SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daar heb je de PgDn toets voor....quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb met je te doen als je door al die pagina's met smileys heen moet werkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
niet overdrijven .... zover lees ik niet terugquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg inderdaad soms likes op posts van 3 dagen geleden![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar heb je de PgDn toets voor....Lekker de hele dag scrollenquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:41 schreef maily het volgende:
@:JustinK
die smileys scrollen lekker door altijd![]()
![]()
Van wie in vredesnaamquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg inderdaad soms likes op posts van 3 dagen geleden
Ow wacht
MailyThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
van ma1ly?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg inderdaad soms likes op posts van 3 dagen geledenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
nietusquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van wie in vredesnaam
Ow wacht
Maily![]()
Ik ben goed in overdrijvenquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:42 schreef maily het volgende:
[..]
niet overdrijven .... zover lees ik niet terug![]()
![]()
teruglezen is soms vaak niet te doen? ik doe het ook niet meer. tenzij iets specifieks. maar het gaat te snel en veel om dat bij te houden of je moet er steeds bij zijn.
In dit topic dus, maakt niet uit want altijd iemand die er ff wat van weet, maar ik ga mss 10 of 20 terug als er wat is wat ik denk gaat me aan op DM of mention. maar ook niet verder.Do what you love, love what you do!![]()
Muis van kaninchen is stiekem een man die in Florida woont![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alleen heb ik geen kelder. Wel mouwenquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
![]()
duidelijk oogje op jequote:Op vrijdag 19 september 2025 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
kijk eens aan!
daar komt de aap muis uit de mouw kelderDo what you love, love what you do!![]()
Het wordt nu ook wel ingewikkeld.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
Muis van kaninchen is stiekem een man die in Florida woont
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Muze klinkt mooier.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
kijk eens aan!
daar komt de aap muis uit de mouw kelder
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja GVD, heb ik toch de kettingen niet kort genoeg gemaaktquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
kijk eens aan!
daar komt de aap muis uit de mouw kelder
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nu haal je @WrappedEuphoria er ook nog bijquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het wordt nu ook wel ingewikkeld.
Mummies agree.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het wordt nu ook wel ingewikkeld.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
over lange kettingen gesprokenquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Ben je ingewikkeld of wil je juist niet worden ingewikkeldquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nietus
Ik agree helemaal niks![]()
Vandaag trouwens weer met Mini-ToT op pad geweest met zijn RC auto.
Dat ding was al debiel snel, maar deze keer had ik 2 accu's parallel aangesloten.
Dit zou normaal gesproken alleen maar er voor zorgen dat de batterijen 2x zo lang mee gaan (lopen allebei half zo snel leeg), maar het ding was nog echt achterlijk veel sneller dan hij al was!Slechts zelden reed hij NIET op de 2 achterwielen weg met de achterspoiler over de grond schrapend!
Flinke sprongen bij bultjes en stoepranden, en met een beetje snel sturen kon ik hem zo laten omflikkeren; iets wat normaal alleen in nat gras lukte!
Het leverde ook nog weer veel meer verbaasde reacties en pissige honden op!![]()
![]()
Ik denk beide.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je ingewikkeld of wil je juist niet worden ingewikkeld![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben een vrouwquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je ingewikkeld of wil je juist niet worden ingewikkeld![]()
Kree en goed lezen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
je leest niet goed
dit gaat niet over mij
Je kunt beter vragen hoe de kleur 7 ruikt![]()
Quelle surprisequote:Op vrijdag 19 september 2025 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
je leest niet goed
dit gaat niet over mij
quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
"Hee Tommie gozer!"![]()
na wilde ander filmpje posten over honden weer enzo, die ook leuk zijn.
Maarja kwam deze tegen
voor de toetsenisten en muzikanten onder ons
https://youtube.com/shorts/hdOxWZZ8vA4?si=Yn2_TiW-tzonZzCxDo what you love, love what you do!![]()
En dat verklaart allesquote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Don't go there dude, just don't!quote:
Of je moet al een doodwens willen hebben![]()
Nee, dat nietquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Don't go there dude, just don't!
Of je moet al een doodwens willen hebben![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: