Fijn voor je beppie.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:54 schreef FlippingCoin het volgende:
op reddit dumpen ze gewoon archived links naar premium artikelen
dat is based
wie ben jij nou weerquote:
daar kom ik nietquote:Op donderdag 25 september 2025 17:54 schreef FlippingCoin het volgende:
op reddit dumpen ze gewoon archived links naar premium artikelen
dat is based
Weer een Rijksdagbrand?quote:Op donderdag 25 september 2025 17:54 schreef Aberkullie het volgende:
Het is een artikel over de opkomst van fascisme trouwens
zijn wel leuke subreddits, over software architectuur bijv.quote:
Heb je geen artikel voor nodig.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:54 schreef Aberkullie het volgende:
Het is een artikel over de opkomst van fascisme trouwens
Sommige mensen zijn nog niet wakkerquote:Op donderdag 25 september 2025 18:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb je geen artikel voor nodig.
Gewoon je ogen openen is genoeg.
Als je 'woke' bedoelt, dat klopt. Dat is gelukkig niet iedereen.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nog niet wakker
Nope, paywall artikelen zijn uit den booschequote:Op donderdag 25 september 2025 17:50 schreef Aberkullie het volgende:
Ja omdat voor leden maar je hebt een paar artikelen per maand gratis dus misschien net als Trouw en de Volkskrant dat dat niet mag toch
quote:Op donderdag 25 september 2025 20:02 schreef sp3c het volgende:
toen iedereen nog ergens tegen kon en jij nog FVD was wa de wereld een stuk leuker
maar fine
Crew grijp eens in. Ik ben in dit Feedbacktopic alleen <Knip> Dit gaat zo niet langer.quote:Op donderdag 25 september 2025 22:13 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
[..]
<Knip>
En dan boos worden als iemand je linksrakker noemt
Nu ben ik de gebeten hond omdat er hier imbecielen zijn die achterlijke dingen posten?quote:Op donderdag 25 september 2025 22:28 schreef Straatcommando. het volgende:
Vent alsjeblieft, het stond er nog geen kwartier en nu staat het er weer omdat je het quote.
Waarom quoten users dingen die ze verwijderd willen hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |