abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218826276
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dit dus, voor mij komt het toch een beetje als een verassing. Ik dacht dat men verstandig genoeg zou zijn om niet te gaan zitten rellen in verkiezingstijd juist wanneer er een beetje momentum is op rechts wereldwijd.
Tegen doorgesnoven voetbalhooligans kun je helaas weinig doen, het zijn hooligans dus dan weet je dat je met heel simpele mensen te maken hebt.
Tja, voetbalhooligans zijn niet voor niks veelal extreemrechts.

Extreemrechts trekt nu eenmaal bovengemiddeld veel dom volk aan dat gelooft in simpele analyses van complexe problemen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 20 september 2025 @ 19:56:20 #102
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218826287
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Voetbalhooligans in Nederland zijn doorgaans niet erg politiek. Het is hier niet het Oostblok.
Wat denk jij dat deze mannen stemmen?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_218826290
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:52 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Oh dus je had verwacht dat ze zich "tactisch in hadden kunnen houden" vanwege het momentum? Fijn dat je in ieder geval erkent dat dit in de aard van het beestje zit.
Ja, ik had verwacht dat je vreedzaam zou gaan demonstreren in plaats van te gaan rellen. Erg jammer dat deze mensen zich moesten verlagen tot het niveau van de hamaslovers die de UVA kort en klein hebben geslagen.
Maar goed, ik had beter kunnen weten hamaslovers en hooligans hebben beiden een IQ met twee cijfers.
pi_218826295
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ondertussen wacht Tjacka nog steeds op de uitnodiging of de F-side was niet uitgenodigd.
:D ik begeef mij ook niet in die kringen hoor.
Groot fan van User Wotte
pi_218826303
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:56 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Wat denk jij dat deze mannen stemmen?
partij voor de dieren lol
  zaterdag 20 september 2025 @ 19:57:49 #106
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218826305
quote:

[..]
Voetbalhooligans in Nederland zijn doorgaans niet erg politiek. Het is hier niet het Oostblok.
Haha nee hoor, doe ff normaal. Hooligans hebben echt wel een dikke geschiedenis met extreemrechts: van nazi-symbolen tot racistische spreekkoren. Kijk maar naar antisemitische leuzen richting Ajax of white power-tekens bij ADO en Feyenoord. Het is misschien niet altijd politiek georganiseerd, maar die extreemrechtse vibe is gewoon mega aanwezig.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_218826315
quote:

[..]
Jawel hoor. Ze lopen er vaak bij hun clubs mee te koop. Velen zijn extreemrechts.

Zie ook de “AZC weg ermee” leuzen van de tribunes enkele weken geleden, of de massale Fortuyn verering bij Feyenoord 23 jaar geleden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 20 september 2025 @ 19:59:29 #108
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_218826323
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:19 schreef Fretwork het volgende:
[ afbeelding ]

Voordat we verder gaan met deze mensen verdedigen. Dit zijn de types die je verdedigt omdat je zo boos bent op moslims vanwege hun antisemitisme.
Fucking hell, wat een lelijke gozer.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_218826326
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Haha nee hoor, doe ff normaal. Hooligans hebben echt wel een dikke geschiedenis met extreemrechts: van nazi-symbolen tot racistische spreekkoren. Kijk maar naar antisemitische leuzen richting Ajax of white power-tekens bij ADO en Feyenoord. Het is misschien niet altijd politiek georganiseerd, maar die extreemrechtse vibe is gewoon mega aanwezig.
Harde kernen worden normaal altijd keihard overschat. Is vaak maar een groe van 50 en de rest zijn vaak gewoon meelopers. Dat je die politieke voorkeur dan weet is wel bijzonder.
Groot fan van User Wotte
  zaterdag 20 september 2025 @ 20:04:20 #110
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218826365
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:59 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Harde kernen worden normaal altijd keihard overschat. Is vaak maar een groe van 50 en de rest zijn vaak gewoon meelopers. Dat je die politieke voorkeur dan weet is wel bijzonder.
Ik moet de eerste linkse groepering nog bananen op het veld zien gooien
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  zaterdag 20 september 2025 @ 20:05:51 #111
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_218826378
quote:

[..]
Ja hoor, antifa is gewelddadig en een "terroristische organisatie". Maar daadwerkelijk agressef en extreem gewelddadig blijken, nog geen twee dagen na voornoemde motie, rabiate schijtemmers die de hitlergroet doen , White Powervlaggen en Prinsenvlaggen meesjouwen.

Maar daar kunnen we de politieke voorkeur niet van weten. Lul toch niet zo slap.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_218826385
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik denk persoonlijk dat Antifa hier weinig mee te maken had. Er waren volgens sommigen echt talloze hooligans op de been en die houden er helaas wel van om een potje te rellen. Het kan zijn hoor dat er een paar tussen zaten die probeerden de boel op te hitsen maar doorgaans kennen de hooligans elkaar wel.
Kan ook
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218826409
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Bewijs maar dat ze er waren.
Vandaar ook de vraag voor een onderzoek ;)
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 20 september 2025 @ 20:10:21 #114
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218826428
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Vandaar ook de vraag voor een onderzoek ;)
Misschien ook onderzoeken of er misschien antifa als PVV kamerlid zijn? Of misschien was minister Faber wel antifa en saboteerde ze het asielbeleid. Lijkt mij wel het onderzoeken waard!
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_218826436
quote:
16s.gif Op zaterdag 20 september 2025 19:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit is totale BS.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 20 september 2025 @ 20:11:28 #116
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218826442
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:10 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dit is totale BS.
Oohja. Want dat waren geinfiltreerde antifa's natuurlijk :')
pi_218826450
Waar kan ik de sappigste filmpjes bekijken van dit evenement?
pi_218826463
Mannen mensen met gezichtsbedekkende kleding. Nu geen tweetjes van Yesilgoz of Wilders. Maar wat niet is kan nog komen :Y
pi_218826471
quote:

[..]
Mjah, op diezelfde fiets is er dus geen enkele link tussen XR-demonstranten, Antifa lui, en 'op links stemmen'.

En als we het internationaal maken, dito voor de mensen die de moord op Kirk toejuichen. Ga ze dat hier NWS / Charlie Kirk doodgeschoten #28 ook even vertellen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_218826483
Yo...

Zet die exreemrechtse idioten van ElsRechts - super diepzinnige naam, overigens - en al de XR/Antifa/Pro-Pallie nitwits op Schiermonnikoog.

Maak het een soevereine natie: Kuttelonië.

Kunnen ze daar elkaar kapotslaan, en de rest van het land heeft geen last van ze.

Win-win.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218826495
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:13 schreef probeer het volgende:

[..]
Mjah, op diezelfde fiets is er dus geen enkele link tussen XR-demonstranten, Antifa lui, en 'op links stemmen'.

En als we het internationaal maken, dito voor de mensen die de moord op Kirk toejuichen. Ga ze dat hier NWS / Charlie Kirk doodgeschoten #28 ook even vertellen.
Klopt; altijd links gestemd en heb geen enkele zin om vereenzelvigd te worden met dat volk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218826513
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Klopt; altijd links gestemd en heb geen enkele zin om vereenzelvigd te worden met dat volk.
En toch houd je de gehele PvdA/GL verantwoordelijk voor diens leden die ook aan XR/Pro-Palestina demonstraties meenemen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_218826520
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zet die exreemrechtse idioten van ElsRechts - super diepzinnige naam, overigens - en al de XR/Antifa/Pro-Pallie nitwits op Schiermonnikoog.
Limburg
(daar zitten ze veel al) :T
pi_218826524
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:18 schreef probeer het volgende:

[..]
En toch houd je de gehele PvdA/GL verantwoordelijk voor diens leden die ook aan XR/Pro-Palestina demonstraties meenemen?
Nee, ik weiger PvdA/GL te stemmen zolang ze types als Scharwachter en Piri in de gelederen hebben.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 20 september 2025 @ 20:19:30 #125
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218826530
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:18 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Limburg
(daar zitten ze veel al) :T
En daarna die provincie afstoten.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')