Een situatieschets van RamboDirk op een willekeurige zondag in het walhalla dat Holland heet.quote:Op zondag 28 september 2025 09:01 schreef RamboDirk het volgende:
De heurlijke avondjes bij de keet beginnen weer. Met zijn allen rond de vuurkorf, beugel in de hand, guitigheid allom. Sterrenhemel, kjelvik softshell werktrui an, langzaam mist over het weiland, heurlijk hollandsch tafereeltje. Eind van de avond, deern op de knie.
Nederland
Prachtig
Speelt het Nederlands elftal?quote:Op zondag 28 september 2025 11:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Een situatieschets van RamboDirk op een willekeurige zondag in het walhalla dat Holland heet.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi weer voor een wandelingquote:Op zondag 28 september 2025 13:24 schreef MissHobje het volgende:
Zalige bos wandeling gemaakt![]()
Waterpeil is weer best laag zag ik.
Kleine impressie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had al het idee dat er iets niet klopte buiten, nu weet ik het.quote:Op zondag 28 september 2025 13:38 schreef Evangelion het volgende:
Windkracht 1
Is this the real life? Or is this just fantasy????
For sure dudequote:Op zondag 28 september 2025 13:38 schreef Evangelion het volgende:
Windkracht 1
Is this the real life? Or is this just fantasy????
En de middag ook. Aangenaam welquote:Op zondag 28 september 2025 09:32 schreef heywoodu het volgende:
Verder wel weer een wereldse ochtend ja
Het echt frisse is er wel een beetje af nu, maar dat mag de pret niet drukken. Genieton.
2 ook?quote:Op zondag 28 september 2025 15:39 schreef INViCTuS het volgende:
Dit mag zo nog wel een maandje blijven.
geen problemen met nog 2 maanden 18-20 gradenquote:
Mooie dag. Maar "eerste mooie dag" of "laatste mooie dag" is toch een andere mood.quote:Op zondag 28 september 2025 18:30 schreef ZaZoe het volgende:
Lijkt wel of de lente weer is begonnen,..prima dagje dit
quote:Op maandag 29 september 2025 08:24 schreef Dven het volgende:
Deze zag ik niet aankomen. Vrijdag in Lapland. Zo'n 12°C.
Bulgarije? Bakken met regen, mogelijk sneeuw en overdag nog geen 5°CNegatief dagrecord inkomende en bijna 20°C onder de norm
Zie je, ik zat er niet ver naastquote:Op woensdag 24 september 2025 15:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jij hebt daar ook best een extreem klimaat he. Volgende week vriest het ofzo
Je hebt het gejinxtquote:Op maandag 29 september 2025 08:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
[..]
Zie je, ik zat er niet ver naast
Regio Valencia weer heel slechtquote:Op maandag 29 september 2025 10:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Can confirm: de stoeptegels zijn nat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |