SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daar heb je de PgDn toets voor....quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb met je te doen als je door al die pagina's met smileys heen moet werkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
niet overdrijven .... zover lees ik niet terugquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg inderdaad soms likes op posts van 3 dagen geleden![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar heb je de PgDn toets voor....Lekker de hele dag scrollenquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:41 schreef maily het volgende:
@:JustinK
die smileys scrollen lekker door altijd![]()
![]()
Van wie in vredesnaamquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg inderdaad soms likes op posts van 3 dagen geleden
Ow wacht
MailyThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
van ma1ly?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg inderdaad soms likes op posts van 3 dagen geledenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
nietusquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van wie in vredesnaam
Ow wacht
Maily![]()
Ik ben goed in overdrijvenquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:42 schreef maily het volgende:
[..]
niet overdrijven .... zover lees ik niet terug![]()
![]()
teruglezen is soms vaak niet te doen? ik doe het ook niet meer. tenzij iets specifieks. maar het gaat te snel en veel om dat bij te houden of je moet er steeds bij zijn.
In dit topic dus, maakt niet uit want altijd iemand die er ff wat van weet, maar ik ga mss 10 of 20 terug als er wat is wat ik denk gaat me aan op DM of mention. maar ook niet verder.Do what you love, love what you do!![]()
Muis van kaninchen is stiekem een man die in Florida woont![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alleen heb ik geen kelder. Wel mouwenquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
![]()
duidelijk oogje op jequote:Op vrijdag 19 september 2025 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
kijk eens aan!
daar komt de aap muis uit de mouw kelderDo what you love, love what you do!![]()
Het wordt nu ook wel ingewikkeld.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
Muis van kaninchen is stiekem een man die in Florida woont
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Muze klinkt mooier.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
kijk eens aan!
daar komt de aap muis uit de mouw kelder
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja GVD, heb ik toch de kettingen niet kort genoeg gemaaktquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
kijk eens aan!
daar komt de aap muis uit de mouw kelder
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nu haal je @WrappedEuphoria er ook nog bijquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het wordt nu ook wel ingewikkeld.
Mummies agree.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het wordt nu ook wel ingewikkeld.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
over lange kettingen gesprokenquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Ben je ingewikkeld of wil je juist niet worden ingewikkeldquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nietus
Ik agree helemaal niks![]()
Vandaag trouwens weer met Mini-ToT op pad geweest met zijn RC auto.
Dat ding was al debiel snel, maar deze keer had ik 2 accu's parallel aangesloten.
Dit zou normaal gesproken alleen maar er voor zorgen dat de batterijen 2x zo lang mee gaan (lopen allebei half zo snel leeg), maar het ding was nog echt achterlijk veel sneller dan hij al was!Slechts zelden reed hij NIET op de 2 achterwielen weg met de achterspoiler over de grond schrapend!
Flinke sprongen bij bultjes en stoepranden, en met een beetje snel sturen kon ik hem zo laten omflikkeren; iets wat normaal alleen in nat gras lukte!
Het leverde ook nog weer veel meer verbaasde reacties en pissige honden op!![]()
![]()
Ik denk beide.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je ingewikkeld of wil je juist niet worden ingewikkeld![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben een vrouwquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je ingewikkeld of wil je juist niet worden ingewikkeld![]()
Kree en goed lezen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
je leest niet goed
dit gaat niet over mij
Je kunt beter vragen hoe de kleur 7 ruikt![]()
Quelle surprisequote:Op vrijdag 19 september 2025 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
je leest niet goed
dit gaat niet over mij
quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
"Hee Tommie gozer!"![]()
na wilde ander filmpje posten over honden weer enzo, die ook leuk zijn.
Maarja kwam deze tegen
voor de toetsenisten en muzikanten onder ons
https://youtube.com/shorts/hdOxWZZ8vA4?si=Yn2_TiW-tzonZzCxDo what you love, love what you do!![]()
En dat verklaart allesquote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Don't go there dude, just don't!quote:
Of je moet al een doodwens willen hebben![]()
Nee, dat nietquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Don't go there dude, just don't!
Of je moet al een doodwens willen hebben![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas duikt maar snel onder de tafelquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bij @greysbones ?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas duikt maar snel onder de tafel![]()
Ja, het is topsport hier zowat.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
je schrok alweer he ....
slecht voor je bloeddruk dat dtsAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Kort rokjequote:Op vrijdag 19 september 2025 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke jurk heb je vandaag aan ?![]()
![]()
over YouTube shorts.
deze is ook wel grappig
https://youtube.com/shorts/Xv74SWptOE4?si=WU8IxDadv5rwulPNDo what you love, love what you do!![]()
* greysbones heeft momenteel 3 honden in huis, waaronder een Mechelse herderquote:
Ook weer nieuw voor mij dit. Ik heb denk ik een paar memo's gemist.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heel interessant. Bijna net zo spannend als ditquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:49 schreef kree het volgende:
na wilde ander filmpje posten over honden weer enzo, die ook leuk zijn.
Maarja kwam deze tegen
voor de toetsenisten en muzikanten onder ons
https://youtube.com/shorts/hdOxWZZ8vA4?si=Yn2_TiW-tzonZzCx
Bekijk deze YouTube-video![]()
Uhuquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook weer nieuw voor mij dit. Ik heb denk ik een paar memo's gemist.![]()
![]()
Net als jijquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaaah
Jij wilt ook een cadeautje van jus![]()
![]()
Oppassen dat-ie geen engelen gaat horen zingen als-ie 's nachts in het veld getrouwe de wachte houdt.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones heeft momenteel 3 honden in huis, waaronder een Mechelse herder![]()
Ik heb vanmiddag tijdens de opwarming voor het tuinhuis weekendje al een cadeautje van Jus gekregenquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaaah
Jij wilt ook een cadeautje van jus
Wat kun je in Canada goedkoop kopen wat in de VS niet zo is?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:53 schreef devzero het volgende:
Nog 4 minuten en dan landen in Canada. Wat zal ik eens kopen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pillenquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:53 schreef devzero het volgende:
Nog 4 minuten en dan landen in Canada. Wat zal ik eens kopen?![]()
Godnundeju lieve hond jonguh!quote:
Wolverine Plushiesquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat kun je in Canada goedkoop kopen wat in de VS niet zo is?![]()
Of dit!quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:54 schreef kree het volgende:
of dit
https://youtube.com/shorts/6qMa0K3iJ1A?si=B7yK4R9NZLteh6MI
Bekijk deze YouTube-video![]()
De herdertjes lagen bij nach-hachte.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen dat-ie geen engelen gaat horen zingen als-ie 's nachts in het veld getrouwe de wachte houdt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dit is er 1 met veel trauma’squote:Op vrijdag 19 september 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Trauma's van die gevleugelde idioten, ik zie het al.
Asiel
Opgesloten in een verlaten huis
Legeropleiding
Afgewezen
Geadopteerd 8 maanden hele dagen in een kennel
Toen bij dochter in huis
Nu hierThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is er 1 met veel trauma’s
Asiel
Legeropleiding
Afgewezen
Toen bij dochter in huis
Nu hier![]()
![]()
![]()
AJAX!quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:55 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
De herdertjes lagen bij nach-hachte.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
ja.. oke die shorts zijn voor 30 sec max grappig idd., toch is het verslavend want klik ik soms uur door.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Of dit!
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Gewoon schoonmaken is voldoende.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
ik waardeer goed spel btw trouwens, maargoed meestal vermaak ik me met short videos ook nog wel eens.Do what you love, love what you do!![]()
Oh damn, dat doe je een hond niet aan!quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Asiel
Legeropleiding
Afgewezen
Toen bij dochter in huis
Nu hier
Even buiten de legeropleiding om, maar die opsluiting en kennel is echt niet goed voor zo'n hond!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Maar goed, ben een beetje aan het inkakken en Mini-ToT gaat morgen weer vroeg op me pens zitten stuiteren terwijl ik nog over mokerdikke tieten lig te dromen.Prettige voortplanting hier!
![]()
Ow ja nee, ik dacht dat het om het laatste stukje ging!quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oh damn, dat doe je een hond niet aan!
Even buiten de legeropleiding om, maar die opsluiting en kennel is echt niet goed voor zo'n hond!![]()
![]()
micro mania bord spel raad ik aan iedereen aan, die vond ik zelfs leuk. en is helemaal offline.Do what you love, love what you do!![]()
Ruksequote:Op vrijdag 19 september 2025 21:57 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ben een beetje aan het inkakken en Mini-ToT gaat morgen weer vroeg op me pens zitten stuiteren terwijl ik nog over mokerdikke tieten lig te dromen.Prettige voortplanting hier!
![]()
![]()
Hopelijk gaat het hem flink helpen nu hij weer 2 kameraden heeft.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Asiel
Legeropleiding
Afgewezen
Toen bij dochter in huis
Nu hier
Honden alleen laten....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:57 schreef ToT het volgende:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
truste tot.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:57 schreef ToT het volgende:
Do what you love, love what you do!![]()
Dikke tieten is pas genieten,quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:57 schreef ToT het volgende:
Ik snap dat yata.yt niet. Er zouden ruim voldoende plushies moeten zijn, maar er was nietsDan maar een bloemetje meenemen
![]()
![]()
nah als dat is waar het allemaal om gaat,, dan ben ik het niet met je eensquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:59 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dikke tieten is pas genieten,
Ik was 2 minuten in Mexico gisteren en direct al overvallenquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:59 schreef KoningWouter het volgende:
Nog 25 minuten ziekenhuis en dan kan ik terug vliegen. Ben er klaar mee, wil naar bed.![]()
![]()
leuk vakantie land wel :Squote:Op vrijdag 19 september 2025 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was 2 minuten in Mexico gisteren en direct al overvallenDo what you love, love what you do!![]()
Yup, ik in dubaiiquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was 2 minuten in Mexico gisteren en direct al overvallen
Kutzooi![]()
Door de vliegmaatschappij?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
ow ...... moet je nu ook Spaans praten tegen hem?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Asiel
Legeropleiding
Afgewezen
Toen bij dochter in huis
Nu hier![]()
maar succes greys!![]()
![]()
@mailyquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was 2 minuten in Mexico gisteren en direct al overvallen![]()
![]()
Mexico. MexiCOHOO.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Het land van al mijn drohomen.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik heb ooit een sigaretje gerookt op de vluchthaven in Singaporequote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ze is in meerdere talen getraindquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
ow ...... moet je nu ook Spaans praten tegen hem?![]()
maar succes greys!
Maar voornamelijk fins ( Finse leger )
Ja begrijp de logica maar een hond uit SpanjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
land van de drugs barons en het niet uitmaakt wie je bent. ze leggen je omquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:02 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Mexico. MexiCOHOO.
Het land van al mijn drohomen.
Echt ik geloof er niet in, en ook niet wat jullie zeggen. die twee hierboven. dan moet je het je toch aantrekken om overvallen te worden of beroofd?Do what you love, love what you do!![]()
Wel lieve hond verder, of nog altijd aan het bijkomen van de trauma's?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is in meerdere talen getraind
Maar voornamelijk fins ( Finse leger )
Ja begrijp de logica maar een hond uit SpanjeOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik denk met honden gaat het niet om taal, (denk ik he). maar meer om klank wat ze begrijpen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel lieve hond verder, of nog altijd aan het bijkomen van de trauma's?Do what you love, love what you do!![]()
Ze is erg liefquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel lieve hond verder, of nog altijd aan het bijkomen van de trauma's?
Daarom mocht ze ook niet verder in het legerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dubai is overrated.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
ik had nog een dubai-ijsje vanmiddag.
meh. zeer meh.
Naar mijn mening dan.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Zonde, had laatst een dubai reep die was wel lekker.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
ik had nog een dubai-ijsje vanmiddag.
meh. zeer meh.![]()
![]()
ik hou van honden, altijd al gedaan, en eigenlijk sinds ik op mezelf ging altijd hond geweest, meestal Duitse staanders. erna mijn ma meer op teckels de rouwhaar, ook eigenwijze beestjes. en nog trouwens.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is erg lief
Daarom mocht ze ook niet verder in het leger
Had nog nooit zoiets op. Vind het ook overrated. Flauwekul enzo.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:06 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dubai is overrated.
Naar mijn mening dan.
Maar nu kwam ik het tegen en wou het toch even proberen.
Meteen genezen. Was gelukkig maar 2 euro![]()
![]()
![]()
Blijft ze bij jullie?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is erg lief
Daarom mocht ze ook niet verder in het leger![]()
Een van onze andere honden is een kruising Duitse staanderquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
ik hou van honden, altijd al gedaan, en eigenlijk sinds ik op mezelf ging altijd hond geweest, meestal Duitse staanders. erna mijn ma meer op teckels de rouwhaar, ook eigenwijze beestjes. en nog trouwens.
Vanuit huis ook Duitse staanders gewend
Maar moet zeggen dat ik onze jongste hond
Een kruising kangal het meest bijzondere karakter vindt hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dubai is fake. fake stad, gefundeerd door olie etc.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
Had nog nooit zoiets op. Vind het ook overrated. Flauwekul enzo.
Maar nu kwam ik het tegen en wou het toch even proberen.
Meteen genezen. Was gelukkig maar 2 euro![]()
WTF waarom zou je daar willen wonen midden in woestijn. er is niks?
Alles gecreëerd door olie opbrengsten.
het lijkt me totaal echt 0.0 niks. zet mij maar ergens in Alaska dan. in een hutje zonder overheid.Do what you love, love what you do!![]()
ik wil daar niet wonen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
dubai is fake. fake stad, gefundeerd door olie etc.
WTF waarom zou je daar willen wonen midden in woestijn. er is niks?
Alles gecreëerd door olie opbrengsten.
het lijkt me totaal echt 0.0 niks. zet mij maar ergens in Alaska dan. in een hutje zonder overheid.
en daar ging het HELEMAAL NIET over.![]()
Voorlopig welquote:
Dochter moet sowieso wat dingen regelen voor een terugkeer
En vriend van dochter ook
Eerder dan volgend jaar zie ik ze niet terug gaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
neuh maar zeg het ff wat ik denkquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
ik wil daar niet wonen.
en daar ging het HELEMAAL NIET over.. rustig ik ben niet boos hoor
Snap ik wel waarom ze op dat punt is 'afgekeurd'.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is erg lief
Daarom mocht ze ook niet verder in het leger
Ik let wel eens vaker op de hond van iemand hier uit de straat. Baasje werkt bij de politie en heeft iemand uit de politie honden opleiding gevraagd om te helpen met het opvoeden en africhten van die hond. Hond zelf heeft nooit actief gediend bij de politie, maar staat wel super strak op commando.
Bij het leger kan ik me voorstellen dat die lijn nog net tandje of twee strakker staat.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik ben ook niet boos.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
neuh maar zeg het ff wat ik denk. rustig ik ben niet boos hoor
![]()
nouja goed zo, ik denk alleen dat is zo over - raten dat daar wonen in Dubai. er is niks?quote:
hier in NL heb je nog natuur, of laat staan als je kijkt naar Alaska ofzo of Canada en noem op. wat de hell is er zo bijzonder in Dubai behalve een bak zand en door mensen gecreëerde dingen?Do what you love, love what you do!![]()
Wij gaan morgen naar de Volvobeurs.
Iemand hier ook? Ik gok zomaar van niet.
geen idee. boeit me ook niet.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
nouja goed zo, ik denk alleen dat is zo over - raten dat daar wonen in Dubai. er is niks?
hier in NL heb je nog natuur, of laat staan als je kijkt naar Alaska ofzo of Canada en noem op. wat de hell is er zo bijzonder in Dubai behalve een bak zand en door mensen gecreëerde dingen?![]()
Vrijwilligquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:12 schreef Bargehassus het volgende:
Iemand hier ook? Ik gok zomaar van niet.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
ik niet.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:12 schreef Bargehassus het volgende:
Iemand hier ook? Ik gok zomaar van niet.
Oude of nieuwe Volvo's?
maar veel plezier.![]()
nee mij ook niet, snap niet waarom "rijke" mensen daar heen gaan?quote:
Ik had anders bedacht wss. maarja. status ding enzo he....
quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vrijwillig![]()
![]()
Ook niet voor 450 likes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vrijwillig![]()
![]()
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ouder en oud. VAW. (Van alles wat)quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
ik niet.
Oude of nieuwe Volvo's?
maar veel plezier.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
VAW : https://vaweb.weebly.com/quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:15 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ouder en oud. VAW. (Van alles wat)![]()
![]()
![]()
nouja ik wilde live show doen met YouTube live enzo.
Ook al hiervoor trouwens hoor en had al camera neergezet, maar mocht niet meer volgens YouTube.
Dus daarom, er is maar 1 mogelijke manier dat t wel kan en dan moeten jullie allemaal liken en abonneren op mijn kanaal. en beloof als t lukt maak ik een live stream met mij.
Maarja. haha doel.
Stonden er vroeger meerdere op ons erf. De mooiste was de P1800quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:15 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ouder en oud. VAW. (Van alles wat)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wilde nog onderhandelen met je tot een bod van een Ferrari 250 GTO Testa Rossa die een paar miljoen waard is, maar goed. Als een vrouw zo stellig is in haar antwoord dan geef ik je groot gelijk!quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]dat is 1 minuut met een scriptje
dus NEEN![]()
quote:![]()
Goed
Beetje veel gedaan de afgelopen dagen. Maar gaat goed.
Hoe gaat het met de lepelaar?Smile, it's free therapy.![]()
eerder kon dit wel btw. maar zal t doen echt waar. maar het kan niet gewoon omdat YouTube t me niet toe laat.Do what you love, love what you do!![]()
'Moet' ik weer aan Lieske denken die komt naar een wijnevenement hier.quote:
iets van lldlSmile, it's free therapy.![]()
Idem idemquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Goed
Hoe gaat het met de lepelaar?
Moe maar voldaan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde nog onderhandelen met je tot een bod van een Ferrari 250 GTO Testa Rossa die een paar miljoen waard is, maar goed. Als een vrouw zo stellig is in haar antwoord dan geef ik je groot gelijk!![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb thuis nog een schaal model staan van de wagen die miljoenen waard is, maar goed.quote:
Jij hebt helemaal gelijk, als jij niet wil gaan moet je niet gaan!
Ik heb ook nog schaalmodellen die meloenen waard zijnquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog een schaal model staan van de wagen die miljoenen waard is, maar goed.
Jij hebt helemaal gelijk, als jij niet wil gaan moet je niet gaan!
quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
I[b]k heb thuis nog een schaal model staan van de wagen die miljoenen waard is, maar goed.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Lieskequote:Op vrijdag 19 september 2025 22:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
'Moet' ik weer aan Lieske denken die komt naar een wijnevenement hier.
iets van lldl![]()
Klinkt zo lief.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
iets van lldlwhut?quote:![]()
![]()
B en B toch ?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
iets van lldlThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik wil ze wel van je overnemen voor 2 meloenenquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb ook nog schaalmodellen die meloenen waard zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
aaaah, ik dacht op Lieskequote:Op vrijdag 19 september 2025 22:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die laatste sloeg op de meloenen auto van nijneman![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil ze wel van je overnemen voor 2 meloenen![]()
Nope ook zo krijg je ze niet gedumpt hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wil hij wel eerlijk overstekenquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope ook zo krijg je ze niet gedumpt hier
Een persoonlijkheid met een J. Voor die 2 meloenenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
JustinKissingBird?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Goed
Hoe gaat het met de lepelaar?
Ja godnondeju, ik ga wel wat prinsen uit Nigeria mailen of zij niet nog wat scams hebben om mensen erin te luizenquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope ook zo krijg je ze niet gedumpt hier
que?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel eerlijk oversteken
Een persoonlijkheid met een J. Voor die 2 meloenenSmile, it's free therapy.![]()
TR gemacht!quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja er zijn altijd mensen die zich aangesproken voelen
@:Justink![]()
Hoe durf jij aan te nemen dat Justin als mens aangesproken wil worden?
Was je kwartje weer sloom?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
had deze klaarstaan :
[ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Diegene die je al jareeennn probeert te dumpen bij mijquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:30 schreef Kissingbird het volgende:
Dacht al HUH? ken niemand met een J
Ik zal jou eens aanspreken dametjequote:Op vrijdag 19 september 2025 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja er zijn altijd mensen die zich aangesproken voelen
@:Justink![]()
![]()
![]()
Nog 5 wekenquote:Ik heb de rest allemaal klaar
Tyfusveel werk geweest, ben er wel een beetje trots op ook. Maar ik kan nu rustig aan doen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
StoorzenderTquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nog 5 wekenIk heb de rest allemaal klaar
Tyfusveel werk geweest, ben er wel een beetje trots op ook. Maar ik kan nu rustig aan doen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik had je gewaarschuwdquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal jou eens aanspreken dametje
Al die kwartjes gaan haar pensioen potje in, dan is ze ineens multimiljardairquote:
DAT is een leuk kado!!! jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Diegene die je al jareeennn probeert te dumpen bij mij
Junior?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Diegene die je al jareeennn probeert te dumpen bij mij![]()
![]()
Mag je zeker trots op zijnquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nog 5 wekenIk heb de rest allemaal klaar
![]()
![]()
![]()
Nu ben ik bangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar moeten ze van afblijvenquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:33 schreef maily het volgende:
[..]
Manuel
Had je gelezen van de comeback van Fawlty Towers 50 jaar later?
Ik ren nog effe snel naar een supermarkt om popcorn te halen![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nu ben ik bang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be afraidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het design van de keuken is ook van mijquote:Alles eigenlijk. Ongeveer ¤55K uitgegeven aan de laatste verbouwing
Nu is het wel goed denk ik
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Hey Stoor 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Birdiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:34 schreef maily het volgende:
[..]
je bent twee dingen vergeten in te kleuren
quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Be afraidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Sowiesoquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Genoeg prikkels voor vandaag. Even bijkomen en dan slapen.
Dag!
Lekker sliepequote:Op vrijdag 19 september 2025 22:38 schreef Bargehassus het volgende:
Dag!
Tot laterquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:38 schreef Bargehassus het volgende:
Dag!![]()
![]()
ontprikkel ze!quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:38 schreef Bargehassus het volgende:
Dag!![]()
![]()
Heb je nu weer het haar geknipt van die Barbiequote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Slaap welquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:38 schreef Bargehassus het volgende:
Dag!
quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je nu weer het haar geknipt van die Barbie![]()
![]()
quote:quote:Tot zover klinkt het redelijk logisch ....quote:
maar dan deze post:raaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:![]()
Proestquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:43 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tot zover klinkt het redelijk logisch ....
maar dan deze post:
[..]
raaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Echt hequote:
Pinniequote:
Stevenquote:
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: