abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218826091
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
En maar janken over vingertjes wijzen als het extreem links is. _O- _O- _O-
Die kunnen er ook wat van, vooral als het gaat om het najagen van Joodse studenten, het vernielen van de UVA en het bekladden van kunst.
Ik ben ieder geval blij dat normale rechtse mensen hun afschuw uitspreken over dat tuig op het Malieveld en dat ze zich distantiëren van die raddraaiers. Was dat zelfreinigend vermogen er ook maar op links waar extremisten worden vergeleken met soldaten op d-Day.
pi_218826099
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Die kunnen er ook wat van, vooral als het gaat om het najagen van Joodse studenten, het vernielen van de UVA en het bekladden van kunst.
Ik ben ieder geval blij dat normale rechtse mensen hun afschuw uitspreken over dat tuig op het Malieveld en dat ze zich distantiëren van die raddraaiers. Was dat zelfreinigend vermogen er ook maar op links waar extremisten worden vergeleken met soldaten op d-Day.
Idd. ^O^
pi_218826107
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:29 schreef Caland het volgende:

[..]
Het was echt al weken bekend dat verschillende voetbalclubs (lees: de hooligangroepen daarvan) zouden komen. Er hing gisteren zelfs nog een oproep aan het ADO- stadion en ik kreeg ergens vorige week van een bekende zelfs een reisschema doorgestuurd _O-
Dat wisten Wilders en Baudet natuurlijk al lang
Groot fan van User Wotte
pi_218826124
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:26 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Reactie van Els, ik heb het oprecht met haar te doen. Ben je weken bezig om zo’n demonstratie op poten te zetten en krijg je het nog voor elkaar ook dan komen hooligans de boel verkloten midden in verkiezingstijd. Dit heeft trouwens ook gevolgen voor toekomstige demonstraties van rechtse snit.
Volgende keer gewoon eisen dat niemand gezichtsbedekkende kleding aanheeft, zit er wel zo’n figuur tussen dan hardhandig verwijderen.
Klopt.

En de rol onderzoeken van antifa. Of ze hier mee te maken hebben en hoe.

Het laten ontsporen van dit soort manifestaties is ook een van hun doelen en in voorgaande topics wat er ook een bericht van ze.

Lekker die hooligans opruiien en ook onder false flag met de politie ruziezoeken. Meer hoef je niet te doen om het te laten ontsporen. Typische mo van ze.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 20 september 2025 @ 19:41:36 #80
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218826129
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:26 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Reactie van Els, ik heb het oprecht met haar te doen. Ben je weken bezig om zo’n demonstratie op poten te zetten en krijg je het nog voor elkaar ook dan komen hooligans de boel verkloten midden in verkiezingstijd. Dit heeft trouwens ook gevolgen voor toekomstige demonstraties van rechtse snit.
Volgende keer gewoon eisen dat niemand gezichtsbedekkende kleding aanheeft, zit er wel zo’n figuur tussen dan hardhandig verwijderen.
Alsof dit niet een inherent risico was met de doelgroep en het onderwerp.

Lekker janken over hooligans, dat sluit gewoon aan bij je sprekers
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  zaterdag 20 september 2025 @ 19:41:58 #81
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218826135
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:35 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Daar ben ik ook bang voor. Het helpt ook niet dat half Nederland stond te juichen dat de Katwijkse hooligans even wat Pallies aanpakten. Dat was ook naar volk wat je niet in je stad wilt hebben, maar als eigenrichting gaat lonen is het hek van de dam. Daar is ook een heel gevaarlijk precedent geschapen mogelijk.
Die defend groepen had je tijdens corona ook. Elke plaats had een Defend [Plaatsnaam]. En nu is het blijkbaar Defend Nederland? :')

Politie onderzoekt Defend IJmuiden: wat weten we over deze groep?

Wie zijn die Defenders, die in Den Haag slaags raakten met de politie? ‘Confrontatie geeft ze een kick’

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_218826136
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dit ook.
1947-2016
pi_218826150
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Klopt.

Het laten ontsporen van dit soort manifestaties is ook een van hun doelen en in voorgaande topics wat er ook een bericht van ze.

Lekker die hooligans opruiien en ook onder false flag met de politie ruziezoeken. Meer hoef je niet te doen om het te laten ontsporen. Typische mo van ze.
Hooligans opruiien, haha die is goed.
Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
pi_218826153
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:41 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Die defend groepen had je tijdens corona ook. Elke plaats had een Defend [Plaatsnaam]. En nu is het blijkbaar Defend Nederland? :')

Politie onderzoekt Defend IJmuiden: wat weten we over deze groep?

Wie zijn die Defenders, die in Den Haag slaags raakten met de politie? ‘Confrontatie geeft ze een kick’

[ afbeelding ]
Dit is gewoonweg tuig. Maar je moet niet zo zeuren want iedere stad heeft ook een afdeling van je vriendjes: antifa.
1947-2016
  zaterdag 20 september 2025 @ 19:44:13 #85
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218826164

pi_218826165
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:24 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ff opgezocht. WTF :') :') :')

[ tiktok ]
Ik heb gelachen om Jet2 holiday filmpje :@
Groot fan van User Wotte
pi_218826175
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:43 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Hooligans opruiien, haha die is goed.
Toegegeven, je hoeft er niet veel voor te doen. En juist daardoor is het supermakkelijk voor een antifa.
1947-2016
pi_218826179
Antifa en voetbalhooligans dus die een vreedzame demonstratie hebben verpest. Sneu voor Els.
AZ
ALKMAAR
pi_218826183
Kunnen we deze gasten en antifa en de probleemmakers van het AZC niet gewoon allemaal naar Syrie sturen?
Groot fan van User Wotte
  zaterdag 20 september 2025 @ 19:46:37 #90
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218826189
quote:

[..]
Klopt.

Bewijs maar dat ze er waren.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 20 september 2025 @ 19:47:24 #91
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218826195
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:45 schreef Tjacka het volgende:
Kunnen we deze gasten en antifa en de probleemmakers van het AZC niet gewoon allemaal naar Syrie sturen?
Nee, er is een internationaal verdrag uit 1871 die dat voorkomt.
pi_218826199
quote:

[..]
Klopt.

Ik denk persoonlijk dat Antifa hier weinig mee te maken had. Er waren volgens sommigen echt talloze hooligans op de been en die houden er helaas wel van om een potje te rellen. Het kan zijn hoor dat er een paar tussen zaten die probeerden de boel op te hitsen maar doorgaans kennen de hooligans elkaar wel.
pi_218826208
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:11 schreef Fretwork het volgende:

[..]
- dat zijn geen "linkse" demonstraties, maar demonstraties tegen de oorlog in Palestina.
Geloof is een sterk iets.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218826223
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik heb het allemaal niet echt bijgehouden, ik had nooit gedacht dat iemand Els Rechts serieus zou nemen. Ik dacht daarom ook dat FvD en PVV daarom niet zouden komen opdagen. Ik verwachtte een paar honderd man die met vlaggen zouden zwaaien en een beetje scanderen om vervolgens huiswaarts te keren. Helaas is het toch anders geworden. Overigens wel knap van Els dat ze die mensen op de been heeft weten te krijgen, buiten de hooligans om natuurlijk.
Nee, maar als mij dat soort berichten al bereiken terwijl ik me toch al heel lang niet meer in die kringen begeef dan kan je er wel vanuit gaan dat de veiligheidsdiensten dit ook wel wisten. Er stond niet voor niets zoveel politie klaar
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218826228
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:41 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Alsof dit niet een inherent risico was met de doelgroep en het onderwerp.

Lekker janken over hooligans, dat sluit gewoon aan bij je sprekers
Voetbalhooligans in Nederland zijn doorgaans niet erg politiek. Het is hier niet het Oostblok.
pi_218826237
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee, maar als mij dat soort berichten al bereiken terwijl ik me toch al heel lang niet meer in die kringen begeef dan kan je er wel vanuit gaan dat de veiligheidsdiensten dit ook wel wisten. Er stond niet voor niets zoveel politie klaar
Ondertussen wacht Tjacka nog steeds op de uitnodiging of de F-side was niet uitgenodigd.
  zaterdag 20 september 2025 @ 19:52:05 #97
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218826240
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dit dus, voor mij komt het toch een beetje als een verassing. Ik dacht dat men verstandig genoeg zou zijn om niet te gaan zitten rellen in verkiezingstijd juist wanneer er een beetje momentum is op rechts wereldwijd.
Tegen doorgesnoven voetbalhooligans kun je helaas weinig doen, het zijn hooligans dus dan weet je dat je met heel simpele mensen te maken hebt.
Oh dus je had verwacht dat ze zich "tactisch in hadden kunnen houden" vanwege het momentum? Fijn dat je in ieder geval erkent dat dit in de aard van het beestje zit.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
  zaterdag 20 september 2025 @ 19:52:38 #98
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218826244
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Tjah. Iedereen kan aan FvD vlaggen komen. Misschien is dit wel gewoon een GL'er die een poging doet om FvD in een kwaad daglicht te stellen.
Daar trappen wij niet in.
Nee jullie van FvD weten beter. Lekker gewerkt pik
  zaterdag 20 september 2025 @ 19:53:28 #99
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218826254
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:52 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Nee jullie van FvD weten beter. Lekker gewerkt pik
Jullie? Ik ben nergens lid van.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 20 september 2025 @ 19:54:58 #100
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218826272
quote:

[..]
Klopt.

Treurige poging
pi_218826276
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dit dus, voor mij komt het toch een beetje als een verassing. Ik dacht dat men verstandig genoeg zou zijn om niet te gaan zitten rellen in verkiezingstijd juist wanneer er een beetje momentum is op rechts wereldwijd.
Tegen doorgesnoven voetbalhooligans kun je helaas weinig doen, het zijn hooligans dus dan weet je dat je met heel simpele mensen te maken hebt.
Tja, voetbalhooligans zijn niet voor niks veelal extreemrechts.

Extreemrechts trekt nu eenmaal bovengemiddeld veel dom volk aan dat gelooft in simpele analyses van complexe problemen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 20 september 2025 @ 19:56:20 #102
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218826287
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Voetbalhooligans in Nederland zijn doorgaans niet erg politiek. Het is hier niet het Oostblok.
Wat denk jij dat deze mannen stemmen?
pi_218826290
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:52 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Oh dus je had verwacht dat ze zich "tactisch in hadden kunnen houden" vanwege het momentum? Fijn dat je in ieder geval erkent dat dit in de aard van het beestje zit.
Ja, ik had verwacht dat je vreedzaam zou gaan demonstreren in plaats van te gaan rellen. Erg jammer dat deze mensen zich moesten verlagen tot het niveau van de hamaslovers die de UVA kort en klein hebben geslagen.
Maar goed, ik had beter kunnen weten hamaslovers en hooligans hebben beiden een IQ met twee cijfers.
pi_218826295
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ondertussen wacht Tjacka nog steeds op de uitnodiging of de F-side was niet uitgenodigd.
:D ik begeef mij ook niet in die kringen hoor.
Groot fan van User Wotte
pi_218826303
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:56 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Wat denk jij dat deze mannen stemmen?
partij voor de dieren lol
  zaterdag 20 september 2025 @ 19:57:49 #106
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218826305
quote:

[..]
Haha nee hoor, doe ff normaal. Hooligans hebben echt wel een dikke geschiedenis met extreemrechts: van nazi-symbolen tot racistische spreekkoren. Kijk maar naar antisemitische leuzen richting Ajax of white power-tekens bij ADO en Feyenoord. Het is misschien niet altijd politiek georganiseerd, maar die extreemrechtse vibe is gewoon mega aanwezig.
pi_218826315
quote:

[..]
Jawel hoor. Ze lopen er vaak bij hun clubs mee te koop. Velen zijn extreemrechts.

Zie ook de “AZC weg ermee” leuzen van de tribunes enkele weken geleden, of de massale Fortuyn verering bij Feyenoord 23 jaar geleden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 20 september 2025 @ 19:59:29 #108
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_218826323
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:19 schreef Fretwork het volgende:
[ afbeelding ]

Voordat we verder gaan met deze mensen verdedigen. Dit zijn de types die je verdedigt omdat je zo boos bent op moslims vanwege hun antisemitisme.
Fucking hell, wat een lelijke gozer.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_218826326
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Haha nee hoor, doe ff normaal. Hooligans hebben echt wel een dikke geschiedenis met extreemrechts: van nazi-symbolen tot racistische spreekkoren. Kijk maar naar antisemitische leuzen richting Ajax of white power-tekens bij ADO en Feyenoord. Het is misschien niet altijd politiek georganiseerd, maar die extreemrechtse vibe is gewoon mega aanwezig.
Harde kernen worden normaal altijd keihard overschat. Is vaak maar een groe van 50 en de rest zijn vaak gewoon meelopers. Dat je die politieke voorkeur dan weet is wel bijzonder.
Groot fan van User Wotte
  zaterdag 20 september 2025 @ 20:04:20 #110
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218826365
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:59 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Harde kernen worden normaal altijd keihard overschat. Is vaak maar een groe van 50 en de rest zijn vaak gewoon meelopers. Dat je die politieke voorkeur dan weet is wel bijzonder.
Ik moet de eerste linkse groepering nog bananen op het veld zien gooien
  zaterdag 20 september 2025 @ 20:05:51 #111
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_218826378
quote:

[..]
Ja hoor, antifa is gewelddadig en een "terroristische organisatie". Maar daadwerkelijk agressef en extreem gewelddadig blijken, nog geen twee dagen na voornoemde motie, rabiate schijtemmers die de hitlergroet doen , White Powervlaggen en Prinsenvlaggen meesjouwen.

Maar daar kunnen we de politieke voorkeur niet van weten. Lul toch niet zo slap.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_218826385
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik denk persoonlijk dat Antifa hier weinig mee te maken had. Er waren volgens sommigen echt talloze hooligans op de been en die houden er helaas wel van om een potje te rellen. Het kan zijn hoor dat er een paar tussen zaten die probeerden de boel op te hitsen maar doorgaans kennen de hooligans elkaar wel.
Kan ook
1947-2016
pi_218826409
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Bewijs maar dat ze er waren.
Vandaar ook de vraag voor een onderzoek ;)
1947-2016
  zaterdag 20 september 2025 @ 20:10:21 #114
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218826428
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Vandaar ook de vraag voor een onderzoek ;)
Misschien ook onderzoeken of er misschien antifa als PVV kamerlid zijn? Of misschien was minister Faber wel antifa en saboteerde ze het asielbeleid. Lijkt mij wel het onderzoeken waard!
pi_218826436
quote:

[..]
Dit is totale BS.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 20 september 2025 @ 20:11:28 #116
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218826442
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:10 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dit is totale BS.
Oohja. Want dat waren geinfiltreerde antifa's natuurlijk :')
pi_218826450
Waar kan ik de sappigste filmpjes bekijken van dit evenement?
pi_218826463
Mannen mensen met gezichtsbedekkende kleding. Nu geen tweetjes van Yesilgoz of Wilders. Maar wat niet is kan nog komen :Y
pi_218826471
quote:

[..]
Mjah, op diezelfde fiets is er dus geen enkele link tussen XR-demonstranten, Antifa lui, en 'op links stemmen'.

En als we het internationaal maken, dito voor de mensen die de moord op Kirk toejuichen. Ga ze dat hier NWS / Charlie Kirk doodgeschoten #28 ook even vertellen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_218826483
Yo...

Zet die exreemrechtse idioten van ElsRechts - super diepzinnige naam, overigens - en al de XR/Antifa/Pro-Pallie nitwits op Schiermonnikoog.

Maak het een soevereine natie: Kuttelonië.

Kunnen ze daar elkaar kapotslaan, en de rest van het land heeft geen last van ze.

Win-win.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218826495
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:13 schreef probeer het volgende:

[..]
Mjah, op diezelfde fiets is er dus geen enkele link tussen XR-demonstranten, Antifa lui, en 'op links stemmen'.

En als we het internationaal maken, dito voor de mensen die de moord op Kirk toejuichen. Ga ze dat hier NWS / Charlie Kirk doodgeschoten #28 ook even vertellen.
Klopt; altijd links gestemd en heb geen enkele zin om vereenzelvigd te worden met dat volk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218826513
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Klopt; altijd links gestemd en heb geen enkele zin om vereenzelvigd te worden met dat volk.
En toch houd je de gehele PvdA/GL verantwoordelijk voor diens leden die ook aan XR/Pro-Palestina demonstraties meenemen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_218826520
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zet die exreemrechtse idioten van ElsRechts - super diepzinnige naam, overigens - en al de XR/Antifa/Pro-Pallie nitwits op Schiermonnikoog.
Limburg
(daar zitten ze veel al) :T
pi_218826524
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:18 schreef probeer het volgende:

[..]
En toch houd je de gehele PvdA/GL verantwoordelijk voor diens leden die ook aan XR/Pro-Palestina demonstraties meenemen?
Nee, ik weiger PvdA/GL te stemmen zolang ze types als Scharwachter en Piri in de gelederen hebben.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 20 september 2025 @ 20:19:30 #125
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218826530
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:18 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Limburg
(daar zitten ze veel al) :T
En daarna die provincie afstoten.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  zaterdag 20 september 2025 @ 20:20:01 #126
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218826537
quote:

[..]
Klopt.

Ja, het is 1 groot complotttt!!!!

Sommige mensen kunnen het niet geloven he. Dat in hun kamp ( want daar verdelen ze hun hele leven in; kamp links of kamp rechts) ook een hoop rotte appels zitten. En dan is het nog de schuld van de ander!

Echt, een kleuter heeft een hogere emotionele intelligentie, man man man.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218826547
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:19 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
En daarna die provincie afstoten.
Mooi hoe etnische haat alleen erg is wanneer het past in een bepaald narratief.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218826556
quote:

[..]
White power bij feijenoord? Ik ken er een aantal van de harde kern en dat zijn doorgaans mensen die best wel oké zijn met allochtonen.
De antisemitische leuzen zijn meer gericht tegen Ajacieden die zich zelf de Joden noemen ipv tegen het Joodse volk.
Politiek en hooliganisme vind je echt meer in het oosten van Europa.
  zaterdag 20 september 2025 @ 20:21:23 #129
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218826560
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen het niet geloven he. Dat in hun kamp ( waar daar verdelen ze hun hele leven in; kamp links of kamp rechts) ook een hoop rotte appels zitten. En dan is het nog de schuld van de ander!

Je zou hopen dat 'ie een troll is.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  zaterdag 20 september 2025 @ 20:22:07 #130
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218826568
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Je zou hopen dat 'ie een troll is.
Ben er bang voor, wel sneu.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 september 2025 @ 20:23:30 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218826583
quote:

[..]
Klopt.

Gozer, het waren hooligans die met maar één doel gekomen zijn. Hooligans die zich allemaal in het verhaal van Wilders of zelfs Baudet kunnen vinden. Zoek geen uitweg daaruit, die is er niet. De demonstratie is gewoon van binnenuit uit de hand gelopen.

En als het andersom was geweest, had jij ook moord en brand geschreeuwd en heel links onder één kam gescheerd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218826601
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]
White power bij feijenoord? Ik ken er een aantal van de harde kern en dat zijn doorgaans mensen die best wel oké zijn met allochtonen.
De antisemitische leuzen zijn meer gericht tegen Ajacieden die zich zelf de Joden noemen ipv tegen het Joodse volk.
Politiek en hooliganisme vind je echt meer in het oosten van Europa.
Extreemrechts leeft helaas best wel bij Feyenoord. Ik heb een seizoenskaart. Alleen al meer dan 20 jaar niet meer op de fanatieke zijde.

Maar een paar weken geleden nog galmde het “AZC weg ermee” van de tribunes. Om maar één voorbeeld te noemen.
pi_218826616
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Jawel hoor. Ze lopen er vaak bij hun clubs mee te koop. Velen zijn extreemrechts.

Zie ook de “AZC weg ermee” leuzen van de tribunes enkele weken geleden, of de massale Fortuyn verering bij Feyenoord 23 jaar geleden.
Fortuyn was een Rotterdammer die op een brute wijze is vermoord. Ik vind het niet heel gek dat hij word bejubeld in Rotterdam en in het bijzonder Feijenoord.
En AZC weg ermee hoeft niet perse een politieke kleur te hebben. De gemiddelde PVV stemmer is ook niet echt met politiek bezig, die willen een uitgebreide verzorgingsstaat met een stevige aanpak van de immigratie/integratieproblematiek.
Je kan jezelf afvragen of de PVV wel een echt rechtse partij is, ik vind van niet eerlijk gezegd.
Sterker nog ik denk als de PvdA hetzelfde standpunt zou innemen qua immigratie dat het zo einde oefening is voor de PVV.
pi_218826625
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:25 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Extreemrechts leeft helaas best wel bij Feyenoord. Ik heb een seizoenskaart. Alleen al meer dan 20 jaar niet meer op de fanatieke zijde.

Maar een paar weken geleden nog galmde het “AZC weg ermee” van de tribunes. Om maar één voorbeeld te noemen.
:') Tegen AZC's zijn is extreemrechts.. juist.
pi_218826647
quote:

[..]

AZC weg ermee is niet per definitie extreem rechts. Genoeg mensen die klaar zijn met de omvolking replacement migration.
Daar zitten heel fatsoenlijke mensen tussen die in normale tijden braaf CDA of PvdA zouden stemmen. Extreem rechts is gewoon erg klein in Nederland.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 september 2025 @ 20:29:30 #136
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218826648
quote:

[..]

Extremisme heeft niets te maken met voor of tegen iets zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218826654
quote:
19s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:27 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
:') Tegen AZC's zijn is extreemrechts.. juist.
Je ziet dat op die manier vooral bij extreemrechtse leiden zo geuit worden ja.
pi_218826678
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:29 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Je ziet dat op die manier vooral bij extreemrechtse leiden zo geuit worden ja.
De mensen die politieauto's aansteken zijn extreem, die ruiten in gooien die zijn extreem. Je verbaal je mening geven is niet extreem.
pi_218826690
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Extremisme heeft niets te maken met voor of tegen iets zijn.
Jawel hoor. Als je “tegen migranten” bent bijvoorbeeld. Of “voor racisme” of voor het afschaffen van de hele verzorgingsstaat, ik noem maar wat, dan noem ik dat wel degelijk extreemrechts.

Of tegen kapitalisme, extreemlinks bijvoorbeeld.
pi_218826697
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Jawel hoor. Als je “tegen migranten” bent bijvoorbeeld. Of “voor racisme” of voor het afschaffen van de hele verzorgingsstaat, ik noem maar wat, dan noem ik dat wel degelijk extreemrechts.

En als je tegen conservatieve religie bent?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 september 2025 @ 20:34:02 #141
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218826704
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat heeft niets te maken met extremisme. Extremisme gaat verder dan het hebben van een bepaalde mening.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218826725
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat heeft niets te maken met extremisme. Extremisme gaat verder dan het hebben van een bepaalde mening.
In mijn ogen zegt extreem links of rechts vooral iets over hoe ver je aan de flanken staat en is het niet persé gekoppeld aan het uitoefenen van geweld bijvoorbeeld.
pi_218826741
Die criminelen snoeihard aanpakken. Opsporen, oppakken en langdurig de bak in.
pi_218826759
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Gozer, het waren hooligans die met maar één doel gekomen zijn. Hooligans die zich allemaal in het verhaal van Wilders of zelfs Baudet kunnen vinden. Zoek geen uitweg daaruit, die is er niet. De demonstratie is gewoon van binnenuit uit de hand gelopen.

En als het andersom was geweest, had jij ook moord en brand geschreeuwd en heel links onder één kam gescheerd.
Lees ffies die post nog een keer. Of.

En ook vaak gezegd hier al wat ik er van vind. Stel klootzakken.
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 september 2025 @ 20:42:00 #145
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218826773
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
In mijn ogen zegt extreem links of rechts vooral iets over hoe ver je aan de flanken staat en is het niet persé gekoppeld aan het uitoefenen van geweld bijvoorbeeld.
Het probleem met die invalshoek is dat er geen vaste grenzen zijn. Wie ben jij om te bepalen wanneer iets extreem wordt? Wat voegt het toe aan een discussie in dit topic?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218826789
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Zegt dit geteisem iets over rechts Nederland of is dat alleen voorbehouden bij ze links?
pi_218826803
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen het niet geloven he. Dat in hun kamp ( want daar verdelen ze hun hele leven in; kamp links of kamp rechts) ook een hoop rotte appels zitten. En dan is het nog de schuld van de ander!

Je moet ff je bekkie houden. Ooew hij schrijft 1 post en daar ga ik compleet op los, ik zie mijn kans!!

Vanaf het begin vanmiddag keur ik het al af en geef ook mijn duidelijke kwalificaties aan ze.

Jammer joh, treurige
1947-2016
pi_218826810
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Zegt dit geteisem iets over rechts Nederland of is dat alleen voorbehouden bij ze links?
Extreem is extreem he. Bewijst maar weer het hoefijzer model.
Beter kwijt dar rijk dit. Antifa en deze gasten.

Weg er mee.
1947-2016
pi_218826813
Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat het intelligentieniveau op FOK! hoger lag dan mensen die daadwerkelijk opperen dat dit deels antifa is geweest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 september 2025 @ 20:46:17 #150
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218826819
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wie heeft die politieauto in de hens gezet?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')