SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
life is good
life is fine
life is everything we loath
it's so unkindHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
LeClerc was gewoon een kwaliteit check aan het uitvoeren op die specifieke muur
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh ja moet nog even finch doen![]()
Zellufquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ghehehe dat is wel heet
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
verliezen is goed
het geeft je meer dan winnen ooit doetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
het is niemands fout
het is niemands schuld
het is gewoon zoals dat dan gebeurdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
als iedereen zegt
je bent niet de eerste
je gaat er niet dood aan
dat gaat niet zo snelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
kom gaan we rijden
pijn doet het toch wel
waar je ook bentHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
je hart is een huis
en ze woont daar voor altijd
al is het maar kleinHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zou je die krijgen voor het te ver doorbuigen van een vleugel?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
het litteken blijft wel
en ooit
over jaren
is dat soms fijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Greeesie Grees![]()
![]()
Max flikte het weer hé![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hopen dat ie morgen ook zo rijd, maar er vliegen vast wel weer wat tegen de muur enzquote:
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Gaat iets beter, dan vanmorgenquote:
En hoe is t met Justie?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
een Baku zonder rode/gele vlaggen zou bijzonder zijnquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat ie morgen ook zo rijd, maar er vliegen vast wel weer wat tegen de muur enzThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
True that..quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
een Baku zonder rode/gele vlaggen zou bijzonder zijn
Ow voelde je je niet zo lekker?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat iets beter, dan vanmorgen
En hoe is t met Justie?![]()
Met mij gaat ie goed![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn baku was wit met bruine stippen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nja een beetje actie tijdens de race is sowieso mooi, dan dat ze alleen maar rondjes achter elkaar rijdenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Er kunnen verzachtende omstandigheden zijn, zoals schade rijden of debris die blijft hangen en de aero load dusdanig verstoort. Maar dat is met zichtbare en meetbare schade. Zonder dat met een statische auto op de weegschalen zijn er standaard gewichten waaronder de vleugels niet meer mogen flexen dan een bepaald punt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou je die krijgen voor het te ver doorbuigen van een vleugel?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
16 vluchtjes canada gehad
nu vlucht 17
nog 33 te gaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet echt, slecht geslapenquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow voelde je je niet zo lekker?![]()
Met mij gaat ie goed
Mooizo
Slecht slapen is altijd klachtwaardig!quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet echt, slecht geslapen
MooizoOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Echt hé, ik zou bijna een topic er over openen in KLBquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slecht slapen is altijd klachtwaardig!
Vannacht dan maar lekker sliepequote:Op zaterdag 20 september 2025 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet echt, slecht geslapen
Mooizo![]()
![]()
Gezellig, ik ben ook onderweg naar Canadaquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
16 vluchtjes canada gehad
nu vlucht 17
nog 33 te gaan
Snel de wolverines voor je neus wegkopen
Cause there is always a wrong to your right 🎶
KLB?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Echt hé, ik zou bijna een topic er over openen in KLB
Pak je pannetje en pol lepel en marcheer op maandag morgen naar het binnenhof zodat de hoge heren in den haag hier iets aan doen!![]()
ik heb een prive jet hequote:Op zaterdag 20 september 2025 17:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gezellig, ik ben ook onderweg naar Canada
Snel de wolverines voor je neus wegkopen
ben er over 23 minutenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vannacht dan maar lekker sliepe
Dat is ook een optie idd.. Zal er even over nadenken of ik dat ga doenquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
KLB?
Pak je pannetje en pol lepel en marcheer op maandag morgen naar het binnenhof zodat de hoge heren in den haag hier iets aan doen!
Staat dat trouwens echt in de planning? Ik zie dat vandaag vaker voorbij komen hier op FOK!.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
KLB?
Pak je pannetje en pol lepel en marcheer op maandag morgen naar het binnenhof zodat de hoge heren in den haag hier iets aan doen!![]()
![]()
hbuobuobuobuobuobuobuobuobuobuobuobuobuobuobuobuobuobuobuoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik maakte maar een grapjequote:Op zaterdag 20 september 2025 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Staat dat trouwens echt in de planning? Ik zie dat vandaag vaker voorbij komen hier op FOK!.
Hij roept dit wel vaker hoorquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die er over begint!![]()
![]()
Kabinet is toch dubbel demisionair, alsof die er nu iets aan kunnen doenquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die er over begint! :-D
Ik roep ook vaker dat Ferrari het beste F1 team ooit is, maar dat gelooft ook niemand
Je moet het ook niet overdrijven hequote:Op zaterdag 20 september 2025 18:00 schreef DerRabbit het volgende:
Ik roep ook vaker dat Ferrari het beste F1 team ooit is, maar dat gelooft ook niemand![]()
![]()
Ik heb ook een privé jet!quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb een prive jet he
ben er over 23 minuten
Gister de huur verlengd!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Nog 16 minuten @loveislikeakissCause there is always a wrong to your right 🎶
Vanmiddag wel idd, vooral met die zonquote:
Later ging het regenenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
will you bite the hand that feeds you![]()
![]()
Nu ook beetje drukkend weer na het regenenquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vanmiddag wel idd, vooral met die zon
Later ging het regenenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kun jij dit mijn muis even verder komen uitleggen, die vreet me een arm en een been eraf als ik aan het koken benquote:
Zometeen hier ook weer drukkendquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu ook beetje drukkend weer na het regenen![]()
![]()
Ja moet je goftedomme ook opschieten met die mac 'n cheese he! Zo veel tijd hoeft het allemaal niet te kosten!quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun jij dit mijn muis even verder komen uitleggen, die vreet me een arm en een been eraf als ik aan het koken ben![]()
![]()
Ik heb vanmorgen ook flinke druk gehad, komt wel dichtbij zo![]()
Had me dat eerder verteld dat die 19 gangen 3 sterren maaltijd binnen 0,00000000001 seconden op tafel moet staan. Dan had ik nu niet in een rolstoel gezetenquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja moet je goftedomme ook opschieten met die mac 'n cheese he! Zo veel tijd hoeft het allemaal niet te kosten!
quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb vanmorgen ook flinke druk gehad, komt wel dichtbij zo![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: