Dat vult elkaar dan ook prima aan.quote:Op zondag 21 september 2025 11:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Doorgaans mensen die leven om te rellen, maar dat wist je al.
Jan 6 taferelen.quote:Op zondag 21 september 2025 11:23 schreef Falco het volgende:
Denk dat Wilders overigens nog wel even achter zijn oren moet krabben. Tijdens de APB riep hij met opgeheven stem "Geven we ons land definitief weg aan Afrikanen, Arabieren en criminele allochtonen of worden we weer de baas in eigen land. Kiezen we er voor om in het linksliberale moeras verder te zinken of vechten we eindelijk terug?"
Een aansporing tot geweld wil ik dit nog niet noemen, maar het sluit wel opvallend goed aan wat gisteren is gebeurd.
Vandaar dat ze hooligans heten zoals ik al zei.quote:Op zondag 21 september 2025 11:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Doorgaans mensen die leven om te rellen, maar dat wist je al.
Zodat we toch weer de indruk kunnen wekken dat mensen op de rechterflank uitsluitend fatsoenlijk geluid laten horen en alle mensen op de linkerflank anarchistische en geweldadige wappies zijn die het liefst alle bedrijvigheid en rijkdom het land uit willen jagen.quote:Op zondag 21 september 2025 11:23 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik ben tegen iedere vorm van geweld. Maar waarom wil jij steeds andere dingen erbij slepen in een topic over geweld vanuit uiterst rechtse hoek?
Kortom, je vind het goed dat antifa als terreurbeweging is gecategoriseerd?quote:Op zondag 21 september 2025 11:23 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik ben tegen iedere vorm van geweld. Maar waarom wil jij steeds andere dingen erbij slepen in een topic over geweld vanuit uiterst rechtse hoek?
In Zwolle was 'ie er anders heel duidelijk over. Pure opruiing.quote:Op zondag 21 september 2025 11:23 schreef Falco het volgende:
Denk dat Wilders overigens nog wel even achter zijn oren moet krabben. Tijdens de APB riep hij met opgeheven stem "Geven we ons land definitief weg aan Afrikanen, Arabieren en criminele allochtonen of worden we weer de baas in eigen land. Kiezen we er voor om in het linksliberale moeras verder te zinken of vechten we eindelijk terug?"
Een aansporing tot geweld wil ik dit nog niet noemen, maar het sluit wel opvallend goed aan wat gisteren is gebeurd.
Wat moet het heerlijk zijn om zo simpel en onwetend te denken.quote:Op zondag 21 september 2025 11:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kortom, je vind het goed dat antifa als terreurbeweging is gecategoriseerd?
Ik sta er ook absoluut niet achter.quote:
Je draait het precies om.quote:Op zondag 21 september 2025 11:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zodat we toch weer de indruk kunnen wekken dat mensen op de rechterflank uitsluitend fatsoenlijk geluid laten horen en alle mensen op de linkerflank anarchistische en geweldadige wappies zijn die het liefst alle bedrijvigheid en rijkdom het land uit willen jagen.
Snap dat dan.
En probeer nu eens te onderbouwen wat je 'simpel' en 'onwetend' aan deze logische vraag denkt te vinden? ..quote:Op zondag 21 september 2025 11:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat moet het heerlijk zijn om zo simpel en onwetend te denken.
Een ding is duidelijk: de kans dat dit gaat gebeuren is na gisteren kleiner geworden.quote:Op zondag 21 september 2025 11:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mooi dan zijn we er.quote:Op zondag 21 september 2025 11:23 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zo kun je ook precies naar radicaal rechts kijken beste HR.quote:Op zondag 21 september 2025 11:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je draait het precies om.
Dit is het narratief dat we juist binnen progressieve en linkse contreien merkbaar is. De eigen kant zijn de fatsoenlijke en moreel verheven mensen, de andere kant de onbeschaafde racisten/fascisten voor wie geweld een tweede natuur is.
Die heb je overal links en rechts. Nu is het bij rechts fout gegaan.quote:Op zondag 21 september 2025 11:24 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat vult elkaar dan ook prima aan.
Mooi voorbeeld weer van de zin die je quotequote:Op zondag 21 september 2025 11:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er is iets mis met deze jongenquote:
Ja klopt.quote:Op zondag 21 september 2025 11:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Vandaar dat ze hooligans heten zoals ik al zei.
Wat mij betreft pakken ze de voetbalclubs die dit soort lui faciliteren en koesteren ook hard aan.quote:Op zondag 21 september 2025 11:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mooi dan zijn we er.
Ik ben ook tegen iedere vorm van geweld, haal het links en rechts weg en we zitten op 1 lijn.![]()
Alle mensen die geweld gebruiken in welke vorm dan ook goed aanpakken, en dan ook echt alle mensen.
Waarom waren ze dan op die demo in hemelsnaam???quote:Op zondag 21 september 2025 11:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja klopt.
Maar wat heeft dat met rechts te maken. Deze mensen waren daar niet voor die demo.
De splinter zien in de ander z'n oog, dat is waar je vooral heel erg druk mee bent.quote:Op zondag 21 september 2025 11:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je draait het precies om.
Dit is het narratief dat we juist binnen progressieve en linkse contreien merkbaar is. De eigen kant zijn de fatsoenlijke en moreel verheven mensen, de andere kant de onbeschaafde racisten/fascisten voor wie geweld een tweede natuur is.
Voetbalclubs zitten al jaar en dag met die harde kern figuren in hun maag.quote:Op zondag 21 september 2025 11:35 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Wat mij betreft pakken ze de voetbalclubs die dit soort lui faciliteren en koesteren ook hard aan.
Het is natuurlijk niet zo dat ze willekeurig een demonstratie hebben uitgekozen. Dat hele kansloze uiterst rechts/anti woke ideologie wordt daar ook gewoon gedeeld.quote:Op zondag 21 september 2025 11:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja klopt.
Maar wat heeft dat met rechts te maken. Deze mensen waren daar niet voor die demo.
Gaat nooit gebeuren uit angst. Bij diverse BVO's hebben voetbalbesturen en (lokale) politici nauwe banden met de harde kern.quote:Op zondag 21 september 2025 11:35 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Wat mij betreft pakken ze de voetbalclubs die dit soort lui faciliteren en koesteren ook hard aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |