demonstratie hebben uitgekozen. Dat hele kansloze uiterst rechts/anti woke ideologie wordt daar ook gewoon gedeeld.
En het tegenstribbelen begint, dat dacht ik al.quote:Op zondag 21 september 2025 11:33 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld weer van de zin die je quote. Maar ik vond het een nogal vreemde motie omdat dit gericht was op een club die nogal marginaal is. En gister bewees ook maar weer dat zo’n eenzijdige benadering vrij idioot is…
Rechts Hooligans.quote:Op zondag 21 september 2025 11:38 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zo georganiseerd als dit is volgens mij wel iets typisch rechts. Linkse hooligans zijn een vrij zeldzaam verschijnsel. In Duitsland heb je nog St. Pauli maar volgens mij zie je iets dergelijks in Nederland niet.
Dat zijn dan tenminste wel daadwerkelijk organisatiesquote:Op zondag 21 september 2025 11:38 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja alle betaalde voetbalclubs op de terreurlijst is een altijd goed actie
BenderGodquote:Op zondag 21 september 2025 11:53 schreef SurpriseGirl het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bender brengt dat extreem rechtse tuig allemaal goed in beeld want Bender is 1 van hun....
Ook nog eens in 4K. SCOOOOOOOOOOOP. @Noberquote:Op zondag 21 september 2025 11:53 schreef SurpriseGirl het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bender brengt dat extreem rechtse tuig allemaal goed in beeld want Bender is 1 van hun....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |