SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh
BolkjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey UNquote:
vanavond bedrijfsfeestje
eerste feestje in ik denk 3 jaar dat ik wat ga drinkenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gezellig. Geniet er vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat je vrouw ook mee. Die werkt daar ook toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is helemaal leuk samen er even uitquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:28 schreef _UserName_ het volgende:
ja die gaat ook mee, we hebben oppas voor JyskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup, moet goed uitrusten voor die tijd. Dan is deze nacht geen goed begin.quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
dat is nog wel een eind(hoven)je idd
Maar ik denk wel dat ik over een half uurtje toch even ga liggen.![]()
heb je ook goed, ff hoofd leeg maken en desnoods gooi je hem ff op negeer, dan heb je er geen last van mocht ie er wel zijn voor dinsdagquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, moet goed uitrusten voor die tijd. Dan is deze nacht geen goed begin.
Maar ik denk wel dat ik over een half uurtje toch even ga liggen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is een heel goed plan. Ga ik doen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
heb je ook goed, ff hoofd leeg maken en desnoods gooi je hem ff op negeer, dan heb je er geen last van mocht ie er wel zijn voor dinsdag![]()
Hey KW weer kudt geslapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja idd, is ons 3e uitje samen, 1e was 25 jarig huwelijk schoonvader, 2e was uit eten samen en nu vandaag danquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is helemaal leuk samen er even uitTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O dat zit wel goed dus die uitjes van jullie. Heb je af en toe ook even nodigquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja idd, is ons 3e uitje samen, 1e was 25 jarig huwelijk schoonvader, 2e was uit eten samen en nu vandaag danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klopt, ik vind het net zo belangrijk om er samen als ouders uit te gaan, dan dat beide ouders thuis zijn voor het kind.. lijkt mij niks dat de vader 40 uur werkt, na werk moe is en geen aandacht voor de kleine heeft. dan zie je je kind alleen in het weekend eigenlijkquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zit wel goed dus die uitjes van jullie. Heb je af en toe ook even nodigTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Jeuj. Ik ben over @mario390 heen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik doe niet aan grensoverschrijdend gedrag
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hoe bedoel je gezeik?quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ach was gezeik vannacht. Lag er net wel even in maar kon de slaap niet vatten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZO ging het vroeger wel, pa werken en ma thuis voor de kids.quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
klopt, ik vind het net zo belangrijk om er samen als ouders uit te gaan, dan dat beide ouders thuis zijn voor het kind.. lijkt mij niks dat de vader 40 uur werkt, na werk moe is en geen aandacht voor de kleine heeft. dan zie je je kind alleen in het weekend eigenlijk
Tijden zijn nu heel anders en kan je kiezen hoe je het wiltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach die Masberum was moeilijk aan het doen. Kree en ik wilden hem helpen maar het is gewoon een klootzak.quote:
Beetje opgefokt daardoor maar komt goed. Hij staat nu op block dus daar heb ik voorlopig geen last meer van.![]()
vroeger was dat ook financieel te doen idd, gelukkig zijn er nu andere tijdenquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO ging het vroeger wel, pa werken en ma thuis voor de kids.
Tijden zijn nu heel anders en kan je kiezen hoe je het wiltTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dan juist had je weg moeten gaan, laat je nooit opfokken daar heb je alleen jezelf mee,quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ach die Masberum was moeilijk aan het doen. Kree en ik wilden hem helpen maar het is gewoon een******.
Beetje opgefokt daardoor maar komt goed. Hij staat nu op block dus daar heb ik voorlopig geen last meer van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SLaap lekkerquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:41 schreef KoningWouter het volgende:
Maar ik ga toch even op bed liggen.
Tot later mensen
DoeiIk heb er één en ik ben er trots op
Ik weet niet of deze tijden dat b eide ouders werken en de kids hele dagen naar de opvang gaan wel zo goed zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
vroeger was dat ook financieel te doen idd, gelukkig zijn er nu andere tijden
Geef mij maar de tijd dat de ouders tijd hadden voor hun kind.
En dan heb ik het niet over jou he UN maar het algemeen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik denk ook niet dat dat goed is idd, maar als beide ouders 3 dagen werken red je het financieel ook amper tot niet denk ik. En wat opvang betreft; hele dagen lijkt mij ook niet goed. Een dag(deel) in de week zou dan wel goed zijn voor het sociale stukje, zeker voor enigs kinderen. Daarbij heb je ook een extra paar ogen dat het kind eens per week ziet en daarmee misschien dingen die je als ouders niet ziet. Het mooiste zou zij dat eerstgenoemde gewoon kan; pa 3 dagen werken, ma 3 dagen werken, een dag opvang en geen toeslagen nodig hebbenquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze tijden dat b eide ouders werken en de kids hele dagen naar de opvang gaan wel zo goed zijn.
Geef mij maar de tijd dat de ouders tijd hadden voor hun kind.
En dan heb ik het niet over jou he UN maar het algemeen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heer GebruikerTquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Vaak willen ze beide een auto en het liefst 2 of 3x per jaar op vakantie, sportclubje, sauntja , avondjes stappen, uit eten etc etcquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat dat goed is idd, maar als beide ouders 3 dagen werken red je het financieel ook amper tot niet denk ik. En wat opvang betreft; hele dagen lijkt mij ook niet goed. Een dag(deel) in de week zou dan wel goed zijn voor het sociale stukje, zeker voor enigs kinderen. Daarbij heb je ook een extra paar ogen dat het kind eens per week ziet en daarmee misschien dingen die je als ouders niet ziet. Het mooiste zou zij dat eerstgenoemde gewoon kan; pa 3 dagen werken, ma 3 dagen werken, een dag opvang en geen toeslagen nodig hebben
Ik heb het mijn leven lang gered met het minimum . Maar goed tijden zijn veranderd, en mensen mogen zelf weten wat ze doen. Maar ik persoonlijk vind het ten kosten gaan van de kinderenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh MT6
het is vooral de luxe idd, ik denk dat als je zegt 1x in de maand samen er op uit, een keer in het jaar op vakantie en een of twee keer in de maand avondje voor jezelf (sport, sauna, whatever) dat je dan al aardig een kostenplaatje kan maken wat het kost, dan kan je potjes maken waar je elke maand wat in stopt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaak willen ze beide een auto en het liefst 2 of 3x per jaar op vakantie, sportclubje, sauntja , avondjes stappen, uit eten etc etc
Ik heb het mijn leven lang gered met het minimum . Maar goed tijden zijn veranderd, en mensen mogen zelf weten wat ze doen. Maar ik persoonlijk vind het ten kosten gaan van de kinderenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het is maar wat je eisen zijn, en persoonlijk vind ik dat veel ouders te veel eisen stellen
me time, papa en mama tijd en dat bij kinderen die al hele dagen op de opvang zitten
Dan het liefste ook nog papa en mama een keertje alleen op vakantie want die me time is zooooo belangrijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ff snel gerekend, als pa en ma beide 3 dagen werken is er alsnog recht op 650 aan toeslagen, bijna de helft van ieders inkomen. Als pa 5 dagen werkt en ma 4 dagen, dan pas is er slechts 56 euro kindgebonden budget.. het is dus gewoon niet mogelijk dat er een werkt en er geen toeslagen zijnquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:58 schreef Dotteke het volgende:
Het is maar wat je eisen zijn, en persoonlijk vind ik dat veel ouders te veel eisen stellen
me time, papa en mama tijd en dat bij kinderen die al hele dagen op de opvang zitten
Dan het liefste ook nog papa en mama een keertje alleen op vakantie want die me time is zooooo belangrijkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Die toeslagen mogen er van mij wel af. Wij hadden alleen kinderbijslag.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ff snel gerekend, als pa en ma beide 3 dagen werken is er alsnog recht op 650 aan toeslagen, bijna de helft van ieders inkomen. Als pa 5 dagen werkt en ma 4 dagen, dan pas is er slechts 56 euro kindgebonden budget.. het is dus gewoon niet mogelijk dat er een werkt en er geen toeslagen zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dan zou je een inkomen van 4500 netto moeten hebben, gebaseerd op ouders en 1 kind. Minimumloon ligt tussen de 1940 en 2020 netto per maand. Dat is niet te doenquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die toeslagen mogen er van mij wel af. Wij hadden alleen kinderbijslag.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O ja hoor, ik heb na mijn scheiding bijna altijd van een minimum geleefd, en doe ik nu nog.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dan zou je een inkomen van 4500 netto moeten hebben, gebaseerd op ouders en 1 kind. Minimumloon ligt tussen de 1940 en 2020 netto per maand. Dat is niet te doen
Ik heb niets te klagen, alleen zijn mijn eisen niet hoog.
Geen schulden etc.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb het over kindertoeslag, een ouder toeslag, boven op de kinderbijslagquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:08 schreef _UserName_ het volgende:
vroeger had je huursubsidie, is toch gewoon hetzelfde?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee ik heb ook niks te klagen ed, maar mijn berekeningen zijn op basis van 2 ouders en 1 kind, dat is met een scheiding sowieso al een andere situatie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja hoor, ik heb na mijn scheiding bijna altijd van een minimum geleefd, en doe ik nu nog.
Ik heb niets te klagen, alleen zijn mijn eisen niet hoog.
Geen schulden etc.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
dat is nu net zo, je hebt kinderbijslag elk kwartaal en kindgebonden budget dat inkomensafhankelijk is, kinderbijslag is voor iedereen idd. Kinderopvangtoeslag alleen als je werktquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het over kindertoeslag, een ouder toeslag, boven op de kinderbijslagTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar dan moet je ook leven ook al ben je gescheidenquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nee ik heb ook niks te klagen ed, maar mijn berekeningen zijn op basis van 2 ouders en 1 kind, dat is met een scheiding sowieso al een andere situatie.
En er zijn zoveel mensen die van een minima moeten leven
ALs je het goed indeelt en niet boven je stand gaat leven is dat makkelijk te doen
Ik heb het met 4 kids gedaan en never schulden gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeker, maar ik houd het voorbeeld bij het begin; twee ouders, een kind en dan wat er nodig is om zonder toeslagen te leven. Het ging er om dat je de toeslagen eraf wilde hebben immers. Dan heb je dus 4500 netto nodig om geen toeslagen te krijgen, het minimumloon ligt tussen de 1940 en 2020 netto, dus dat ga je dan niet redden. Je zal dan beide moeten werken om zonder toeslagen te leven, maar dan moet het kind naar de opvang waar wee een toeslag voor is dus dat valt ook af, of je hebt genoeg oppas die je niks kost maar dan zie je alsnog je kind amper. Wat jij wil is niet mogelijk. Maar wel het meest wenselijk, betaalbaar leven op 1 inkomen zonder toeslagen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook leven ook al ben je gescheiden
En er zijn zoveel mensen die van een minima moeten leven
ALs je het goed indeelt en niet boven je stand gaat leven is dat makkelijk te doen
Ik heb het met 4 kids gedaan en never schulden gehadTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Laten we maar koffie drinken UN wij denken er toch anders over en dat geeft niet
Maar drink liever een bakkie met je
Nee hoor, we denken hetzelfde, alleen ik ga op onderzoek uit wat er nodig is. Ik kom met feiten naar aanleiding van jouw wensen, alleen de resultaten staan je niet aan (mij ook niet hoor, belachelijk dat er meer dan 2 minimuminkomens nodig zijn om zonder toeslagen te leven). Ik maak berekeningen voor toeslagen, bruto/netto berekeningen. Wat ik al zei, een leven zonder toeslagen met kind, zonder opvang is in deze tijd niet mogelijk..quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
Laten we maar koffie drinken UN wij denken er toch anders over en dat geeft niet
Maar drink liever een bakkie met jeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
hnnnnn ga naar andere denk ik, niet omdat ik jullie niet leuk vind, maar wel omdat elke keer dat gezijk er is van punten topic enzo.Do what you love, love what you do!![]()
En er wat aan veranderen kunnen we ook niet helaasquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee hoor, we denken hetzelfde, alleen ik ga op onderzoek uit wat er nodig is. Ik kom met feiten naar aanleiding van jouw wensen, alleen de resultaten staan je niet aan (mij ook niet hoor, belachelijk dat er meer dan 2 minimuminkomens nodig zijn om zonder toeslagen te leven). Ik maak berekeningen voor toeslagen, bruto/netto berekeningen. Wat ik al zei, een leven zonder toeslagen met kind, zonder opvang is in deze tijd niet mogelijk..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We hebben het niet eens over punten maar over toeslagenquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:21 schreef kree het volgende:
hnnnnn ga naar andere denk ik, niet omdat ik jullie niet leuk vind, maar wel omdat elke keer dat gezijk er is van punten topic enzo.
Morguh Mutske
boeit niet ik reageerde ook nergens op?quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben het niet eens over punten maar over toeslagen
zeg alleen ff wat ik denk.Do what you love, love what you do!![]()
Is dat bij jullie ook zo'n rompeslomp aan papieren?quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben het niet eens over punten maar over toeslagenWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
naja zie jullie daar maar mss, ik denk echt nl dat dit niet werkt om te posten voor punten,
Het werkte wel om iig iets te hebben wat doorloopt, maar wil er niet meer aan meedoen.Do what you love, love what you do!![]()
nee precies, het is zoals het is. Denk dat ik ook wel zou kunnen leven zonder toeslagen in deze situatie. Veel luxe vraag ik nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En er wat aan veranderen kunnen we ook niet helaasTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Jyske vraagt wel om luxe, die is net wakker dus ik ga maar eens flesje maken
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik ga naar 40+ of KSC. heb geen zin meer in dat spel. zie jullie daar wel he
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:23 schreef kree het volgende:
naja zie jullie daar maar mss, ik denk echt nl dat dit niet werkt om te posten voor punten,
Het werkte wel om iig iets te hebben wat doorloopt, maar wil er niet meer aan meedoen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hoe is het nu met haar? Babbelt ze al?quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:25 schreef _UserName_ het volgende:
Jyske vraagt wel om luxe, die is net wakker dus ik ga maar eens flesje makenWerewolf
Ik neem jou niet serieus. Je hebt dit al zo vaak gezegd en je komt altijd weer terug. Dus tot gauw.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:27 schreef kree het volgende:
[..]
hmms denk je dat ik niet serieus ben?
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-09-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 5125 / +216 / +0 / 8252 / 8987 / 0.57
2. Dotteke / 1306 / +49 / +22 / 2780 / 3355 / 0.39
3. KillemWieft / 963 / +28 / +0 / 549 / 812 / 1.19
4. FreshFruit / 623 / +4 / +0 / 741 / 1013 / 0.62
5. kree / 612 / +12 / +72 / 1730 / 2124 / 0.29
6. KoningWouter / 595 / +178 / +56 / 880 / 1112 / 0.54
7. devzero / 436 / +26 / +0 / 402 / 557 / 0.78
8. Homijn / 417 / +0 / +16 / 96 / 188 / 2.22
9. _UserName_ / 276 / +36 / +12 / 293 / 422 / 0.65
10. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
11. hemarookworst / 269 / +1 / +0 / 605 / 834 / 0.32
12. Masberum / 219 / +10 / +36 / 361 / 454 / 0.48
13. DJMO / 217 / +13 / +22 / 540 / 726 / 0.3
14. Dr.Mikey / 216 / +0 / +0 / 157 / 253 / 0.85
15. mario390 / 210 / +0 / +0 / 131 / 220 / 0.95
16. Pinnenmutske / 192 / +3 / +3 / 484 / 629 / 0.31
17. marc0871 / 190 / +18 / +0 / 905 / 1151 / 0.17
18. ToT / 186 / +2 / +0 / 1490 / 1697 / 0.11
19. greysbones / 181 / +14 / +0 / 1525 / 1677 / 0.11
20. MooieTop6 / 169 / +6 / +0 / 1764 / 2012 / 0.08SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
nouja ik sluit niks uit, maarja. denk voor nu ff niet dan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik neem jou niet serieus. Je hebt dit al zo vaak gezegd en je komt altijd weer terug. Dus tot gauw.Do what you love, love what you do!![]()
EN daarna lekker knuffelen met de kleine meid, geniet er vanquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:25 schreef _UserName_ het volgende:
Jyske vraagt wel om luxe, die is net wakker dus ik ga maar eens flesje makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Killem
quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:31 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik sluit niks uit, maarja. denk voor nu ff niet dan.
Mooie plaatst toch Mutske je bolkt ook niet echt mee, je bent er af en toe 5 minuutjes, dan heb je het toch netjes gedaanquote:
En Dotteke en DJMO en UN![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Miste je vannacht, net even twee topics terug gelezen door iets wat KW zei net.quote:
Zag jou n iet meepostenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh GGquote:
Ik had geen zin om nu al beneden te gaan zitten, dus snel koffie gezet en ik lig weer in bed. Laptop, koffie, alles bij de hand.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik had even geen zin in die onzin.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Miste je vannacht, net even twee topics terug gelezen door iets wat KW zei net.
Zag jou n iet meeposten
Ik heb teruggelezen. Pfff, daar wil je niet mee in discussie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik had even geen zin in die onzin.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Was erg vannacht. Gelukkig viel ik terug in slaap tot nu.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Miste je vannacht, net even twee topics terug gelezen door iets wat KW zei net.
Zag jou n iet meepostenWerewolf
Iddquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie plaatst toch Mutske je bolkt ook niet echt mee, je bent er af en toe 5 minuutjes, dan heb je het toch netjes gedaanWerewolf
Vind je dat niet super onhandig?quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had geen zin om nu al beneden te gaan zitten, dus snel koffie gezet en ik lig weer in bed. Laptop, koffie, alles bij de hand.
Ik zit toch liever aan tafelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Onzin in Onzinquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik had even geen zin in die onzin.
Dat is ook een stuk beter toch, lekker slapenquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Was erg vannacht. Gelukkig viel ik terug in slaap tot nu.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet als je steeds moet kakken. Gelukkig is dat nu beter.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook een stuk beter toch, lekker slapenWerewolf
O dat is drama. Maar goed dat het nu beter isquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Niet als je steeds moet kakken. Gelukkig is dat nu beter.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het is niet zo praktisch. Goed oppassen om niet met de koffie te knoeien.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind je dat niet super onhandig?
Ik zit toch liever aan tafelAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het is niet zo praktisch. Goed oppassen om niet te knoeien.
Werewolf
Koffie drinken en tv kijken in bed is nog te doen, maar met de laptop op schoot en dan ook nog koffie erbijquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het is niet zo praktisch. Goed oppassen om niet te knoeien.
Ik zal opletten wat ik type zodat je je in ieder geval niet verslikt
Nee, de laptop heb ik op het bed naast me gezet. Niet op schoot.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koffie drinken en tv kijken in bed is nog te doen, maar met de laptop op schoot en dan ook nog koffie erbij
Ik zal opletten wat ik type zodat je je in ieder geval niet verslikt
En ik moet niet lezen als ik een paar slokken koffie drink.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
aO dat is lastig typenquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, de laptop heb ik op het bed naast me gezet. Niet op schoot.
En ik moet niet lezen als ik een paar slokken koffie drink.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat valt wel mee eigenlijk.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kan niet liggend Bolken hoor, vind het reteonhandigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bollk die GGWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zitten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan niet liggend Bolken hoor, vind het reteonhandig
Ondersteund door arm, vandaar de pijn hihiquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan niet liggend Bolken hoor, vind het reteonhandigWerewolf
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 20-09-2025 10:44:44 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, dan forceer je het natuurlijkquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ondersteund door arm, vandaar de pijn hihiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zitten en slapen, ben echt een vrouw hequote:
Lastige houding lijkt mijquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik typ nog steeds met 2 handen, vrij snel. Niet veel trager dan wanneer ik beneden aan mijn bureau aan het bolken ben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja brabbelen doet ze heel veel, vooral bij voorlezen. Ze reageert ook op haar naam, herkend haar favo speelgoed en heeft heel goed in de gaten wat er om haar heen gebeurt. Heel erg leuk allemaalquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hoe is het nu met haar? Babbelt ze al?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ook zittend slapen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zitten en slapen, ben echt een vrouw heAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik plas wel zittend.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zitten en slapen, ben echt een vrouw he
Iddquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan forceer je het natuurlijk
Werewolf
Haar eerste woordje 'Bolk'.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja brabbelen doet ze heel veel, vooral bij voorlezen. Ze reageert ook op haar naam, herkend haar favo speelgoed en heeft heel goed in de gaten wat er om haar heen gebeurt. Heel erg leuk allemaal
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oooh genieten maarquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja brabbelen doet ze heel veel, vooral bij voorlezen. Ze reageert ook op haar naam, herkend haar favo speelgoed en heeft heel goed in de gaten wat er om haar heen gebeurt. Heel erg leuk allemaalWerewolf
Nee, dat dan weer nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik nooit staandquote:
Straks nog maar een stukje O de fp gooien.
Dat was ook een lange reis hequote:Op zaterdag 20 september 2025 07:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
De enige keer zittend slapen is op een vlucht naar Zuid Afrika.
Ja, in vliegtuigen is het gedoe.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
De enige keer zittend slapen is op een vlucht naar Zuid Afrika.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Fijn dat dat nog kon, heb je leuke herinneringen opgedaan samenquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja
Maar gelukkig nog met de papaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zat in de knoop met gordel want turbulentie dit jaarquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, in vliegtuigen is het gedoe.Werewolf
lijkt mij niet fijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Drama heb 6 weken plat moeten liggen in een ziekenhuis en moest alles liggend doenquote:
Traplopend schijten ook niet, zeker niet voor degene die achter je de trap op gaat.quote:
En hee peeps!![]()
![]()
Morguh ToT
Ik lag een keer in het ziekenhuis en moest 24 uur in bed blijven liggen. Verschrikkelijk! 6 weken plat moeten liggen lijkt me onmenselijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drama heb 6 weken plat moeten liggen in een ziekenhuis en moest alles liggend doenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Daarom gewoon in de lift schijten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Traplopend schijten ook niet, zeker niet voor degene die achter je de trap op gaat.
En hee peeps!
Dat is nog niets, heb 6 x over 6 maanden thuis plat moeten liggen. Mocht gelukkig wel naar de wc en een heel klein stukje lopen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik lag een keer in het ziekenhuis en moest 24 uur in bed blijven liggen. Verschrikkelijk! 6 weken plat moeten liggen lijkt me onmenselijk.
In het ziekenhuis niet hoor, werd met een takel uit bed gehaald en het vlinderbad in getildWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jeej 15,50 gewonnen bij de euro jackpotIk heb er één en ik ben er trots op
Om Erdogan z'n geur te maskeren?quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Daarom gewoon in de lift schijten.
![]()
![]()
BolkjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik laat me nog liever waterboarden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nog niets, heb 6 x over 6 maanden thuis plat moeten liggen. Mocht gelukkig wel naar de wc en een heel klein stukje lopen.
In het ziekenhuis niet hoor, werd met een takel uit bed gehaald en het vlinderbad in getildProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Om Erdogan z'n geur te maskeren?
[ afbeelding ]![]()
Dat gaat te ver.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jazeker, en met u?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Och jawel, alleen straks Mini-ToT weer naar z'n mama brengen.quote:Dat is altijd kut.
Manneke is hier weer blij aan het hyperen!
![]()
![]()
Maar morgenavond is hij weer terug toch?quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Och jawel, alleen straks Mini-ToT weer naar z'n mama brengen.Dat is altijd kut.
Manneke is hier weer blij aan het hyperen!
quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:24 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar morgenavond is hij weer terug toch?
Hij zegt nu net dat hij nooit meer naar zijn mama toe wil; hij wil altijd bij mij blijven.![]()
Kimpiequote:
MiniToTGod is liefquote:Op zaterdag 20 september 2025 08:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zegt nu net dat hij nooit meer naar zijn mama toe wil; hij wil altijd bij mij blijven.
💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
En nu zeggen ze dat het niet goed is plat te liggen met rugklachten en moet je gewoon doorgaanquote:Op zaterdag 20 september 2025 08:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik laat me nog liever waterboarden.
MT6 Bolk![]()
IK ga mij zo eens in de gevare zone begeven.
Moet de kat van de overbuuf verzorgen en laat dat nu net naast die vent zijn die gisteren hier dronken voor de deur stond te dreigen.
Ik zet mijn opname alvast aan als ik hier de deur uitgaat mocht hij komen heb ik weer bewijs Trouwens, de camera van de overbuuf zal het dan ook wel opnemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben gemept door de tegenstanderquote:
Lekker weerquote:Op zaterdag 20 september 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
Moet de kat van de overbuuf verzorgen en laat dat nu net naast die vent zijn die gisteren hier dronken voor de deur stond te dreigen.
Ik zet mijn opname alvast aan als ik hier de deur uitgaat mocht hij komen heb ik weer bewijs Trouwens, de camera van de overbuuf zal het dan ook wel opnemen
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:45 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben gemept door de tegenstander
Die mafklapper heeft er dus mooi wat van z'n energie doorheen gejast.![]()
![]()
PinnieBolkie
Ben er ongeschonden door gekomen, hij kwam niet naar buitenquote:
Maar ik moet je wel zeggen dat ik niet echt fijn naar buiten ga nu.
Blijf er niet voor binnen maar het voelt niet lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Knuffelquote:Op zaterdag 20 september 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
Ik zet mijn opname alvast aan als ik hier de deur uitgaat mocht hij komen heb ik weer bewijs Trouwens, de camera van de overbuuf zal het dan ook wel opnemen
Werewolf
thnx, je bent een schatquote:
Ja. Sigaret, en dan douchen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Moeder overledenquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:11 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is er met @:loveyoulongtime ?![]()
![]()
Hie een tijdje geleden al gedoucht en ook geen sigaretquote:
Ja, tijd om herrie te gaan maken
![]()
Shit. Te laat![]()
![]()
KNuffie terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn actie voor het avl werd zojuist door jeroen van Inkel genoemd op radio 2
Geen dank
En hey Puzzie
SmurfjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Wandelse Puzzie
Morguh Rob
Hey Jussie
Lekker uitgeslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
X2Ik heb er één en ik ben er trots op
Morgen veenhuizen?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee niet echt. De buurman spookte door mij kopquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja heerlijk![]()
Jij ook nog een beetje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blubber de blubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow dat is minder... ja dat was ook wat gisteren hequote:Op zaterdag 20 september 2025 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet echt. De buurman spookte door mij kop![]()
Hey Paulquote:
Ja, ik zeg eerlijk durf niet echt gerust meer naar buiten nu.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow dat is minder... ja dat was ook wat gisteren he
Ik ga wel heb vanmorgen ook de kat buitengelaten van de overbuuf, en hij woont er naastWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pepperspray meequote:Op zaterdag 20 september 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zeg eerlijk durf niet echt gerust meer naar buiten nu.
Ik ga wel heb vanmorgen ook de kat buitengelaten van de overbuuf, en hij woont er naast![]()
![]()
Mooie tripquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:27 schreef Rob het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk moet je doen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik wist wel dat je bang was dat ik zou gaan slaan en daarom wachtte met reageren tot ik de deur uit wasquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:27 schreef Rob het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk moet je doen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je bang was dat ik zou gaan slaan en daarom wachtte met reageren tot ik de deur uit was![]()
![]()
50 donateurs en 631,99 op de teller
mwa maar gisteren ook wel wat gedronken dus eigen schuldquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ohja, dat helpt idd nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mwa maar gisteren ook wel wat gedronken dus eigen schuld![]()
ik heb geen moneyquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.zaandewandel.(...)d3-ac4c-079dc79ec405
Be my guest!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Doneren kan nog tot en met volgende week zondagquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww
Sterkte @:loveyoulongtime
Je hebt het vaak over dit moment gehad![]()
![]()
dan is loon nog niet binnenquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doneren kan nog tot en met volgende week zondagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wie had het over kopen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoe kan ik pillen kopen zonder money![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh verkopen
ben niet wakker he![]()
![]()
morgen meot ik m denk ik missen want verjaardags feestjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja nee het is taart eten in de middag dus helaas pindakaasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kwam net die dochter tegen maar die draaide zich snel om en ging de andere kant opquote:
Die durft alleen op straat te staan schreeuwenik heb geen idee wat ze gezegd heeft want ik hoor buiten niet als de ramen dicht zijn
Zellufquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
sommige dingen van de 21ste eeuw zijn wel mooi![]()
oh die van de vorige eeuw was leukerquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de lilak van nu en niet die van de vorige eeuwHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh die van de vorige eeuw was leuker![]()
Killem
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: