SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
;WWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe dichter bij de nul.quote:
![]()
![]()
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
Echtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja!quote:
Wij moeten morgen gaan aanzien hoe Piastri de hele top 8 eruit kegelt in de eerste bocht zodat Charles de race kan winnen. Zoiets doe Oscar toch niet aan
Ik weet het al. Gelukkig was google niet stuk.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
tifosibolkquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik weet het al. Gelukkig was google niet stuk.
Morgen weten we meerquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is inderdaad realistisch dat La Scuderia al bijna 20 jaar systematisch word tegen gewerkt door de FIA
Ftfyquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
Het is inderdaad realistisch dat La Scuderia al bijna 20 jaar systematisch word tegen gewerkt door de FIA hun eigen rijders![]()
![]()
Wil je niet een paar minipuntjes?quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:59 schreef Shii het volgende:
Dank om me onder de spoiler te houden.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
21:22They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-09-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 5273 / +216 / +148 / 8499 / 9250 / 0.57
2. Dotteke / 1385 / +49 / +101 / 2876 / 3466 / 0.4
3. KillemWieft / 967 / +28 / +4 / 572 / 841 / 1.15
4. FreshFruit / 624 / +4 / +1 / 741 / 1014 / 0.62
5. kree / 614 / +12 / +74 / 1760 / 2156 / 0.28
6. KoningWouter / 612 / +178 / +73 / 897 / 1135 / 0.54
7. devzero / 440 / +26 / +4 / 408 / 569 / 0.77
8. Homijn / 417 / +0 / +16 / 97 / 190 / 2.19
9. _UserName_ / 276 / +36 / +12 / 298 / 430 / 0.64
10. hemarookworst / 274 / +1 / +5 / 630 / 864 / 0.32
11. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
12. ToT / 233 / +2 / +47 / 1525 / 1746 / 0.13
13. DJMO / 225 / +13 / +30 / 558 / 753 / 0.3
14. Masberum / 219 / +10 / +36 / 361 / 454 / 0.48
15. Dr.Mikey / 216 / +0 / +0 / 157 / 254 / 0.85
16. Pinnenmutske / 214 / +3 / +25 / 537 / 694 / 0.31
17. mario390 / 210 / +0 / +0 / 132 / 222 / 0.95
18. greysbones / 202 / +14 / +21 / 1583 / 1742 / 0.12
19. marc0871 / 190 / +18 / +0 / 905 / 1151 / 0.17
20. MooieTop6 / 175 / +6 / +6 / 1772 / 2031 / 0.09SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Wie staat ook weer hoger in het kampioenschap dit jaar? Ferrar of RBRquote:
Wie moet het ook alweer allemaal in z'n eentje doen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie staat ook weer hoger in het kampioenschap dit jaar? Ferrar of RBR![]()
Ow die vraag weet ik dan weer net wel!quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wie moet het ook alweer allemaal in z'n eentje doen?
Charlie natuurlijk
De grote zevenvoudig kampioen hebben ze toch gehaaldquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow die vraag weet ik dan weer net wel!
Charlie natuurlijk![]()
That was stupid, just stupidquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
De grote zevenvoudig kampioen hebben ze toch gehaald
KikkererwtIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Jah het is geen goede weekquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man erst de andere nu van die![]()
![]()
Een overlijden is altijd zwaar klote, hoe het ook gebeurd
In jouw geval zou het een zware reet zijn voor diegene die je naar je graf moeten dragenquote:![]()
En nee SWJ, dit is geen doodverwensing
Dus we laten Justin onze dikke billen naar onze laatste rustplaats dragen in zijn eentje?quote:
quote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik wil de oven inquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus we laten Justin onze dikke billen naar onze laatste rustplaats dragen in zijn eentje?
Smile, it's free therapy.![]()
Faalquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./spoiler]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat mag Justin jou in zijn eentje naar de oven slepenquote:![]()
Tevens, geen doodverwensing!
TR gemachtquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat mag Justin jou in zijn eentje naar de oven slepen![]()
Tevens, geen doodverwensing!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat mag Justin jou in zijn eentje naar de oven slepen![]()
Tevens, geen doodverwensing!is wellus
![]()
TR op de TR van de TR gemachtquote:
Oké oké, in dat geval mag je er zelf heen lopen.quote:
Ik ga een discussie met een vrouw niet meer aan. Ik weet na veel bloed, zweet en tranen wel beter
Nope je leert het nooooohooooitquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké oké, in dat geval mag je er zelf heen lopen.
Ik ga een discussie met een vrouw niet meer aan. Ik weet na veel bloed, zweet en tranen wel beter![]()
Als je een vrouw correct antwoord wil, de kleur zeven ruikt naar e=mc2 als het een kwart van ijzer was in een hoekhuis met een hoekbank in een hoekbank met een steen viscositeitquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope je leert het nooooohooooit
Maar das logischquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je een vrouw correct antwoord wil, de kleur zeven ruikt naar e=mc2 als het een kwart van ijzer was in een hoekhuis met een hoekbank in een hoekbank met een steen viscositeit![]()
nee je moet mn kloon hebbenquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:15 schreef DJMO het volgende:
https://www.tracesofwar.n(...)gz__Q9OiJUZ1A2eBs_iQ
Wie was er ook al weer zo verbonden met meijerijstad? @:loveislikeakissHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wie riep mij?quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee je moet mn kloon hebben![]()
Oh diequote:Op zaterdag 20 september 2025 22:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee mijn andere kloon, mickytjuh![]()
quote:Top! Precies zo als we het verwachttenquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Hey Koen, hoe was het afscheid gegaan vandaag?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oh wat fijn!quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Top! Precies zo als we het verwachtten![]()
![]()
Fijn.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Top! Precies zo als we het verwachttenGeeft toch ook een soort van troost als het een mooi afscheid was.
![]()
![]()
Tevreden dus?quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Top! Precies zo als we het verwachtten
Heel belangrijk.![]()
![]()
Normaal leef ik wel op rond negen uur maar dat komt niet vandaagSame shit, different day
SC hopper present![]()
Alles laten bezinken. Het is toch een heftige dag geweest.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:31 schreef Koen66 het volgende:
Normaal leef ik wel op rond negen uur maar dat komt niet vandaag![]()
![]()
Hey jij, Stoorquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:41 schreef Stoorzendert het volgende:
AvondHet is mij! Stoorzendert!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:41 schreef Stoorzendert het volgende:
AvondHet is mij! Stoorzendert!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hallo bolkers!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Effe lekker op het bolkon zitten toch. Nu kan het nog."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kan altijd wel, maar nu is het nog lekkerquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Effe lekker op het bolkon zitten toch. Nu kan het nog.![]()
![]()
Gewoon nog 20+ graden
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gisteren nog lekker een terrasje gepakt. Heerlijk!quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Effe lekker op het bolkon zitten toch. Nu kan het nog.![]()
![]()
En dan lekker over de balustrade hopenquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Effe lekker op het bolkon zitten toch. Nu kan het nog.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan lekker over de balustrade hopen![]()
![]()
Zoals het heurtquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan lekker over de balustrade hopen![]()
Krijg wel die neiging ja.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan lekker over de balustrade hopen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ligt de tuin van de onderbuuf de komende groeiseizoen weer netjes bijUw ADH vitamine Worst
Ik dacht even dat balustrade de railing was, dat beter wel tegenhouden
Tenzij @Grrrrrrrr goed is in dronken op evenwichtsbalken lopen
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Buuf denkt morgen, zo mooi hebben die rozen nog nooit gebloeid.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ligt de tuin van de onderbuuf de komende groeiseizoen weer netjes bij![]()
![]()
Oooh er stond hopen, niet lopen
Immer lekker, jwtquote:
Ik ben wel goed in dronken hele monologen op fok posten, maar evenwichtsbalken kan ik nuchter niet eens.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik dacht even dat balustrade de railing was, dat beter wel tegenhouden
Tenzij @:Grrrrrrrr goed is in dronken op evenwichtsbalken lopen
Zo tussen 2 evenwichtsbalken door hopen, dat lukt me nog wel trouwens."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Er is dus nog hoop voor jequote:Op zaterdag 20 september 2025 23:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo tussen 2 evenwichtsbalken door hopen, dat lukt me nog wel trouwens.![]()
![]()
staart tussen je poten?quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo tussen 2 evenwichtsbalken door hopen, dat lukt me nog wel trouwens.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Knuffel voor jouquote:
Doe dan maar een monoloogquote:Op zaterdag 20 september 2025 23:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben wel goed in dronken hele monologen op fok posten, maar evenwichtsbalken kan ik nuchter niet eens.
Die gebruik ik om mijn hoopbommen te richten ja.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
staart tussen je poten?
Jullie zijn wel hoopvol
Of hoopvolkCause there is always a wrong to your right 🎶
Ik zit te twijfelen of ik nog een broodje of rolletje döner ga bestellen... Wat denken jullie?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Jaquote:Op zaterdag 20 september 2025 23:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nog een broodje of rolletje döner ga bestellen... Wat denken jullie?![]()
![]()
Ik zou gewoon 2 broodjes döner doen! Eentje voor nu en dan voor morgenvroeg nog eentje, ff opwarmen en je begint je dag weer goed!quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nog een broodje of rolletje döner ga bestellen... Wat denken jullie?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hopen doet leven toch.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Jullie zijn wel hoopvol
Of hoopvolk"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee, dan is het wel vrij snel afgelopen, als je niet meer hoopt.quote:
Begint zich allemaal op te hopen...quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, dan is het wel vrij snel afgelopen, als je niet meer hoopt.![]()
Van mij krijg je een bro hug en een kleine rum om deze zware dag af te sluiten.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bohhh, mijn vaste dönertent heeft dus gewoon een aanbieding 1+1 gratisquote:Op zaterdag 20 september 2025 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou gewoon 2 broodjes döner doen! Eentje voor nu en dan voor morgenvroeg nog eentje, ff opwarmen en je begint je dag weer goed!![]()
![]()
Meteen besteld dus! Met een 'Lech' biertje erbij
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Alsof het zo moest zijnquote:Op zaterdag 20 september 2025 23:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bohhh, mijn vaste dönertent heeft dus gewoon een aanbieding 1+1 gratis![]()
![]()
Meteen besteld dus! Met een 'Lech' biertje erbij![]()
![]()
Dat is wel wat ze zeggenquote:
En leven doet hopenCause there is always a wrong to your right 🎶
Ja pics van jezusquote:Op zaterdag 20 september 2025 23:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zit net toevallig dit te kijken, dus dit moet een teken zijn![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Ik moet nu denken aan wat de vader van een vriend van me vroeger altijd zei:"Als ze je vragen waar je goed in bent moet je zeggen:"Ik kan van goei eten poep maken......".quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is wel wat ze zeggen
En leven doet hopen
Dit is een verstandig besluit.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bohhh, mijn vaste dönertent heeft dus gewoon een aanbieding 1+1 gratis![]()
![]()
Meteen besteld dus! Met een 'Lech' biertje erbij"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wijze spreukquote:Op zaterdag 20 september 2025 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan wat de vader van een vriend van me vroeger altijd zei:"Als ze je vragen waar je goed in bent moet je zeggen:"Ik kan van goei eten poep maken......".![]()
![]()
Was een wijze man ook."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Sholk!quote:
Het is al bezorgd zelfs!quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit is een verstandig besluit.
Smakelijk bolkbroeder!quote:
Ze hebben de rol wel een beetje kleiner gemaakt dan anders... de oplichtersDesalnietemin smaakte de rol wel. De tweede bewaar ik voor het ontbijt morgen
Sow.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eindelijk rust
Ook weleens fijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is Zilver 3 niet juist beter dan Zilver 1?Dan neem ik aan dat wij straks zakken naar silver IIIquote:24,517 - 31,873 Silver III
18,859 - 24,517 Silver II
14,507 - 18,859 Silver I
11,159 - 14,507 Silver 0![]()
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En jij beschuldigt anderen ervan dat ze vijandig naar hem zijnquote:Op zondag 21 september 2025 01:51 schreef Shii het volgende:
kree is nog aan het bijkomen van zijn woordendiarree in NWS.Wat voor een persoon ben jij?
![]()
He killemquote:Op zondag 21 september 2025 01:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bally!![]()
Was het gezellig in de kroeg?nee was bij vrienden ff sappie doen
![]()
Die kan beter door AI vervangen worden, zegt toch maar steeds dezelfde dingen als een robotquote:Uw ADH vitamine Worst
Of een hele lage diner of een hele vroege ontbijtquote:Uw ADH vitamine Worst
Gewoon persoon ben ik.quote:Op zondag 21 september 2025 01:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
En jij beschuldigt anderen ervan dat ze vijandig naar hem zijnWat voor een persoon ben jij?
![]()
Oh, ik had gehoopt op een mooi verhaal over hoe jij de barvrouw in de fustkelder hebt bezwangerd.quote:Op zondag 21 september 2025 02:00 schreef Bally-b het volgende:
[..]
He killemnee was bij vrienden ff sappie doen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
I know,quote:Op zondag 21 september 2025 02:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< mafkees eerste klas.
Aangenaam![]()
![]()
![]()
Laag? Mutti gooit zijn eten op de vloer?quote:Op zondag 21 september 2025 02:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of een hele lage diner of een hele vroege ontbijt![]()
Ze is zeker de zonde waard, lekker ding welquote:Op zondag 21 september 2025 02:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh, ik had gehoopt op een mooi verhaal over hoe jij de barvrouw in de fustkelder hebt bezwangerd.
Maar getrouwd...![]()
Bezwangeren, daad of mis Daad. Dad?quote:Op zondag 21 september 2025 02:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh, ik had gehoopt op een mooi verhaal over hoe jij de barvrouw in de fustkelder hebt bezwangerd.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Rape-play.quote:Op zondag 21 september 2025 02:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bezwangeren, daad of mis Daad. Dad?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Welterusten.quote:Op zondag 21 september 2025 02:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< neemt een andere afslag \
![]()
![]()
Jij wel?quote:Op zondag 21 september 2025 02:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat jij niet bij die DTS meeting was?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: