Ik verwijt hen ervan een laissez-faire houding aan te nemen, met als doel de PVV in het licht van de naderende verkiezingen in een kwaad daglicht te plaatsen.quote:Op zondag 21 september 2025 11:08 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Op zich heeft de gemeente Den Haag zeer ruime ervaring met demonstraties. Ze zullen in het algemeen wel terughoudend zijn met ingrijpen.
Onderbouw je claims eerst maar eens met bronnen, zoals ik ook deed. En van een genocide is zoals we weten geen sprake.quote:Op zondag 21 september 2025 11:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Feit is dat sinds het jaar 2000 er in Europa en de VS al ruim 200 doden door extreem-rechts en 4 doden door extreem-links (Charlie Kirk meegerekend) te betreuren zijn.
Feit is dat linkse demonstraties zeer zelden op geweld uitlopen en al helemaal niet geweld van de categorie die we gisteren gezien hebben.
Feit is dat de situatie van gisteren perfect past in een patroon wat zeker niet uniek is, maar het afgelopen decennium rechts-extremisten tijdens Corona, tijdens de boerenprotesten en vergelijkbaar actief geweld tegen agenten niet schuwen op een schaal die nooit voorkomt aan de linkse kant.
Feit is dat ook normaal rechts walgt van de genocide door Israel en dat alleen extremisten de structurele moord op de bevolking in Gaza goedkeuren of zelfs toejuichen.
Dus ja, feiten, best lastig.
Doorgaans nogal extreem rechtse lui ja, maar dat wist je al.quote:Op zondag 21 september 2025 11:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hooligans, je zegt het zelf al.
Dat soort complotdenken mag natuurlijk.quote:Op zondag 21 september 2025 11:13 schreef zeetheefje het volgende:
[..]
Ik verwijt hen ervan een laissez-faire houding aan te nemen, met als doel de PVV in het licht van de naderende verkiezingen in een kwaad daglicht te plaatsen.
Laffe sukkels met dat geblur. Antifa toont tenminste wel hun ongekamde blauw gekleurde kapsels en pukkelgezichten.quote:
Ik begrijp niet hoe jij bij het idee komt dat links dergelijk geweld niet zou afkeuren als het vanuit hun hoek zou komen. Dat is echt jouw verknipte wereldbeeld dat links het grote kwaad is plus dat iedereen hier zijn hele leven leidt en hun volledige gedrag bepaald wordt door de politieke ideologie die ze volgen.quote:Op zondag 21 september 2025 11:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat iedereen die links is iets met geweld of intimidaties heeft, integendeel. Maar het afkeuren hiervan als het uit de eigen kring komt blijkt helaas soms lastig.
Nee, die leeghoofden gooien helemaal zelf hun eigen glazen in.quote:Op zondag 21 september 2025 11:13 schreef zeetheefje het volgende:
[..]
Ik verwijt hen ervan een laissez-faire houding aan te nemen, met als doel de PVV in het licht van de naderende verkiezingen in een kwaad daglicht te plaatsen.
Gezien de spandoeken: Den Haag (ADO), Breda (NAC), Kerkrade (Roda JC), Alkmaar (AZ), Tilburg (Willem II), Nijmegen (NEC), Helmond (Helmond Sport), Waalwijk (RKC), Doetinchem (De Graafschap). Behoorlijke coalitie dus, van meer de kleinere clubs in Nederland.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 21 september 2025 11:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Gezien de spandoeken: Den Haag (ADO), Breda (NAC), Kerkrade (Roda JC), Alkmaar (AZ), Tilburg (Willem II), Nijmegen (NEC), Helmond (Helmond Sport), Waalwijk (RKC), Doetinchem (De Graafschap). Behoorlijke coalitie dus, van meer de kleinere clubs in Nederland.
Antifa staat juist bekend om de zwarte kledij en gezichtsbedekking om anoniem te blijven.quote:Op zondag 21 september 2025 11:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Laffe sukkels met dat geblur. Antifa toont tenminste wel hun ongekamde blauw gekleurde kapsels en pukkelgezichten.
Feyenoord, Ajax en Twente waren er ook gewoon en dat is vrij uniekquote:Op zondag 21 september 2025 11:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Gezien de spandoeken: Den Haag (ADO), Breda (NAC), Kerkrade (Roda JC), Alkmaar (AZ), Tilburg (Willem II), Nijmegen (NEC), Helmond (Helmond Sport), Waalwijk (RKC), Doetinchem (De Graafschap). Behoorlijke coalitie dus, van meer de kleinere clubs in Nederland.
Ik keur het toch af?quote:Op zondag 21 september 2025 11:11 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Niet bepaald onbekend als stoottroepen van uiterst rechts…
Dit tweet geeft juist aan dat Twente en Ajax niet welkom waren?quote:Op zondag 21 september 2025 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord, Ajax en Twente waren er ook gewoon en dat is vrij uniek
Feyenoord en ADO met de grootste groepen, maar die hebben het dan ook geïnitieerd en trokken al samen op tijdens coronarellen.
Hoe hard kan je iets ontkennen zeg.quote:Op zondag 21 september 2025 11:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Feit is dat sinds het jaar 2000 er in Europa en de VS al ruim 200 doden door extreem-rechts en 4 doden door extreem-links (Charlie Kirk meegerekend) te betreuren zijn.
Feit is dat linkse demonstraties zeer zelden op geweld uitlopen en al helemaal niet geweld van de categorie die we gisteren gezien hebben.
Feit is dat de situatie van gisteren perfect past in een patroon wat zeker niet uniek is, maar het afgelopen decennium rechts-extremisten tijdens Corona, tijdens de boerenprotesten en vergelijkbaar actief geweld tegen agenten niet schuwen op een schaal die nooit voorkomt aan de linkse kant.
Feit is dat ook normaal rechts walgt van de genocide door Israel en dat alleen extremisten de structurele moord op de bevolking in Gaza goedkeuren of zelfs toejuichen.
Dus ja, feiten, best lastig.
Zeker.quote:Op zondag 21 september 2025 10:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Altijd vervelend als een kleine groep het verpest voor de rest. Je zou bijna denken dat je zo ook naar de problematiek met allochtone jongeren en asielzoekers moet kijken.
Oh dan tweet ik zo even dat dat onjuist isquote:Op zondag 21 september 2025 11:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit tweet geeft juist aan dat Twente en Ajax niet welkom waren?
Waren afvaardigingen van nog veel meer clubs aanwezig, groot en klein.quote:Op zondag 21 september 2025 11:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ze hoeft niet per se leugenachtig te zijn, ze kan ook gewoon naïef of niet zo slim zijn.quote:Op zondag 21 september 2025 11:19 schreef Caland het volgende:
Overigens wist Els Rechts echt van niets
[ afbeelding ]
Doorgaans mensen die leven om te rellen, maar dat wist je al.quote:Op zondag 21 september 2025 11:14 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Doorgaans nogal extreem rechtse lui ja, maar dat wist je al.
Het één sluit het ander niet uitquote:Op zondag 21 september 2025 11:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Doorgaans mensen die leven om te rellen, maar dat wist je al.
Ik ben tegen iedere vorm van geweld. Maar waarom wil jij steeds andere dingen erbij slepen in een topic over geweld vanuit uiterst rechtse hoek?quote:Op zondag 21 september 2025 11:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik keur het toch af?
Wat vind jij van de linkse raddraaiers? En niet alleen XR he Pro Pali rellen, Antifa rellen ook meerekenen.
Dat is al met al een veel grotere groep die landelijk verspreid zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |