abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218826495
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:13 schreef probeer het volgende:

[..]
Mjah, op diezelfde fiets is er dus geen enkele link tussen XR-demonstranten, Antifa lui, en 'op links stemmen'.

En als we het internationaal maken, dito voor de mensen die de moord op Kirk toejuichen. Ga ze dat hier NWS / Charlie Kirk doodgeschoten #28 ook even vertellen.
Klopt; altijd links gestemd en heb geen enkele zin om vereenzelvigd te worden met dat volk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218826513
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Klopt; altijd links gestemd en heb geen enkele zin om vereenzelvigd te worden met dat volk.
En toch houd je de gehele PvdA/GL verantwoordelijk voor diens leden die ook aan XR/Pro-Palestina demonstraties meenemen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_218826520
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zet die exreemrechtse idioten van ElsRechts - super diepzinnige naam, overigens - en al de XR/Antifa/Pro-Pallie nitwits op Schiermonnikoog.
Limburg
(daar zitten ze veel al) :T
pi_218826524
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:18 schreef probeer het volgende:

[..]
En toch houd je de gehele PvdA/GL verantwoordelijk voor diens leden die ook aan XR/Pro-Palestina demonstraties meenemen?
Nee, ik weiger PvdA/GL te stemmen zolang ze types als Scharwachter en Piri in de gelederen hebben.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 20 september 2025 @ 20:19:30 #125
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218826530
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:18 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Limburg
(daar zitten ze veel al) :T
En daarna die provincie afstoten.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  zaterdag 20 september 2025 @ 20:20:01 #126
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218826537
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Klopt.

En de rol onderzoeken van antifa. Of ze hier mee te maken hebben en hoe.

Het laten ontsporen van dit soort manifestaties is ook een van hun doelen en in voorgaande topics wat er ook een bericht van ze.

Lekker die hooligans opruiien en ook onder false flag met de politie ruziezoeken. Meer hoef je niet te doen om het te laten ontsporen. Typische mo van ze.
Ja, het is 1 groot complotttt!!!!

Sommige mensen kunnen het niet geloven he. Dat in hun kamp ( want daar verdelen ze hun hele leven in; kamp links of kamp rechts) ook een hoop rotte appels zitten. En dan is het nog de schuld van de ander!

Echt, een kleuter heeft een hogere emotionele intelligentie, man man man.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218826547
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:19 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
En daarna die provincie afstoten.
Mooi hoe etnische haat alleen erg is wanneer het past in een bepaald narratief.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218826556
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Haha nee hoor, doe ff normaal. Hooligans hebben echt wel een dikke geschiedenis met extreemrechts: van nazi-symbolen tot racistische spreekkoren. Kijk maar naar antisemitische leuzen richting Ajax of white power-tekens bij ADO en Feyenoord. Het is misschien niet altijd politiek georganiseerd, maar die extreemrechtse vibe is gewoon mega aanwezig.
White power bij feijenoord? Ik ken er een aantal van de harde kern en dat zijn doorgaans mensen die best wel oké zijn met allochtonen.
De antisemitische leuzen zijn meer gericht tegen Ajacieden die zich zelf de Joden noemen ipv tegen het Joodse volk.
Politiek en hooliganisme vind je echt meer in het oosten van Europa.
  zaterdag 20 september 2025 @ 20:21:23 #129
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218826560
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen het niet geloven he. Dat in hun kamp ( waar daar verdelen ze hun hele leven in; kamp links of kamp rechts) ook een hoop rotte appels zitten. En dan is het nog de schuld van de ander!

Je zou hopen dat 'ie een troll is.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  zaterdag 20 september 2025 @ 20:22:07 #130
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218826568
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Je zou hopen dat 'ie een troll is.
Ben er bang voor, wel sneu.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 september 2025 @ 20:23:30 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218826583
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Klopt.

En de rol onderzoeken van antifa. Of ze hier mee te maken hebben en hoe.

Het laten ontsporen van dit soort manifestaties is ook een van hun doelen en in voorgaande topics wat er ook een bericht van ze.

Lekker die hooligans opruiien en ook onder false flag met de politie ruziezoeken. Meer hoef je niet te doen om het te laten ontsporen. Typische mo van ze.
Gozer, het waren hooligans die met maar één doel gekomen zijn. Hooligans die zich allemaal in het verhaal van Wilders of zelfs Baudet kunnen vinden. Zoek geen uitweg daaruit, die is er niet. De demonstratie is gewoon van binnenuit uit de hand gelopen.

En als het andersom was geweest, had jij ook moord en brand geschreeuwd en heel links onder één kam gescheerd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218826601
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]
White power bij feijenoord? Ik ken er een aantal van de harde kern en dat zijn doorgaans mensen die best wel oké zijn met allochtonen.
De antisemitische leuzen zijn meer gericht tegen Ajacieden die zich zelf de Joden noemen ipv tegen het Joodse volk.
Politiek en hooliganisme vind je echt meer in het oosten van Europa.
Extreemrechts leeft helaas best wel bij Feyenoord. Ik heb een seizoenskaart. Alleen al meer dan 20 jaar niet meer op de fanatieke zijde.

Maar een paar weken geleden nog galmde het “AZC weg ermee” van de tribunes. Om maar één voorbeeld te noemen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_218826616
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Jawel hoor. Ze lopen er vaak bij hun clubs mee te koop. Velen zijn extreemrechts.

Zie ook de “AZC weg ermee” leuzen van de tribunes enkele weken geleden, of de massale Fortuyn verering bij Feyenoord 23 jaar geleden.
Fortuyn was een Rotterdammer die op een brute wijze is vermoord. Ik vind het niet heel gek dat hij word bejubeld in Rotterdam en in het bijzonder Feijenoord.
En AZC weg ermee hoeft niet perse een politieke kleur te hebben. De gemiddelde PVV stemmer is ook niet echt met politiek bezig, die willen een uitgebreide verzorgingsstaat met een stevige aanpak van de immigratie/integratieproblematiek.
Je kan jezelf afvragen of de PVV wel een echt rechtse partij is, ik vind van niet eerlijk gezegd.
Sterker nog ik denk als de PvdA hetzelfde standpunt zou innemen qua immigratie dat het zo einde oefening is voor de PVV.
pi_218826625
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:25 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Extreemrechts leeft helaas best wel bij Feyenoord. Ik heb een seizoenskaart. Alleen al meer dan 20 jaar niet meer op de fanatieke zijde.

Maar een paar weken geleden nog galmde het “AZC weg ermee” van de tribunes. Om maar één voorbeeld te noemen.
:') Tegen AZC's zijn is extreemrechts.. juist.
pi_218826647
quote:

[..]

AZC weg ermee is niet per definitie extreem rechts. Genoeg mensen die klaar zijn met de omvolking replacement migration.
Daar zitten heel fatsoenlijke mensen tussen die in normale tijden braaf CDA of PvdA zouden stemmen. Extreem rechts is gewoon erg klein in Nederland.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 september 2025 @ 20:29:30 #136
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218826648
quote:

[..]

Extremisme heeft niets te maken met voor of tegen iets zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218826654
quote:
19s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:27 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
:') Tegen AZC's zijn is extreemrechts.. juist.
Je ziet dat op die manier vooral bij extreemrechtse leiden zo geuit worden ja.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_218826678
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:29 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Je ziet dat op die manier vooral bij extreemrechtse leiden zo geuit worden ja.
De mensen die politieauto's aansteken zijn extreem, die ruiten in gooien die zijn extreem. Je verbaal je mening geven is niet extreem.
pi_218826690
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Extremisme heeft niets te maken met voor of tegen iets zijn.
Jawel hoor. Als je “tegen migranten” bent bijvoorbeeld. Of “voor racisme” of voor het afschaffen van de hele verzorgingsstaat, ik noem maar wat, dan noem ik dat wel degelijk extreemrechts.

Of tegen kapitalisme, extreemlinks bijvoorbeeld.
pi_218826697
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Jawel hoor. Als je “tegen migranten” bent bijvoorbeeld. Of “voor racisme” of voor het afschaffen van de hele verzorgingsstaat, ik noem maar wat, dan noem ik dat wel degelijk extreemrechts.

En als je tegen conservatieve religie bent?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 september 2025 @ 20:34:02 #141
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218826704
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat heeft niets te maken met extremisme. Extremisme gaat verder dan het hebben van een bepaalde mening.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218826725
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat heeft niets te maken met extremisme. Extremisme gaat verder dan het hebben van een bepaalde mening.
In mijn ogen zegt extreem links of rechts vooral iets over hoe ver je aan de flanken staat en is het niet persé gekoppeld aan het uitoefenen van geweld bijvoorbeeld.
pi_218826741
Die criminelen snoeihard aanpakken. Opsporen, oppakken en langdurig de bak in.
pi_218826759
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Gozer, het waren hooligans die met maar één doel gekomen zijn. Hooligans die zich allemaal in het verhaal van Wilders of zelfs Baudet kunnen vinden. Zoek geen uitweg daaruit, die is er niet. De demonstratie is gewoon van binnenuit uit de hand gelopen.

En als het andersom was geweest, had jij ook moord en brand geschreeuwd en heel links onder één kam gescheerd.
Lees ffies die post nog een keer. Of.

En ook vaak gezegd hier al wat ik er van vind. Stel klootzakken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 september 2025 @ 20:42:00 #145
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218826773
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
In mijn ogen zegt extreem links of rechts vooral iets over hoe ver je aan de flanken staat en is het niet persé gekoppeld aan het uitoefenen van geweld bijvoorbeeld.
Het probleem met die invalshoek is dat er geen vaste grenzen zijn. Wie ben jij om te bepalen wanneer iets extreem wordt? Wat voegt het toe aan een discussie in dit topic?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218826789
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Zegt dit geteisem iets over rechts Nederland of is dat alleen voorbehouden bij ze links?
pi_218826803
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen het niet geloven he. Dat in hun kamp ( want daar verdelen ze hun hele leven in; kamp links of kamp rechts) ook een hoop rotte appels zitten. En dan is het nog de schuld van de ander!

Je moet ff je bekkie houden. Ooew hij schrijft 1 post en daar ga ik compleet op los, ik zie mijn kans!!

Vanaf het begin vanmiddag keur ik het al af en geef ook mijn duidelijke kwalificaties aan ze.

Jammer joh, treurige
1947-2016
pi_218826810
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Zegt dit geteisem iets over rechts Nederland of is dat alleen voorbehouden bij ze links?
Extreem is extreem he. Bewijst maar weer het hoefijzer model.
Beter kwijt dar rijk dit. Antifa en deze gasten.

Weg er mee.
1947-2016
pi_218826813
Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat het intelligentieniveau op FOK! hoger lag dan mensen die daadwerkelijk opperen dat dit deels antifa is geweest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 september 2025 @ 20:46:17 #150
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218826819
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wie heeft die politieauto in de hens gezet?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')