Na zaterdag danquote:Op woensdag 24 september 2025 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Donderdag 25 september 2025 is het niet met je eens
Nee nu maak je het te bont.quote:
Die gaat niet eerder dan ergens november waarschijnlijk 4 december pas aanquote:
heel specifiekquote:Op woensdag 24 september 2025 16:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die gaat niet eerder dan ergens november waarschijnlijk 4 december pas aan
Niks mis mee iddquote:Op woensdag 24 september 2025 16:51 schreef MissHobje het volgende:
Verder prachtig weer, gister precies ff een regenbui op mijn kop en de wind is knetter fris maar weinig te klagen over de zon.
Uit de wind op balkon is genieten
Ik zit wel heel dichtbij Ell hoor. 15 km, hemelsbreed nog een stuk minder. Ik woon letterlijk in De Groote Peel.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ell valt net buiten het woestijngebied waar @:bloodymary1 en ik wonen. Tropische waardes jaarrond hier.
Ik heb hem net even aangezet. Het was 19 maar voelde zo killig. Nu is het weer lekker.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die gaat niet eerder dan ergens november waarschijnlijk 4 december pas aan
quote:Op woensdag 24 september 2025 18:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb hem net even aangezet. Het was 19 maar voelde zo killig. Nu is het weer lekker.
Al doe je hem maar even 1 of 2 uurtjes aan, dan is het al weer aangenaam. Waarom zou je dat uitstellen. Niet jezelf kwellen.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Het is hier ook fris. Nu wil ik ook.![]()
Wil het nog een tijd uitstellen maar niet extreem. Geloof ook niet dat het heel goed en gezond voor je huis is, die kou en vochtigheid en dan maanden rekken met verwarmen.
Graad of 17-18 zou niet zo'n punt moeten zijn lijkt me?quote:Op woensdag 24 september 2025 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Het is hier ook fris. Nu wil ik ook.![]()
Wil het nog een tijd uitstellen maar niet extreem. Geloof ook niet dat het heel goed en gezond voor je huis is, die kou en vochtigheid en dan maanden rekken met verwarmen.
Ell en Ospel liggen beide vlakbij Weert. Grensgebied Kempen en Peel. Allemaal zelfde weertype tot aan de Maas.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ell valt net buiten het woestijngebied waar @:bloodymary1 en ik wonen. Tropische waardes jaarrond hier.
Dat snap ik dus ook nooit dat mensen daar een sport van maken. Voor die paar tientjes zit je dan twee maanden in een huis wat je eigenlijk te koud vind. Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Al doe je hem maar even 1 of 2 uurtjes aan, dan is het al weer aangenaam. Waarom zou je dat uitstellen. Niet jezelf kwellen.
Venlo is altijd zeiknat ja. Ligt hier 10km vandaan. Hier woestijnklimaatquote:Op woensdag 24 september 2025 19:28 schreef Boogyman_2 het volgende:
[..]
Ell en Ospel liggen beide vlakbij Weert. Grensgebied Kempen en Peel. Allemaal zelfde weertype tot aan de Maas.
Liggen in een kom. Venlo valt er net buiten. Opvallend microklimaat.
I know, was ook een grapjequote:Op woensdag 24 september 2025 18:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zit wel heel dichtbij Ell hoor. 15 km, hemelsbreed nog een stuk minder. Ik woon letterlijk in De Groote Peel.
Voor iemand die slecht gaat op warm en extreem droog weer ben je wel verdacht vaak aan het opscheppen over je woestijnklimaat...quote:Op woensdag 24 september 2025 19:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Venlo is altijd zeiknat ja. Ligt hier 10km vandaan. Hier woestijnklimaat
Ja. Ik hou ervan om te lijden. Dag in, dag uit.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Voor iemand die slecht gaat op warm en extreem droog weer ben je wel verdacht vaak aan het opscheppen over je woestijnklimaat...
Soort zelfkastijding ofzo?
Dat duurt (overdag toch) nog wel evenquote:Op woensdag 24 september 2025 15:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jij hebt daar ook best een extreem klimaat he. Volgende week vriest het ofzo
Als het verschil echt zo groot is, dan meet jij misschien gewoon verkeerd? Tussen de bebouwing in de dorpen/steden is het natuurlijk nogal anders.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja. Ik hou ervan om te lijden. Dag in, dag uit.
Maar het verschil met luttele kilometers verderop is gewoon bizar. Er ligt geen bergmassief tussen ofzo.
En het is nog niet eens oktober!quote:Op woensdag 24 september 2025 16:02 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Na zaterdag dan![]()
Morgen wordt het amper 15 graden ook
17 in huis is wel karig. Heb het nu 18.5. gezien de vooruitzichten blijft het daar nog wel een week op, maar de nachten zijn soms wel koud. Zodra het 17 is gaat de verwarming echt wel aan.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Graad of 17-18 zou niet zo'n punt moeten zijn lijkt me?
Nu al zo fris?? Ik zit rond 22 gelukkig en zolang het zonnig blijft, blijft dat zoquote:Op woensdag 24 september 2025 20:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
17 in huis is wel karig. Heb het nu 18.5. gezien de vooruitzichten blijft het daar nog wel een week op, maar de nachten zijn soms wel koud. Zodra het 17 is gaat de verwarming echt wel aan.
Over twee weken een stationnetje op de zuidelijke grens van Zweeds Lapland installeren.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als het verschil echt zo groot is, dan meet jij misschien gewoon verkeerd? Tussen de bebouwing in de dorpen/steden is het natuurlijk nogal anders.
Waar heb jij dat ding staan dan? Op het land? Vaak zijn wind meters bij amateurs niet representatief. Staan bijna altijd onder invloed.
Ik fietste net op de dijk langs de IJssel en daar is het echt een stuk kouder dan in de wijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |